Jump to content

1.6 Diesel CR pe Octavia 2


virgilius23
 Share

Postare recomandată

Ori maxi dotul meu a luat-o razna,ori se intampla ceva ciudat..

Azi la un moment dat aveam prin oras 6,7%.Asta odata am vazut. Dar in rest am mers cu 7,5-7,6%,ceea ce ar fi excelent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu mai inteleg nimic cu motorul acesta.In general am consum de 7.5-8 dar sunt zile cand am consum de 10 pe distante relativ lungi.Pe acele perioade observ ca turatia sta la relanti la 1000 de ture(sa fie oare sistemul de curatare a filtrului de particule?PE asa distante lungi adica 150-200 km). Si cand sta la 1000 de ture daca la relanti dau o oedala coboara la 800 de ture .Daca mai dau o pedala urca iarasi la 1000.

Voi vedeti vreo logica in toata treaba asta? Saptamana viitoare ma duc la service sa verifice si sa le explic ca am consumul prea mare de multe ori(10 in oras mi se pare inacceptabil) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar,cand sta la 1000 de ture filtrul isi face acea regenerare.Mi-a confirmat tipul de la Buzau cand am fost la revizie.

Tot atunci consuma o idee mai mult. Dar in rest ma depaseste cand isi face,de ce isi face mai des..sau mai rar..

Din cate am inteles de la baietii de la Avia,cand o sa dea caldura ciclurile de regenerare o sa fie mai rare. Probabil pt ca daca e mai cald se arde mai bine,nu stiu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic vom vedea la vara dar deocamdata acest motor incepe sa nu fie chiar ceea ce mi-am inchipuit.Scump la intretinere scump la utilizare scump la cumparare si slab la performante. Ce-ti poti dori mai mult :icon_thumright:

ps cand nu face faza aia cu 1000 de ture consuma in regim de utilizare mare in oras in jur de 7 si sub 7.Deci as fi multumit ,in stilul acesta daca la vara nu scad perioadele de regenerare astept sa iasa garantia si dau jos filtrul de particule

Modificat de alexxb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat o chestie... acum cum sunt temperaturi mici, dimineata cand o pornesc o las 5 min dupa care plec si incerc sa merg ori cu a 2-a la 2000rpm , ori cu a 3-a la 2000rpm, depinde de trafic, dar nu cu ea subturata(sub 1800rpm), dar nici peste 2300rpm, cat mai constant pe 2000. Am observat folosing aceasta metoda ca, motorul se incalzeste mai repede si consumul scade, asta pentru drumuri de min 10km. Cat despre DPF, ce-i de la service mi-au spus la fel, sa o tin cat mai mult pe 2000rpm ca asa se si curata. Asa ca incercati! :icon_thumright: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat azi sa schimb numai eu vitezele cand am vrut. Si am incercat sa o tin cat mai mult la 2000. Nu si-a mai facut deloc acea regenerare.De fiecare cand motorul era la ralanti statea cum trebuie,pe la 800 sau cat e acolo. Dupa vreo 20 min de mers asa am pus-o pe D sa schimbe ea cand vrea si iar a inceput sa isi faca regenerari. Deci chiar functioneaza treaba cu tinutu mai turat. Pana la urma e si logic,numai ca eu n-am mai vazut masini cu filtru de particule care sa-si faca asa des regenerarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voi de unde stiti cand isi face motorul regenerari? cum se manifesta? faptul ca sta mai turat pe la 1000 rpm?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca mai sta motorul turat la 1000 si dupa ce acesta a inceput sa se incalzeasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact. Daca la ralanti sta la 1000 rot/min inseamna ca atunci isi face regenerarea.

Mai evident e atunci cand,pe loc fiind, turatia creste de la 800 la 1000 fara sa apesi acceleratia. Atunci incepe; daca ai rabdare sa te uiti ai sa observi ca si consumul creste cam cu 0,2-0,3 L/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

credeam ca datorita socului sta turat la 1000, cand e cald motorul nu am constatat sa stea la 1000, adevarul ca nici nu prea urmaresc turometrul...

oricum, cat pot de des trag cate-o tura in afara orasului, chiar si de 20-30 de minute, in viteza a 4-a la >2000 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi dimineata cand am pornit la -12 grade, dupa mai putin de 1 minut, motorul s-a oprit ca si cum ceva electric a l-a deconectat, fara sa dea nici un rateu.

a repornit la sfert de cheie si a mers fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul diesel nu are soc, daca sta acul la 1000 rpm nu inseamana ca chiar se regenereaza, poate fi si din cauza frigului, la mine daca scade apa sub ~70 grade se tureaza la 1000rpm, cand incepe regenerarea apa se ridica foarte repede la 90 de grade(aproximativ 5 min) daca nu a facut-o deja, motorul se tureaza la 1000rpm dar se mai simte si o lipsa de putere

octavia owner posibil sa fie cauza softului, incearca sa faci un up-date

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

saptamana viitoare incerc, am asta in plan.

sper ca update-urile la skoda vin doar cu imbunatatiri, nu si cu probleme cum se mai intapla in domeniul sftware...

adica mi-e teama sa nu-mi doresc downgrade dupa upgrade :-)

Modificat de octavia owner
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea mai ai cum sa faci downgrade. Sincer mi se pare ca acest motor nu este potrivit ptr Romania sau pentru orasele noastre. Nu mi se pare normal sa primesc recomandare sa ies saptamanal cu masina din oras ptr a face regenerarea filtrului.

Modificat de bogdan2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu eram hotarat sa ma duc la reprezentanta sa-i conving sa-mi faca un update soft(sunt nemultumit de faptul ca sta mult la 1000 de ture si ca , consuma mult) dar am inceput si cand vin de la lucru si de fapt oricand ajung acasa sa bag masina in garaj(care e incalzit) .Practic cu masina iesita din garaj am consum de 7 in oras si asta lejer dupa primii 5 km si de asemenea cade mai repede acul la 800. Mi se pare ca motorul se incalzeste foarte greu cand sta in frig si asta chiar si cand apa e la 90 si uleiul la 100de grade(probabil mai sunt si alte componente care au nevoie sa se incalzeasca. Consumul respectiv cu masina iesita din garaj il scot in alte conditii doar dupa vreo 50-60 de km facuti.

Mi-as face update soft dar nu stiu cum sa-i convig pe cei de la skoda(cand i-am intrebat mi-au spus ca nu se fac updaturi decat daca sunt probleme si se referea la regenerarea filtrului de particule). Precizez ca am 8500 de km pe bord facuti doar in oras si inca nu mi s-a aprins niciodata senzorul de filtru de particule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am aproape 20.000km si nu s-a aprins niciodata pana acum.

Cum am mai scris,cand am fost la Avia cu o alta problema tipul de acolo (Cristi Ocheana) mi-a bagat ultima versiune de soft "din oficiu",fara sa-i zic eu nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alexxb, te duci la service si le ceri sa-ti puna versiunea de soft 6930 din 16.12.2010. Asta este ultima versiune aparuta. Sunt tare curios ce s-ar intampla daca am schimba vitezele dupa recomandarile softului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cred ca neamtul nu s-a gandit decat la un consum cat mai mic si poluare cat mai redusa cand a proiectat softul ajutator pentru schimbarea vitezelor, sincer si mie mi se pare exagerat sa imi ceara a 5-a la 60km/h, ce-ar insemna sa merg numai cu a 5-a prin oras sa schimb tot motorul intr-o luna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa e gandit si softul la DSG. De multe ori pe la 60-70 km/h in D da a 7-a,ceea ce mi se pare o prostie. Intr-adevar,parca consuma mai putin.Dar nu stiu cat de bine ii face la motor. De filtru de particule nu mai zic ca la ala clar ii face rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca spui ca ai 20.000km si nu ti s-a aprins niciodata martorul la DPF nu stiu cat de rau ii face DSG-ul la motor ... eu am 10200 si mi s-a aprins de 2 ori. Oricum , de cand am softul nou si merg numai pe 2000 rpm vad ca merge foarte bine si se incalzeste si repede masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine sun la reprezentanta si voi cere sa-mi puna softul nou pe masina(asta daca nu il am deja pentru ca in decembrie am fost la ei si ziceau ca as avea ultima varianta de soft,masina fiind fabricata la inceputul lui noiembrie...marog).

Cu softul nou trage mai bine motorul la ture joase, a observat cineva o imbunatatire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am fost la autec si am cerut sa-mi faca un update la soft, mai intai m-au refuzat spunand ca trebuie sa am motive/probleme serioase ca sa cer asta; le -am spus ca porneste cu trepidatii la frig si pana la urma a acceptat sa o verifice pe garantie. plus ca era si martoru de dpf aprins. a treia oara in 9200 km. au pus laptopu pe ea , au iesit cu masina pe A1 ca sa arda funinginea din filtru de part( cand le-am spus ca puteam sa fac si eu asta mi-au spus ca nu este adevarat, ca au marit nu stiu ce parametrii din laptop in fine). la final mi-au spus ca au facut upgradeul de soft dar nu mi-au dat nici o hartie in acest sens, n-au trecut nimic pe planul service, nu mi-au spus ce erori a gasit la verificare sau daca era versiunea veche de soft. in fine, daca vad ceva ameliorari o sa va zic, nu stiu ce versiune de soft mi-au instalat(daca au instalat ceva).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne spui te rog si detalii legat de performantele motorului dupa update. Daca trage mai bine sau mai slab daca se simte ceva .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat ca nu ti-au scris nimic in cartea de service... Mie, toate interventiile care le-am facut mi s-au trecut in carte, inclusiv update-ul de soft. Nu mi-au trecut versiunea, dar cand m-au sunat sa-mi zica ca o sa schimbe softul mi-au spus ce versiune am si ce versiune o sa-mi puna, dar n-am fost atent si am inteles doar ca versiunea noua e cu 30 la sfarsit. Cat despre performante, se simte clar ca trage mai bine, chiar si turbina se aude altfel. Mai "rau" e la plecarile de pe loc pe zapada/gheata cand inainte de soft nu-mi patina asa de mult, in sensul ca nu prea vedeam martorul de controlul tractiunii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!