Jump to content

Turometru


icebergservice
 Share

Postare recomandată

Cel mai usor este sa iti iei modelul de pe Golf4, modelul fara CAN BUS, si sa il adaptezi. sau, chiar de pe un T4 mai nou care are ceasurile astea (Al meu asa a venit cu ele):

post-61162-0-86070300-1358331718_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Emy D

    17

  • augustin_bt

    12

  • cabina

    10

  • alexandru_poparo

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut emyd

am gasit un model de ceasuri de golf fara can bus dar are doua mufe in spate nu una ca si la ceasurile mele

cred ca trebuie sa schimb si plasticu de la bord ce vine iprins deasupra la ele nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, si acel plastic pe care trebuie sa il cumperi (de nou) sau sa il cauti in dezmembrari. Mufele se pare ca se adapteaza. Caut solutia si revin ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, am gasit si topicul de la colegii din Anglia unde iti zice exact ce si cum sa faci pentru a trece la noile ceasuri ;)

Have fun!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut emy d

am sa incerc sa le montez ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

dar din ce an e masina de aveti 2 mufe? eu am doar una si e cea cu 28 pini. am cumparat un cord cu turometru si cand am pus mufa se pupa perfect dar cand pornesc turometrul se duce in capat. Ce poate avea? mentionez ca e modelul din 97 si nu avea bord cu turometru. am fir tras, am verificat in bord si la relanti are 850-900 rpm.. deci semnal am la mufa. Dar de ce sta turometrul in capat? Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turometru e de benzina ala care l-ai cumparat, ptr ca la cel de benziona ia 2 impulsuri pe turatie si la diesel ia de pe alternator 6 impulsuri pe turatie.

teoretic ar trebui modificat ca sa iti mearga(daca e de benzina)

daca nu e de benzina si e ce trebuie, desfa turometru, si vezi ca are un ptentiometru,m si poti sa il mai reglezi.

semnalul din alternator l-ai scos,?

sigur ai scos ce trebuie din alternator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai am sa pun o filmare sa va arat... pai de la alternator sunt 2 fire care ies.. are mufa w

am verificat cu un electrician cu un aparat de masura si imi scotea la relanti intre 850-900 turatii.

si la mufa in masina aceeasi treaba... 850-900 rpm la relanti.. dar cand pun mufa se duce in cap. mentionez ca turometrul are 5000 rmp si e in rosu. Deci e de diesel. Ce poate avea?

 Apropo.. cum se incarca un video sau poza? Multumesc



si inca o intrebare: ce inseamna CAN BUS la bordul de t4 model mai nou (de golf IV) si ce inseamna fara CAN BUS?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca sa pui poze sau video

Augustin te duci dreapta jos post-19256-1360613343735_thumb.jpg

Apesi more reply option

Apoi ti se deschide pagina asapost-19256-13606134039094_thumb.jpg

Si apesi ,,selectati fisier" si te duci unde ai salvat poz sau video apoi apesi ,, attash this file dar sa nu fie fisier mai mare de 20 mb post-19256-13606135335243_thumb.jpg

iPhone 4S using Tapatalk

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Can bus este o "interfata" prin care comunica toate microcontrolerele masinii, inclusiv intre ele. :) Masinile mai noi de anul 2000 au inceput sa aiba asemenea magistrale de comunicatie pentru ca au tot mai multe module de confort si nu numai care au nevoie de sa comunice intre ele si sa transmita-preia informatii , asadar, la T4 tau ai nevoie de un bord FARA can bus. Cumva cel pe care l-ai pus e cu CAN Bus? 

 

ps: daca am gresit cu ceva in definitia CAN-BUS-ului, imi cer scuze. mea culpa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut azi dimineata o filmare sa va arat despre ce si cum e vorba.. Multumesc moderatorilor pentru ajutor, dar marimea era prea mare si am apelat la prietenul nostru "YOUTUBE". O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu as incerca sa leg turometru pe direct, sa vad daca acolo e problema, sau semnalu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot incerci sa schimbi bordul cu unul cu turometru de ce nu treci la cel de Golf 4? 

post-61162-0-86070300-1358331718_thumb.j

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine ma ajuta cu traducerea schemei de la mufa...

adica semnificatia pinilor.. Nu mai  tin minte care este pinul care vine de la alternator.. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Early Instrument Clusters (1990 -> 1995) - Single 28 Pin Connector

Mid Era Instrument Clusters (1995 -> 1998) - Single 28 Pin Connector

Pin 10 - Engine Speed Signal (W on diesels from ECU on petrols)

 

Daca doresti toata schema mufei de 28 pini: 

 

Early Instrument Clusters (1990 -> 1995) - Single 28 Pin Connector


Pin Assignment

1 Outside Temperature Sensor - MFA (where fitted)

2 Low coolant level indicator

3 Ground (GND)

4 Memory reset switch - MFA (where fitted)

5 Ground (GND)

6 Memory switch - M

FA (where fitted)

7 Speedometer Output signal - MFA (where fitted) otherwise N/C

8 Oil Pressure (high pressure switch)

9 Oil Pressure (low pressure switch 0.3 Bar)

10 Engine Speed Signal (W on diesels from ECU on petrols)

11 B+ (terminal 30 )

12 Instrument back lighting

13 +12V ignition ( terminal 15 )

14 N/C

15 Call button - MFA (where fitted)

16 Alternator Warning Indicator

17 Oil temperature - MFA (where fitted)

18 Dual circuit brake system warning and handbrake /or seat belt warning system (highline clusters)

19 Outside Temperature sensor input - MFA (where fitted)

20 Glow Period Warning (Diesel Engines)

21 Fuel gauge

22 Left Turn Signal

23 Coolant temperature gauge

24 Right Turn Signal

25 Main Beam Warning

26 Fuel Consumption signal ( Petrol Engine only from 01/93)

27 Speedometer Input signal - MFA (where fitted) otherwise N/C

28 Display Select - Auto box (where fitted)

 

 

Si: Mid Era Instrument Clusters (1995 -> 1998) - Single 28 Pin Connector


Pin Assignment

1 Outside Temperature Sensor - MFA (where fitted)

2 Low coolant level indicator

3 Ground (GND)

4 Memory reset switch - MFA (where fitted)

5 Ground (GND)

6 Memory switch - MFA (where fitted)

7 Speedometer Output signal

8 Oil Pressure (high pressure switch)

9 Oil Pressure (low pressure switch 0.3 Bar)

10 Engine Speed Signal (W on diesels from ECU on petrols)

11 B+ (terminal 30 )

12 Instrument back lighting

13 +12V ignition ( terminal 15 )

14 Rear Fog Lamp Indicator

15 Call button - MFA (where fitted)

16 Alternator Warning Indicator

17 Oil temperature - MFA (where fitted)

18 Dual circuit brake system warning and handbrake /or seat belt warning system (highline clusters)

19 Outside Temperature sensor input - MFA (where fitted)

20 Glow Period Warning (Diesel Engines)/CAT Overheat (Petrol Engines)

21 Fuel gauge

22 Left Turn Signal

23 Coolant temperature gauge

24 Right Turn Signal

25 Main Beam Warning

26 Fuel Consumption signal ( Petrol Engine only from 01/93)

27 Speedometer Input signal

28 Display Select - Auto box (where fitted)

 

Edit pt aranjare. 

Succes!

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

care e potentiometrul ala care poate fi reglat? Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie desfact turometrul ca sa ajungi la montajul electronic, unde are un potentiometru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cum se scot acele? ca la vechiul bord le-am desfacut si am mai facut de unul:)).. Lasand gluma la o parte, la vechiul bord am scos acele si a iesit cu totul din plasticul acela rotund ce era fixata acolo si dupa nu-mi arata calumea viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru_poparo

bordul de t4 ca al tau (EmyD) are 2 mufe daca nu ma insel una albastra si alta verde.... stii cumva schema pinilor de la cele 2 mufe? am citit pe unele forumuri caci cica se gasesc direct cablurile de la mufa de 28 de pini la astealalte 2 poti sa arunci o privire sa vezi daca la tine asa este sau a fost facuta (transformarea) de cineva destept si a legat el cablurile cum a stiut mai bine? :icon_idea: . Stiu de asemenea ca pentru cei care vor brd ca de golf 4 se poate pune bord de t4 model mai nou dupa 99 parca, banuiesc ca si al tau este tot de t4, iar pt a functiona trebuie cautat dupa niste coduri. ar fi bine sa aruncati o privire aici: http://www.t4-wiki.de/wiki/Kombiinstrument_%28Umbau%29

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

sal am si eu o problema cu kilometrajul ,la mine e cu tachograf si nu indica viteza. la un interval de cateva secunde acul de la kilometraj se ridica putin si apoi coboara chiar si cant e luat contactul am cautat pe net dar nu gasesc senzorul de pe cutie pe nicaieri  daca aveti vreo idee astept parerile voastre (t4 doka aab 1992)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
alexandru_poparo

in sfarsit am reusit.....mi-am pus bord ca de mk4 (de fapt e de transporter an 99) mufa mi-am facuto singur ca aici: http://tacho-forum.de/Anleitungen/g4ing3.htm am sa-i fac o poza si noaptea   :cheers: post-116902-0-77468500-1382966861_thumb.post-116902-0-99598800-1382966864_thumb.post-116902-0-90893000-1382966867_thumb.post-116902-0-38955800-1382966870_thumb.post-116902-0-94618400-1382966872_thumb.post-116902-0-46378700-1382966875_thumb.post-116902-0-84437400-1382966878_thumb.

Modificat de alexandru_poparo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru_poparo

nu stiu daca ai reusit sa gasesti senzor de cutie si/sau daca ai sa gasesti->singura sansa este la cei care monteaza tahografe (aceiasi problema am avuto eu cu un nisan cabstar cu tahograf, masina in garantie iar cei de la reprezentanta nu au avut senzor l-am gasit la firma care mi-a pus tahograful)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut

am avut ceasuri fara turometru si am pus cu turometru .dar la pornire turometru merge la 5000 ce poate fi?

Am pus poze cu ele km merge .trebuie inversat ceva la mufa

post-58554-0-55402000-1384966763_thumb.j

post-58554-0-23495100-1384966799_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog, poti folosi punctuatia (in mod corect)? Nu reusesc sa imi dau seama care sunt afirmatii si care sunt intrebari! :tuktuk:

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!