Jump to content

Golf 4 tdi probleme la pornire


31claudiu
 Share

Postare recomandată

Daca nu iti mai indica bine motorina,scoate pompa din rezervor si curata contactele pe acolo.Poate mai ai vreo sansa.De obicei plutitorul ala parca nu isi mai face datoria.

Verifica si filtrul de motorina sa fie pus bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aer - poate sa prinda pe la sorb sau pe la supapa de pe filtru. Pune o supapa unisens si vezi daca se schimba ceva,....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am luat azi supapa aia de la filtru si am schimbat-o, acum astept sa vedem daca mai face figuri! va anunt! ms

.....pe supapa scria 13/13/00( nu cred ca e o data asta) si era originala cred ca nu s-a schimbat niciodata!

Modificat de alinake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dat 40 de lei! gasisem si cu 27 de lei dar trebuia sa dau comanda.....................din mangalia sunt eu si de aici am luat supapa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sa schimbat ceva dupa ce ai schimbat supapa?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, am si eu o problema , la pornirea la rece ( DOAR CAND ESTE FRIG TARE AFARA adica temperatura sub 0 grade ) dar nu intotdeauna, SI DOAR LA PRIMA PORNIRE ...masina porneste parca in 3 pistoane si imi iese un fum ca motorina ne-arsa de sub capota mai exact pe langa filtrul de aer , cand porneste asa urat scade turatia la relantii f mult sta undeva pe la 500 si da sa moara motorul.

post-34145-0-11944200-1326719751_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand nu are ce cauta fum de sub capota la pornire, ori nu ai etansa evacuarea, ori scapa pe la turbina, admisie, dar tot la evacuare ajungi

pe la n75 nu are cum sa iasa, acolo nu ajunge fum ,ma gandesc sa nu ai rupt flexibilul, la fel vezi ca nu cumva sa ai infundat catalizatorul si sa nu poate evacua

Mai sunt care pornesc in 3 dar la nici unul nu am auzit sa iasa fum de sub capota, ai avut recent demontata turbina sau evacuarea?admisie data jos? da mai multe detalii referitor la ce sa lucrat in ultima perioada la motor, am vazut ca ai avut alh euro 3, ai inlocuit cu ahf care e euro 2, ecu lai pastrat, ai pus softul de ahf sau nu?

Temperatura de 0 grade nu e mica, dc sub 0 face asa cum face la -20, filtrul de motorina il ai schimbat , dc da de cati km? avansul unde e , cantitatea injectata IQ cat e? erori pe engine ai?

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da s-a umblat si la turbina am reconditionat-o .... automat s-a dat jos si evacuarea dar nu cred ca are legatura caci cand porneste normal adica aproape tot timpul nu scoate nici un fum, doar cand e frig tare afara adica lasata peste noapte afara , cand porneste in 3 imi da fumu ala , iar daca il repornesc nu mai are nimic si nu mai scoate fum, doar un mic fir de fum/abur pe la acel n75.

flexibilul de la evacuare e rupt asta sunt sigur dar nu tare,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da le-am verificat inainte sa vina frigul, le-am scos toate afara si le-am probat pe baterie , toate sunt perfecte beru cu semn vw pe ele, se incalzesc de sus pana jos, care sa fie problema sa am apa in filtru si sa inghetze ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei cum adica se incalzesc de sus pana jos, unde se incalzeste prima data, dc prima data nu se incalzeste varful bujia nu e buna,

Legat de avans vezi ca faci confuzie intre rpm si avans, dimineata nu are cum sa iti porneasca avansul la 1000 si pe urma sa stea normal la 803, la Ahf-ul meu turatia la rece si la cald este la 903 nu 803, cantitatea injectata este si la mine pusa la 3.6, este ok acolo, filtrul de motorina ori il golesti ca nu cumva sa ai apa , ori il schimbi , au fost cazuri cu filtru care la 1500 de km facea deja figuri

Dc este rupt flexibilul este normal sa iti dea gaze pe acolo mai ales la pornirea la rece, cu cat e mai frig motorul are la pornire un surplus de carburant pe care nu il poate arde tot, de acolo si fum mai mult cu miros de motorina nearsa, avand flexibilul fisurat si afara fiind frig automat se vede mult mai bine, ma mir dc in mers sau la talpa nu simti pe ventilatie ceva miros de fum.

Dute la prietenul tau ce are vag si il rogi sa iti faca un printscreen la avans, grupul 000 dai tdi timing,

Este posibil ca din moment ce cantitatea IQ sa modificat nu cumva sa se modificat si avansul, sa fie mai mic si de acolo mersul in 3

Faci print screenul si vedem

Oricum arunca o geana pe la motor , se observa dc te uiti atent pe unde scapa gaze , inegreste in jur, cum am spus si mai sus pe la n75 nu are cum sa scoata abur, vine de jos, flexibilul este dedesubt si e posibil ca de acolo sa vina si te induce in eroare.

Ai incercat ca dimineata cand e mai frig sa incerci sa scoti mufa de la G62 si sa vezi cum porneste dat fiind ca bujiile sunt actionate apx 15 secunde, dc mai porneste in 3 sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa scot maine filtrul de motorina si o sa-i dau drumu la "apa" daca are, am vazut ca are ca un fel de robinet undeva dedesupt.

scuze am scris cam multe prostii mai sus, acum ma corectez. turatia la relanti dupa ce o pornesc sta aproape de 1000 apoi scade dupa cateva secunde (asta la prima pornire din zi arna) cand e cald afara sau urmatoarele porniri din zi sta la 903 , atat am vazut si pe vag com.

legat de fum cred ca ai dreptate ca vine de la racordul flexibi, fiindca dupa ce porneste nu se mai vede nici un fel de fum/abur la motor , apare doar la pornire dimineatza si DOAR cand imi porneste in 3 pistoane ! adica doar cand e ff frig afara. in rest e normal

racordul am vazut ca este cam greu de schimbat si nu pe original am vazut ca e o caruta de bani, o sa ma interesez, si da cate-odata mai simt cate un miros de motorina in masina dar e insesizabil. zic ca e spart fiindca am vazut in service odata cand era masina ridicata si a accelerat a scos fum pe-acolo si mi-a zis mecanicu ca ar trebui sa-l schimb.

imi spui te rog unde se afla g62 si mufa aferenta ? ca nu stiu ...o sa-l scot dimineata ca am vazut ca o sa fie mai frig decat ieri si sa vedem cum se manifesta..am schimbat doar termostatul acum o luna ca nu statea apa la 90. acum totul e ok

multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici in spatele flansei(racord)cum vrei sa-i spui

gasesti mufa cu fire

iti dai seama doar cauta

post-9400-0-05315500-1326738928_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am cautat si am vazut unde se afla , multumesc pt poza. iar daca scot acest senzor motorul va porni ok chiar daca nu stie ce temperatura este afara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ECU o sa creada ca sunt -55 grade afara,.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles, multumesc pentru sfaturi, ce matinal esti AlBundy , un adevarat Moderator, stima

o sa ma duc la masina in jumate de ora si o sa o sa scot mufa, o sa incerc sa fac si un video cand il pornesc, la ora asta sunt -9 grade in timisoara , sper sa fie de la g62 si sa nu fie alceva.

poate fi cumva apa in filtru de motorina si sa inghetze si de acolo sa am probleme? sau nu are treaba asta?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare la toata lumea

am observat o problema la pornire la masina din semnatura, 1.9tdi, asz, 131cp

cand e mai frig afara, la pornire, invarte electromotorul sta aproximativ o secunda sau mai putin dupa care porneste(are un delay mic)

va intreb daca ar putea fi de la electromotor(anul trecut pe la -15, -20 grade), avea o chitaiala cred ca de la bendix sau poate sa fie ca nu este bine pusa la punct distributia(cum as putea sa o verific, desfacuta masina sau se poate verifica si cu vag-com) - cu distributia am eu o banuiala ca cel care a schimbat-o nu a schimbat-o ca la carte adica semne cu creta si alte nebunii

daca aveti si alte sugestii, pareri, sunt binevenite

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ce valoare are avansul axei cu came - pe Engine, blocul de masura 004, a patra casuta. Ideal e sa fie 0.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles, multumesc pentru sfaturi, ce matinal esti AlBundy , un adevarat Moderator, stima

MAtinal, DA, moderator, NU mai sunt....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok scuze Albundy, asa avea impresia ca esti moderat.

on: am facut azi o diagnoza si mi-a dat urmatoarele errori:

Address 01: Engine Labels: 038-906-012-AGR.lbl

Part No: 038 906 012 FA

Component: 1,9l EDC G100SG 3349

Coding: 00002

Shop #: WSC 01266

WVWZZZ1JZ3W318543 VWZ7Z0B6114400

1 Fault Found:

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-00 - -

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.lbl

Part No: 3B1 907 044 C

Component: CLIMATRONIC C 2.0.0

Coding: 11000

Shop #: WSC 01266

1 Fault Found:

00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)

30-00 - Open or Short to Plus

Address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl

Part No: 1J5 920 806 G

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V11

Coding: 03112

Shop #: WSC 00000

WVWZZZ1JZ3W318543 VWZ7Z0B6114400

1 Fault Found:

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

30-00 - Open or Short to Plus

alte erori nu am avut stocate in memorie decat astea. le-am sters si amdat scan din nou si au reaparut.

Prima nu stiu ce inseamna, probabil de la schimbul de motor nu recunoaste ceva IC=u ?

Outside Air Temp Sensor (G17) - asta stiu ca senzorul de temperatura exterioara, care am vazut ca are un fir rupt, si cand il pun la loc arata temperatura eronat +/- 50 de grade, iar cand scot iar firul , adica il inrerup unde era rupt , imi arata temp de afara sau +/- 2 grade .... de ce nu arata normal cu firul legat de la el? cred ca este + ul .

Iar cel cu Oil ... motorul care l-am pus nu are pe baia de ulei senzor de nivel, iar motorul ce l-am avut avea. asta nu se poate sterge sa nu imi mai apara si cand pornesc masina icoana de la acel senzor imi palpaie de 3 ori, adica sa-l setez sa tie ca nu am acel senzor?

De la aceste errori poate vre-una sa influenteze pornirea masini la rece ? ( adica iarna la temp sub 0 grade ) ?

In rest pe vag am vazut ca toate valorile sunt in limite.

am incercat sa ma uit la avans , dar nu cred ca am facut bine log-ul ( screenul ) le atasez aici

azi diminetza am incercat sa scot senzorul de la g62 si nu am reusit nicicum, are acel click pe care trebuie apasat in jos-adica spre scut si e foarte greu de apasat - tras in acelasi timp, am incercat cu o surubelnita mica dar nu am reusit.

si am pornit masina , afara erau cam -4 grade, a pornit normal ( nu in 3 pistoane) deci are momentele lui cand porneste asa, si m-am uitat si am vazut ca de la racordul flexibil iese acel fum ( si dimineatza a iesit dar se vedea foarte putin nu iesea sub capota) deci cu fumul l-am lamurit.

acum problema e alta, masina a pornit ok , dupa 2 min am plecat si in mers parca nu avea putere intr-a 2-a daca o calcam peste 40 merge gatuit , bine=inteles a trebuit sa opresc motorul si sa-l repornesc, si si-a revenit.

care pot fi cauzele acestor probleme dimineatza la prima pornire cand afara sunt sub 0 grade? de ce trebuie sa o pornesc si sa o opresc si s-o repornesc ca sa mearga normal( nu gatuita/3 pistoane) ?

masina rupe aderenta ...deci trage f bine dupa ce o repornesc dimineatza si in tot restul zilei, sau cand e peste 0 grade afara si la prima pornire merge ok nu trebuie s-o repornesc, dat fiind ca asta vara am schimbat motorul ( de pe un golf de anglia ) cutia cu tot cu ambreiaj , turbina reconditionata de la cipos , curatat egr si galerie facute luna ( erau imbaxite maxim ). .....astept parerile voastre? multumesc anticipat si scuze ca am scris cam mult ...asa sunt eu ... cand ma intind la vorba nu ma mai opresc

post-34145-0-78837600-1326902568_thumb.j

post-34145-0-37700600-1326902573_thumb.j

Modificat de JustinTm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul il vezi in grupul 0 si treci in basic settings si apoi tdi timming.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul e dereglat rau de tot. Diferenta mare intre specified si actual la start of injection... Cred ca trebuie scos senzorul de ulei din lista gateway ca ECU sa nu mai astepte semnal de la el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul nu e legat la gateway ci doar in IC, si ecu nu tine cont de aceste informatii, ca sa scape de eroare se codeaza IC cu interval service fix. fara senzor de ulei. CAt despre avans, astept graficul in TDI Timming.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!