Jump to content

Motorizare 1.6 AEE


uadiv
 Share

Postare recomandată

buna seara lumea, in seara asta am o buba la masina:(. am pornit motorul am facut o tura cand am ajuns in parcare am lasat motorul sa functioneze putinn si deodata o murit. Am incercat de 5 ori sa o pornesc dar deloc deloc:((. va rog mult HELP.

Modificat de mogoal3x
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit defectul e bobina de inductie nu imi mai da scanteie, cine poate sa imi imprumute 5 minute una, eu ma aflu in iasi. va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca nu mai da scanteie trebuie sa cumperi alta. Vrei una de imprumut ca sa fi sigur?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bobina de inductie s-a dat de gol! A inceput sa scoata sunete(pocnituri) si in acel moment si motorul dadea sa moara. Asa ca daca e vreme umeda, ploua si motorul devine balbait, o posibila cauza e bobina de inductie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Are cineva A/C pe acest motor ? Vreau sa pun si eu ca nu am. Ma intereseaza de ce piese am nevoie si tot ce trebuie sa fac. ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Dupa ce am citit DIY-ul lui paul_ral in legatura cu instalarea climatizarii am decis sa ma las pagubas :))

Am si eu o intrebare: uleiul de la cutia de viteze se schimba? si daca se schimba, la cati km ?

ms anticipat

Modificat de wazzabi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul nu am gasit in nici un document vre-un interval de schimb, dar este bine sa-l examinezi periodic si daca si-a schimbat culoarea sa-l schimbi. Parerea mea este ca daca intra frumos in viteze, este la nivel si nu s-a inchis la culoare sa-l lasi in pace.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am citit DIY-ul lui paul_ral in legatura cu instalarea climatizarii am decis sa ma las pagubas :))

Am si eu o intrebare: uleiul de la cutia de viteze se schimba? si daca se schimba, la cati km ?

ms anticipat

Conform autodata uleiul in cutie se schimba la 40.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea cred. Acolo zice ca la 40 000 mile (in km ar veni 65 000) se scoate uleiul si se pune la loc cel putin asta inteleg eu prin drain/refill. Bineinteles ca daca uleiul are sclipici in el (pilitura provenita de la uzura nefireasca a sincroanelor)se si schimba. Tot cu ocazia asta se verifica daca este pilitura pe magnetul de la buson. Asta ar indica uzura la pinioane.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sal problema cu oscilatia la 1.6 aee nu sa rezolvat la rece imi oscileaza asta ca asta dar inainte nu imi prea statea la relanti deloc pana ce din gresala am scos vaccumul de la admisie care merge in rampa de injectie in regulatorul de presiunesi sa vezi ce chestie nu imi mai moare motorul .din cate stiu euar fi trebuit sa faca urat daca e scos acel vaccum din contra merge mai bn ca inainte ceva pareri ce ziceti de asta

sper ca am nimerit bine in topicul asta

oscilatii la rece si moare motorul daca nu il tin putin din acceleratie are cineva idee ce ar putea fi se poate din cauza de la soc daca da se poate regla cumva? astept pareri va multumesc

am uitat sa mentionez ca sonda lambda este anulata .daca conectez mufa merge mai prost deci e dusa si bani sa o schimb nu sunt deocamdata pt ca am busit masina si a trebuit sa fac aproape toata fata adevarul ca un timp a mers bine dupa ce am scos mufa de la sonda dar nu mai se comporta la fel acum multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la scoaterea furtunului de vacuum, automat iti intra aer in motor fara sa poata fi reglat de catre clapeta de acceleratie. Noroc ca acel furtunas este destul de ingust si nu intra aer prea mult pe acolo, altfel motorul se tureaza deodata si moare instantaneu. Problema este ca pe acolo iti intra aer nefiltrat. Clapeta de acceleratie controleaza debitul de aer la relanti in functie de mai multe informatii care vin in ECU si anume sonda lambda, senzor temperatura agent de racire, senzor de temperatura si de presiune aer . Verifica daca in momentul in care scoti mufa din senzorul de temperatura agent de racire se tureaza motorul. Daca nu se tureaza e posibil sa fie decedat acesta. Si ar fi indicat si o verificare cu vag com sa vezi si ce erori sunt stocate in ECU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul de temperatura a lichidului de racire la ala te referi si acel senzor de presiune aer care e?

sau unde e amplasat

si oricum ms mult de informatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o problema cu turatia de relenti.de ceva timp sta la1000 rotatii,fara sa mai coboare la 700.va rog daca stie cineva care ar putea sa fie problema.motor 1.6 aee.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica senzorul de temperatura lichid de racire, poate fi si aer fals pe undeva sau sonda lambda. Scoate pe rand mufele din fiecare si vezi daca se modifica turatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Ruta Florin Cristian

Salutare prieteni , am si eu o problema cu masinuta . Cand o pornesc dimineata porneste foarte greu ca si cand nu s-ar alimenta cu benzina , si cand porneste relantiul sta undeva la 600-700 rece , daca incerc sa plec cu ea imediat de pe loc moare , am schimbat filtru de aer , bujii , verificat capacu delcou e in regula care sa fie problema?

PS: Relantiul oscileaza si masina trepideaza cam urat.

Foloseste Search inainte de a deschide un topic

Modificat de taz21
topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica clapeta de acceleratie si pompa de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ruta Florin Cristian

Verifica clapeta de acceleratie si pompa de benzina.

Clapeta de accleratie nu stiu ce sa aibe pe Vag nu apare nici o eroare , iar pompa de benzina nu stiu ce sa zic tot ce e posibil , dar dc porneste cu relantiul asa de mic inainte cand era motorul rece pornea undeva pe la 1100 si scade treptat la 850 acum porneste pe la 650 si urca la 850 cand e cald motorul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate e senzorul de temperatura pe duca, problema destul de comuna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

Eu as avea o parere putin diferita,incearca sa bagi nasul sub masina ,langa rezervor,pe partea cu busonul(partea dreapta) si vezi ca acolo este prins pe un suport filtrul de benzina.Eu inainte sa il schimb ,aveam probleme cu ea,nu se alimenta bine,se ineca motorul,era prea murdar filtrul ,neschimbat de mult .Dupa ce l-am inlocuit ..voila,problema a disparut.Merita sa te uiti si acolo,e o treaba de 5minute,iar un filtru nou costa in jur de 30-40 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ruta Florin Cristian

Eu as avea o parere putin diferita,incearca sa bagi nasul sub masina ,langa rezervor,pe partea cu busonul(partea dreapta) si vezi ca acolo este prins pe un suport filtrul de benzina.Eu inainte sa il schimb ,aveam probleme cu ea,nu se alimenta bine,se ineca motorul,era prea murdar filtrul ,neschimbat de mult .Dupa ce l-am inlocuit ..voila,problema a disparut.Merita sa te uiti si acolo,e o treaba de 5minute,iar un filtru nou costa in jur de 30-40 lei

L-am inlocuit si pe acela am uitat sa mentionez , si bujiile sunt schimbate poate sa fie fisele sau cum a zis colegul mai sus senzorul de temperatura .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatura il verifici scotand mufa din el. Daca se tureaza motorul atunci el este de vina. Mai ia in calcul si sonda lambda. Verificarea o faci la fel ca la senzor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ruta Florin Cristian

Senzorul de temperatura il verifici scotand mufa din el. Daca se tureaza motorul atunci el este de vina. Mai ia in calcul si sonda lambda. Verificarea o faci la fel ca la senzor

O sa le verific , dar posibil sa fie catalizatorul am auzit pe cineva ca ar putea fi de la el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

stie cineva codul de la electromotor de la 1.6 aee sau ce fel de carbuni trebuie, Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am si eu o problema. Am plecat in grecia cu masina si pe autostrada am intampinat o problema. Nu crestea viteza in panta.

Intr-adevar erau autostrazi cu pante lungi de 10-15 km dar line. Aveam in jur de 130 km/h si dupa intram putin in panta viteza scadea pe la 80-90 km/h si nu mai vroia sa urce indiferent de cat apasam pedala. Ba chiar am retrogradat in viteza a 4-a si nu se schimba nimic. Masina nu era foarte incarcata (3 persoane si bagaje).

A mai intampinat cineva aceasta problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!