Jump to content

Motorizare 1.6 AEE


uadiv
 Share

Postare recomandată

DA, am schimbat uleiul desi avea doar 3.000 km si nu se mai aprinde martorul. Oricum, cred ca are ceva si pompa daca merge doar cu ulei nou, dar mai vedem cum se comporta. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raduu Gabriel... Aceeleasi simptome le-am avut si eu si rezolvarea a fost sa schimb clapeta se acceleratie cu una second sau noua... Cu readaptarea clapetei pe tester... Iar acum masina merge super perfect

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pionu, am fost la cineva si am cautat pe la toate prostiile. Mai ramane doar sa o testez cu Vag. Ideea e alta. Clapeta de acceleratie e curata. Garnitura e buna. Totul e bine acolo. Dar.. am incercat sa scot pompa de benzina sa o schimb.. Acel capac ce se desface prin infiletare e pur si simplu blocat. Am dat cu ciocanul si cu dalta si nimic.. Daca am vazut ca ala nu iese, m-am hotarat sa scot filtrul de benzina si aici am avut o mare surpriza. In interiorul filtrului, benzina era neagra! Ma duc joi iar sa schimb pompa de benzina si sa vad apoi ce simptome are.. Daca nici asa nu merge, mai bine o vand decat sa dau atatia bani pe o clapeta.. Abia astept sa aflu joi care e problema. Mai revin pe aici sa postez in legatura cu problema. Mersi oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pe o clapeta am dat 100 ron deci e mai ieftina decat masina:))... Faza e ca degeaba e clapeta curata daca ai probleme la in spatele ei acolo unde are capacul ala negru... Eu acolo am avut ceva in scurt si nu imi mai statea la relanti imi murea motorul la rece...imi oscila turometrul... Si filtrul de benzina poate e o problema... Sunt mult mai multi experti pe forum care iti poate da un ajutor... Eu spun ca simptomele astea le-am avut si eu... Si capacul ala de la pompa se deschide greu... Da pune o dalta pe un cant si bate in dalta si se deschide...Sent from my iPhone using Tapatalk

La vag mie nu mi-a dat eroarea care o aveam eu la clapeta... M-am dus la un service si mi-a pus un tester profesionist si acolo i-am dat de cap...Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai.. Eu auzisem ca o clapeta e undeva la 750 ron la second-hand.. In cazul asta sunt mai fericit.. Sunt curios de unde ai luat-o cu banii astia. Treaba e ca la acel capac negru care eu stiu ca e motorasul "pas-cu-pas", nu sunt probleme. Cel putin asa mi-a zis tipul asta la care am fost. Iar legat de pompa.. Am dat cu dalta si ciocanul pana s-a spart plasticul.. Mai incerc doar cu cheie speciala fiindca nu am de gand sa il sparg de tot.. Pe aici pe la mine prin Campina, nici Vag nu gasesti.. ce sa mai zic de testere profesioniste..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt din Bacau...si am gasit aici la dezmembrari cu 100 ron...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ma interesez si eu pe aici pe la dezmembrari.. Dar nu stiu cat o sa gasesc fiindca am cautat acum vreo luna de zile si acel senzor de aer si abia abia l-am gasit..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot exista probleme si in spate la clapeta...cat despre o clapeta poti sa te uiti si pe internet si sa iti dai comanda dar cel mai bine e sa o montezi pe loc ca sa vezi daca e buna sau nu

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum aveam de gand sa o incerc acolo fiindca e pericol cu piesele astea second-hand.. Si pompa asta de benzina pe care vreau s-o pun e tot "second-hand" fiindca  a avut-o inainte tata pe golful lui si el a schimbat-o cu una noua iar pe asta a curatat-o si a zis sa o incerc eu. Plus ca as vrea sa ii curat si rezervorul fiindca am impresia ca e plin de gunoaie..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am pompa de benzina second si merge super bine...si clapeta daca o pui trebuie sa ii faci readaptare dupa...pentru ca eu dupa ce am pus clapeta curatata incepea sa se accelereze singura de la 1000rpm pana in 2000 si tot asa parca o acceleram eu...si dupa ce mi-a pus-o pe tester a resetat-o a mers perfect si merge...daca era pompa iti intrerupea in mers nu mai are putere motorul plus ca in curbe ar trebuii sa iti moara motorul sau sa iti intrerupa...dar du-te la un service sa iti masoare debitul pompei!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asa imi face. In mers intrerupe si chiar cu pedala la podea masina nu trage. Sau trage in reprize. La viraje nu moare motorul.. Chestia e ca atunci cand o pornesc si e rece acceleraza singura pana la 4000 de ture si revine singura dupa 5 secunde sau revine daca calc eu acceleratia. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune pompa aia care spuneai ca o ai si vezi cum merge...daca nu e din clapeta sigur

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar. Merci mult pentru ajutor. Oricum revin poimaine cu noi informatii despre starea motorului..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raduu Gabriel

Scuze de dublu post dar nu imi apare butonul de editare. Azi am fost pana in oras si la dus facea la fel ca de obicei cu oprit motorul la relanti, mers in suturi etc. Cat am stat sa astept pe cineva am tot pus contactul si l-am luat. Din cand in cand pe langa bazaitul clapetei se mai auzea cate ceva ce eu am gandit ca ar fi pompa de benzina.. Ideea e alta ca dupa ce am tot pus contactul de vreo 10-15 ori, am pornit masina si am venit acasa si surpriza! Nu a mai facut nici o fita. Acum incep sa sper dar si sa imi doresc din ce in ce mai mult sa fie pompa aia de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai schimb-o daca tot ai pompa

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suna  a readaptare corp clapeta.....o diagnoza te va lamuri....un filtru de combustibil infundat ,....bujii......senzorul de temperatura....sau un filtru de aer  neschimbat  de ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raduu Gabriel

Filtrul de aer e schimbat. A fost prima oara cand facea fite. Nu stiu daca s-ar strica asa non-stop. Si tot atunci am schimbat si bujiile.. Ideea e alta.. Astazi am schimbat pompa de benzina. Dar as avea o intrebare.. Tata mi-a zis ca exista 2 tipuri de pompe.. Cea cu capac negru care ar avea 1 si ceva bari si cea cu capac alb care ar avea 3 bari.. E adevarat? Si referitor la schimbarea pompei, dupa ce am facut asta tot aceleasi simptome are. O sa schimb si clapeta de acceleratie. Ideea e ca mi-am iesit asa rau din sarite cu masina asta incat am pus o sticla intreaga de aditiv pentru injectoare intr-un sfert de rezervor si de la nervi am "forjat-o" de a luat-o naiba.. Merg zilele astea sa fac o diagnoza la cineva cu un tester sau un vag-com si sper sa ma lamuresc in problema asta odata.. Si oricum cumpar si o clapeta la mana a 2-a.. 

Modificat de Raduu Gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe motor de 1.6 iti trebuie pompa de 3 bari...schimba clapeta daca ai un prieten sa iti imprumute o clapeta ar fi bine...dar pune-o si pe tester...cel mai recomandat la un service...dar ti-am spus aceeleasi simptome le-am avut si eu si dupa ce am

Schimbat clapeta nu am mai avut probleme...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raduu Gabriel

Revin cu noutati. Azi am fost la un centru de dezmembrari si stand de vorba cu baietii aia unul s-a uitat la masina si si-a dat seama ca a mai fost pe la ei acum vreo luna si ceva.. Am realizat ca a fost inainte sa o iau eu. Mi-au spus ca au fost schimbate clapeta de acceleratie, senzorul de temperatura, senzorul de presiune aer, bujii etc, fiindca nici aluia nu ii statea la relanti.. Dar mi-au mai zis ca atunci nu ii mergea un injector.. La fel si ei mi-au recomandat sa fac o testare si sa vad ce are.. Sper numai sa gasesc pe careva care sa poate sa o testeze.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.6 AEE are pompa de 1.2 bari, asa zice autodata :)

Modificat de SethBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raduu Gabriel

Pana mea.. Cica golfurile astea au pompe diferite.. Si ma refer la presiune aici. Spre exemplu, taica-meu pe golf 3 motor GLX are pompa de 1.2 bari si e o pompa cu capacul negru. La mine pe AEE e o pompa cu capac alb care cica ar fi de 3 bari.. Dar eu am pus-o pe cea de la tata si masina merge fara nici un stres. Si cand zic asta ma refer ca merge la fel ca inainte.. Inca intrerupe si merge in suturi.. Sper ca nu a fost off-topic.

Modificat de Raduu Gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tata tau tot motor 1.6 are? Pe motor 1600 cmc trebuie pompa de 3 bariSent from my iPhone using Tapatalk

Schimba clapeta...uitate la fise sa nu fure curent...Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raduu Gabriel

Da, are tot motor 1.6. O sa o schimb. Nu mai rezist. Simt ca ma lasa nervii cand merge asa. Acum moare din orice. Daca nu are macar putina turatie, moare instant. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca are pmpa maiMica de 3 bari eu stiu ca la motoare de peste 1.6 inclusiv trebuie pompa de 3 bari debit...cauta sa masori debitul pompei la un service...ca asa de pe forum sunt sute si sute de pareri...Sent from my iPhone using Tapatalk

Daca spuu ca turatia scade ff tare e din clapeta de acceleratie sigur 100%Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raduu Gabriel

Pai.. Cum iau piciorul, turatia are acelasi obicei.. Scade de la turatia normala pana la 1200 creste foarte putin, apoi scade la 600 si apoi moare. Trebuie s-o tin incontinuu cu acceleratia calcata doar ca sa nu moara motorul.. Am gasit in sfarsit pe unul cu tester pe aici.. O sa ma duc sa o pun acolo pe tester, o sa cumpar si acea clapeta nenorocita si sper sa nu mai faca nici o figura. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!