Jump to content

Motorizare 1.6 AEE


uadiv
 Share

Postare recomandată

revin cu o problema.. sunt unele momente cand bag in marsarier si imi agata ..plus ca intra greu in treapta 1 care sa fie cauza? kitul de ambreiaj a fost schimbat acum vreun an jumate. Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Timoneria şi/sau suporţi motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi da sa moara motorul cand dau in masarier...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oneal22 ai schimbat uleiul din cutie de cand ai masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am si eu o mica problema...dimineata nu imi porneste la prima cheie...trebuie sa apas pedala de acceleratie ca sa o ia...problema asta o face de cand mi-a murit bateria...Va multumesc...si daca puteti sa ma ajutati si cu setarile de readaptare a clapetei cu vag...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Întâi readaptarea cu vagcom ca să elimini cauza asta

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Throttle_Body_Alignment_%28TBA%29

Vezi că este acolo o precizare că la AEE se face pe grupul 001.

Dacă asta nu remediază problema atunci trebuie să verifici mai multe gen senzor temperatură (dacă tot pui vagcom-ul o să vezi dacă este ok comparând temperatura de pe Engine cu cea de pe Instruments), presiunea combustibilului, etc.

Dar având în vedere coincidenta cu decedarea bateriei eu cred că adaptarea o să remedieze problema :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea combustibilului se poate vedea cu vag com? Unde?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se vede, trebuie măsurat cu un manometru.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar e posibil daca clapeta de acceleratie sa fie decalibrata...motorul sa isi piarda din putere sa aiba o tenta de intrerupere in mers si sa consume mai mult?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ştiu să-ţi spun exact în cazul decalibrării, dar dacă ar fi clapeta defectă da.

Eu zic să pui vagcom-ul pe ea să o calibrezi şi să verifici următoarele (se văd valorile pe vagcom dacă sunt ok):

-senzorii de temperatură (aer şi apă, treubuie să aibă valori de ce este în realitate nu valori extreme)

-senzorul de presiune admisie (MAP). Se vede în grupul 000 câmpul 4. Trebuie să fie acolo valori între 45-84 (corespund cu o presiune de 300-480 mbar).

-unghiul clapetei

În general cam tot ce vezi în pdf-ul ataşat

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc...mersi lupo...clapeta nu cred ca e defecta pentru ca mergea perfect pana sa imi moara bateria...eu am cablu vag com dar nu stiu programul cat mai e de bun:) daca mai am licenta

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ti-am trimis un prv

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel imi face si mie.Porneste la prima cheie , un pic mai greu decat ar trebui , bateria nu mi-a murit niciodata dar cand pornesc dimineata la fel trebuie sa intep un pic pedala de acceleratie si atunci parca se desfunda ca altfel tremura , si cand trece pe gpl la 35 de grade imi moare motorul daca exact atunci nu apas acceleratia un pic.

La serviceuri costa vreo 80-100 de lei sa-mi faca scanare si momentan nu prea am bani , iar de cunoscut nu cunosc pe nimeni care sa aiba vagcom , ca i-as da 10-20-30 de lei de o bere.
Aaaa si mai am si eroarea aia N002 in bord cand pun contactul.

Cred ca o las asa momentan...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu eu n002 si n001 nu sunt erori , am citit pe undeva pe forum ca de acolo poti seta la cati km sa faci schimbul la ulei. acuma poate gresesc eu. 

Am si eu o intrebare, de curand am schimbat semeringurile la supape, tacheti hidraulici si inainte imi statea relantiul la 900-950 cand era rece motorul(toamna) si la cald nu scadea de 825-850 mai jos nu vrea. Am citit ca la golf 3 aee relantiul e la 650 :P. Acuma dupa schimbare piese la pornire imi sta relantiul la 1050 si dupa un timp de functionare de 5-10 minute imi scade la 825-850. Nu am facut nici o modificare toate au fost puse la loculul lor, delcou , etc. Motorul nu imi  face probleme trage de rupe, nu imi variaza relantiul, consumul a crescut putin dar nu ceva alarmant.

multumesc mult astept un raspuns.

 

Scz ca postez aici dar la aria seat cordoba bate vantul si aici la golf 3 vad ca este mai mult discutat modelul asta de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in01 si in02 sunt reminder-ele de service pentru schimb de ulei, timpul ce a trecut de la ultima resetare sau 2 ani de la revizia generala.Exista pe forum aceste informatii mai detaliat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mogoal3x mie imi crestea relantiul la 800-900 cand era scoasa mufa de la clapeta de acceleratie...vezi sa nu ai si tu aceeasi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca era scoasa mufa imi aparea pe diagnoza eroare. dar provizoriu o sa verific si asta. multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sta la turatia aia ori pentru ca e prea strans cablul de acceleratie ori pentru ca ai neetanseitati pe undeva si clapeta ia aer fals.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok , dar mie imi scade turatia pana la 825 dupa ce se incalzeste motorul si nu imi variaza deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai scade pana la 825 ca nu ii mai permite cablul de acceleratie ( si mai mult ca sigur asta e explicatia) sau clapeta este inchisa la maximum si aerul este absorbit pe langa clapeta pe la neetanseitati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai am o intrebare as putea sa incerc sa pornesc motorul fara cablu de acceleratie pus sa vad ce turatie si daca opune rezistenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , poti scoate cablul de pe clapeta si sa ii dai o cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!