Jump to content

Motorizare 1.6 AEE


uadiv
 Share

Postare recomandată

da am facut aparea totul in regula dar tot nu functiona cum trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci asteptam rezultatele cu celalalt corp clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sa nu ramana blocata pe deschis electrovalva de la canistra de carbune activ, si mai verifica senzorul de aer de sub clapeta, poate nu etanseaza bine acolo sau e decedat si da comanda la ECU sa deschida clapeta mai mult si se contrazice cu alte date venite spre ECU ceea ce determina oprirea motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum se poate verifica electrovalva de la canistra de carbune activ?Sub clapeta nu am vazut senzor de aer, ce am verificat e senzorul de aer(cel putin asa au zis mecanicu) din partea stanga a motorului de pe lateral si daca scot mufa nu este nici o modificare.

Cu clapeta din dezmembrari cea care sta la 3000 turata am observat ca in momentul in care da sa moara motorul clapeta se misca haotic adica sus jos sus jos si dintro data se inchide iar in momentul in care vrea sa cedeze daca o accelerez da niste semne ca si cum iar taia alimentare.

Acuma astept ziua de maine sa pun clapeta da pe masina unui prieten sa vedem daca merge asa iar daca va merge voi fi nevoit sa cumpar o clapeta noua pt ca in mures nu am gasit nici una second.

Revin maine cu rezultatele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa cureti clapeta sub capacul negru cu spray de curatat discuri frana. Sa nu atingi nimic pe acolo doar misca axul clapetei in timp ce cureti. Sunt inauntru niste contacte care culiseaza pe doua benzi de grafit si este ideal sa le cureti si sa vezi cum se comporta. Si eu stau acum cu o clapeta in plus pana am aflat ca o pot curata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am curatat interiorul clapetei, nu am atins nimic dar nu am avut nici un rezultat face la fel ca inainte. Cu cat tiai cumparat clapeta ? ai luat-o noua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sh, cu 250 lei, in realitate este cam 400, dar imi luasem o teapa si omul mi-a facut o reducere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am luat-o cea second cu 350 de lei (cea care sta prea turata ) iar noua am gasit la 800 de lei :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Am schimbat clapeta de acceleratie cu una noua tot nu merge masina sta la relanti 3-4 secunde dupa care moare motorul deci nu ea este de vina, nici nu mai stiu ce sa verific, mecanici au zis ca e posibil pompa de benzina sau infundat catalizatorul dar nu stiu ce sa zic din moment ce masina merge daca o tin accelerata poate sa fie pompa de benzina?

Astept pareri pt ca eu nu mai am nici o idee, ma gandesc sa schimb mecanicu poate asa va merge masina(stiti unul bun prin Mures?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal am si eu o problema cu un golf 3 1.6 aee nu mai porneste am schimbat bobina cu una noua degeaba nu imi da scanteie orice sfat mi-ar fi de ajutor ca sincer nu stiu ce sa ii mai fac .Poate sa fie si senz. hall am inteles ca tre sa fie pe pinul 1 si 3 de la mufa o tensiune de min.10 v la mine pe unul e aproape 11 si pe celalalt 7 si se pare ca nu e inregula dar nu stiu ce am de facut.Din cate stiu eu senzorul hall se semnalul la bobina cand sa de-a scanteie astept pareri va multumesc

Salutare.

Am schimbat clapeta de acceleratie cu una noua tot nu merge masina sta la relanti 3-4 secunde dupa care moare motorul deci nu ea este de vina, nici nu mai stiu ce sa verific, mecanici au zis ca e posibil pompa de benzina sau infundat catalizatorul dar nu stiu ce sa zic din moment ce masina merge daca o tin accelerata poate sa fie pompa de benzina?

Astept pareri pt ca eu nu mai am nici o idee, ma gandesc sa schimb mecanicu poate asa va merge masina(stiti unul bun prin Mures?)

o parere ar fi sa vezi presiunea din rampa de injectie poate chiar pompa si filtru de benzina si sa mai verifici si regulatorul de presiune de pe rampa de injectie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

danyelos12 poate fi senz hall pt ca am observat ca la mine cu el scos nu porneste deloc masina. incearca cu unul din dezm ca unul nou e cam 250 de lei.

Acuma la problema mea, am schimbat filtrul de benzina de 3 zile

Cum trebuie sa verific presiunea din rampa de injectie si nici regulatorul de presiune.

Maine sper ca voi proba pompa de benzina cu una de pe masina mecanicului sa vedem daca asta e problema.

Mersi de sfat orice este bun venit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la tine poate fi acelasi senzor hall cu probleme

ai incercat sa o pornesti cu cele doua mufe scoase despre care ti-am spus?

Cum s-a comportat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar la mine porneste masina si daca scot mufa de la senzor nu mai porneste sau se poate sa functioneze senzorul la pornire si dupacea sa se opreasca si deaia sa moara motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu de mufa de la hall ti-am spus. Pe asta daca o scoti nu mai da comanda nici la injectie nici la scanteie. Ti-am spus de senzorul de temperatura si de sonda lambda. Scoate pe rand fiecare mufa si porneste asa. Sa ne spui cum se manifesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e nici o schimbare la nici una face la fel ca inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca trebuie sa iei la masurat cam tot pe acolo prin motor, si sa cureti toate mufele de la senzori inclusiv de la ECU. Cu incarcarea la baterie cum stai? Sa incerci cu un delco de la un prieten cu golf.

Vezi ca dincolo unde ai intrebat de problema ta, colegul a gasit beleaua la senzorul de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine o voi duce la alt mecanic, si il voi pune sa curete mufele si sa verifice exact ce si cum,mecanicul care se ocupa acuma din cate vad nu prea se pricepe la masina inafara de pus un tester pe masina , si schimbat clapeta de acceleratie mare lucru nu a facut. incarcarea e ok. voi lua si un alt delco pt ca asta nu imi inspira prea multa incredere se misca putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa verifici si injectoarele cu ohmetrul, si sa vada mecanicul cum injecteaza, si presiunea in cilindri, cand porneste pleaca din prima sau se balbaie, sau trebuie sa dai de mai multe ori la cheie, sa nu ai probleme in contact sau la imobilizator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la electrovalva de la canistra de carbune activ trebuie sa ai 12v cu contactul pus pe unul din fire(parca rosu/albastru e culoarea).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

porneste la sfert de cheie fara sa o accelerez sta cateva secunde turata pe a 1000 si moare daca incerc sa o acceerez cateodata se tureaza altadata nu ace nimic moare pur si simplu.

Poate sa fie de la pompa de benzina sa stiu daca sa i las pe mecanici sa o scoata afara si sa puna de pe alta masina( mie mi sa nu incerce sa faca chestia asta si sa nu fie ea de vina si sa imi mai bage niste manopera in plus)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune testeru pe ea,readaptare la clapeta si vezi daca se simte vreo diferenta:)

am patit la fel la masina unui prieten,a lui nu pornea,decat daca o accelerai,ca la dacie..

am curatat clapeta,i-am facut readaptare cu vag com,si functioneaza mai bine ca inainte

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa scoata pompa, trebuie sa desfaca la motor furtunele de tur si retur si sa puna un dinamometru parca pe tur sa vada presiunea, sa vada daca returul nu este infundat si eventual sa verifice si presiunea in rampa, dar dupa simptomele care le zici poate fi pompa, circuit de alimentare infundat, senzor hall care nu da semnal tot timpul, bobina care e pe duca( dar asta de regula face la cald multe probleme).Daca ra fi fise, bujii sau injectoare ar avea tendinta sa se scuture, sa mearga in 2-3 cilindri, dar banuiesc ca merge destul de rotund , atat cat merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina merge rotund cat merge , bobina de inductie am schimbato anul trecut cu una noua originala, zilele trecute in incercarea de a vede ce are masina mecanici s-au gandtit daca nu cumva am alimentat motorina eu leam zs ca nu si ca sa fie siguri au desfacut capacu de la rezervor cel din portbagaj iar in momentul in care au desfacut furtunul de retur a tasnit benzina prin portbagaj cu o presiune foarte mare nu stiu daca are vreo relevanta chestia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu fie asta:

sa vada daca returul nu este infundat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer daca stiam ca golfurile au atatea probleme nu imi luam ba probleme clapeta senzori bobina injectie alimentare sa le ia naiba de masini cat timp am avut bmw-uri nu am avut treaba cu ele cu asta fac una pica alta inainte nu se accelera acum nu mai porneste de 3 luni stau cu ea asa si am fost la destui asa zisi mecanici si nimik ba schimba aia ba aia daca era sa ma iau dupa ei mai plateam o data masina cu cati bani bagam in piese si oricum am schimbat 2 clapete de acc. senzor temperatura senzor admisie pompa benzina bobina inductie conducte vaccum si le mai stie naiba ce sa ii mai fac ca tot nu merge halal masina si daca o fac in prima secunda pun pret pe ea ca sincer m-am saturat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!