Jump to content

Motorizare 1.6 AEE


uadiv
 Share

Postare recomandată

Wow...sincer nu inteleg fara sa deslusesc. A mai vazut cineva un text fara semne de punctuatie fratilor?

Si ca sa fiu on topic. La filtrul de benzina te-ai uitat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci dupa multe piese schimbate am reusit sa descoperim defectiunea : Pompa de benzina defecta. Am pus una de pe alt golf si merge masina brici, porneste la sfert de cheie cum a fost rece motorul a stat pana sa incalzit la 1100 de ture pana a coborat treptat la 700 si acolo a stat.

Am comandat o pompa noua si maine o voi pune pe masina sper sa nu mai am nici o problema.(am gasit si in dezmembrari dar e diferenta de doar 70 de lei si am zis ca mai bine pun noua)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune-i noua. Eu am dat 250 de lei pe ea si nu am treaba.

Nu stii ca atunci cand te carpesti, mai rau te rupi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da , am mai patito si am zis ca mai bine iau noua(220 de lei) si mai astept o zi pana ce vine(nu este pe stoc numai la comada) decat sa iau una second care poate peste 2 saptamani sa numearga, in plus e si garantia .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O rugaminte mare la voi: poate este cineva aici care poate explica cum functioneaza termostatul la motorul AEE ca eu nu inteleg... din ce vad eu la deschidere iese tija aia in afara si atat... ce face tija aia? deschide o clapeta aflata in corpul termostatului?

Si daca ma poate ajuta cineva cu un cod pentru capac cutie termostat? Am impresia ca a mea e rupta (adica aia care vine inspre furtun)

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, am schimbat pompa de benzina in sfarsit dar a mai intervenit o buba care banuiesc ca e de la pompa, simt ca au murit niste caluti , nu mai are putere masina adica o accelerez si nu trage la fel. tin sa mentionez ca destepti de mecanici au schimbat pompa de benzina si au desfacut si curatat clapeta de acceleratie fara a decupla bornele de la baterie. se poate din cauza asta sa nu se fi reglat ceva bine?

Pompa de benzina zik ei ca e identica cu cea care am avuto eu adica au comandato dupa acelasi cod.

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o readaptare la clapeta de acceleratie, verifica filtrul de aer si regleaza avansul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar acuma am schimbat filtru de aer astept sa ies sa vad cum face, am deconectat bateria de la borne vreo 10 min poate sa reglat clapeta asa, masina sta turata la 650 si mi ca daca umblu la avans sa nu nu stea prea turata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa arata pompa ?

Nu mai creste turatia mai mult de 640 rpm, ar trebui sa reglezi cu stroboscopul sau sa o pui inapoi la semnele de pe delco ( ar trebui sa ai niste linii zgariate pe el - banuiesc ca a incercat cineva sa o repare umbland la avans si l-a dereglat).

post-53719-0-43953200-1328890132_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

partea de jos nu e asa groasa e mai subtire

am gasit o poza asemanatoare , prima poza din linkul urmator(bine nu au schimbat si furtunasele)

http://autokarma.ro/Produse.aspx?TipautoId=24872&GrupaId=55&Subgrupanume=Pompa%20combustibil&

La avans nu a mai umblat nimeni de foarte multa vreme cred ca 2 ani si are niste semne dar acolo e unde sunt semnele.

Cred ca maine voi cumpara si alt capac de delco pt ca a umblat mecanici la el si ia sarit carbunele acela din mijloc si arcul lau pus ei inapoi dar banuiesc ca nu sta intro pozitie corecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate observ eu pe site-ul ala pompele sunt de 2 tipuri : 1.2 bari pentru motor ABU si 3 bari pt. motor AEE. Esti sigur ca ai pompa de 3 bari ? Ele cam seamana intre ele iar cu desteptii de vanzatori de la piese auto sunt patit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acuma nu bag mana in foc ca e de 3 bari, dar tipu de la sevice mia zs ca si el a gasit 2 tipuri de 1,2 si de 3 si a luat codul de pe cea veche si a zis ca acomandat de 3 bari la fel cu cea veche.

mai astept pana luni cand trebuie sa trec pe la ei dupa o factura sa ma sigure ca e de 3 bari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce am deconectat bateria 10 min pt a regla clapeta si am schimbat filtru de aer tot nu trage masina cum trebuie, parca nu are putere ar fi posibil sa imi fi pus o pompa de 1.2 in loc de 3 bari si de cea sa aiba simptomele astea? o accelerez la maxim in a 1 si nici nu face "polizor", i dau a 2 o calc pedala la maxim si trepideaza ca si cum nu ar avea benzina , de intrat in depasii nici nu vb parca asi avea motor de 1000.

astept si parerile voastre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea are benzina la injectoare. Acolo in rampa este o supapa care daca nu ii dai destula presiune banuiesc ca nu prea mai da drumul la destula benzina. Ar trebui sa verifici presiunea din instalatie sa vezi cat ai, si dupa aia sa le bagi meseriasilor pompa in c.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut nu am mai intrat de mult pt AEE trebuie pompa de 3 bari garantat am patit-o(apropo cat va consuma voua golful)

Modificat de wmbro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am tot 1.6 dar ABU si sunt multumit. La drum intins nu se cunoaste diferenta de asta vara, dar in oras cred ca 12. Ar consuma la fel dar sunt multi carora le e frica si merg ca melcii, nu stiu de ce or mai iesi cu masinile dar in fine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi lua cel putin inante sa pun pompa noua in oras cam 8, iar in exterior depinde cati km fac pe distante scurte gen 100 200 km cam 6-7 dar cand am fost in mare si in ungaria am scos undeva intre 5-6 cel putin atat mia iesit din calcule (si nu pot sa zic ca umblu incet pe autostrada veneam constant cu 150, iar in oras schimb la 2000-3000 de ture)

Acum cu pompa noua desi nu trage bine motorul mi se pare ca ia cam mult, astept maine sa verific ce presiune baga pompa si sa o pun pe tester sa vedem daca mai are ceva erori. Apropo cum se poate testa pompa sa vad cati bari are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, nu am mai trecut de mult pe aici dar iata ce revin cu o intrebare.

De cand cu ninsorile si gerul asta nu am mai scos masina din parcare (dar am dezapezito tot timpul).

In week-end am plecat cu ea pana in oras. Am pornit-o si am tinut-o sa se incalzeasca aprox. 10 minute, am plecat cu ea, totul ok. Dupa 3-4 km parcursi mi se aprinde lampa de ulei in bord cand am dat sa iau o curba. Am oprit m-am dat jos sa ma uit la motor si cand colo uleiul daduse pe afara, nu am nici idee pe unde a putut iesi. Cert este ca sa murdarit joja si protectia aia de plastic de la cureaua de distributie si a curs in jos inspre baie. Din ce am vazut eu nu e niciun furtun sarit sau spart (cel putin asa mi sa parut). A-ti patit asa ceva, aveti vreun sfat pt mine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a creeat presiune in baia de ulei si a dat pe la joja uleiul afara. Nu ar trebui sa mai umbli asa pentru ca e clar ceva nu este in regula la motor, iti intra presiunea din cilindri in baia de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am un Golf 3 motor 1.6 AEE si am probleme cu relantiul. La rece motorul porneste perfect, sta la 1100 RPM dupa care scade la 600 RPM cand ajunge la 90 de grade. Problema se manifesta in momentul in care virez. Mi-a murit motorul de cateva ori in trafic in timp ce viram. Astazi am incercat stand pe loc, motorul statea fara probleme la 600 RPM, nu oscila deloc, imediat cum am virat moare motorul si licare martorul de ulei in bord. Ce poate sa fie ?


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand virezi motorul trebuie sa se tureze putin pentru a suplini necesarul de putere suplimentara. Chestia asta o face clapeta care primeste comanda de la ECU. Curata clapeta de acceleratie, este posibil sa fie murdara si sa nu mai poata face treaba cum trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara, sper sa fie cineva binevoitor care a mai patit asa ceva si ma ajuta.

Problema e ca motorul meu AEE se opreste in mers. Pur si simplu nu mai trage si moare. Din cand in cand cand vad ca moare il accelerez mai tare si mai merge cateva secunde apoi moare indiferent ce i-ai face.

Am incercat sa leg fenomenul de altceva si nu reusesc. La rotirea volanului nu se opreste, la aprinderea becurilor sau alti consumatori nu... nu stiu ce sa zic.

Care ar fi cauzele posibile? Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune masina pe tester sa vezi ce erori ai stocate, poate fi un senzor de vina, sau bobina, sau pompa de benzina, sau ai infundat filtrul de benzina sau filtrul de aer, masina se mai opreste si cand creste temperatura antigelului peste 110 grd. ( am patit eu cand a cedat sonda de temperatura). Deci trebuie sa incepi cu o testare sa vezi ce erori ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, nu am mai trecut de mult pe aici dar iata ce revin cu o intrebare.

De cand cu ninsorile si gerul asta nu am mai scos masina din parcare (dar am dezapezito tot timpul).

In week-end am plecat cu ea pana in oras. Am pornit-o si am tinut-o sa se incalzeasca aprox. 10 minute, am plecat cu ea, totul ok. Dupa 3-4 km parcursi mi se aprinde lampa de ulei in bord cand am dat sa iau o curba. Am oprit m-am dat jos sa ma uit la motor si cand colo uleiul daduse pe afara, nu am nici idee pe unde a putut iesi. Cert este ca sa murdarit joja si protectia aia de plastic de la cureaua de distributie si a curs in jos inspre baie. Din ce am vazut eu nu e niciun furtun sarit sau spart (cel putin asa mi sa parut). A-ti patit asa ceva, aveti vreun sfat pt mine?

Cam tarziu raspunsul meu da na. E cum a zis denismoc, presiune in baia de ulei.

Cel mai probabil ti-a inghetat epuratorul de ulei, chestia aia din spatele blocului motor din care pleca un furtun catre carcasa filtrului de aer. Presiunea nu a mai putut iesi pe furtunul ala si rezultatul a fost uleiul impins in sus pe joja. Il desfaci il cureti cu benzina si e ca nou. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!