Jump to content

Alternator.


Komissar
 Share

Postare recomandată

Salutare.

Se dau pozele de mai jos, cu un alternator montat pe un 1.6 D.A.

Pe scurt: este modelul ce necesita releu extern de incarcare, sau este modelul cu releu incorporat ? :)

Multumiri anticipate. ... :)

post-8329-1248102865_thumb.jpg

post-8329-1248102880_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cristobob

    6

  • Komissar

    6

  • toni-peste

    5

  • asterics

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da domnu director. E cu releu incorporat ( doar daca nu s-a ars, fostu proprietar "l-a shuntat" s-atunci tre sa-i pui unul extern) ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca poti sa mergi cu codul de pe alternator la orice magazin de piese si iti poti comanda releu.

Eu cand am luat ultima data a fost vreo 40 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e cu releu incorporat.

HIBA VW :

daca beculetzul de incarcare din bord NU este conectat la alternator acesta NU incarca !!!

prin borna becului isi ia minus prin bec... pana mea... ciudat dar asa e ...

am exact acelasi alternator si il modificasem tocmai pentru ca nu incarca (am tras fire din interior si am montat releu de dacea pana sa aflu de shpilul cu beculetzul( sergiup parca sa zic ca mi-a spus ...)

dupa ce am refacut conexiunile cu beculet cu tot si-a revenit alternatorul ca prin minune :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prin borna becului isi ia minus prin bec...

plus, nu minus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar si eu am avut probleme, nestiind de legatura cu beculetul, am luat + pt. excitatie de la bobina si am avut surpriza ca nu se mai oprea motorul, deoarece altenatorul alimenta invers bobina de inductie, dupa ce eu luam contactul :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok... este cu releu incorporat :blink:

Cum testez daca alternatorul incarca ( adica daca releul incorporat mai este la locul lui, si functional ) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Punem un aparat de masura pe baterie. ;). Daca da 13.5-14V este ok, daca nu, e naspa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13,5 - 14,4 volti

LE:

gresit!

13,8 - 14,4 volti de fapt

Modificat de UVeul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca am un alternator caruia ii lipseste partea cu periile si cred, puntea aceea de diode, pot comanda asa ceva la magazin?

ca sa fiu mai exact, ii lipseste capacelul negru care se vede in aceasta poza: http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=807448

Modificat de citroends21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capacelul negru nu il poti comanda , doar partea cu periile si diodele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate vad eu acolo exista si un surub cu B+

daca alternatorul este model cu regulator extern atunci intr-adevar plasticul ala este doar cu carbuni

daca nu ala este releu de incarcare cu tot cu carbuni (aia e borna DF) ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca am un alternator caruia ii lipseste partea cu periile si cred, puntea aceea de diode, pot comanda asa ceva la magazin?

ca sa fiu mai exact, ii lipseste capacelul negru care se vede in aceasta poza: http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=807448

asta postat de tine difera de cel pozat de Komissar, nu are releu incorporat, sau daca are difera. maine voi incerca sa pun poze cu ambele.

"capacelul" negru poate fi si de alta culoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am uitat la alternator, insa am uitat sa fac si poze...

asadar, ma ajuta cineva cu poze?

asterics, poti sa faci o poza cu ce ai tu?

merci !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite asa arata capacul pe care il am eu.

post-2209-1248680971_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IMG_1290-1.jpg

IMG_1291-1.jpg

IMG_1292-1.jpg

astea sunt pentru 2 modele de alternatoare. ibn pozaele 2 si 3 , in stanga este releul de incarcare, cu tot cu capac.

celalalt , cel alb, nu stiu ce e cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi, am sa aduc alternatorul la cluj sa ne uitam impreuna care ar potrivi.

asterics, multumesc mult pt fotografie, insa gaura din alternator e patrata. inclin sa cred ca am nevoie de piesa alba din pozele lui cristobob.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

iata alternatorul meu. ma poate ajuta careva cu piesa lipsa?

post-4023-1249503555_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite asa arata capacul pe care il am eu.

Capacul asta e cumva de vanzare? Am un alternator la care lipseste capacul si ce ar ma itrebui sa se afle sub capac, si parca e pacat de el...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da e de vanzare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iata alternatorul meu. ma poate ajuta careva cu piesa lipsa?

inainte de a cauta piesa, verifica daca nu este ars, sa nu ai surprize si sa trebuiasca sa-l bobinezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
broscar_valcean

daca trec de la dinam la alternator, trebuie sa mai schimb ceva??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

broscar_valcean
.. da , tre sa schimbi masina :frigbaitata: :biggrin: :biggrin:

mai...... exact asta o sa fac si o sa trec la una din '66 :blah_: si pe asta o scot la vanzare!! :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate cineva sa-mi spuna daca am motive sa ma ingrijorez in legatura cu alternatorul la VW-ul meu???

Ieri am dat o fuga la mecanic sa-mi verifice un rulment pe stanga fata.

Acolo am oprit si pornit motorul de vreo zece ori.

Plec de la mecanic si la scurt timp imi apare ptr cateva secunde alternator workshop pe bord si apoi dispare.

Dimineata fac masuratorile si constat:

Baterie 12,5

Motor rece fara consumatori 14,68 V

Motor rece cu consumatori 14,58 V

Motor incalzit fara consumatori 14,35V

Motor incalzit cu consumatori 14,30V

Mai trebuie mentionate urmatoarele:

-Bateria este de un an (74 A)

-Masina inainte de a merge la mecanic a stat vreo 5 zile nepornita

-Motorul nu a apucat sa se incalzeasca de la mine la mecanic si inapoi

-Nu am probleme cu pornirea

-Cureaua de transmisie este schimbata acum o luna

-Acel mesaj nu a mai aparut astazi pe bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!