Jump to content

Lipsa putere


popi3333
 Share

Postare recomandată

renumitul stut avea joc la pompa de presiune vacuum,

multumesc

 

citeste ceva despre geometrie ancrasata.

 

Ptr Diagnoza  Basic setings  003   si 011  si un log in mers canalele 003 010 011

 

Si daca vrei sa rezolvi problema rapid si fara a pierde timpul cu diagnoza, mergi la primul garaj specializat si curata geometria turbo.

 

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,
Am un Vw Touran 1.9 TDI 101 cp din 2003, cred ca intra in Limp mode (inca nu am facut nici un test), trage cand vrea ea, daca o opresc si o repornesc ii revine puterea(dar nu totdeauna). Dupa ce am citit cateva topic-uri am luat furtunasele la verificat si am gasit unul scos din filtrul de aer ( cel din poza). Mentionez ca nu am obiceiul sa merg cu motorul subturat (o duc des in 4-5000rpm).Problema cred ca este cu acel furtunas, aerul intrand ne filtrat, cu praf, s-o fi infundat ceva, are cineva idee unde duce acel furtun? (am incercat sa il urmaresc dar in zadar, intra prin spatele motorului).
Si mai am o nelamurire, as vrea sa imi cumpar un cablu de diagnoza sau tester, si nu stiu cu ce se mananca treaba asta, ce tip imi recomandati? (versiune, model, tip) sa fie ceva ieftin. ce am gasit pana acum cinvenabil la pret ar fi : 

VAG COM 908-100lei
USB KKL VAG-COM (409.1)-50 lei


deci:
De la ce este acel furtun?
Ce cablu/interfata de diagnoza imi recomandat si care este diferenta intre ele?

si inca ceva [uitasem], acul de la turometru oscileza intre 900rpm si 1000rpm la relanti, desii nu se aude ca ar oscila turatia motorului.

post-134185-0-59790100-1420106388_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nare nici o treaba ,verifica furtunele de vacum daca stii cum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Salut.de ceva vreme ma confrunt și eu cu vestitul limpede și cred ca eroarea pozitive deviațion.pana acum lua ocazional doar în treapta 5-6 dar acum și a 4-a.menționez ca pe lângă sunetul turbinei mai am și un fluierat nu foarte accentuat și egr pe ducă pt ca este ulei pe el.limpede poate lua și din cauza egr.ului? Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut 2 log-uri in mers. primul este cand nu trage, iar ce de-al doilea este dupa ce i-am luat contactul si am repornit-o in mers ( cand trage ). am pus printscreen-ur pt ca nu mi-a dat voie sa incarc format CSV.(cand am deschis in Excel...cu procedura de rigoare, nu am idee de ce mi-a bagat acele date calendaristice in casute, dar cred ca se refera la numere de ex: aug=08 ian=01 dupa lunile anului) .Am adaugat si rezultatele de la o scanare a erorilor. Rog daca are cineva timp de problema mea as fii recunoscator. :pale:

 

 

 

post-134185-0-73909700-1420271196_thumb.

post-134185-0-66890900-1420271213_thumb.

Log-WVGZZZ1TZ3W019118-208860km-129779mi.txt

Modificat de draghicimalex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off.topic.

@marius.

Se numeste/scrie limp mode nu limpede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Scuze..mi.a modificat telefonul automat și nu am fost atent :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a citit cineva log-urile mele din postarea anterioara, desii nu cred ca si-a dat cineva interesul, dar in fine... am rezolvat problema, cauza era senzorul de presiune a aerului din turbina, ramanea blocat la 2193 mbr si intra in nu situ ce protectie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e nimeni obligat sa te ajute, asa ca nu vad de unde ironia... "desii nu cred ca si-a dat cineva interesul".....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti off topic, scopul mesajului era altul  :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off.topic.

@drachicimalex.

Dupa cate stiu NOI DOI am vorbit deci...totusi cineva a vrut sa te ajute si daca imi aduc bine aminte ti am spus ca daca nu o sa te descurci sa incerci sa ceri ajutorul lui andrei_221 pt.ca e da la tine si te ajuta cu siguranta.

Sfat: pe viitor NU acuza pt.ca nu ai dreptate(vorbisem cu andrei_221 si chiar a spus ca o sa te ajute cu placere daca o sa apelezi la el).

Toate astea o sa le inveti odata cu varsta/cum sta treaba pe un forum(atat cat se poate se ajuta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, nu am intentionat sa jignesc pe nimeni, imi cer scuze daca am facut-o involuntar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Va rog sa ma ajuti si pe mine intr-o problema legata de turbina. Dupa ce am alergat un pic masina intr-o seara, a doua zi in zona turbinei a inceput sa se auda un fashait destul de puternic. M-am gandit ca ar putea fi un furtun slabit/desprins, numai ca, dupa aprox 15 minute de mers cu masina cand motorul s-a incalzit, zgomotul a incetat odata cu functionarea turbinei. Dupa ce motorul s-a racit, ciclul de functionare cu zgomot si apoi nefunctionare s-a reluat. S-a confruntat cineva cu problema asta ? E turbina dusa sau poate fi alta cauza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica bine tubulatura turbinei, verifica jocul in ax.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut am si eu o problema la jetta 2007 1.9 tdi din cand in cand in treapta a 5 la viteza de ...100-110 raman fara acceleratie am incercat sa pun pilotul si nu se conecteaza nici el ....nu se aude galagie nu nimic motorul merge la fel nu bate,nu troncane,raman pur si simplu fara acceleratie se inmoaie pedala si se duce la fund iar viteza creste foarte foarte greu....pana la 125....repet aceasta problema nu o am mereu....imi poate spune cineva ce are ?


iar la peste 3000-3200 de ture raman la fel fara acceleratie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza ai facut? Diagnoza in sensul nu doar citire erori ci si un log in mers...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am o skoda octavia 1, motor 1.9 tdi, cod AGR, euro 2. Are urmatoarea problema: acum 3 zile, mergand prin oras s-a auzit o schimbare de frecventa la motor in sensul ca se auzea o bataie metalica, ceva de genul unui motor care are un tampon rupt. Am observat si o lipsa de putere, acum merge ca si cum ar fi diesel clasic. Am calcat-o putin sa vad daca ny cumva s-a infundat dar la turatii de aprox. 3500/min. se aprinde becul la ulei intermitent insotit de 3 avertizari sonore. Daca o opresc se stinge. In continuare se aude bataie la motor, zici ca merge fara ulei. Pe joja uleiul e ok, nu scoate fum de niciun fel insa, daca scoti furtunul cel mare de la EGR poti sa tii mana linistit in capul lui, ceea ce inseamna ca nu face suficienta presiune. Acutatorul din stanga in sensul de mers al masinii scoate un clentanit, intradevar, insa o face de vreo 4 ani si a mers foarte bine. Am si racordul flexibil spart dar, la fel, a mers vreo 5000 km asa fara sa-si schimbe mersul semnificativ.

Ce poate fi ? S-a mai confruntat careva cu asta? Nu am posibilitate sa fac scanare pt ca mesteru e plecat din tara si mi-e frica sa mai merg cu ea in alt oras sa nu-i fac ceva si mai rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scanat de erori si log in mers scrie pe ea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lasa scanarile si vezi de ce nu ai presiune de ulei (presupunand ca becul de ulei e rosu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lasa scanarile si vezi de ce nu ai presiune de ulei (presupunand ca becul de ulei e rosu)

Asta inseamna rosu intermitent, lipsa presiune ulei?

Mia mai dat cineva o idee sa verific supapa aceea de pe tubulatura filtrului de aer. Poate fi asta cauza lipsei de putere? Totusi, nu vad legatura cu lipsa presiunii la ulei...

Azi am curatat EGR-ul, am gasit o "comoara" acolo. Poate fi pompa de ulei infundata? Mi-a facut "sludge" la ultimul schimb, am mers cu termostatul defect. Acum l-am schimbat si uleiul are si el vreo 2000 de km dar nu i-am bagat solutie de curatire, am citit pe forum ca nu e recomandat, ma gandeam sa-i fac vreo 2 schimburi la 5000 de km. Cred ca nu am de ales si o sa-i fac un "motor flush", oricum e compromis motorul daca merg fara presiune. Ati folosit vreunul ? De la ce fima imi recomandati sau toate sunt la fel ?

post-63313-0-17175900-1423610905_thumb.jpost-63313-0-74166900-1423610936_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in prima faza poti scoate senzorul sa vezi daca e prins ceva sludge, apoi sa masori presiune cu un manometru analogic (in service). daca e reala pierderea atunci ar trebui verificata starea pompei. Flush, nu ma pot pronunta, dar presupun ca mai mult rau de atat nu poate sa-i faca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat e la tine scanarea? Turbo nu imi face suficienta presiune acum. Becul la ulei nu il mai aprinde, am curatat si sonda. As veni la tine luni sau marti.

lasa scanarile si vezi de ce nu ai presiune de ulei (presupunand ca becul de ulei e rosu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e gratuita ,.... dar nu e relevanta o scanare pentru becul rosu de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!