Jump to content

Lipsa putere


popi3333
 Share

Postare recomandată

Da in blocuri de masura vezi daca nu sunt ok!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salut, o problema am la un touran, masina nu trage deloc, am eroare pe senzorul map, am schimbat senzorul si degeaba, ideea este ca presiunea specificata a turbinei creste doar pana la 1700 si cea actuala pana la 2100, adica ecu cere doar 1.7 bari! este model 2004 cu motor de 105 cp cred, nu stiu cod! ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un log in mers ai facut?sa vedem exact ce si cum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am facut, doar m.am uitat pe 11! O sa fac si log

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut din nou! am iesit cu masina, facut log, chestia e ca uneori are cateva socuri in care ar incepe sa traga, se vad pe loguri acele momente! am eroare pe g42 si g31, am schimbat senzorul si erorile tot raman! 

m-am gandit la cablaj, daca ar fi o posibilitate...stie cineva cam ce tensiune ar trebuii sa am la mufa senzorului si pe ce pini? sau alte idei pentru rezolvare

touran 1.csv

touran 2.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 5 2004 BKC motor, in limp mode.

 

16621 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31): Signal too Low
            P0237 - 000 -  -
             Freeze Frame:
                    RPM: 1890 /min
                    Torque: 0.0 Nm
                    Speed: 67.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.36 V
                    Bin. Bits: 00001000
                    Absolute Pres.: 1081.2 mbar
                    Absolute Pres.: 1275.0 mbar

16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached
            P0299 - 000 -  -
             Freeze Frame:
                    RPM: 2079 /min
                    Torque: 144.0 Nm
                    Speed: 96.0 km/h
                    Load: 53.3 %
                    Voltage: 14.36 V
                    Bin. Bits: 00001000
                    Absolute Pres.: 1846.2 mbar
                    Absolute Pres.: 550.8 mbar

 

Ceva idei de unde sa incep?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablaj de la senzor map la ecu ,in special in zona radiator/baterie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acolo a fost problema.

Mersi tare mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Bună ziua.Am cumpărat de curând un vw touran din 2004 ,2.0tdi ,136cp cu motor azv .Problema cu care mă confrunt este următoarea:se plafonează turometrul la 2500 r/m şi nu se mai accelerează practic nu mai are vlagă.Mă poate ajuta cineva?Vă mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 29/06/2017 at 6:29, F l o r i n a scris:

verifica cablajul la senzorul de temperatura nr 3, de pe evacuare - daca e ok, schimba senzorul.

 

 

On 10/06/2017 at 15:19, karlosss a scris:

Acolo a fost problema.

Mersi tare mult!

imi poti spune si mie mai exact ce fire ai depistat,sau unde mai exact sunt ,ca sa pot verifica si eu.am aceeasi pb ca si tine si nu reusesc sa ma lamuresc..nu ii dau de cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat intreg cablajul de la sensor map sa g42 (temperatura + presiune deoarece are 4 pini) si inca niste fire. Aveam mereu limp mode. Si nu tragea. M-am enervat rau vineri.Protectia de plastic a rost fire incredibil?. De la senzor g42 ajunge la intersectia cu senzor de motorina si inca ceva senzori duc pe langa electromotor si ajung la o mufa pe lonjeron.acolo este zona cu problema inainte de mufa aceea. Eu tot "mațul" de fire l-am reconstruit si l-am dat mai pe sus sa nu fie risc de ulei apa etc, izolat invelit la loc. Am si ceva schita cu pini chiar pana la ecu nu doar pana la mufa de la jumatatea drumului. Cablu de alimentare avea continuitate cand vroia plus cablul de pe pinul de presiune era negru nu mai avea cupru inauntru. Si aveam eroare de temp aer presiune. Incredibil dar adevarat!

 

P.s.rabdare ca ai de lucru daca vrei sa faci treaba buna. La profil am date de contact daca te pot ajuta cu mare placere eu o saptamana am turbat sincer

20170929_140741-resized-160.jpg

20170929_140751-resized-160.jpg

20170929_163921-resized-160.jpg

20170929_163929-resized-160.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, dacă se poate o parere despre parametri acestia, ca problemă este ,motor asv, nu trage si consumă mult, sub 7.5 pe BC nu sacde=nu scoate fum, merge rotund, porneste la prima cheie, nu am nici o erore pe vag. Ma zapacit, nu-i dau de cap

20171204_132139.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putin avansat dar ok(e un singur parametru si nu mai multi).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns, păi in grupul 000, arată mai multe valori, la asta mă refeream cand am zis (parametri).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Când ajung la calc îți spun eu ce înseamnă fiecare. Avansul este reglat ok, nu mai umbla la el dar ca să lămurim până la capăt problema pune un printscreen cu grupurile 001, 004, 007 și 013 la ralanti. Ar fi util si un log in Basic settings pe grupul 004.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 minute în urmă, lupo_bv a scris:

Avansul este reglat ok,

Este avansat dar in limite.

In poza este "la fix" reglat, nici avansat dar nici retardat.

2017-12-05 18.04.27.jpg

Modificat de Cristi81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar nu este nevoie sa fie chiar la fix, iar la el în nici un caz nu provoacă problemele pe care le are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, lupo_bv a scris:

Când ajung la calc îți spun eu ce înseamnă fiecare. Avansul este reglat ok, nu mai umbla la el dar ca să lămurim până la capăt problema pune un printscreen cu grupurile 001, 004, 007 și 013 la ralanti. Ar fi util si un log in Basic settings pe grupul 004.

Multumesc pentru raspuns, mâine o sa revin cu tot ce mi-ai cerut. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A nu, nici nu am spus asta(vizavi de problemele lui) de aceea sunt doua limite(linii colorate rosu+verde)acum in functie de unde te aflii masina are un comportament diferit cand esti sub avans sau cu avans.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

                                                         Valoarea indicată                Valoare                     Valoare corespunzătoare
                                                                        la tine                   recomandată                                     reală                                   

Gr. 01     Engine speed                              043                         43...46                                       875....950 rpm
Gr. 02     Injection timing                         056                          12...75                                          2°...3°a. PMS
Gr. 03  Accelerator pedal position      000                                 0                                                  0%
Gr. 04   Injection flow                               019                            15...45                                        3...9 mg/str
Gr. 05    Intake pressure                          103                             83...106                                  83...106    mbar
Gr. 06   Atmospheric pressure              201                          183...224                                    910...1,110   mbar
Gr. 07  Coolant temperature                  075                             95...35                                     80...110°C
Gr. 08   Intake temperature                     149                         190...80                                        5...80°C
Gr. 09   Fuel temperature                        130                            91...201                                      20...80°C
Gr.10    Air mass                                          157                             69...110                                    260...370 mg/str

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parametrii din grupul BS000 sunt ok. (val din grupul 10 este pe dinafară deoarece probabil că maşina a stat ceva la ralanti şi EGR a devenit inactiv)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a stat la ralanti, la-am închis din vag.

Modificat de lupo_bv
Quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, așa se explică.

Acum mi-am da seama că trebuie să întorci tel ca să vezi corect ce am scris mai sus.

PS

NU mai da quote postărilor anterioare. Nu este necesar și nici regulamentar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze nu am stiut treaba cu quote, am facut poze la ce mi-ai cerut, si am facut si un log in mers in grupurile 3,10,11. O anomalie mi s-a părut că după 30 km parcurși temperatura apei pe vag nu a sarit de 77°, iar pe bord îmi arata fix 90°.

20171206_152339.jpg

20171206_152420.jpg

log.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!