Jump to content

Lipsa putere


popi3333
 Share

Postare recomandată

Cipos,ai salvat toate datele in calculator intr-un folder cu numele Iulian Burlea,masina a fost un golf alb din Pitesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

postez si eu in speranta ca ma poate ajuta cineva.problema mea se manifesta de cateva zile. dupa ce pornesc motorul masina nu are vlaga si chiar cu pedala la fund abia se misca dar isi revine dupa aproximativ 5 minute cand motorul e rece si a fost mai mult timp oprit sau dupa un minut cand motorul a fost oprit pentru aproximativ 5 minute si e cald , dupa care incepe sa traga normal.ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand fa un log atunci cand nu trage bine.... se excludem ceva pe senzori...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara tuturor, de cand am achizitionat masina din semnatura pot sa ma pronunt un fan al acestui forum cu o comunitate de invidiat si persoane dornice sa ajute pe altii punandu-si pielea si timpul la bataie, respect baieti! Am rezolvat multiple probleme datorita acestui forum dar se pare ca problema m-a lovit din nou si nu stiu cum s-o abordez. Mentionez de asemenea ca am cunostinte minime legate de mecanica so be gentle with me!

Aseara am fost prin oras, la intoarcere am prins sosea libera si i-am dat putina talpa. Eram intr-a 2-a (cred), apas pedala usor catre fund, acul ajunge pe la 4100 rpm si de-odata mi-a dat in nas destul de tare (in nici un caz nu a fost frana de motor pt ca nu am luat piciorul de pe pedala), m-am speriat am luat piciorul de pe pedala iar acul de la turatii in timp ce scadea oscila (ex: de la 3900 scadea la 3500, crestea la 3700 apoi scadea la 3100 apoi iar crestea la 3300 samd. mergeam in hopuri), am pus pus frana am oprit motorul si l-am repornit (am zis gata e cutia!). Pornesc, cuplez in D, toate bune, cutia merge normal, dau sa plec, acceleratia crestea in hop-uri, numai intr-a I-a, la 2500 rpm schimba a 2-a dar parca a ezitat putin (mai jos de 2500 nu am vazut sa se schimbe in D), zic ce naiba, apas pedala mai tare, cand a intrat turbina a inceput si un fasait dupa 2000 rpm (intercooler fisurat?), ma uit in oglinda fum negru, masina tragea mai slab, s-a simtit instantaneu.

Azi am plecat la tara, aveam in jur de 60km/h, in fata mea o Dacia, dau sa o depasesc, semnal -> ma bag, apas pedala, nu vroia sa accelereze, apas pedala la fund, turbina nema! Am fost facut de o Dacia 1310 :blink: , m-am simtit ca un tico cu 2 magari putere . Franez pana se face frana de motor intr-a 1-a, dau pedala, turbina 0, abea accelera, mi-a luat in jur de 5 secunde de la 20km/h -> 70km/h. Trag pe dreapta, opresc motorul, il repornesc (mentionez ca nu s-a aprins nici un martor pana acum), dau sa plec, dau pedala, turbina a intrat, dar un fasait mai puternic ca aseara, fum negru in spate, si fara putere, se tura in gol dar nu tragea (aer fals la intercooler?). Pun mana pe telefon, sun un mecanic, ii zic ce mi s-a intamplat, imi raspunde "aha, e crapat/spart/fisurat nustiu ce furtun de la/intre intercooler/turbina" nu prea am inteles bine, eu fiind foarte debusolat, mama imi tipa in ureche ca de ce am oprit, mintea imi era la cati bani ma va costa si treaba asta. Imi zice sa stau fara griji sa merg luni la el ca-mi schimba furtunul.

Intorcandu-ma de la tara am observat ca turbina intra numai in treapta 1 si 2 (asta cand merge) iar altadata dupa ce merg cativa km nu ea numai am turbina deloc, treb sa opresc si sa repornesc motorul. Cand schimba treptele ezita, adica cand ar treb sa schimbe la 3000, sta cam 1-1.5 secunde si oscileaza acolo si masina merge in hop-uri pana schimba, ceea ce este foarte foarte enervant :icon_thumright:

Sa mentionez ca acum bea motorina ca pe suc de portocale rosii de Sicilia? consum extraurban azi, ~10%, cu 3% mai mult decat mi-a luat acum 2 saptamani cand mi-a luat 7%, acelasi drum.

De asemenea mentionez ca nu am acces la vag-com si as dori un test cu log pana luni daca se poate (la mecanic). Mecanicul este o ruda, dar tot mecanic va ramane :biggrin: (si nici el nu dispune de vag-com)

Modificat de Firah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat si eu problema mea. rezervorul de vacuum avea un por foarte mic si pe timpul stationarii pierdea vacumul. am vrut sa il scot sa il lipesc dar, e greu de demontat si deocamdata l-am anulat.dupa aceasta operatiune, masina targe foarte bine, ca inainte sa apara aceasta problema. care ar putea fi consecintele daca merg cu rezervorul de vacuum izolat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sunt proprietarul unui vw passat 2001 tdi si in ultima vreme am urmatoarea problema:cand accelerez motorul tinde sa de a rateuri in sensul ca face scurte intreruperi ca si niste smucituri scurte ca si cum masina ar fi tractata.de asemenea cand trec de 100/h motorul pierde din putere nu mai e nervos ca si as ramane fara turbo,ptr remediere trebuie sa opresc si sa repornesc.test-computerul nu mi a indicat probleme nici cu injectoarele si nici turbo nu pare a avea probleme.am schimbat filtre-ulei acum aprox.7000km.as dori sa ma ajutati cu un sfat e prima data cand folosesc acest forum si nu stiu exact daca primesc un raspuns pe acest msg.mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia facut un test in mers, ca sa vezi exact cum se comporta injectoarele atunci cand ai rateuri. Daca turbina si debitmetrul lucreaza bine, eu as presupune o problema in alimentare (filtrul de motorina l-ai schimbat, nu?), sau pompa tandem obosita. Porneste usor la rece?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin cel mare, ca sa zic asa, tizul tau are dreptate. Totusi imi aduc aminte de ceva similar intamplat mie cu vreo patru ani in urma, pe un motor similar, chiar daca montat pe Audi. Am schimbat degeaba debitmetrul, pana la urma a trebuit sa curat turbo, chiar daca pe vagcom totul era ok. Cu emisiile cum stai, sau ca sa zic asa, scoate fum negru si cand nu ii dai talpa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia facut un test in mers, ca sa vezi exact cum se comporta injectoarele atunci cand ai rateuri. Daca turbina si debitmetrul lucreaza bine, eu as presupune o problema in alimentare (filtrul de motorina l-ai schimbat, nu?), sau pompa tandem obosita. Porneste usor la rece?

da,nu am probleme la pornire. Cu tot frigul de acum o saptamana nu am avut nici cea mai mica problema,chiar era un motiv de lauda :vaidecapulmeu: intre colegi dat fiind faptul ca nu am nici garaj.Filtrele le-am schimbat toate da cred ca nu ar strica totusi ca cel putin acesta(filtru de motorina) sa-l mai schimb o data.

Cosmin cel mare, ca sa zic asa, tizul tau are dreptate. Totusi imi aduc aminte de ceva similar intamplat mie cu vreo patru ani in urma, pe un motor similar, chiar daca montat pe Audi. Am schimbat degeaba debitmetrul, pana la urma a trebuit sa curat turbo, chiar daca pe vagcom totul era ok. Cu emisiile cum stai, sau ca sa zic asa, scoate fum negru si cand nu ii dai talpa?

Nu,nu scoate fum negru nici cand o accelerez pe loc si nici in mers.Multi m-au sfatuit ca la drum lung sa-i dau talpa:) sa mai curete calamina din diverse locuri(nu ma prea pricep la date si denumiri tehnice).Oricum cred ca ar trebui lucrat la debitmetru si la turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cosmin, vad ca esti in pioneze si te preocupa problema. Te inteleg si sper sa-i dai de cap. Fara sa fiu de specialitate este clar ca nu ai probleme cu injectoarele si nici cu debitmetrul. Fie vorba intre noi, ar fi de dorit sa ai de rezolvat ultima problema. Probabil ca este turbina, daca o poti curata te costa min. 300 lei, dar poti ajunge la 600 de euro sau mai mult. La curatare nu te baza pe garantie, poate tine 50 mii km sau 200 km. Ulterior, daca operatia a reusit, du-o la peste 3 mii de ture cat de des. Succes si sa stii ca ai cel mai bun motor tdi de pe planeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
doru.tanasoiu

Aseara am simtit si eu o lipsa de putere la masina din semnatura.Ma asteptam sa pice turbina de tot dar azi dimineata am pornit-o si a mers ok cam 35 de km dupa care cand i-ar s-a facut prezenta lipsa de putere si in 5 secunde sia revenit iar.Cam ce ar putea fi ca eu am si probleme cu turbina...cand o accelerez brusc se aude un zgomot metalic....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca isi revine fara sa opresti motorul, e posibil sa ai o problema cu vacuumul sau valva N75.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doru.tanasoiu

Daca voi schimba turbina se va rezolva?Sau cum pot sa imi dau seama sigur daca este valva minune problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca inlocuiesti turbina si problema e din vacuum, nu rezolvi nimic. Vacuum inseamna caomanda. Nu ai comanda => nu ai turbina.

Ca sa fii sigur daca N75 e cu probleme, ar trebui inlocuita. Dar prima data verifica daca ai vacuum inaintea ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doru.tanasoiu

Am schimbat turbina cu una de 2.0 si la fel....nu merge:( Nu trage si scoate fum negru:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@doru pai ai verificat daca e ok turbina inainte de a o schimba? strange de furtunul care duce in intercooler si pune pe cineva sa accelereze vezi daca se unfla (cea mai ieftina metoda de verificare turbina)

apoi da furtunul de la turbina jos si vezi daca are joc pe ax un joc mic trebuie sa existe dar nu mai mare de 1mm.

rateul poate fi de la senzorul de presiune aflat in zona intercoolerului (nu stiu cum e la golf la passat acolo e)

inainte de a da bani grei pe turbine si manopera la nush ce mecanici de 2 lei fa un test VAGCOM

respect,

Marius

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema privind pierederea de putere.Am pornit la drum si dupa un timp am constatat ca motorul pierde din putere, o panta pe care o urcam normal cu viteza a 4-a, acum o urcam cu viteza a 2-a, cu motorul turat la peste 3000 ture. Pe BC i-mi apar 2 mesaje: Emmisio workshop insotit de un mesaj optic , martorul de la bujia incandescenta pilpie pe culoarea galbena, iar al 2-lea mesaj Diesel pertikel filter intruct si mesajul optic de la motor aprins pe culoarea galbena (acel simbol ca un robinet). Problema se manifesta atat cand motorul este rece cat si cand este cald. La apasarea pedalei de acceleratie se simte o zvacnire de putere care dispare daca apas mai tare, motorul nu raspunde normal nici cand acceleratie este la podea.

In spatele masinii se simte un miros intens de gaze de esapament cu mult mai pronuntat ca de obicei.Maine o sa incerc sa pun testerul pe ea sa vad cauzele posibile.

Mentionez ca motorul functioneaza normal, merge rotund, si se tureaza in gol in functie de cat il accelerezi din pedala de acceleratie, nu scoate fum, porneste usor, nu tremura.

Daca cineva a mai avut o asemenea problema astept impresii pe aceasta tema.

Modificat de nikolas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

rog sprijin pentru erorile care au aparut la masina din profil. pur si simplu a pierdut din putere . care ar fi solutiile. mersi mult.

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-10 - - - Intermittent

17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground

P1144 - 35-10 - - - Intermittent

Modificat de C o s m i n
art.11 - Daca te-ai decis sa deschizi un topic, ai grija ca titlul sa reflecte pe c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17964/P1556 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

Possible Symptoms

Reduced power output

Limp mode

Possible Causes

Boost Pressure too Low

Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected or leaking

Charger Pressure Control defective

VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck

Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective

Possible Solutions

Check Hoses/Pipes to/between Components

Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

Check / Clean / Replace Charge Pressure Control

Check / Clean mechanism for variable nozzles

--------------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica mai pe romaneste, 80% din cazuri este de vina turbina, cum a fost cazul multora dintre noi!Este vorba despre geometria variabila de la turbina, care va trebui curatata sau chiar schimbata, ideal ar fi sa nu o cureti ci sa o schimbi ptr ca nu merita diferenta de pret!Asa am facut si eu!Daca esti din Bucuresti cauta-l pe colegul nostru Cipos si-ti va rezolva problema cum nu ti-o va rezolva nimeni mai repede ca el!!Pot pune chiar pariu ca nu stie nimeni sa demonteze si sa monteze turbine in timp record ca el!!Si cred ca putini pot contrazice aceasta afirmatie!Cauta-l ptr ca este "taticul" turbinelor din grupul VAG!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.

La masina din semnatura am o problema mai veche. Am avut acum cateva luni am depistat ca aveam furtunu la la n75 la actuator rupt in mai multe locuri. L-am inlocuit si masia a mers mult mult mai bine. DAR se intampla uneori sa am o lipsa de putere intre 2500-2800 RPM. Nu imi face faza asta tot timpul si se manifesta foarte ciudat. Masina accelereaza viguros de la 2000 pana pe la 2500 rpm dupa care nu mai are vlaga deloc apoi incepe de pe la 2800 sa traga ff violent. Am verificat racordurile de la turbo-intercooler si nu am urme de ulei, colierele sunt stranse bine. Am facut impreuna cu mecanicul test VAG-com si presiunea la turbo mi-a dat 2 bar. mi-a zis ca e in parametrii. Actuatorul se misca usor si culiseaza ok l-am testat si la pornire si la acceleratie pe loc si se vede cum se plimba, Am scos furtunul din n75 si am facut vid cu gura si actuatorul culiseaza foarte usor si nu agatza.Mecanicul mi-a spus ca totul e ok la turbo, la rulajul pe drum drept aceasta lipsa de putere nu e foarte sesizabila dar la o depasire in panta parca pica masina in nass dupa care accelereaza din nou. Mi-a mai sus ca e posibil sa fie pline de mizerie acele valve sau intepenite daca am rulat vreo 20 de mii km cu furtunu de la actuator spart, de fapt era sfartecat complet.

Acuma va intreb pe cei mai priceputi ce poate fii problema? Sa fie un defect la valva n75? Sau exista anumite reglaje care trebuie facute pe undeva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Astazi de dimineata am decis sa mai verific din nou tubulatura post turbo. Surpriza! Un colier pe care il aveam eu pus pe furtun chiar pe gatul care iese de la turbo era blocat. Desii eu am crezut ca e strans la maxim acesta de fapt se bloca inainte sa imi stranga cum trebuie furtunul. Diferenta este uriasa in ceea ce priveste puterea dezvoltata de motor. Nu mai am absolut nici un hop, gol de putere, motorul trage constant si foarte bine.

Acuma intreb si eu de ce pe VAg-com imi indica o presiune ff buna si toti parametrii ok daca eu aveam acea scapare si la o anumita turatie parca imi pica in nas masina.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e relativ. Depinde cum e citit si cum e facut log-ul.

In plus, in sarcina mare (cum e intr-un log), ECU cere presiune maxima din turbina, dar in acelasi timp o limiteaza la o valoare safe. Asadar in log (daca nu e facut sau citit perfect), tu ai presiune ff buna, fiind maxim cat cere si in acelasi timp maxim cat permite ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut o problema tare ciudata zilele trecute ....daca aveam AC-ul cuplat si fortam (depasiri etc)crestea temperatura motor ,decuplam si revenea la 90 chiar daca o fortam ,treapta 2 a cupleaza la ventilator ...si acum problema cea mare , dupa ce crestea temperatura si revenea ca decuplam AC-ul ,motorul nu mai tragea aproape deloc l-am dus si la 130km/h dar mi-a trebuit aproape 3 min.Am depasit un TIR pe 1/2 km . Daca opream si o lasam 2-3 min revenea la normal.Ce logica are calculatorul ,daca creste temperatura 'taie gazul' ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!