Jump to content

Alternator.


Komissar
 Share

Postare recomandată

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cristobob

    6

  • Komissar

    6

  • toni-peste

    5

  • asterics

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

lasa mah omu in pace :)

acu serios :

aci e sectiunea de raciti cu aer adica masini pana in '74 sau ceva mai tarziu daca e vb de busuri

referitor la incarcare :

o incarcare corecta,recte alternator-releu de incarcare-baterie bune, este intre 13,8-14,4 volti

posibil bateria sa fie obosita si pana sa ajunga la capacitate maxima (dupa atatea porniri) tensiunea a fost mai scazuta de ti-a aparut mesaju ala.

mai multe nu stiu sa-ti zic... noi nu avem calculatoare de bord sa ne spuna mura in gura ce defecte avem. ;)

bafta pe aria forumului corespunzatoare masinii tale !

Modificat de UVeul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

broscar_valcean

la noi sti clar ca nu iti incarca..... dupa ce ai sunat un prieten sa vina sa te tracteze..... :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cunostintele mele esti in parametrii de incarcare buni. 14.5 V este accetabil.

Problema este de la 16 V in sus, ca incepi sa prajesti instrumentatia.

Totusi ar trebui sa mergi sa vezi daca eroarea nu iti vine de la perii uzate in alternator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da suportul pe care sta :rolleyes:

pt problema cu alternatorul de golf verifica rola

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multam pentru sfaturi... dupa o vizita la electrician se pare ca totul este OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

broscar_valcean
multam pentru sfaturi... dupa o vizita la electrician se pare ca totul este OK.

un om fericit :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

auziti colegi am si eu un golf 1 si am problema cu altenatorul adica mai bine spus cu incarcarea si deseori cand da un pic frigu moare si bateri... altenatorul meu incarca 13,5 13,6 cu farurile aprinse pe langa asta am si tub si statie si geamuri electrice care papa si ele... nu e normal asai ? am dat jos releul de incarcare cel rotund negru care intra in altenator si are periile pe el si ma m dus si am comandat unul nou teoretic dupa ce imi vine ala nou ar trebui sa incarce 14,0 14,1 cu farurile pornite NU? totusi e ciudat ca pe releul meu o perie era mai uzata ca cealalta e normal:) multumesc

Modificat de IdaMK1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...mam gandit binebine si sar putea sa tefi grabit cucumparatu de altealea...sar putea sa fie doar bateria nashpa, poa sa fie si de sase luni veche, dadaca e proasta sau nai noroc sa pice una proasta din osuta bune la tine e bad luck...o perie-carbune mai scurt au toate dupa cateva luni de functionare...parca aia dela plus...da e posibil casa fie nasolu si de la peria aia, care nuface contactu bun...schimba peria aia mai scurta intai si vezi...releu bun cu perie scurta, tot nimica nai facut...

...cu placere :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incarcarea ie prea mica.

Cu tot noianul ala de consumatori ajungi ca mai tot timpul bateria nu se va putea incarca.

Pentru ca porneste greu tre sa vezi si bateria in ce conditii ie, poate nu are amperaj suficient.

In rest numaiDrumuri Bune ! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da... salutare mare tampenie a venit azi releul si surpriza cu cel vechi aveam incarcarea pe verificate cu tot cu consumatori 13,5 13,6 cu motorul caldut cu ala nou aveam 12,1 12,2 cu consumatori:)) ce sa ii fac la magaria asta??? cum masor amperii ca am aparat de masura dar numa pana al 10 amperi :) multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba releul la magazin ... amperajul nu are rost sa-l masori. Oricum ar trebui inseriat ampermetrul cu bateria... ceea ce l-ar "topi" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am o problema! ce fac cu inelele de pe rotor? le iau la strung? nu cred ca le gasesc sa le schimb. cine a mai facut operatiunea asta?

post-45047-0-75887600-1295849860_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca mai ramane carne, iale la strung, si dupaia cu smirghel fin, daca nu prea mai ai ce sa iei se pot schimba, orice strungar poate sa iti faca piesele si sa le preseze dupaia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o problema! ce fac cu inelele de pe rotor? le iau la strung? nu cred ca le gasesc sa le schimb. cine a mai facut operatiunea asta?

Vezi că găseşti să le cumperi, dar, nu-ţi pot spune acum de unde. Am un prieten care are un Nissan Laurel de prin '79, cred, care are, din fabrică, alternator Bosch pe el. După at

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a stungit... vad cum merge asa... daca nu da randament fac sau cumpar piesa cu pricina! acuma are 26,6mm

post-45047-0-43695300-1296138157_thumb.j

Modificat de toni-peste
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

cum trebuie legat la instalatia broastei din noiembrie 1964, alternatorul de felul asta:

IMG_1290-1.jpg

E vorba de alternatorul din stanga .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

elkan peter emil

asta e modelul cureleu exterior, ai releul????

vezi schemele de electrica pe thesamba la cele de dupa 73

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum trebuie legat la instalatia broastei din noiembrie 1964, alternatorul de felul asta:

IMG_1290-1.jpg

E vorba de alternatorul din stanga .

Este extrem de simplu..

B+ este firul de plus care vine direct din borna de plus a bateriei, DF se duce la releul de încărcare pe borna DF, D- se pune la masă, iar D+ se duce la becul din bord.

Modificat de bogdanawo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: are dreptate AWO, asa e corect sa le legi, dar nu va functiona in starea in care este alternatorul! de fapt, iti dai seama in momentul in care vrei sa legi firul la B+ si vezi ca lipseste borna! :offtopic: :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: are dreptate AWO, asa e corect sa le legi, dar nu va functiona in starea in care este alternatorul! de fapt, iti dai seama in momentul in care vrei sa legi firul la B+ si vezi ca lipseste borna! :offtopic: :lol:

nu-i vorba de alternatorul din poza, poza asta am avut-o pentru a arata modelul. Multumesc.

este nevoie de releu pentru acest tip de alternator? sau chestia aia alba contine si releul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai nevoie de releu. La modelul tau ai 3 papusi pe capac si borna de B+. Pe alternatorul cu releu de incarcare incorporat ai doar un papuc si B+. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdanawo - iaca am schimbat alternatorul cu felie de tort de diode cu unul frumos (curatat, rulmenti noi, carbuni noi) + filtrul de aer pe ulei. e mai ok asa.

post-45047-0-89317500-1303309591_thumb.j

post-45047-0-49662300-1303309598_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai nevoie de releu.

Bafta!

ce fel de releu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

original de VW sau original de Dacie. Am vazut functionand foarte bine alternator de-asta cu releu romanesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!