Jump to content

1.6 Diesel CR pe Octavia 2


virgilius23
 Share

Postare recomandată

Dupa cum am spus, se stinge repede si de aceea probabil nu l-ai observat, dar el exista

post-43867-0-41680700-1291624822_thumb.j

post-43867-0-79613800-1291624830_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ai dreptate, se stinge foarte repede, si la mine cred ca dureaza vreo secunda.

Multumesc pt.raspunsuri.

PS:Astazi ii montez xenon aftermarket, nu sunt deloc multumit de calitatea luminii, pacat de blocul optic foarte bun cu lupa!

Va tin la curent.

Modificat de l.u.v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata cand am plecat cu masina, fluctuatii ale turatie si cand m-am apropiat de un semafor mi-a murit motorul(asta nu am prins-o in filmulet). Am facut un filmulet cu fluctuatiile . A.. era sa uit ... si consum destul de mare. Nu stiu cum scot unii in oras cu motorul asta sub 8%....la drum intins imi scade si mie la aprox 5%. Martorul de filtru de particule nu mi s-a aprins niciodata. Astept pareri !

http://www.youtube.com/watch?v=bgCXVq9DsDI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da' vad ca ti-a fluctuat bine turatia, chiar si cand deja se incalzise motorul cat de cat...ori n-am patit, ori nu am fost atent la aspectul asta.

ce motorina ai bagat?

Modificat de octavia owner
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce consum instant ai la ralanti cand iti fluctueaza turatia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi motorina bag de fiecare data.

La relanti sincer nu m-am uitat sa vad consumul cand fluctueaza.

Plimbandu-ma prin oras cu fluctuatii cu tot, mi-a aparut in sfarsit martorul de filtru de particule si am iesit din oras la o tura pana mi s-a stins. Acum vad ca merge bine masina si nu mi-a mai facut probleme. Vedem si maine dimineata cand v-a fi motorul rece. Nu credeam ca daca ai fitru de particule si atunci cand e imbacsit sa iti mearga asa de prost masina si mai ales sa-mi si moara motorul, bine ca ma apropiam de un semafor si aveam viteza mica...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nasol...bine macar ca avem posibilitatea de a ne "regenera" singuri filtrul de particule.

periodic caut un motiv sa dau o tura afara din oras...inca nu mi s-a aprins martorul ala, sper sa nu-l vad niciodata :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam aici duce atata electronica pusa pe masini!

Si asta cu filtrul de particule, sanchi..norme antipoluare..

Vrajeala de marketing, sa te faca sa depinzi de service, sa dai bani aiurea!

Cred ca poluarea de la masini nu este nici 1% din poluarea facuta de alti factori industriali..

Modificat de l.u.v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, si mie mi s-a aprins filtrul de particule acum vreo 2 zile si am iesit putin pe autostrada si s-a stins dupa vreo 2 km mersi in treapta a 4-a la vreo 2500 rpm.

sincer mi se pare o pacoste filtrul asta de particule, desi pare o imbunatatire adusa masinii, as renunta imediat al el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca exista un update de soft pentru acest motor, pentru cazurile cand s-a manifestat pierdere de putere si indicatorul pt preincalzire aprins(DTC aparut fiind la EGR). Se manifesta la frig.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca andrei are mare dreptate cu acest update. Unui coleg i-a intrat masina in limp mode pe autostrada si i s-a facut update de motor. Aveti atasata poza martor erorile

L.E. Acum stiindu-se de faptul ca iti taie gazul si poti fi doamne fereste intr-o depasire, nu ar trebui chemate toate masinile cu softul vechi sa li se faca up-date ?

Modificat de bogdan2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca andrei are mare dreptate cu acest update. Unui coleg i-a intrat masina in limp mode pe autostrada si i s-a facut update de motor. Aveti atasata poza martor erorile

L.E. Acum stiindu-se de faptul ca iti taie gazul si poti fi doamne fereste intr-o depasire, nu ar trebui chemate toate masinile cu softul vechi sa li se faca up-date ?

Cand am fost in service acum 3 saptamni la Compexit CLuj am intrebat de update si ei mi-au verificat softul si ziceau ca e ultima varianta. Pe forumurile germane am citit si eu intra-devar de un update soft care ar rezolva problema lipsei de putere la turatii joase si ar scadea un pic consumul.Oare cum sa facem sa ne facem si noi acest update?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu insistenta probabil. Oricum doar la noi trebuie sa insisti pentru un drept al tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine dai personal mail la Skoda Cehia cu problema, ei o sa-ti spuna de update si ca trebuie sa-l faca dealer-ul din tara ta, probabil o sa-ti spuna ca au luat legatura cu ei, si apoi te duci cu mail-ul peste dealer...nu mai are ce face

Asa sigur rezolvi si cred ca e singura varianta daca astia de la noi nu stiu sau nu vor sa faca update-ul

Eu asa am rezolvat o problema, mi-au raspuns cei din cehia ca au luat legatura cu reprezentata Romania ( adica PBA) si ca o sa ma sune ei, am asteptat vreo 3 saptamani ( plecasem si in Germania) si nimic, apoi am dat forward la mail-ul de la cehi catre PBA si mi-au zis ca cica nu au primit mail-ul ( posibil vrajeli) si m-au chemat acolo sa rezolvam problema, m-am dus, o cafeluta....foarte amabili ( probabil primisera mail-ul) si am rezolvat

Era vorba de exfolierea emblemelor fata spate

Deci asa rezolvi sigur, mai ales ca Skoda Auto stie de update, deci e mai usor decat in cazul meu

Succesuri succesive!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi in timp ce rulam in oras in treapta a treia la vreo 50 km/h am simtit succesiv de trei ori cum mi -a slabit pedala de acceleratie pentru cateva fractiuni de secunda( nu stiu cum sa explic senzatia, parca nu mai tinea contra piciorului)urmata de o scadere a puterii, dar nu foarte evidenta. ( 8200 km rulati)

nu mi s-a mai intamplat altadata chestia asta, poate stiti voi ce inseamna. bafta!

Modificat de fili
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate a fost de la motorina.

Modificat de robi_zet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate a fost de la motorina.

Exact aceeasi senzatie am trait-o si eu de cateva ori chiar mers cu masina normal si la un moment dat cand simteam ca aveam de numa putere incepe sa slabeasca in succesiuni. Eu am atribuit-o softului motorului parca era comandata din calculator, posibil motorul fiind foarte nou sa fie nevoie de optimizari de soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat masina pe la 13500km de la un prieten.In prezent am vreo 16000km si in continuare mi se pare consumul mare.Adica in oras sub 8-8,5% nu scade niciodata.Poate doar seara-noaptea daca merg mai mult.Afara nu am facut foarte multe drumuri,deci inca nu pot sa ma pronunt.

Nu stiu daca e bine sau nu,dar motorina am folosit numai sprin diesel. Cred ca o sa o incerc si pe cea de la Mol sa vad daca e vreo diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am cam acelasi consum... chiar si 11% in oras. Astazi am plecat la un drum de 300km si am avut consum de 5%. Asa e in orasele aglomerate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles.. Inseamna ca am avut asteptari prea mari. :D

Maine o sa fac un drum extraurban si o sa vad cum e afara..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles.. Inseamna ca am avut asteptari prea mari. :D

Maine o sa fac un drum extraurban si o sa vad cum e afara..

Eu totusi destul de rar am 8 litri, adica normal ca, cu motorul rece primii 5 km este si 11 dar scade treptat pana pe 7-7,5 .COnsumul "1" variaza pana pe la 8 iar consumul "2" ramane neschimbat de ceva vreme pe 7.2 Mie si 8 mi se pare multisor pentru un Diesel. Sa speram ca vor fi updaturi la soft care sa mai corecteze din consum. In afara am cam intre 4.5-6 in functie de viteza si mod de condus. Ceea ce ma deranjeaza este faptul ca nu are putere la ture joase cateodata ma enervez si-mi pare chiar rau ca am ales aceasta motorizare sau sa fi luat un DSG(desi probabil de banii astia mai bine ar fi mers un 2 litri diesel sau uite hai ca o spun si pe asta , un 1.4 tsi) Problema este mai ales cu motorul rece, cand se mai incalzeste parca isi mai revine. Multi spun ca toate Cr-urile ar fi la fel la ture joase dar eu mai am un rav 4 2.2 d4d cu 136 de cai care e common rail si va spun ca la 1000 de ture daca apasa pedala fuge de rupe asfaltul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pot sa confirm octavia de 1,9 cu 105 cai si pug 406 cu 110 au cam aceleasi performante de viteza maxima si consumuri,difera putin modul cum se comporta la aceleratie,skoda trage mai bine de jos,turbo lag-ul este mai pronuntat la pug.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in general se pare ca se repeta aceleasi chestiuni, in privinta acestei motorizari:

- consumul urban este destul de mare fata de ce scrie la carte (cu motorul rece la mine e vreo 12 la suta, apoi scade la vreo 8, oricum departe de acel 5,7 declarat de producator);

- dimineata cand e frig motorul porneste cu trepidatii mari, parca a mai zis cineva asta ( am inteles ca e de la dpf care incearca sa se curete?!), vara nu mi s-a intimplat asta;

- cum pot afla daca am softul vechi care ridica probleme?

- off topic: exista vreun spray ceva cu care sa pot da in zona motorului sa nu intre caini sau pisici? :) am o catea soricar care s-a intepenit de doua ori deasupra scutului, abia am reusit sa o scot ( nu e de gluma, mi-a ros si o bucatica din protectia aia antitermica ca sa iasa afara).

Modificat de fili
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5.7% in oras e calculat de Dep. de Marketing sa fim seriosi.

Mie pe traseu lejer in Bucuresti cca 10km in 20 min imi consuma intre 8 si 9%. In exterior am ajuns la 5.6% cu aproape un litru mai mult decat in mod normal. Ce e ok este ca in interior se incalzeste repede si motorul ramane caldut destul de mult timp.

Nu am avut nicio problema cu pornirea sau cu motorul in general, dar eu il turez si in 4500 rpm cand e cald, dar conduc in limite legale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!