Jump to content

Motorizare 1.6 AEE


uadiv
 Share

Postare recomandată

Bobina de inductie iti intra apa pe la ea

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi ce rol să joace, este vorba de umezeală, aşa că începe verificările cu sistemul de aprindere: delcou, bobina, fişe.

Încearcă să găseşti pe cineva cu maşină la fel să le schimbi să vezi care este cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

best_x_treme

La tine in grupul 001 apar informatiile de la clapeta (throttle angle etc.)? La mine apar in grupul 098, desi nici de acolo nu se adapteaza clapeta.

 

Incearca sa tii activ doar grupul 001 in measuring blocks si dupa aia sa apesi pe basic settings. Asta o faci cu motorul oprit si cheia pe pozitia contact, cu toti consumatorii electrici inchisi si fara sa apesi pedala de acceleratie timp de un minut. Nu uita dupa un minut sa iesi din meniul asta si dupa aia sa pornesti motorul. Eu asa fac readaptarea la mine. O sa auzi si clapeta miscandu-se in timpul readaptarii. Pe 098 nu merge readaptarea la AEE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, se specifica clar in documentatiile tehnice ca la AEE se face adaptarea in grupul 001. Incearca asa cum iti spunem noi, mai ales ca eu si fac chestia asta la motorul meu si o sa iti mearga adaptarea clapetei de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

best_x_treme

Nu merge nici in 001, eu cred ca ii ars motorasul, imi da o eroare in vag com, ceva cu "Basic settings not performed". Totusi, in rest merge ok, sa inteleg ca acel motoras are doar rolul de a readuce clapeta la pozitia de relanti?

 

Mai am o intrebare, astazi am observat ca in caseta filtrului de aer (partea de jos), exact sub furtunul de admisie aer, intra un furtun gros cauciucat care duce undeva in partea din spate a motorului. La mine era deconectat, asa ca l-am pus inapoi, puteti sa-mi spuneti ce rol are acest furtun? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul ala vine de la epuratorul de gaze, adica iti mai baga o parte din gaze in motor pentru a le rearde. Ma mir cum de nu iti mirosea a gaze in masina din cauza aluia. Posibil sa fie infundat epuratorul dar nu influenteaza mersul motorului.

Motorasul de relanti are rolul de a tine turatia optima a motorului la relanti in functie de sarcina motorului determinata de consumul electric, temperatura antigelului, temperatura si calitatea aerului admis, sonda lambda. Readaptarea clapetei se face pentru a invata din nou ECU pe ce plaja din traseul grafitat este in regim de relanti pana se departeaza doua lamele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

best_x_treme

Ba da, simteam miros de benzina, dar nu mi-am dat seama de la ce e. Presupun ca de asta imi crescuse si consumul.... Multumesc pentru raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E furtunul epurator...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

best_x_treme

Cine poate sa-mi dea un cod de la cele 4 suruburi cu care este fixata clapeta de acceleratie? Am reusit sa distrug prinderea de la unul :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a distrus prinderea sau a iesit piulita din galeria de admisie. Verifica sa nu fie asta problema, atunci e mai dificila rezolvarea problemei. Si eu am doua piulite iesite si inca nu am gasit solutia.Codul este N 10227803

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut... Rampa de injectoare de pe un golf 1.4 s-ar potrivii pe 1.6?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin_911

sa nu fiu OFF topic la postul "Cand Pornesc AC-ul Scade Turatia Si Se Opreste Motorul" am sa postez si aici

 

probela este urmatoare

http://imageshack.us...30518155121.jpg

http://imageshack.us...30518155043.jpg

http://img109.images...jnnhdopfhac.mp4

 

cred ca aceste este codul clapetei: 030 133 064 F

se gaseste chit de reparatie pt inlocuirea celor doua piese de plastic?

cu ce alte modele este compatibila?

 

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta pentru 1.6 AEE Golf 3 este prima si clapeta ta este a doua.

Concluzia este ca toate motoarele 1.6 AEE de pe VW, SKODA si SEAT au clapetele identice chiar daca difera ultimul caracter D si F. Deci vei gasi clapeta pe Golf 3, cateva Golf 4, Polo 6N, Skoda Octavia si Seat Toledo (parca).

Nu prea ai cum sa repari aceasta clapeta si nu cred ca merita chiar daca s-ar putea. Cumpara de la sh alta sau una noua dar e cam scumpa.

post-53719-0-10519600-1369201555_thumb.j

post-53719-0-49378900-1369201565_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am si eu o problema minora...zilele astea mi s-a rupt toba finala de pe golful meu...am mers asa cateva uimitor nu mai imo trebura motorul...azi am cumparat o toba finala de la second si a inceput iar sa tremura motorul...de la ce poate fii? Mentionez ca, catalizatorul e desprins de pe toba ca imi face zgomot!! Sa fie din cauza catalizatorului!? Va multumesc!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin_911

cum adica este desprins?

este dat jos si inlocuit cu teava sau teava care vine de la catalizator nu mai are continuitate cu restul tobei?

cu zornaiala din catalizator am patit-o si ieu.la o saptamana dupa ce a inceput sa zornaie catalizatorul ceramica din iel s-a spat si a luat-o spre evacuare.o bucata mai mare s-a oprit la iesire din toba de la mijloc si de acolo au aparut problemele...am avut trei sparturi intre catalizator si toba de la jumatate.vezi sa nu ai ceva infundat pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa spart ceramica aia si zornaie

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scris intr-un mesaj anterior ca nu imi porneste daca nu tin piciorul pe pedala de acceleratie , iar azi mi-a venit tampita idee de a pune ceva in capat la sufa de la clapeta de acceleratie asa incat sa stea intinsa sufa , deci sa fie accelerata cam la 8-900 de turatii...o fi buna ideea mea tampita sau nu prea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea e ok, cablul de acceleratie trebuie sa stea putin lejer, pentru a lasa clapeta de acceleratie sa isi faca treaba la relanti. Ceea ce ai facut tu este o improvizatie care pacaleste ECU si ii da impresia ca tii apasata pedala de acceleratie tot timpul. Iarna nu o sa mai ai frana de motor eficienta si vei da peste cap si clapeta de acceleratie la un moment dat. Incearca sa scoti mufa de la senzorul de temperatura antigel si vezi daca mai trebuie sa tii apasata pedala de acceleratie la pornire. Daca pleaca din prima atunci schimba senzorul ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu am facut treaba cu clapeta...doar ma gandeam sa aplic ideea.Senzorul l-am schimbat acum cateva luni , iar diferente nu s-au observat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am si eu un golf 3 1.6 Aee din 1997 si de cateva luni ma tot bazaie o problema....in vitezele 2,3 accelerare usoara si 2,3 frana de motor se aude un sunet ciudat (vajait, fluierat), ca la pornirea si schimbarea in turatii a unui motor electric, zgomot care provine ori din compartimentul motor ori de undeva de sub masina partea din fata.

M-am mai documentat de aici si de pe alte forumuri si unii ziceau ca poate fi de la cutie, insa ziceau ca e vorba de un huruit sau sunet fier pe fier, pe cand la mine e diferit.

Am reusit sa inregistrez sunetul si il postez mai jos:

www.trilulilu.ro/muzica-electronica/sunet-cutie-greier-vajait-fluierat

Se aude cel mai bine in frana de motor, in plaja de turatii 1200-2000 si isi schimba frecventa in functie de turatie.

De precizat faptul ca se aude doar in mers si intre turatiile respective (la turatii mai mari poate nu mai e sesizabil).

Daca apas ambreiajul dispare, daca scot la liber dispare, daca stau pe loc cu ambreiaj apasat/liber nu se aude.

S-ar putea sa se auda doar cu motorul cald, dar inca n-am verificat.

Inca ceva, mai poate fi de la ansamblul de transmisie? Curea, alternator, pompa servo, rola intinzatoare? Nu am clima.

Va multumesc anticipat!

P.S. Am toba mijlocie fisurata, faceti abstractie de sunetul ei :p

Modificat de Rapciutel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare a fi o rolă, mai ales că îmi pare că este cumva proporţional cu turaţia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia de viteza. Asa face si la mine in treapta I si II

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, suna ca o rola, dar m-au speriat unii spunand ca poate fi cutia.

Poate cineva sa-mi garanteze ca nu e cutia? ...adica daca stie cineva ca o cutie de viteze n-are cum sa scoata acel zgomot.

 

Sa dau cureaua de transmisie jos si sa fac cateva ture cu masina fara ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am zis că nu ar putea fi cutia, dar trebuie luate pe rând. Este bun testul ăla fără cureaua de transmisie, scoţi din ecuaţie fulia alternatorului, alternatorul, pompa servo şi rola întinzătoare.

La cutie ar trebui să verifici dacă este plină cu ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam de sfaturi!

 

Cu prima ocazie voi da cureaua jos si voi reveni cu un raspuns, poate va fi de ajutor si altora.

Colegu denismoc ai incercat varianta cu transmisia jos sau de unde stii ca e cutia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!