Jump to content

Golf 4 tdi probleme la pornire


31claudiu
 Share

Postare recomandată

salutare tuturor. am si eu un golf 4 tdi si dimineata nu imi porneste decat daca dau 2 minute in continuu la automat. in timpul acesta scoate mult fum alb. de la bujii nu este fiindca le-am verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...dupa ce porneste masina se comporta normal . o opresc si o pornesc imediat fara sa mai dau o gramada la automat. stie cineva care ar putea fi cauza acestei defectiuni?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai verificat bujiile?

Ca suna tot a problema de la bujii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrucat cauzele pot fi diferite in functie de tipul exact al motorului, puterea si anul de fabricatie al masinii ar fi un indiciu util si necesar, ideal ar fi codul exact al motorului.

Pana una alta verifica valva "T" de pe filtru de motorina sa (respectiv o-ring-urile).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujiile le-am verificat scotandule afara si alimentandule cu curent. s-au inrosit toate

masina are 200.000 km si este din 2000 fabricata. are 5 zile de mers in romania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica avansul la pompa de injectie daca nu e PD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa ma duc la un mecanic sa verifice

ce altceva ar mai putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine exact asa facea, dar stiam ca e de la avans pentru ca umblasem la el. L-am dat imediat la loc si gata (nu eu un mecanic). Dar daca e PD nu are pompa de injectie si atunci e altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar daca e PD nu are pompa de injectie si atunci e altceva.

<{POST_SNAPBACK}>

Zi-ne ceva despre masina... cum vrei sa te ajutam daca nu stim nici macar ce motor/masina este??! Noi vrem sa te ajutam.

Avans incorect, neetanseitati pe admisia de motorina, contacte imperfecte samd pot fi cauze ale ce descrii tu dar ne trebuie informatii despre masina mai intai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina este un golf 4 din 2000, motor 1,9 tdi, fara d sau i rosu, are pompa de injectie, si cred 95 cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina de abia am aduso din germania si de cand am luato pornea greu la rece. mentionez ca masina dupa ce am pornito dimineata, merge absolut normal, nu consuma ulei\ motorina, trage bine, nu scoate fum, porneste la sfert imediat dupa ce am reusit sa o pornesc dimineata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul pare a fi ALH... In primul rand ar trebui facuta o scanare cu VAG-COM (sau orice alt sistem de diagnoza). Nu prea merge pe ghicite, trebuie identificata exact problema.

P.S.: ne-ar fi de mare ajutor daca ti-ai completa profilul cat mai complet sa vedem cine, cum si unde te poate ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca partial am rezolvat problema. daca pun un fir la bujii direct de la plusul masinii, porneste dimineata, deci pare sa fie releul de bujii. stie cineva unde este acesta, ca sa stiu sa-l scot sa il verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

problema e de la avans. Nu e bine 'pusa la punct'. Sau o alta cauza poate fi electromotorul. Mai face figuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...
Viorel_golfIV

Buna. Am si eu o problema cu un golf IV din 2000, 66/90cp care nu vrea sa porneasca uneori(mai ales la cald), in schimb in ret porneste la cheie,chiar si iarna cand era frig. Am observat ca atunci cand nu vrea sa porneasca nu se aprinde pe bord becul de la bujii. Are idee cineva ce are? Va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releul 109 refacute contactele sau schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Viorel_golfIV

Mersy de lamuriri. Care ar fi varianta ea mai buna/ieftina? Ce-mi recomandati? Si cum pot gasi releul 109 pe masina ea? Multumesc antiipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In stanga coloanei de volan, acolo unde e panoul cu relee. Il vezi dupa ce demontezi plasticele de sub volan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Viorel_golfIV

Ok. Mersy. o sa merg maine dimineata(ca umai atunci porneste masina) la mecanic si va spun cum am rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
misu ploiesteanu

fiind vorba tot de pornire la rece, pun si eu o intrebare , am un g4 cu 1,9tdi 66kw-agr(de doar doua saptamini-are 70000km reali)

-la pornire dupa ce a stat mai mult timp si motorul e rece citeva secunde dupa pornire are un zgomot de tacheti(tacanit) si acesta dispare treptat, este normal???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost nevoit sa schimb motorul la masina, un alh. La prima cheie am reusit sa-l pornesc dar nu tinea relantiul aproape deloc. Am mers putin cu el prin oras, l-am oprit si nu am mai reusit sa-l pornesc.Am chemat un mecanic care mi-a spus sa merg sa verific compresia pe cilindri ca e uzat motorul si de asta nu porneste. Nici nu stiu ce sa mai fac, am cheltuit si ceva bani fara nici un folos. Va rog daca se poate un sfat ceva. Nu stiu daca mi-au verificat avansul la pompa de injectie cind au umblat la distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

sal

misu ploiesteanu

Am si eu cam aceeasi problema

golf 4 - 1.9 tdi - 90 cp - an '99 decembrie - 175.000 km

Si aproape de fiecare data cand pornesc se aude un carait / bazait indiferent de temperatura de afara ( bineintele porneste la prima cheie) , am fost la toate service-uri de la mine din oras si nimeni nu stia ce are, doar unul a zis ca este de la electromotor

Stie cineva care este problema?

Thanks

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut baieti,am si eu un golf 4 din 2000,1,9 TDI AHF 110 cp si am cateodata probleme cu pornirea. Mi se dezamorseaza pompa,cred ca am ceva la conducte undeva prinde aer, pentru ca m-am uitat in rezervor si am destula motorina! si mai am o problema la plutitorul din rezervor(nu-mi indica bine) ma puteti ajuta si pe mine cu un sfat? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa prinda aer pe la o-ringurile de la injectoare...si se dezamorseaza pompa

Modificat de LevyP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!