Jump to content

Motorizare 1.6 AEE


uadiv
 Share

Postare recomandată

Baieti la mine dimineata cand plec la serviciu si e un pic mai racoare imi merge bine , iar dupa amiaza cand e mai cald merge aiurea, se opreste motorul la rosu, mai face figuri turatia.De la ce o fi?De ce temperatura influenteaza asa tare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mamumik am eu de vanzare Capac culbutori 100 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut sunt nou pe acest forum si posesorul unui golf3 1.6 nu stiu codu de motor am cumparato de curand si am o problema destul de urata

Cand dau sa plec de pe loc si daca nu o tin din abreaji si nu o acelerez pe la 2000 de ture da in nas si uneori moare iar in mers daca incer sa tin o turatie constanta de ex la 2000de ture ba se acelereaza pana la 2300 singura ba scade la 1800 si uneori cand urca zmuceste ca sa zic asa in reat motoru merge ok uneori imi mai face o pb cand acelerez in gol si iau picioru de pe aceleratie scade pana aproape de 500 de ture si urca imediat la 1000 ma poate ajuta cineva va rog? Multumesc mut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrey_alecs15

Incearca sa verifici delcoul, curatal cu un smirgel ft fin si dupa cu un pic de spirt si usucal bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc andrei o sa incerc cu toate ca ma bate gandu sa curat cam tot motorasi clapeta etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrey_alecs15

Nu e o idee rea , ... Cu placere

Nu e o idee rea , ... Cu placere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema mea vesnica la golfu meu 3.1.6 ABU,si imi cer scuze daca am postat gresit si rog moderatori daca este sa stearga sau sa mute ce am scris la aceest topic.

Problema mea este ca, cand o pornesc pana nu se incalzeste motoru si dupa uneori in momentu cand o accelerez urca sacadat, cand incerc sa plec cu treapta 1 urca greu si da sa moara daca nu o accelerez asta pana se incalzeste,si chiar si asa uneori mai face.

Am curatat capacu delcou,schimbat filtru aer,am refacut cateva mufe pentru ca firele erau duse, sincer nu stiu de unde sa incep,ma gandesc sa nu fie de la pompa de benzina sau mai rau de la vr-o supapa.

Va rog poate a mai patit cineva ceva de genu si a remediat problema poate imi dati un sfat Multumesc

.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutări, de curând mi-am luat și eu un golf 3 (mașină de buget că-s student  :dry:) și am 2 probleme vizibile (urmează ca săptămâna viitoare s-o duc la un mecanic să mi-o analizeze ca să văd ce trebuie schimbat la ea):

 

1. Dacă merg cu mașina o vreme (vreo 20 de min, până acum n-am mers la un drum mai lung) și opresc motorul atunci când vreau să îl repornesc imediat nu vrea. Îi dau cheie, aștept să se ducă acul de la benzină în poziția normală etc (se aude și un zgomot, când cheia e în poziția 2, adică fix înainte de a porni motorul - pt o scurtă vreme după care pot porni motorul) dar motorul nimic. Care credeți că e cauza acestei probleme?

ex. Ieri când am ajuns acasă am oprit motorul că să deschid porțile și să bag mașina în curte...când să pornesc motorul pauză. Am intrat în curte, am băut niște apa și când m-am întors la mașina și am încerat din nou a pornit.

 

2. Când merg cu mașina și dau drumul la accelerație de tot simt o mică zvâgnitură/mic șoc în volan...asta ce-o fi?

 

Mulțumesc!

Modificat de FaneTrotil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Fane, dac nu ai rezolvat cu masina dau si eu 2 ideei.

La prima poroblema poate sa fie de la contact este o mica piesa sa zic asa nu.mi vine acuma in minte :(, daca dai din pozitia a2a a cheii si nu se intampla nimic ca si cum nu invarte electomotorul, dar incearca sa impingi de cheie putin in sus, asa era la mn ;)

La a doua problema poate fi din clapeta de acceleratie poate trebuie curata poate adaptata parerea mea sau na bujii capac delcou sau fise fura curent, dar aceea mica zvacnitura o simt si eu doar la putini km dupa adaptarea clapetei dar la mn este si pe gpl, parera mea, dar cu socul in volan nu stiu ce sa zic.

Scuze exprimarea si cum am zis asta este parerea mea poate sunt pe alaturi de ce probleme ai tu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fane, dac nu ai rezolvat cu masina dau si eu 2 ideei.

La prima poroblema poate sa fie de la contact este o mica piesa sa zic asa nu.mi vine acuma in minte :(, daca dai din pozitia a2a a cheii si nu se intampla nimic ca si cum nu invarte electomotorul, dar incearca sa impingi de cheie putin in sus, asa era la mn ;)

La a doua problema poate fi din clapeta de acceleratie poate trebuie curata poate adaptata parerea mea sau na bujii capac delcou sau fise fura curent, dar aceea mica zvacnitura o simt si eu doar la putini km dupa adaptarea clapetei dar la mn este si pe gpl, parera mea, dar cu socul in volan nu stiu ce sa zic.

Scuze exprimarea si cum am zis asta este parerea mea poate sunt pe alaturi de ce probleme ai tu

Mulțam de răspuns, prima problema cu pornitul am rezolvat-o chiar după ce am scris aici. Se pare că unul din acele filtre de aer (habar n-am cum se numește ca să fiu sincer) era deconectat, nu a fost strâns destul de bine și a căzut din locul lui - după ce am rezolvat asta n-am mai avut probleme.

 

Despre a doua problemă - am vorbit cu un mecanic bun din zonă și joi se uită la ea, voi lăsa un update pe aici când rezolv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta si pe mine cineva, un raspuns ceva?

Rugaminte o poza, doua cu un motor 1.6 ABU poate posta cineva ? M-ar interesa in special delcou multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fezyn poze sincer nu stiu cum sa incarc:(. Dar scrie pe google "golf 3 1.6 ABU" si o sa.ti dea m multe imagini. Si vezi ca m sunt oameni cu aceeasi motorizare ca a ta pe forum si au discutat probleme poate te ajuta cu ceva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la o mica cautare pe google si cel incercuit este delcoul.

post-92639-0-20594500-1432208238_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saluare ,am un Golf 3 1.6 aee iar de cand l-am luat are probleme cu relantiul...oscileaza,moare,ramane turata,etc.

In urma cu vreo un an,am schimbat sonda de temp. si si-a revenit considerabil dar nu total.Am facut o vizita la un service,unde m-au sfatuit sa schimb clapeta de acceleratie.Am schimbat clapeta de acceleratie,am schimbat bujii,filtre,problema s-a mai remediat,dar inca nu de tot.Tin sa precizez ca si in mers constant,la turatii undeva in 1700-2000 imi da in nas,isi revine,iar da in nas,iar isi revine,daca o calc trage fara probleme.Ma gandeam ca s-ar putea sa fie de la injectoare,astept orice parere,sfat,Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, mai intai trebuie sa vezi daca iti apar erori pe diagnoza ,daca nu ai nimic pe diagnoza verifica fisele de la bujii,clapeta de acceleratie daca este reglata.... readaptare de clapeta. spor la treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

#ghitza09 stiu si eu unde este delcou multmesc oricum pe mine ma interesa o poza mai de aproape al delcoului pentru ca eu am altu pe a mea decat cel original sa zic asa,insa multumesc pana la urma mi-a trimis #XtrezZ cateva poze si ii multumesc si lui ai voua, pana la urma trebuie sa imi iau alt delcou...

Modificat de fezyn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ieri mergeam cu 90-100 si deodata simteam ca smuceste , apoi au inceput sa scada turatiile , apasam pedala de acceleratie insa nu se intampla nimic.I-am dat la cheie vreo jumate de ora , cateodata pornea si mergeam o suta de metri si iar se oprea.Am vazut ca in delcou la 2 pile sunt pete negre , probabil de la curent.Am slefuit pilele alea apoi am scos mufa de la senzorul de temperatura si ca prin minune am mai mers 30 km pana la destinatie, probabil a fost efect placebo.A doua zi adica azi la intoarcere dupa 50 de km fara probleme iar mi-a murit motorul prin oras , avand simptomele mentionate mai sus.I-am dat la cheie , am scos mufa la senzor insa pornea foarte greu si pentru scurt timp.Mentionez ca in timp ce dadeam la cheie palpaia martorul de la ulei din bord si scotea fum si o data s-a auzit un carait aiurea.Sa fie de la senzorul Hall?Capacul de la delcou il schimb neaparat , insa cred ca e el de vina ca nu trebuia sa imi faca asemenea figuri mai ales ca nu e umiditate afara.Ajutor ajutor ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvat: bobina de inductie e cauza.Cumparata noua acum 6 luni , varianta low cost Meat&Doria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ziua am un aee din 96 cu ac si am avut bateria scoasa cca 3 zile....dupa remontare are fluctuatii de turatii si relantiul este crescut undeva la 1100....trebuie readaptata clapeta cumva ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am scos bateria am golit instalatia de servodirectie si am schimbat lichidul de acolo deoarece mergea directia f greu si avea un zgomot ciudat....acum merge directia bine insa motorul se tureaza intre 1000 si 2000 se simte chiar si in mers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o problema daca stie cineva va rog....cand iau viraj maxim in ambele directii scartaie si se aprinde becul baterie...curea si rola sunt noi...motorul nu moare ....care sa fie cauza ?

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BATERIA DE PE MASINA ESTE NOUA ? DACA NU INSEAMNA CA BATERIA ESTE DESCARCATA 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cam 1 an iar ochiul de verificare este verde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare legat de topicul 1245 de mai sus vin cu completari.....senzorul de temperatura si mufa aferenta sunt f murdare de ulei ...pe tester mi-a dat eroare senzorul de temp.insa el indica corect in bord

Ar putea fi el cauza turatiei marite si fluctuatiilor relantiului ?

Am resetat clapeta cu vagcomul insa degeaba.....am schimbat furtunasul care iese sau intra in clapeta ptr ca era spart....la fel nici o schimbare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucian 1977 sunt de parere ca merita sa schimbi senzorul de temperatura,mai ales ca nu este scump,eu am comandat unul de la Hella si,acum turatia este una normala. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!