Jump to content

1.6 Diesel CR pe Octavia 2


virgilius23
 Share

Postare recomandată

Ma enerveaza motorul asta. Dupa aprox 200km de mers extraurban,in care nu am lasat-o sa scada deloc sub 1500rpm, la al 2-lea semafor dupa ce am intrat in Bucuresti incepe sa faca regenerarea. :grrrrrr:

Despre consum in topicul dedicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am trecut pe la un service skoda si am intrebat de curiozitate la cat se schimba distributia la acest motor si mi-au spus ca, calculatorul le arata ca la 210.000km. Super tare.. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ce are distributia pe lant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am trecut pe la un service skoda si am intrebat de curiozitate la cat se schimba distributia la acest motor si mi-au spus ca, calculatorul le arata ca la 210.000km. Super tare.. :Driver:

Intr-adevar asa recomanda fabricantul, 210000 Km in conditiile in care distributia este antrenata prin curea dintata. Daca te tin "nervi" poti sa o inlocuiesti la intervalul specificat... Tinind cont ca 99,99% dintre autoturisme vor fi iesite din garantie la atingerea acestui parcurs, daca se mai rupe cite o curea inainte, fabricantul nu are nicio raspundere financiara..

Pt cei care au deja update software calculator motor va rog postati impresii! Tinind cont ca acest update este elaborat de producator pt remedierea altei defectiuni sporadice, care nu are nicio legatura cu cele pe care le reclamati aici pe forum este interesant de aflat daca acest update chiar remediaza unele probleme legate de ciclul prea de des de curatare FP si functionarea nesatisfacatoare a motorului in anumite regimuri.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu de cand an softul nou am observat:

- o marire a cuplului, masina trage mult mai bine

- nu mai am fluctuatii la relanti

- intr-adevar, cand e mai rece afara imi sta pe 1000rpm pana cand se mai incalzeste motorul dupa care scade pe 800rpm, dar nu am mai avut probleme cu regenerarea.

Am inceput cand merg cu masina prin oras sa o tin cat mai mult posibil la 2000rpm, avantaje ... motorul se incalzeste mai repede iar consumul scade si filtru de particule se curata.

Parerea mea este sa mergeti sa va faceti update la soft, mai rau nu are de ce sa mearga masina...

Modificat de ketex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In conditiile din Romania sigur nu are cum sa tina atat ditributia.Cred ca la 120k o schimb.Voi ce ziceti? la cat o sa o schimbati distributia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la cat zice cartea de service ca trebuie schimbata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi mi-am updatat si eu softul, pentru asta am pretins ca imi trepideaza la rece si imi fluctueaza turatia la rece.

software update-ul mi s-a consemnat in cartea de service, fara a se preciza insa versiunea noua de soft.

poate fi efectul placebo, dar motorul parca e mai silentios, pare ca trage mai bine si parca s-a mai redus consumul in oras....dar cum spuneam --> poate fi efectul placebo.

important e ca nu e mai rau decat era :Driver:

Modificat de octavia owner
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o octavia 1.6 TDI FL de exact 1 an de zile. Pana acum am facut 46.000 km si acum o sapt am fost cu ea la revizie cand mi s-a facut si update de soft. inainte de update cea mai enervanta problema era faptul ca uneori cand o porneam dimineata (dupa nopti friguroase) se aprindea martorul acela de preincalzire si licarea. asta la vreo 3-4 min dupa ce porneam motorul. trageam pe dreapta, opream motorul, reporneam si era ok. mi s-a intamplat de vreo 2-3 ori pana in dimineata cand am plecat la revizie. chiar atunci s-a aprins atat martorul de preincalzire cat si martorul de motor (un fel de robinet). n-am avut ce sa le fac sa le mai sting de data asta, cu toata ca masina mergea normal. facut update de soft si chiar daca au fost -22 de grade in bv in noaptea respectiva nu am mai avut probleme.

sincer nu mi s-a parut sa traga mai bine si nici consumul nu cred ca a scazut. intr-adevar nu-mi mai sta la 1000rpm decat cand o pornesc dimineata. DPF -ul nu mi s-a aprins decat o data pana acum, undeva la 30.000 km si s-a regenerat imediat dupa o iesire din oras.

una peste alta ma declar absolut multumit de acest motor, trage rezonabil, este silentios, consuma putin, nu e chiar cel mai scump la intretinere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!

Am citit tot thread-ul asta. Intentionez sa imi iau in urmatoarele luni (sper cat mai curand) o O2 FL cu DSG si multe dotari si am primit link-ul cu thread-ul despre 1.6 TDI pe un alt thread. Sunt destul de hotarat (dar nu 100%) sa merg pe 1.2 TSI, nu mie se pare ca merita peste 2300 euro in plus motorul asta.

Uitati un rationament: motorul asta se cam chinuie pana in 2000 de ture (treptele 1 si 2), daca pui DSG (la mine va fi 100%) schimba repede si merge subturat, lucru care nu face bine motorului si nici celor din interior, presupun ca tremura tot. Daca mergi mai turat ca sa eviti subturarea (repet, vorbesc de treptele 1 si 2, nu imi spuneti ca va scadea consumul), se duce consumul mult in sus (merg foarte mult in oras, cam atat ma intereseaza) si de ce sa mai iei diesel in cazul in care iti ia in oras aproape cat un 1.2 TSI? Ce spuneti?

Probleme asemanatoare cu ce am citit aici (variatii in ture la pornire, opriri ale motorului...) am vazut si la 1.2 TSI, pare ca tot din soft de rezolva si acolo.

Am mai sesizat ceva care cred ca mi-a scapat pana acum, asa ca intreb: exista mod manual la DSG (adica o treapta M sau ceva asemanator)?

Aandrei, ai padele? Personal mi se pare putin aiurea sa ai DSG dar sa schimbi tot manual, mai ales din schimbator.

Am citit mai sus ceva de genul ca nu poti sa controlezi DSG-ul pus in modul automat sa schimbe mai sus sau mai jos. Eu am reusit usor sa fac asta pe mai multe cutii automate (hidramate) prin forta cu care apasam pedala de acceleratie. Daca vroiam sa schimbe intr-o treapta superioara ridicam putin piciorul de pe acceleratie si schimba imediat. DSG-ul nu stie sa "invete"?

Revenind la motorul discutat aici, pentru cine poate fi sincer, am o intrebare: ati mai lua motorul asta dupa ce l-ati folosit cateva luni bune sau mai mult? Cum vi se pare 1.2 TSI acum?

Mentionez ca acum am o Fabia 1.4 TDI, 70 CP si m-a cam impins spre 1.2 TSI (am inteles ca e mai fain 1.4 TSI, dar creste si consumul si nu vreau asta, as prefera ca socul de la diesel la benzina sa fie mai mic). Nu sunt dieselar sau benzinar, mi se pare fortata impartirea asta, cel putin la mine nu e cazul.

Mentionez si ca fac si probabil voi face aproximativ 15 - 20 000 km pe an.

Modificat de ff_2004_06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer daca ar mai fi sa aleg as lua 2 litri DIesel, sau 1.6 tdi cu DSG. Nu pentru ca sunt nemultumit de motor ci pentru ca mi-ar surade ideea de putere mai mare , mai agresva si de asemenea fara sa aiba legatura cu masina incep sa tin la confortul in oras. De motor sunt foarte multumit te obisnuiesti cu , comportamentul lui , se lasa foarte mult dupa rodaj si consumul il controlezi cum vrei tu. Legat de TSI la mine nu s-a pus problema niciodata din cauza consumului(poate candva un golf GTI), am ceva experienta pe benzinare si stiu ca nici unul sub nici o forma de condus normal(nu ma refer ca o baba lesinata lucru care nu se intampla de fapt niciodata) nu scoti sub 9-10 in oras si in afara iarasi sub 6.5- 7 diferenta care pentru mine este mare. Stiu ca daca faci calcule iti amortizezi mai greu investitia dar personal nefiind un robot sa-mi fac economii pe ani inainte si calcule bine puse la punct rezulta faptul ca , simt cateva sute de mii la pompa saptamanal.Si iti garantez ca daca stii cum sa conduci masina uiti sa pui motorina.

De 1.2 TSI m-am ferit din cauza faptului ca nu cred in durabilitatea lui in ani fiind un motor cu cilindree foarte mica(ma refer pe acest gabarit), in plus fata de asta am pe forumuri din toata lumea am citisem faptul ca sunt probleme cu el care inca se pare ca nu s-au rezolvat(lucru care de 1.6 nu am citit , doar faptul ca ar fi mai lenes) si de asemenea valoarea de revanzare si prin rapiditatea cu , care dai masina la o adica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ar fi sa-mi cumpar maine Octavia, exact aceeasi motorizare as alege...as mai pune niste optiuni in plus, dar motorizarea e super ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa fim seriosi,

1. Eu n-as mai alege aceasta motorizare nici batut

2.alexx, te rog sa ma inveti si pe mine cum sa masina comport cu aceast motor ptr a avea un consum mic in oras.

Hai sa fim rezonabili si sa nu ridicam atata in slavi acest motor.

Hai sa vorbim de consumul de 6.5- 7%, in regim de autostrada,la viteza de croaziera de 130 km/h.

Hai sa vorbim de un consum mediu un Buc de 9-9.5 %.

Hai sa vorbim de porcaria aia numita DPF. Dpmdv, acest motor este un esec.

Hai sa vorbim de faptul ca acum cu revenirea frigului, motorul sta la relanti la 1000 RPM, chiar si cand apa este la 70 grade.

Personal, as lua 1,4 TSI . Un motor cunoscut, cu bubele copilariei rezolvate si care este mai ieftin decat 1.6 TDI

Modificat de bogdan2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6.5-7% la 130 ???

poate ai uitat-o in treapta a 4-a :-)))

in regim de autobanda 5.6%/1000km (130-180km/h)

in ro cel mai mic consum 4.4% vara trecuta/calatorie.

daca tu ai avut ghinion si nu esti happy cu ce ai nimerit...sorry, nu ma poti convinge ca motorul asta nu e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdan2 no offense dar chiar e foarte mult 6.5-7 la 130 si eu la aceasta viteza scot in jur de 5.5 pe bune deci chiar nu incerc sa vorbesc aiurea , incerc sa avem o discutie obiectiva. Peste 130 incepe sa creasca dar nicidecum asa mult.

Sincer iti spun cand am facut test drive cu masina mi-a placut ca trage rezonabil si e foarte silentioasa, test drive-ul l-am facut vara. Cand a venit masina deja era frig si am crezut ca innebunesc m-am gandit ca am facut cea mai mare prostie din viata. La rece intr-adevar motorul mananca mult primii km si e o diferenta imensa fata de vreme calda, dar cred ca orice motor pana la urma consuma mult iarna.Cum trec temperaturile peste 0 grade motorul nu mai sta turat, consumul scade foarte mult si e mult mai elastic(de fapt devine ca masina de testdrive).

Eu mai am un rav 4 d4d si si acest diesel la rece e foarte rigid si consuma mult. Sincer iti spun si astazi m-am dat cu masina si am scos 6.7 consum si eu verific tot timpul si cu buzunarul adica imi cam dau seama daca e real consumul afisat. Totul e s-o conduci mai lent primii km pana se mai incalzeste apoi poti merge ceva mai turat, eu de exemplu schimb pana in 2300-2500 de ture.

Legat de DPF poate am fost norocos dar pana in 13000 de km cati am nu mi s-a aprins niciodata. Sigur motorul are limitele sale daca conduci mai sport se simt limitele, nefiind foarte eleastic(am vazut zvonuri ca pe tiguan va aparea acest 1.6 cu 130 de cai iar pe viitorul golf 7 cu 110 cai deci cine vrea cred ca fara probleme se poate face o resoftare).

Sincer iti inteleg frustrarea , si eu am avut-o initial dar odata ce m-am obisnuit cu masina ,fiind constient ca din 12 luni doar 3 sunt firgurose , faptul ca de multe ori bag de 30 ron motorina si ma dau aproape 100 de km in oras , la fecare 1000 de km facuti in afara fac economie de cel putin 100 ron si de asemenea perspectiva sa ajunga combustibilul la 7 ron/ litru ma fac sa fiu foarte mandru de masina si motor implicit. Parerea mea este ca trebuie sa incerci sa te multumesti cu ce ai luat in fond acuma nu mai poti schimba nimic si sa-ti modifici un pic stilul de condus si vei vedea ca , vei fi mai multumit, cel putin eu asa am facut.

Am mai spus-o daca ar fi sa aleg din nou ori 2 litri diesel ori 1.6 cu DSG pentru mine benzina sub nici o forma din cauza consumului(daca acuma am 2000 euro sa-i dau nu e sigur ca de-a lungul anilor voi avea la fel bani sa dau si pe benzina. CIne doreste sa cumpere recomand test drive facut cateva ore bune in oras nu doar cateva minute.

Modificat de alexxb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Nu sariti asa pe bogdan2, omul e sincer ca a realizat si, mai important, recunoaste ca nu e multumit de motorul asta. A avut probabil alte asteptari si e dezamagit. Ca de fiecare data, depinde de asteptari si de referinta (cu ce compari).

Consumuri de ~ 8 - 9 % in oras am mai vazut la motorul asta si la alti useri, nu cred ca nu stie nici unul sa-l exploateze corespunzator. De acord, iarna consuma mai mult si motorasul pe care il am acum, dar nu asa semnificativ, tot 6 - 6.5% imi ia in medie in oras.

Iar cu idei de genul "trebuie sa incerci sa te multumesti cu ce ai luat in fond acuma nu mai poti schimba nimic" nu sunt nicidecum de acord.

Am avut mai multe diesel-uri si imi place ca sunt economice, dar de aici pana la a zice ca nu merita sa incerci altceva e cale lunga.

La problema consumului, va contrazic din nou, uitati-va pe thread-ul unde apar consumurile obtinute cu 1.2 TSI si veti vedea ca sunt intre 7.5 si 9 in oras. Acum pot scoate consumul de 6% declarat la motorul pe care il am si sunt convins ca se poate scoate 8 - 8.5% cu 1.2 TSI (desi declarat este de 7%). Asa ca din punctul meu de vedere 1.6 TDI-ul nu merita banii in plus. Daca aveti alte argumente, va rog sa le impartasiti. Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1- Nu s-a luat nimeni de Bogdan2 pur si simplu personal nu regasesc consumurile pe care le are el si la mine(chiar acuma am venit din oras si am media 6.6 dupa primii 15 km cand media era 10 dar motorul era rece).

2- Si eu am avut pot spune foarte multe masini si stiu ca niciodata nu vei scoate consumul pe care il ai la un Dieselcu un benzinar si s-ar putea in cazul tau sa ai un mic soc legat de consum

3- Sincer cred ca te expui unui risc mare cumparand acest motor din doua motive: 1- Este motor cu cilindree mica pe masina mare si sincer nu stiu cat poate duce in ani iar 2- daca ai citit pe forumuri sunt multe probleme legate de acest motor care ATENTIE inca nu s-au REZOLVAT!

4- 1.6 tdi este intr-adevar un motor mai particular ceva mai dificil de condus in oras dar dupa 10000 de km sincer s-a lasat foarte mult si de asemenea cand e cald afara e super fain de condus si devine foarte elastic. In plus fata de asta exista si pentru acest motor ceva update soft care unii spun ca le-a crescut ceva puterea si a scazut consumul

5- Ca o concluzie cred ca merita banii in plus pentru 1.6 tdi fata de 1.2 tsi. Legat de 1.4 TSI merita in plus doar daca nu tii la consum. Avand in vedere ca se preconizeaza sa creasca benzina si motorina la 7 lei / litru, si ca se introduc noile tipuri de benzina E10 cu bioetanol (pana in 2013 numai din acestea vor mai fi la pompa) care va creste in plus consumul si destul de mult se zice pana la 2 litri la suta rezulta ca,cel putin pentru mine, dieselul acesta merita toti banii. Da nu este o racheta dar este un motor corect, econom , silentios ,cu valoare de revanzare buna si cu cilindree bine proportionata referitor la durabilitatea masinii.

Acestea fiind spuse eu iti recomand un test drive si unul din motoarele 1.4 tsi sau 1.6 tdi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alexx, ai dreptate in mare parte, dar:

Traficul din Cluj nu este ca-n Bucuresti sau Iasi, eu nu scot in Bucuresti sub 8 acum iarna nicio s-o omor.

Si daca motorului asta nu-i place frigul eu ce sa-i fac, sa-i pun o patura pe el. Daca la noi sunt temperaturi sub 5 grade aproape 4 luni nu mai circulam cu masina. De ce la alte masini in aceleasi conditii de temp exterioara scade relantiu aproape imediat pe cand la mine sta la 1000 RPM pana ce ajunge apa la 70 grade. Da, sunt dezamagit de acest motor, asta in comparatie cu 'capul de povara" ALH si 1,9 TDI de pe Octavia 2. Degeaba motorul este Euro5-6 daca-mi consuma mai mult decat un Euro 3.

Referitor la motorul 1,2 TSI,motorul ala este o gluma ptr O 2. Este o gluma la fel de buna ca si 1.6 CR pe Superb.

Masina este grea si in conditii de DN, cu 2-3 persoane si bagaje, s-ar putea sa-ti para rau de alegerea facuta. Un astfel de motor ar fi fost bun doar daca aveam si noi autostrazi si drumuri bune fara tot fel de frustrare care atunci cand vad ca sunt depasiti accelereaza, si astfel in creeaza tie probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Asa mai merge (6,6% in oras e un consum rezonabil). Daca mi-ar putea garanta cineva ca asta va fi consumul meu in oras, m-as gandi mai serios la 1.6 TDI. Totusi ar mai fi ceva: cat de silentios e motorul? Pe mine 1.4 TDI-ul meu (in 3 cilindri) ma scoate zilnic din minti, de abia astept sa schimb motorul.

2. Bineinteles ca nu poti scoate cu benzinare acelasi consum ca si diesel, altfel nu ar mai cumpara nimeni diesel. Dar daca diferenta de consum este de 1.5 - 2%, atunci ajungem la o discutie interminabila cu o singura concluzie: ca si alegerea masinii, alegerea dintre diesel si benzina este o chestie pur subiectiva, de gust. Si da, sunt constient ca voi avea un soc legat de consum daca voi trece pe benzina, dar sunt aproape pregatit :)

3. Sunt discutii interminabile despre faptul ca motorul 1.2 TSI ar putea fi prea mic pentru O2 inclusiv pe forumul asta. Nu sunt de acord. De ce sa fie prea mic? Pe O2 se mai pune 1.4 MPI de 80 CP si functioneaza (desi cred ca de abia asta se cheama submotorizare), ce sa mai zicem de 1.2 HTP-ul de 60 CP de pe Fabia? Asta din urma tine cateva sute de mii de km fara probleme majore (stiu cateva cazuri).

Legat de problemele motorului 1.2 TSI, am gasit pe forumuri doua: una cu oscilatiile in ture si chiar oprirea motorului si a doua cu o bataie in partea dreapta fata (care s-a rezolvat, nu era cine stie ce), se gasesc suficienti proprietari de 1.2 TSI multumiti de alegerea lor. Pe de alta parte nici 1.6 TDI-ul nu e lipsit de probleme, principala e cu DPF-ul. Ambele sunt motoare noi, problemele se vor rezolva cu siguranta in curand la ambele.

4. E foarte bine, fain ca se observa evolutie in timp la motor.

5. Daca 1.6 TDI merita diferenta sau nu, cred ca aici am sa oscilez pana in ultima clipa. Sunt argumente pro si contra. Insa 1.4 TSI-ul iese din calcul in cazul meu pentru ca are un consum prea mare (chiar daca doar cu 1% mai mare decat 1.2 TSI) si pentru ca e doar la 1000 de euro de 1.6 TDI. Cat despre 7 lei/litru si benzina E10, nu sunt asa convins. Nu demult am auzit o varianta conform careia diesel-urile vor iesi de pe piata incet-incet in urmatorii 10 - 15 ani si nu o cred nici pe asta. Ramane de vazut.

Bogdan2, de ce zici ca 1.2 TSI este o gluma pe Octavia? Puterea este aceeasi cu 1.6 TDI, acceleratiile sunt mai bune.

Modificat de ff_2004_06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bun motor ptr tine este cel care iti satisface tie nevoile. Din pacate un ptr a-ti da seama de o masina nu este suficient sa mergi 5 km intr-un drive test. Dpmdv un drive test adevarat este cel in care ai masina la dispoziti minim 2 -3 zile.

Despre 1.6 TDI ce pot sa zic, este mai silentios decat cele PD asta clar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unchiul meu are masina lui de 5mii de km si are 1,2 tsi, face cu ea km doar din joi in pasti, consumul mediu pe cei 5000 de km din peco in peco e de aproape 13% ....

Nu e un versus aici vad ca iar incepeti si pe aici cu comparatiile, eu nu cred ca acest 1,6 se comporta la toata lumea la fel.

As putea spune exact daca as merge cu ea zi de zi, dar ca masina de firma 1,6 pe octavia 2 in craiova masina are deja 17 mii de km si consumul nu scade niciodata sub 8 8,2 cam asa.

E peste cel de 1,9 la a mea.

Probabil peste vreo cateva revizii o sa se renunte la multe tampenii ca filtrul de particule si alte tobe .., asta daca nu isi revine cand s-o incalzi sau nu scot vcreo versiune de soft sa inbunatateasca mersul ala aiurea.

Momentan parerea mea personala e ca nu e inca softul perfect pentru acest motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Sunt posesor de o2 FL 1.6 TDI.....de anul trecut din iunie....

Singura prblema cu ea a fost ca-mi remura cateadata la relanti...dar am fost la resoftat cu ea...nu stiu daca era de la motorina sau de la ea

Si acum testele facute de mine(conduc in Bucuresti in fiecare zi):

1. casa-munca(iarna)...de la salajan pana la marasesti(mes pe chei...vitan...) , schimbat treptele la 2300rpm 2500rpm = condum 8 si ceva-9 pe aproximativ 5km cu motorul rece(are 2linute cand ajung)

2. vara trecuta pe autostrada soarelui , masina plina,4 persoane + bagaje + clima = consum mediu aratat pe CB 6.7 (viteza 150-180)

3. tot in bucuresti (tot iarna si noaptea 10pm)- de la grozavesti pana in salajat (mers pe unirii) - consum mediu 6 si ceva -7

Astept vara sa mai fac test cu motorul cald prin oras...ca vara trecuta nu prea le-am luat in calcul..masina noua...culmea fericiri...bla bla bla :D

De obicei nu prea-i dai 4 in oras...in ideea ca trebuie sa merg turat...dar daca ii dai si 4 pe la 2300 se schimba si consumul (logic )

Eu cred si o sa incerc si treaba asta: nu o sa mai merg f turat cu ea, o sa-i mai dau si tr 4...dar odata la 2saptamani o sa ies cu ea putin la alergat sa se curete :D

De la mine cam atat...daca aveti si alte sfaturi si pareri sunt bine venite

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti spun sincer mi se pare ca dupa 11000 de km brusc motorul si-a schimbat comportamentul, prinde in ture joase mult mai bine. Ma mira acest lucru prin simplu fapt ca niciodata nu am crezut in rodajul motoarelor altul decat cel facut in fabrica. Legat de soft si eu sunt de acord ca necesita imbunatatiri, am mai spus-o sunt momente cand simt ca masina trage de numa si brusc i se taie cuplul si singura mea explicatie si interpretare este ca softul face treaba asta.Senzorul DPF nu mi s-a aprins niciodata si am softul original de pe masina. Si da intr-adevar exista o diferenta enorma la consum intre anotimpul rece si cel cald(adica peste 0 grade). Oricum sunt foarte multumit de masina si nu eram in primii cativa mii de km.

Motorul este mult mai silentios decat PD este o placere din acest punct de vedere. Test drive neaparat.

tavi_ns esti multumit de motor, adica ai mai alege aceeasi motorizare?

Modificat de alexxb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!