Jump to content

Lipsa putere


popi3333
 Share

Postare recomandată

Dacă te uiţi la grupul 004 aproape zici că l-ai copiat de AICI. Bănuiesc că este o problemă asemănătoare. Ca să fim siguri fă logul în Basic settings în grupul 004 (ca la logul în mers doar că înainte să porneşti logul selectezi grupul 004 din Basic settings). Citeşte de AICI la vale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin mai târziu cu logul, dar cu faptul că in 30 km, apa nu a sări de 77°, iar pe bord arăta 90° ce parere ai ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/12/2017 at 11:45, Cehu a scris:

Salut, dacă se poate o parere despre parametri acestia, ca problemă este ,motor asv, nu trage si consumă mult, sub 7.5 pe BC nu sacde=nu scoate fum, merge rotund, porneste la prima cheie, nu am nici o erore pe vag. Ma zapacit, nu-i dau de cap

20171204_132139.jpg

Asa lam pus eu intenzionat si porneste bine de tot la temperaturi cu mult sub minus. Cu avansul pe linia albastra pornea cam in trei... se balbaia vreo trei secunde....Nu am observat diferente la consum. Vezi filtrul de aer si curata debimetrul...

Modificat de wwictoras
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat un log in mers, in BS gr. 004, problema esta că dacă il faci in mers ca in grupurile 3,10,11, îmi dă erore pe tot grupul, merge făcut până la 1490 rotații, după aceea scrie erore in toate câmpurile, am pus logul facut pana la turatia de sus.

log2.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că nu m-am exprimat bine. Logul trebuie făcut pe loc fără să umbli la acceleraţie. De fapt toate logurile în Basic settings (cum ar fi pe canalele 003 şi 011 pentru EGR şi turbină) se fac pe loc fără să accelerezi tu. Când este cazul se accelerează singură.

Deci trebuie să reiei operaţiunea. Citeşte şi ce ţi-am recomandat mai sus şi fă şi testul cu siguranţa descris acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am inteles, reiau .

@wwictoras

Filtru de aer are 2000 km si debitmetrul in jur de 17000, cumparat anul trecut, este pierburg, am verificat si sunt ok.

Modificat de Cehu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mutat aici postările pentru că nu pare a fi de la avans şi necesită investigarea altor elemente.

În privinţa avansului este ok, N108  funcţionează în parametri. Pentru liniştea ta mai poţi face un log în mers pe Measuring Blocks grupul 004 să vezi dacă la turaţii mari avansul măsurat este apropiat de cel specificat.

Adevărata problemă la tine cred că este la turbină. BS011 nu arată deloc bine.

BS011.thumb.jpg.da7b995e3e9ebda17ce462597f909a49.jpg

Diferenţa între min-max trebuie să fie peste 100mb, iar creşterea aia în trepte nu este ok

Cauze posibile:

  • lipsă vacuum sau membrană actuator fisurată. Mai puţin probabil pentru că la EGR nu arată că ar fi pierderi de vacuum. Scoate furtunaşul de la actuatorul turbinei şi cu un furtunaş nou tragi aer cu gura şi vezi dacă ţine vacuum-ul (trebuie să rămână limba lipită de furtunaş :)). Verifică starea furtunaşelor să nu fie crăpate, pentru asta scoţi furtunaşul din N75 şi repeţi operaţiunea de mai sus;
  • Pârghia geometriei ruginită, blocată. Separi pârghia de actuator şi vezi dacă se mişcă cursiv şi fără zgomote, nu ştiu exact cât cred că vreo 2 cm. Poţi să ungi locul unde intră în geometrie dar numai cu vaselină pe bază de cupru, altă vaselină NU pentru că mai rău face (la Hornbach dacă ai drum se găseşte pastă de cupru (în spate la vaseline, pe lângă echipamentele de protecţie şi scule) la flacoane de vreo 10lei)
  • Geometria ancrastă (îţi dai seama când verifici pârghia)
  • N75 defect. Dacă pârghia se mişcă cursiv o cuplezi înapoi la actuator şi dai output test din vagcom la N75. Pârghia trebuie să se mişte de la un capăt la altul (vezi că output test merge doar de vreo câteva ori apoi trebuie să te plimbi puţih cu maşina ca să meargă din nou).

Faptul că sunt ceva probleme la turbină este indicat şi de o recirculare cam mare

5a2cede8e2551_gr003.jpg.6044fc0e03a9f45dbeaa1c1fb8a9cb3b.jpg

Minimul ar trebui să fie pe la 250.

Pun şi graficul de la un log în mers unde se vede că presiunea creşte lent şi nu are spike-ul specific

3-10-11.jpg.ae960aabc9827dbf88226ed7e1ae3034.jpg

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/7/2017 at 9:19 AM, Cehu said:

...dar cu faptul că in 30 km, apa nu a sări de 77°, iar pe bord arăta 90° ce parere ai ?

E normala diferenta dintr temperatura de pe bord si cea afisata pe tester dar nu e nrmal ca dupa 30 km sa fie doar 77, schimba termostatul.

Cumva chip tuning pe masina?

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o problema la mașina din semnatura. Deci, turbina nu mai fluiera (se aude încet fluieratul)când o accelerez, plus ca intre 1600 și 2000 se simte o întrerupere iar pe la 2200 se simte pierderea de putere ca și când nu mai e presiune în turbina. Dimineața când pornesc mașina face exact ca în video. 

Problema cu pierderea de putere și fluieratul la turbina sa fie de la debitmetru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca la mine în oraș nu stiu pe nimeni cu tester.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Altfel cam greu de rezolvat, dupa ureche. Sigur gasesti pe cineva in tot orasul.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, aseara am schimbat debimetru de aer si se pare ca momentan nu mai e nici o problema. Nici dimineata cand am pornit nu a mai "jucat" acul de la turometru. Revin cu o parere dupa ce am sa fac un drum mai lung cu ceva viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare colegi!

 

Am si eu o problema cu EGR-ul la un Touran 1.9 TDI 74KW AVQ. Am pus testerul pe masina si mi-a dat eroare la EGR (insufficient flow), cumparat EGR nou si instalat pe masina. Testerul indica aceeasi eroare, cei de la service au zis ca nu pot masura vacuumul si nu au cum sa ma ajute mai departe. Exista cine de pe forum care sa se fi lovit de probleme cu vacuumul din instalatie? Daca da, ma poate indruma si pe mine catre un service mai competent?

La service am ajuns in urma unei erori aparute in bord : check engine, urmata de mesajul "abgas werkstatt" si intrat in limp mode.

 

Va multumesc mult!  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta la prestarii servicii ,nu te ajuta daca postezi in mai multe topic-uri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la trei serviceuri auto pentru rezolvarea problemei.....Toti si-au dat cu parerea, am mai platit si bani, dar problema nu a fost rezolvata. Am sperat ca poate s-a mai lovit cineva de asa ceva si sa merg la sigur.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca la cele trei service-uri nu ai reusit sa masori vacuumul ...clar iti trebuie pe cineva priceput

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, morpheusst said:

La service am ajuns in urma unei erori aparute in bord : check engine, urmata de mesajul "abgas werkstatt" si intrat in limp mode

posteaza eroarea...egr ul poate fi spart,nu ai vaccum la el sau furtunele sunt inversate,iar limp mode ul nu prea are legatura cu egr ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR-ul este nou nout si tine vacumul. De altfel si cel vechi il tine fara probleme, doar ca era plin de ulei. Singura eroare pe tester este : "p0401 egr too low bandwidth".

Modificat de morpheusst
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masoara  cat vacuum ajunge la egr,actuator . Verifica actuatorul tutbinei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca la turbina este ok, masina trage bine. Prb este ca la ce service-uri am fost, nu au fost in stare sa masoare vacumul ca sa stiu de unde sa incep.....Cica nu au manometru acela, doar cu masuratul presiunii ma pot ajuta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!