Jump to content

Motorizare 1.6 AEE


uadiv
 Share

Postare recomandată

In legatura cu galeria poti incerca pe olx la tipii care dezmembreaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare nu imi mai porneste electroventilatorul de racire

stie cineva care ar putea fi cauza ?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VEZI IN PRIMA VAZA MUFA DE LA VENTILATOR DUPA AIA MUFA DE LA TERMOCUPLA, POTI SA FACI PUNTE SA VEZI DACA PORNESTE VENTILATORUL ARE 2 TREPTE DE VITEZA.

Modificat de mogoal3x
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am mufa pe el , sunt 2 papuci

iam alimentat si nimic iar legat de punte am facut si se aud releele cum cupleaza dar el ramane mort

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare. Sunt noi pe aici si vad ca Tori se plâng de aceeași problema care am intampinat-o si eu. Am un golf 3 1.4 AEX din 97. Si problema cu pornit-ul am avut-o si eu cand era putina umezeala in aer, luam o balta .... Sau chestii De genu. La mine a fost doar bobina de inductie crăpat undeva jos de nu se vedeam. Am înlocuit bobina cu alta de pe un benzinar 1.6 si m-am dat vreo 2 zile prin bălți si nu am mai avut nici o problema.anifestirile erau ca la relantiu stătea masina cand o acceleram murea motor-ul. Nu stiu dacă va ajuta cu ceva dar golful de pe care am luat bobina murea motorul la relantiu cand era cald. Am schimbat tot ce o fost filtre pe el ai acumq nu mai moare. Am sa ma mai dau câtva zile cu el si dacă mai apare ceva am sa va țin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut . este cineva care are 1.6 aee fara aer conditionat care sa imi arate o poza cum vine pozitionata cureaua de la alternator? Eu am modelul cu aer conditionat si vreau sa il scot. am suportul de la alternator si rola aceea cu arc . dar nu stiu cum vine asezata /. Si dimensiunea la curea. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La modelul fara Ac cureaua de transmisie are forma de V si are 1070 mm ceva de genul 6PK1069 .Pentru mai multe detalii vezi topicul cu ,,motorizare 1.4 AEX "......aici este o imagine foto..

http://vwforum.ro/topic/105010-motorizare-14-aex/page-5#entry2354991

Modificat de asterix 68
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua tuturor

Un golf 3 1.6 AEE 200k km are 3000 km de la ultimul schimb ulei

Azi dupa 10 km in momentul cand motorul rula la relanti se aprinde martorul la ulei. Cum cresc putin turatia se stinge. Motorul merge rotund nu fluctueaza relanti si se comporta normal.

Daca pornesc AC nu se mai aprinde banuiesc ca din cauza turatiei.

Stie cineva cauza ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A cumparat cineva bobina de inductie noua pentru tipul asta de motor?
Am vazut ca sunt pe un site cu piese auto Beru cu 270 de lei si Bosch cu 300.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aral si da consuma

M am uitat la joja si era la semnul de jos al ei. O sa completez maine sa vad daca mai face

Modificat de Lucian1977
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum cresc putin turatia se stinge.

Uite ce zice manualul

post-40889-0-16416100-1418586569_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai multe detalii despre aceeiasi problema cu presiunea uleiului la aceste motoare (dupa ce ajung la cca 200 000 km) sunt  postate  aici :

http://vwforum.ro/topic/105010-motorizare-14-aex/page-2#entry2306813

http://vwforum.ro/topic/105010-motorizare-14-aex/page-2#entry2304780

Modificat de asterix 68
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la service si am pus 15w40 aral si dupa cativa km prin oras se pare ca nu sa mai aprins becul. Ramane sa verific dupa un drum mai lung .Revin cu detalii si multumesc pentru sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Set de ce: segmenti, pistoane, semeringuri supape, garnituri?

Si mie imi papa ulei si banuiesc semeringurile de la supape.

Intai de toate fa-i o compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scris si la alt topic dar m-a bagat in seama doar o singura persoana.Sper aici sa ma bage mai multi..:D

 

Sa va descriu si eu problema mea : zilele trecute mi-a intrat apa la bobina de inductie ca am luat o balta si mi s-a oprit motorul si i-am dat la cheie pana mi s-a descarcat bateria...am mai inghetat 3 ore si pana la urma a pornit.A doua zi mergea ok caci am uscat bobina pe calorifer , insa de atunci i-a crescut relantiul si sta cand la 1000 cand la 1200 , si cand o las in frana de motor sau cand o scot din viteza oscileaza relantiul intre 1500 si 2000 rpm.Cand ma opresc nu mai oscileaza , ci doar sta la 1200 sau 1000 , depinde cum are el chef.Care sa fie cauza?Trebuie o scanare cu vag-com?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil s-a decalibrat clapeta deoarece ai omorât bateria, este doar o presupunere. Încearcă o adaptare de clapeta.

Şi vezi să nu fi intrat apă în vreo mufă, gen sonda lambda etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm...da sarmana am chinuit-o cam tare ca facea urat de tot.Huruia si la urma zvacnea de parca isi dadea duhul.Nu m-am purtat prea frumos cu ea dar nu mai stiam ce sa-i fac.I-am uscat bujiile , i-am slefuit chestiile alea metalice din delcou , am uscat bobina , am suflat pe la firele care intra in bobina , am refacut un contact , incepuse ploaia si era frig.Sper sa isi revina.O sa ma uit in weekend si pe la sonda lambda.Sa adaptez clapeta nu prea pot ca nu am vag-com.O sa ii scot borna la baterie , sa vad daca isi revine.

Edit 1 : ma gandesc sa imi cumpar bobina noua cand vor fi fonduri , dar in acelasi timp ma gandesc la faptul ca daca dau intr-o balta apa o sa sara iar peste ea.Vreau sa ii fac o protectie dintr-un pet....chiar daca e tiganeala , dar macar sa nu ajunga apa pe ea.

Modificat de danutzZeu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da stiu...am aflat tot citind pe aici , dar o data am facut asa si parca erau ceva schimbari , sau poate doar placebo.

Modificat de danutzZeu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!