Jump to content

Motorizare 1.6 AEE


uadiv
 Share

Postare recomandată

S-ar parea ca se opreste dupa ce ajunge motorul la 40 de grade... o fi senzorul de temperatura? Ca de indicat nu pare sa indice gresit.

Apropo, unde e senzorul de temperatura la motorul AEE? Am gasit pe aici ca ar fi sub delcou, dar la mine sub delcou e o mufa cu 4 pini pe care daca o scot nu mai porneste motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu scoti mufa de la senzor hall. Uite aici este senzorul de temperatura

post-53719-0-26059600-1330448390_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Denis, dar nu-mi dau seama care din piesele alea e senzorul... sa inteleg ca este pe corpul termostatului si e fixat de clema 8 din poza? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, am uitat sa incercuiesc, acum am executato

aici

post-53719-0-19146600-1330449347_thumb.p

post-53719-0-22133700-1330449424_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu am umblat la clapeta de acceleratie sa o curat, dar am observat ca scade turatia la relanti in momentul in care dau faza lunga. Care e legatura?

Modificat de alexgtx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Creste consumul de curent, si nu mai reuseste sa duca alternatorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci Denis, se pare ca scot mufa aia degeaba, senzorul de temperatura pare sa functioneze corect, dar motorul tot se opreste la cald. Se opreste, ii dau cheie, porneste instant, mai merge un pic si o ia de la capat.

Vagcom spune ca sonda lambda da erori si atat.

Alte idei? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cald mai poate face figuri si bobina de inductie, iar sonda , daca ii scoti mufa si mergi fara ECU merge pe niste valori prestabilite si nu ar trebui sa mai ai probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce moare motoru scoate fisa principala, aia ce pleaca din bobina de inductie, pune-o langa ceva metalic si da-i cheie. Daca nu da scanteie e dusa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Denis; am scos mufa de la sonda lambda, merg fara ea si comportamentul e la fel. Bobina, nu stiu ce sa spun... daca ar fi ea de vina ar tebui ca la vreme umeda sa nu mearga masina, dar merge, adica nu ar trebui sa mai porneasca pana nu se raceste bobina nu-i asa? La mine imediat ce se opreste ii dau cheie si porneste instant... ce folos ca se opreste dupa 20 de secunde pana la un minut.

Dacro: dupa ce se opreste motorul il pornesc din cheie si porneste, daca ar fi fisele nu ar porni.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand se opreste , incerci sa o tii din pedala si parca se ineaca sau moare instant?

Vezi un prieten cu un Golf 3 si incearca sa pui pe masina bobina lui sa vezi cum face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand vrea sa moara motorul, daca il las scade turatia pana pe la 200 rpm, creste din nou, apoi scade si moare. Daca mentin acceleratia apasata nu trage, chiar daca e apasata la maxim, si la fel moare.

Din pacate nu stiu pe nimeni prin zona cu motor AEE, si nu cred ca bobina e la fel ca la celelalte modele cu motoare de 1.6 gen ABU, gresesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog, cei care au motor 1.6 AEE sa imi trimita si mie un log de relanti si de mers in sarcina sa fac o comparatie cu ce am eu . Mail denismoc@yahoo.com

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez un extras din manual golf in legatura cu aceasdta defectiune (oprire in mers).

Sfatul meu nu te costa nimic dar s-ar putea sa te scape de probleme: curata borne vaterie, legatura masa motor,legaturi la masa de pe chiulasa (acolo unde vine si banda aceea de la bobina - tresa de masa).Chiar daca ti se pare ca arata bine, rupe 5 minute din timpul tau si fa chestia asta. Am avut 2 astfel de cazuri, la ambele erau oxidate contactele. Curata cu smirghel,spray contact si arunca o privire si la blocul de sigurante sa fie toate la locul lor.

Atentie, daca ai pus masina pe tester si nu ai nici o eroare (in afara de senzorul hall cand masina e oprita) atunci mai mult ca sigur ca e vina de contacte oxidate.Daca ai erori trebuie vazut ce fel de erori si rezolvata cauza care le-a generat.

P.S. Drept bonus, la ambele masini dupa ce le-am curatat bornele si legaturile de masa alternatorul incarca peste 14V fata de 13,4-13.7 inainte.

untitled.bmp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand virezi motorul trebuie sa se tureze putin pentru a suplini necesarul de putere suplimentara. Chestia asta o face clapeta care primeste comanda de la ECU. Curata clapeta de acceleratie, este posibil sa fie murdara si sa nu mai poata face treaba cum trebuie

Am scos astazi filtrul de aer sa curat clapeta si am gasit un lichid de culoare neagra in aceea zona. Clapeta nu mi se pare foarte murdara, cel putin pe partea superioara. Acelasi lichid se gaseste si in carcasa de la filtrul de aer.

Pentru ce e furtunul care intra in carcasa filtrului de aer si vine de la motor?

Garnitura din poza 4 nu etanseaza deloc ; e normal?

post-103095-0-70322700-1331055579_thumb.

post-103095-0-65040700-1331055583_thumb.

post-103095-0-33679900-1331055586_thumb.

post-103095-0-37201500-1331055589_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul din capacul filtrului vine de la epuratorul gazelor de carter, ar trebui sa il dai jos si sa il cureti cu benzina, din el vine acel furtunas. Sincer sa iti spun nu am dat niciodata atentie la chestia aia pe care ai marcat-o. In specificatiile tehnice nu scrie nimic ca ar fi ceva acolo, poate este un artificiu facut de un destept.

post-53719-0-08545300-1331062643_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal sa fie uleios acolo. chestia incercuita e pusa de Vw acol, o simpla supapa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 4 ani de functionare ireprosabila, motorul meu AEE de pe un golf 3 face figuri. Peste noapte, dimineata nu a vrut sa porneasc a decat upa ce am am dat la automat de 5-6 ori. Odata pornit a functionat toata ziua perfect. A doua zi dimineata la fel. Am cumparat baterie noua si a mers 3 zile perfect dar ieri dimineata nu a mai pornit. Am verificat bobina cu fisa centrala la masa motorului si face scanteie. Am pus bujii noi si a pornit si a mers toata ziua ca nou. In dimineata aceasta iar a pornit doar de la a doua incercare dupa un contact de 5 secunde. Ceva idei? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data incearca sa pornesti cu mufa la sonda lambda si la senzorul de temperatura scoase ( pe rand). Si dupa aia mai vedem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok.Cand o sa am timp o sa incerc. Dimineata aceasta a pornit la secunda :icon_cheesygrin: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! va zic ce problema am avut eu si cum sa rezolvat poate o sa fie de folos cuiva.

vw vento an 1996 1.6 AEE dupa ce am schimbat ulei, distributie, filtre, bujii, capac delcou+luleaua totul a mers bine pana cand relantiul la cald oscila intre 800-1300rpd.

dupa aproape 1 an de mers la x si y ''mecanici'' care spuneu ca e clapeta de acceleratie am facut rost de una second am montat-o si reglat-o pe tester si tot nimic.

pana la urma totul a fost din aprindere am schimbat delcoul cu totul ma costat 100E unul second si in parte dreapta sub far este ca un butoi pe unul din furtune este un senzor am scos furtunul de dupa senzor si am obturat putin gaura sa traga mai putin aer dar nu l-am mai pus la loc astfel trage aer de afara. daca il pun la loc relantiul creste la 1200 si acolo ramane. Acum relantiul sta la 800rpm fara oscilatii, la accelerare merge frumos nu da inapoi deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

'butoiul' de sub farul din dreapta este canistra cu carbune activ.Aceasta retine vaporii de benzina si ii introduce in sistemul de alimentare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La relanti motorul 1.6 AEE trebuie sa stea in 640-740 rpm. La tine e cam mare, vezi ca mai sunt neetanseitati pe undeva. Si readapteaza si clapeta cu vag com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data incearca sa pornesti cu mufa la sonda lambda si la senzorul de temperatura scoase ( pe rand). Si dupa aia mai vedem.

Nu mi-a mai facut probleme in ultimile zile, dar am incercat sa vad totusi cum e cu mufa de la senzorul de temp scoasa si a crescut relantiul undeva la 1300. La sonda lambda nu am observat nicio schimbare.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!