Jump to content

Lipsa putere


popi3333
 Share

Postare recomandată

ok.a zis un prieten ca il are si maine vine sa il instalam,in fine,am facut o treaba,cand nu tragea masina,am orit-o si am scos mufa de la debilmetru,dupa ce am pornito tragea un pic mai bine parca,deci fara debilmetru,acum nu stiu daca nu cumva so fi resetat cand am orito si mergea mai bine fara mufa pt ca era anulat debilmetru si nu il citea,pot scoate mufa debilmetrului si daca masina este pornita sa imi pot da seama,sau daca este pornita si scot mufa iese din limp mode sau merge asa in continuare?ms

Mi se aude un fasait si mai puternic acum,dar am observat ca se aude doar in masina,afara daca deschid capota si accelerez se aude doar motorul nu si fasaitul,mai exista niste tuburi de presiune bagate undeva sub bord????ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In momentul cand motorul merge mai bine cu  debimetru decuplat decat cu debimetrul cuplat sper ca e la mintea oricui ca debimetrul este dus, dar poate te poate ajuta alti colegi cu explicatii cum poti merge cu un debimetru 300 mii Km......

 

cand debimetrul are o valoare constanta de 500   550  semnifica  ori e in limp mode  ori debimetrul e dus.

 

Ptr a sti ce se petrece acolo ti-am spus  fa lofuri in canalele 003  010  011  postand aceleasi  loguri de n ori nu aduce nimic, chiar daca nu intelegi ce se petrece intr-un log incerca sa intelegi ce ti se spune....cred  ca nu este atat de dificil

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok....am rezolvat problema.

Asta e log-u in care masina merge bine      http://prntscr.com/6ajxfu    dupa cum se vede pana la nr 13 am ajuns deja la 4100 turatii.

 

Asta e log-ul in care masina NU TRAGE (nu merge)    http://prntscr.com/6ak55k   Aici e doar pana la nr 31 si continuarea e aici http://prntscr.com/6ak6ml     In sfarsit am reusit,sper sa va lamureasca si daca este debilmetru ma duc maine sa il schimb...va multumesc frumos!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu ce faci cand merge masina?

in cel in care nu merge, nu ai nici presiune pe turbo.

 

LE: mie mi se pare ca tie iti intra in limp mode

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ce fac cand merge masina?CAnd nu merge merg asa cu ia merge mai greu dar mergebca trebuie sa merg la munca.Pai nu stiu de ce nu este presiune.pt ca in momentul cand nu trage nu se aude nici acel fasait cum ca ar pierde aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa ne facem intelesi, tie iti merge bine, pana la un moment dat cand nu mai ai putere si atunci nici nu mai "fasaie"?

sau ii faci tu ceva ca sa mearga bine/prost?

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verificand furtunul de la pompa tandem dupa recomandarea de mai sus am descoperit ca furtunul ce iese din pompa e taiat/crapat.

l-am schimbat dar din pacate nu am rezolvat problema cu limp mode. mai asteptam parer si sugestii

PS multumiri pentru recomandari ce duc la posibile problem care induc limp mode

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@fireblade.

Citeste topicul"probleme turbina" si o sa gasesti toate informatiile despre limp mode.

@codrut.

De ce nu pui tu logurile in format csv si le ai pus print screen/poza??

Fa si tu un log pe grupurile 003/010/011 si un BS pe EGR/turbina.

Tie iti lipseste exact grupul 011(de pe turbina)din log.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine nu e de la turbine. desfacut turbine si EGR bucati, curatat, montat la loc si nici o diferenta. sunt alte probleme care incerc sa le rezolv. aveam o eroare la sensor presiune turbo, schimbat si ala si fara rezultate...povestea e lunga..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@fireblade.

Degeaba ai curatat turbina daca ai o pierdere de vaccum/un actuator blocat sau prost reglat/un comportament"ciudat"al N75/EGR/etc.

Valabil si pt.tine diagnoza/BS/log in mers pe 003/010/011.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius....exact masina merge bine,si cand o fortez nu mai trage o simt peste 3000-3500 turatii cum parca se ineaca asa si nu mai trage aproape deloc,cate odata daca o opresc si o repornesc atunci repede,merge iar bine iar cate odata merge tot rau,dar de fiecare data cand o las sa se raceasca merge bine pt cateva minute,chiar si 10-15 min dupa iar face figur.sper ca ai inteles acum.

 

Romytaxy.....sa fac log stiu acum intradevar am gresit cu grupul 13 in loc de 11,daca e nevoie maine o sa fac alte loguri,acum sper sa o pot prinde iarasi masina in un log in care merge si in unul in care nu.

Te rog sa imi explici un pic si cum sa fac un bs pe ERG-TURBINA!sau te sun maine eu cand is in masina?ms mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off.topic.

@codrut.

Cel mai bine suna ma atunci(e mai usor de comunicat/explicat)apoi sa le pui cum le salvezi pe forum nu print screen/poza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa, si pe engine nu ai eroarea cu presiunea prea mare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi explica cineva va rog cum sa uploadez direct pe forum un log sa nu mai fac print si dupa sa pun link????ms mult

Modificat de codrut19
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te-ai obosit sa citesti ce scrie aici nu? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de informatie,cred ca ai inteles gresit,eu am cerut ajutorul in vederea postarii logului,adica cum sa fac sa il postez,am log-ul facut deja,vreau doar sa il postez pe site pentru ca pana acum facem print si upload pe un alt site si puneam aici doar lunk-ul de vizualizare.

deci cum se uploadeaza un print pe acest site.ms frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@codrut.

Cand scrii mesajul jos ai buton de more option replay, dai clik acolo si o sa ti apara buton pt.atasamente, cauti unde ai salvat logul si dai atasament.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,revin asupra problemei mele,am facut o scanare si imi da cam treaba aia ce se vede in poza,Log-urile in mers nu le-am putut uploada aici imi spune asa.

 

post-129856-0-84952000-1425780281_thumb.

 

  • LOG-01-003-010-011 LOG log 01.csv

    You aren't permitted to upload this kind of file

O sa pun print cu ele sper sa se inteleaga ceva,va multumesc tuturor!

 

Dati clik pe imagine pentru a o mari.

 

http://prntscr.com/6e3775         asta e primul!

 

http://prntscr.com/6e3894          asta al 2-lea!

 

http://prntscr.com/6e39r2          asta al 3-lea,sunt facute toate in ordine,voi ce parere aveti deste dus debimetru de aer?

 

Daca da aveti sugestii de unde as putea sa il cumpar la un pret bun?MULTUMESC

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

nu e debitmetrul. nu ai presiune pe turbina, deci ori valva n75 ori furtune de vacuum ori gometrie blocata, actuator spart, cauzele sunt multiple.

fa rost de o versiune inregistrata de vag-com si un windows in engleza.

cand urci log-ul schimba-i extensia in zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Log-urile arata foarte rau . Verifica vacuum,actuator,geometrie ...apoi debitmetru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut si revin asupra problemei masinii mele,am gasit un cot de guma crapat,adica rupt dupa cum se vede,  post-129856-0-57424200-1425996158_thumb.    ,tubul care intra in acest cot iese din valva n75 adica din aia de fier la care ii intra firul in cap,ar putea fi asta problema ca nu intra aer in turbina?Atentie aveam un cot asemanator dar bun in portiera de la vechiul proprietar doar ca in loc de nr 1 la urma pe asta care il aveam nou scrie 12 sa fie o problema?aveti foto aici.  post-129856-0-89708100-1425996536_thumb.  deci in loc de nr 1 acolo la urma pe asta care l-am pus scrie 12,masina merge tot la fel,ma gandeam ca daca nu intra are in turbina sa fie de la filtru de aer este posibil?desi e schimbat de 1500 km,si ulei si filtre tot,intrebarea mea e,pot sa scot filtrul de aer si sa merg fara sa vad daca merge mai bine?va multumesc frumos pt raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Poti sa-l scoti, pt putin timp, daca crezi tu ca e de la el.

Dar mai mult ca sigur e de la acel stut, pe unde se pierde vacumul de la actuatorul de la turbo.

E conceput in asa fel incat daca pierzi vacumul sa nu bage turbina presune ca innecata, nu se distruga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da si daca l-am inlocuit cum am scris mai devreme de face tot asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

nu stiu man sa-ti zic din fata compului. ti-am spus posibilele cauze.

Ce cod de motor ai? e ceva cod scris pe piesa aia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!