Jump to content

1.6 Diesel CR pe Octavia 2


virgilius23
 Share

Postare recomandată

Nici eu cu pornirea la rece nu am avut probleme,adica nu trepideaza iesit din comun.Legat de performantele motorizarii desi la inceput am fost destul de nemultumit de motor acuma incepe sa-mi placa din ce in ce mai mult.Mi se pare tot mai elastic trage tot mai bine.Consumul este maricel in oras(dar eu mizez pe faptul ca daca la un diesel e asa la benzina e sigur si mai mare).Am observat ca , consumul scade enorma daca fac mai mult de 70 de km in oras)(probabil ca apuca sa se incalzeasca foarte bine toate componentele ,nu stiu ce sa zic).

DIn pacate nu prea apuci sa faci atatia km in oras dintr-un singur drum deci poate ca ieseam mai ieftin daca cumparam 1.4 tsi.

Asta este..... legat de updatul la soft circula zvonuri ca ar exista un soft care ar scadea consumul si ar da ceva putere in plus la ture mici. Eu am scris un mail la Skoda in care am explicat faptul ca ma deranjeaza ca la ture mici nu are putere si de asemenea ca la relanti sta destul de haotic(cateodata la 1000 de ture cateodata la 800....fara o logica aparenta) dar si faptul ca am citit pe forumurile germane de acest update la soft. Mi s-a raspuns ca se va tine cont de mine si ca au contactat reprezentantii din ROmania si ma vor suna.Deci raspuns fara continut. Masina mea e produsa in noiembrie si la ultima vizita in sevice au verificat si ar fi fost ultima versiune....nu prea stiu ce sa mai zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa ne tii si pe noi la curent daca iti raspund aia la mail:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: De ce la octavia 2 FL de la 4500rpm incepe rosu, iar la roomster si la vw golf 6 rosul incepe de la 5000rpm ca din cate stiu masinile sunt dotate cu aceleasi motoare de 1.6 tdi si aceeasi cutie de viteze ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost la Avia pt o problema electrica si baiatul care s-a ocupat de masina (Cristi Ochean-nota 10 pt el) mi-a zis ca exista pt acest tip de motor o versiune noua de soft pe care a si instalat-o. Mi-a zis ca e ceva in legatura cu EGR-ul,care pe vremea rece nu functioneaza tocmai bine. E adevarat ca si eu observasem ca filtrul de particule isi face acea regenerare (adica la ralanti motorul sta turat la 900-1000rot/min) cam des. Acum am vazut ca nu prea mai face asa. Am facut vreo 100 km prin oras dupa aia si doar odata a facut asa.

De consum mi-a zis ca e posibil doar foarte putin sa scada,dar nu cine stie ce. Mie mi s-a parut ca a scazut considerabil.Sper sa nu fie placebo. Am facut cam 100km mers tare si f tare (mai ales pe centura cu 130-140) iar consumul la sfarsit a fost de 7,9%,ceea ce la stilul asta de mers e ok.

Deci ar fi bine sa mergeti sa va interesati la dealeri de acest update de soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi Ocheana e numele corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba de acel update de care vorbeam mai sus.... :icon_thumright:

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aanndrei cand a fost produsa masina? A mea a fost produsa in noiembrie pe la inceput si cand am fost recent la compexit cluj mi-au zis ca am ultima versiune de soft si alta nu ar mai fi ca le-ar fi aparut pe calculator...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ca totusi eu am ultima varianta de soft , a mea e fabricata in noiembrie 2010

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma hai fa-ma invidios un pic :) cum merge motorashul cu dsg? Eu acuma intr-un fel imi pare rau ca nu am renuntat la optionale si sa fi ales in loc DSG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa zic..imi place.E prima masina diesel.Si automata pe deasupra. Merge f bine,numai ca nu imi place ca schimba f repede daca mergi incet si ajunge sa mearga si cu 1100-1200rpm,ceea ce nu stiu cat de sanatos e pt motor si filtru ala de particule. Cutia are si plusuri si minusuri.Ce e clar e ca,cel putin in oras,merita toti banii.E super confortabil si schimba incredibil de repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. intr-una din zilele trecute, pe la vreo -8 grade, am pornit masina normal si dupa 10 sec lasata pe liber a murit;

2. in alta zi, la vreo - 12 grade, am pornit-o si a inceput sa clipoceasca intermitent semnu ala pt instalatia de incalizire a motorului( arata cam asa ~). am oprit masina, am repornit-o si nu s-a mai aprins de atunci.( in carte scrie ca trebuie sa te duci la service daca clipeste intermitent ala).

3. pina la 9000 km mi s-a aprins de doua ori semnalul pt filtru de particule(am iesit la drum intins si s-a stins);

4. cateodata, la frig mare, porneste cu trepidatii.

A.ar trebui sa ma ingrijoreze vreuna din chestiile de mai sus?

B.e normal cum fac eu dimineata cand e ger sa turez masina pe loc de cateva ori?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are sens turarea masinii in gol la rece. Eu plec imediat de pe loc si nu am avut niciodata vreo problema cu motorul sau filtrul de particule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A. 1. -

2. Daca se mai intampla , e bine sa te duci la service, probabil de la frig a dat senzorul de temperatura de la motor sau cel de la borcanul de antigel o eroare, altfel nu are nimic, eventual verifica nivelul la antigel

3. Eu am aproape 10.000km si mi s-a aprins doar o singura data, dar inainte sa se aprinda am avut trepidatii si chiar mi-a murit motorul in mers(viteaza mica aprox 20km)

B. Eu cand o pornesc sta cateva secunde mai turata si aproi scade la 1000rpm dupa care plec. la 1000rpm ramane pana se mai incalzeste motorul dupa care scade la 800rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. intr-una din zilele trecute, pe la vreo -8 grade, am pornit masina normal si dupa 10 sec lasata pe liber a murit;

2. in alta zi, la vreo - 12 grade, am pornit-o si a inceput sa clipoceasca intermitent semnu ala pt instalatia de incalizire a motorului( arata cam asa ~). am oprit masina, am repornit-o si nu s-a mai aprins de atunci.( in carte scrie ca trebuie sa te duci la service daca clipeste intermitent ala).

3. pina la 9000 km mi s-a aprins de doua ori semnalul pt filtru de particule(am iesit la drum intins si s-a stins);

4. cateodata, la frig mare, porneste cu trepidatii.

A.ar trebui sa ma ingrijoreze vreuna din chestiile de mai sus?

B.e normal cum fac eu dimineata cand e ger sa turez masina pe loc de cateva ori?

Multumesc.

A-nu cred.

B-nu este nevoie.

Poate incerci cu alta motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu numai de la Petrom bag cea mai ieftina motorina. Am aproape 7000 de km si nu mi s-a aprins niciodata filtrul acela de particule(e adevarat ca merg destul de turat in oras).

Legat de acele trepidatii poate nu ai ultima varianta de soft la motor(am auzit ca ultima implementare de soft ar fi rezolvat problema cu pornirile si comportamentele ciudate la rece).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am fost foarte multumit de acest motor, dupa o tura prin oras (Timisoara) de 17km, cu viteza medie de 29km/h, maxidot-ul mi-a aratat un consum mediu de 6.4l/100km :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu nu esti cea mai buna referinta pentru noi. Timisoara este un oras cu trafic usor unde vezi aglomeratie doar de sarbatori.

Ps.. Ti-ai facut cumva update la softul motorului ??

Pps.. Super consum, sunt chiar invidios. Eu rar vad sunt 8% prin oras

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar, Timisoara nu-i Bucuresti la trafic, dar pana acum nu mi-a scazut niciodata sub 9 in oras, iar in acesta iarna sub 11, de aceea azi am avut o surpriza mare cand am vazut consumul asta. Softul motorului nu e schimbat, masina fabricata in iunie 2010...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ketex, eu luat masina de pe stoc in martie 2010 si s-ar putea sa fie facuta in dec 2009 sau ian 2010. Sunt 99% ca am softul vechi pe masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si-a facut cineva cip tuning la acest motor? Sunt foarte curios cum se comporta atat motorul cat si masina ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred sa fi aparut cip tuning ptr acest motor. Ei se laudau(da nu cred) ca acestui motor nu i se poate modifica softul

la un scurt search pe gogu am gasit asta:

http://www.tuningstyling.co.uk/tuning-styling/seat/seat-altea-1-6-tdi-cr-105-bhp-tuning-styling

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista! Stage 1 : 105Cp => 126Cp si cuplu 250Nm ->300Nm . Si am mai vazut pe un alt site romanesc de tuning si stage 2 si 3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ca daca temperaturile uraca apeste 0 grade motorul se incalzeste foarte repede si automat consuma sub 7 sau in jur de 7. Asa ca devin foarte optimist pentru la vara. In rest am scos in cele mai friguroase zile cel mai mult in oras 8.5 litri verificat la pompa(dar cu mentiunea ca s-au facut in foarte multe zile si motorul abia daca apuca sa se incalzeasca)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu as fi vrut sa ii fac soft.Sigur o sa apara la Revo..daca nu a aparut deja ceva. Dar cutia de viteze nu imi permine asa ca trebuie sa ma multumesc cu ce am. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!