Jump to content

Motorizare 1.6 AEE


uadiv
 Share

Postare recomandată

Am inteles o sa incerc maine ca am gasit cablu vag...mersi

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare motorul aee e la fel ca cel abe?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vw nu a produs nici un motor abe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt la tester...si imi da eroare potentiometru clapeta in scurt!!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus o noua clapeta de acceleratie...dar sta turata in 2000 de rpm si scade la 1500 dupa care iar urca si scade si tot asa si se aude ca si cum ar trage aer fals pe unde se poate!!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara tuturor...am schimbat clapeta de acceleratie a pus-o mecanicul...a pus-o pe tester...faza e ca sta turata in 900 rpm...e bine sau? Ce trebuie sa fac ca sa stea mai deturata? Ca am inteles ca normal ar trebuii sa stea turata in 8600?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 .... normal ar trebuii sa stea turata in 8600?

:eek: :eek:

650 plus sau minus 50 trebuie să fie.

Trebuie să înţelegi următoarea chestie: indiferent ce clapetă pui, poate să fie şi nouă, ca să se adapteze trebuie întrunite nişte condiţii: să fie toţi senzorii în minţile lor, să nu tragă aer fals, să nu ai filtrul de aer sau de benzină înfundat, avansul să fie corect, motorul să nu aibă probleme mecanice, tensiunea baterie să fie ok (pentru asta normal că alternatorul să încarce în parametri), siguranţele care au legătură cu managementul motorului să fie bune, la fel şi releele, să nu ai erori stocate şi or mai fi şi altele, dar astea îmi vin în minte acum. Oricare  din condiţii neîndeplinită poate duce la eşurarea adaptării clapetei cu consecinţele de rigoare (fluctuaţii ralanti, ralanti incorect, lipsă putere în anumite momente sau tot timpul etc.)

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg...am vb cu mecanicul si mi-a spus ca imi da turatia mai mica...nu stiu cum o face dar asa a spus acum sa vedem cand o sa ma duc la el...o sa revin cu raspuns!!! Iti multumesc Lupo

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana nu verifica problemele enuntate de lupobv nu vad cum ar putea da relantiul mai jos. Cand motorul sta la relanti el urmareste niste grafice stocate in ECU, deci are o turatie fixa de relanti pe care nici mama mecanicilor nu o poate schimba decat poate prin resoftare.



Turatia e mai mare decat noemalul pentru ca exista o problema undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua tuturor...am fost la mecanicul care mi-a pus clapeta de acceleratie...si mi-a dat relantiul mai mic din delcou...faza e ca la 860 rpm imi tremura motorul...si a spus ca trebuie verificata compresia sa nu am probleme cu vreun piston...ma intrebat daca am schimbat bujiile si i-am spus ca de vreo juma de an le-am schimbat cu bujii Bosch din alea cu 4 elementi...posibil sa fie de la bujii sau fise? Adevarul ca fisele le-am luat de la dezmembrari...dar nu subt ciupite etc...ce bujii imi recomandati? E posibil ca tremuratul sa fie din compresie?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După cum vezi avansul nu era chiar ok.

Bujii: beru, ngk, bosch, denso, dar dacă zici că le-ai schimbat de juma de an atunci lasă-le.

De unde ştii că fişele nu au pierderi: uită-te noaptea dacă vezi ceva scântei. Sau (nu-ţi recomand, dar poţi risca pe pielea ta :sick: ) plimbi mâna pe fiecare fişă şi dacă te zguduie este clar.

Să verifice compresia că nu este mare inginerie. Oricum sunt multe cauze care pot provoca tremuratul, dar trebuie eliminate pe rând.

Dacă scapă compresie ar trebui să arunce ulei pe la jojă (când turezi motorul) sau să scoată fum pe la buşon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi scoate fum pe la furtunul epurator!! Pe la buson nu am incercat sa ma uit! Daca e sa imi scape compresie cat m-ar ajunge sa o repar?Sent from my iPhone using Tapatalk

Rpm pe turopetru cum se citeste? Din 200 in 200 sau 100? Pentru ca am intrat in codul ala secret iar acolo unde spuneam eu ca sta in 900 defapt imi spune ca e 800 si oscileaza la 750Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-109474-13665652753705_thumb.jpg :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In poza indica 600 rpm,liniutele sunt din 200 in 200.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata 660 rpm...Intrasem in codul ala secret care citeste rpm-ul...nu stiam ca din 2 in 200 se citeste

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am idee unde sa intreb asa ca intreb aici, unde gasesc sau cine are carte de service pentru golf 3? cartea in care notam schimbarile si reparatiile facute la un sevice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. Cine imi poate da si mie un sfat in legatura cu masina mea Golf 3 1.6 AEE. La pornire nu o ia decat daca tin apasata pedala de acceleratie, daca o scot pe liber moare in mers , si tot asa. Am desfacut clapeta de acceleratie am curatat pe acolo dar nimic. Acum ca sa mai pot circula cu masina am strans sufa de acceleratie putin sa nu mai moara in mers.. dar consuma exagerat. Ce credeti ca ar fi ?? Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa din senzorul de temperatura antigel si vezi daca mai pleaca asa greu. Daca e ok atunci schimba senzorul. La fel faci si cu sonda lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Datorita voua masina merge perfect acum...nu mai tremura la relanti...nu mai moare motorul...sunt multumit...apropo relantiul sa reglat singur...mersi denismoc si lupobv!!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta de acceleratie...am schimbat clapeta de acceleratie cu una second hand curatata readaptata de un mecanic care avea habar ce face si acum imi merge perfect si relantiul si masina...e super!!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puteti sa-mi spuneti daca motorul AEE are senzor pentru temperatura ulei? Poate ceva de genul http://www.autokarma.ro/senzor+temperatura+ulei/vw/golf-iii/1-6/1870/10829/10345/0? Daca DA, cam pe unde este pozitionat? Am o problema cu martorul de ulei, se aprinde in bord la relanti, dupa ce motorul se incalzeste. Am schimbat senzorul de presiune la ulei, dar face la fel. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba uleiul si eu am patit la fel...e prea subtire

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Sunt nou pe forumul acesta dar aş avea şi eu o problemã. De curând am cumpărat un Golf 3 motor AEE şi după ce am luat-o a început să facă "fiţe". Primele simptome au fost că maşina murea la relanti. Cum luam piciorul de pe acceleraţie, turaţia scădea şi se oprea motorul. Plus că avea momente în care chiar cu acceleraţia la podea ea nu trăgea. Turaţia scădea în loc să crească. Mi-a spus cineva că e de la senzorul de aer. L-am schimbat şi intr-adevăr, maşina a mers o vreme. Dar de câteva zile pur şi simplu îmi scoate peri albi. Când o pornesc, turează singură până la 4000 de ture şi nu scade până nu calc acceleraţia. După asta stă o vreme la relanti (aprox. 5 min.) şi moare iar. Am căutat pe aici o rezolvare dar nici una dintre probleme nu mi-a părut asemănătoare cu a mea. V-aş ruga să mă ajutaţi. Mulţumesc.

Modificat de Raduu Gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!