Jump to content

Motorizare 1.6 AEE


uadiv
 Share

Postare recomandată

In dreapta se da si in stanga se ia?Sent from my iPhone using Tapatalk

Azi am curatat clapeta de acceleratie dar nu am dat-o jos am curatat-o pe locasul ei...si sa simtit in mers ca merge mai bine...doar ca motorul tremura...chiar daca relantiul sta in 900 rpm...de ce sta asa de mare?? Cum il reglez mai mic am schimbat si furtunul de la vaccum dar tot se tureaza cand o pornesc...acum sa vad dupa ce se raceste motorul daca sta la ralanti...faza cu tiuitul la clapeta de ce e discontinuu? Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tiuitul e discontinuu pentru ca isi cauta pozitia de relanti, e clar ca nu e adaptata. Sta in 900 rpm la relanti din cauza neadaptarii clapetei sau din cauza aerului fals datorat de neetanseitati.Turatia normala de relanti este 640 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit o clapeta de acceleratie de pe un golf 3 intrebarea e...clapeta trebuie sa fie de aceelasi model de aee? Sau se potriveste si de la altceva??

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai bine mai intai faci o adaptare la a ta si dupa aia vezi cum iti sta turatia . asa am zis si eu la inceput si dupa aia am gasit ca tragea aer fals pe la garnitura de la clapeta de acceleratie. norocul meu ca am gasit pe original la 35 de lei:D daca esti interesat iti pot da si codul piesei parca il mai am in masina:D. deci nu arunca bani pe clapeta daca nu ai eroare nu are nimic .

Modificat de mogoal3x
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi da nici o eroare... Da-mi codul daca poti te rog... Faza e a de cand am curatat clapeta nu mai porneste asa de sacadat...adica se accelereaza mult mai bine...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate nu mai am codul, dar ce mai bine te duci la un auto center si ii dai certificatul si ii zici ca vrei garnitura clapeta acceleratie.(garnitura dintre flansa si clapeta )

si iti arata poze nu ai cum sa nu iiti dai seama.

la mine o durat 5 zile sa o aduca pe comanda din austria

http://www.google.ro/search?q=garnitura+clapeta+1.6+aee&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.45175338,d.ZWU&biw=1280&bih=656&um=1&ie=UTF-8&hl=ro&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=QEBpUdz7AcmStQbgp4CoAQ#imgrc=q6TElwjH9O-SGM%3A%3BGo8KfMPWCG7aSM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.polmot.ro%252Fimg%252Fp%252F378-620-thickbox.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.polmot.ro%252Fpiese%252F378-unitate-injectie-vw-golf3-aee-aex.html%3B550%3B550

 

e notata cu 7

Modificat de mogoal3x
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E scumpa?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n 32 de lei ma ajuns dar sa simtit cea veche era imbranita

Modificat de mogoal3x
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si garnitura e aia care cand dau jos clapeta e intre clapeta su galerie nu? R de cauciuc?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa vezi daca trege aer fals pe la flansa de la clapeta de acceleratie,desfa "furtul" ala gros de la filtru de aer(prin care se face admisia) la capatul dinspre filtru si astupa-l cu palma in timp ce motorul e pornit.Motorul ar trebui sa se opreasca instant daca nu trage aer fals,in caz contrar o sa se auda un fasait ceva.Nu te speria cand astupi cu palma,ca o sa "te suga" un pic dar nu iti ia toata mana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul epurator? La furtunul s

Ala tot gasesc ulei branzit...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

garnitura este intre clapeta si flansa. poti sa vezi sa nu fie ciupita sau altceva. dai un google si scrie garnitura clapeta 1.6 aee si gasesti poze cu e montat. epuratorul e curat?? eu cand am fost anul trecut la servici era plin de mazga..

Modificat de mogoal3x
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu,nu...la filtru, furtnul prin care intra aerul in motor.Vezi in poza.

post-49729-0-57752000-1365852834_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha...zi-mi pe furtunul epurator trebuie sa pun mana? Sau oe furtunul care vine in clapeta de acceleratie?Sent from my iPhone using Tapatalk

Eu amFiltru din ala rotund filtrul la mine nu e asaSent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit ni e problema...o sa incerc ce mi-ai spus...oricum trebuie si readaptata clapeta...faza e ca la mine in oras dau greu de cineva cu cablu vag

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gasesti de cumparat pe ocazii sau tocmai.ro la pret bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum imi merge bine masina si se infinge la drum... Doar ca nu sta la relanti cand o pornesc cu motorul rece... Si am aceeleasi oscilatii la turometru plus ca te tremura motorul chiar daca sta turata la 900

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine pune masina pe un vag com sa vezi cum sta cu erorile si faci si o readaptare. Dupa aia putem sa ne mai dam cu presupusul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luni o sa o pun pe tester si o sa fac si o readaptare...oarca spuneai ca in engine 001 si dau switch to basic settings?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar campul 001 sa fie activ. Si cu motorul oprit si cheia pe pozitia motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dau click pe primul camp ca sa fie activ?Sau cum? Un tutorial video se gaseste?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sa fie activ doar campul 001.Sa nu atingi acceleratia in timpul readaptarii si incearca sa tii toti consumatorii opriti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!