Jump to content

Sfaturi pt achizitie Golf 4 / Bora


bazil
 Share

Postare recomandată

Salut! Mi-au trecut prin mana vreo 4 golfuri cu motoare 1.4 si 1.6 benzina si iti pot spune ca cel de 1.6 (SR) e mai potrivit, atat din dpdv al consumului cat si al performantelor.

Modificat de Mecanicu'
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, vreau sa imi cumpar prima masina un golf 4, si vreau sa fie benzina, motor 1.6. O sa circul in Bucuresti si Ilfov. Ce doresc de la masina, este sa fie euro 4, sa nu platesc mult la taxa, asta ar insemna sa caut una din 2001 in sus. Momentan am 2300 de euro dar intentionez sa cumpar in iunie-iulie cand o sa am bugetul de 3200-3400 de euro, unde doresc sa ma incadrez cu el, cu totul, taxa de înmatriculare, asigurare etc. Doresc sa cumpar una adusa din afara, am sa apelez si la niste persoane cunoscute care stiu ca aduc masini din Germania.  Nu ma pricep la codul motorului, care este mai bun, fiabil. Astept recomandari, chiar daca este devreme. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BCB, AZD cam astea ar fi euro 4 si relativ ok, depinde acum de numarul de km al masinii ca sa vezi cum sta cu consumul de ulei.

Eu am de 8 ani un bcb timp in care am facut aproape 160.000km cu ea (avea 40.000km masina cand am luat-o de la primul proprietar masina cumparata din RO), ca probleme ce poti avea datorita anilor, sonda lambda, clapeta de curatat eventual, senzor Map daca are ceva fluctuatii la motor si in rest revizii si consumabile ok si nu ai treaba.

Din cele enumerate eu doar sonda am schimbat-o pe la 120k in rest o curatare la clapeta si cam atat, eventual bujii cat mai bune, bobine de inductie si cam alea ar trebuie sa fie bubele la o masina ok.

Daca papa mult ulei, nu are mers regulat sa fii sigur ca a fost neglijata sau km cat cuprinde, daca are reali 200-250k nu prea ai avea de ce sa ai probleme mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns, din pacate nu ma pricep prea bine, dar inainte sa o cumpar, am sa o duc la un service sa o verifice, cred ca este cel mai bine asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

eh, servis my ass...am fost cu masina prietenei inainte de a o lua, (non-vag)la servis(reprezentanta), praf si pulbere aia, atat in Pitesti cat si in Timisoara(presupunand ca ceilati sa fi fost mituiti). Praf! Nu au nici o treaba cu masinile lor. Nu m-as baza pe asta decat daca ai ceva cunostinta sau recomandare.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/5/2016 at 6:52 PM, Atrium said:

Salutare, vreau sa imi cumpar prima masina un golf 4, si vreau sa fie benzina, motor 1.6. O sa circul in Bucuresti si Ilfov. Ce doresc de la masina, este sa fie euro 4, sa nu platesc mult la taxa, asta ar insemna sa caut una din 2001 in sus. Momentan am 2300 de euro dar intentionez sa cumpar in iunie-iulie cand o sa am bugetul de 3200-3400 de euro, unde doresc sa ma incadrez cu el, cu totul, taxa de înmatriculare, asigurare etc. Doresc sa cumpar una adusa din afara, am sa apelez si la niste persoane cunoscute care stiu ca aduc masini din Germania.  Nu ma pricep la codul motorului, care este mai bun, fiabil. Astept recomandari, chiar daca este devreme. Multumesc.

La acest buget, recomand sa cauti masina in Romania - sunt multe ok si la noi - numai transportul o sa te coste in jurul la 400 euro, taxa ...mama ei nu stiu cat este - in jurul la 150-200 euro parca - traduceri, acte, rar - mai iti mananca 200 euro.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Service-ul unde o sa duc masina, este unul serios, iar pe mecanic il cunoaste tata de 10 ani, doar acolo se duce cu masina. Legat de masina, cineva mi-a spus ca el a cumparat masina, tot un golf 4 de la un samsar din capitala, care aduce mereu cate 4 masini, nu pe roti, si el nu a avut probleme cu ea, de aproape 2 ani de cand o are.

Masina doresc sa fie una adusa din Germania, nu rulata in tara, ceva de genul acesta imi face cu ochiul, observ ca sunt mai ieftine cele in doua usi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

normal ca sunt, am avut timp de 3 luni(luat chiar de pe acest forum), dar nu imi doresc.

Eu obisnuiesc sa arunc chestii pe bancheta din spate, iar lipsa usii ma cam scotea din sarite :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare 

Ma puteti ajuta cu un sfat. Acum am masina din semnatura , as vrea sa o vand si sa iau alta pe Diesel , deoarece consuma mai putin. Masina care o am acum consum 9-10 cam asa mi se pare mult .

As prefera tipul asta de motor ASZ 1.9 TDI 131 cp , 6 trepte de viteze.

Sa renunt la benzinar , pentru diesel ?:wacko:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Treaba cu consumul depinde foarte mult de stilul de condus si de drumurile care le faci....

Am ASZ-ul din 2007.si am vazut consumuri de la 5.5% minim la maxim 18%

Nu recomand daca faci drumuri scurte si aglomerate...mersul bara la bara influenteaza foarte mult consumul...si la fel mersul la consum dauneaza motorului...

Daca vrei sa mergi legal...50..60km/h in oras nu reusesti sa folosest treapta 4 :)) 

La mine consumul este in functie de cat de aglomerat este...pe acelasi traseu...la o aglomeratie medie la fel consuma si a mea...9...10 dar nu sta sub 1900rpm...

Depinde in ce conditii consuma a ta 9-10%...

Astea cu diesel-ul consuma putin...sunt interpretabile :)) Consuma mai putin decat benzinarele  la drumuri foarte lungi si libere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns.

Pai prin oras frecventez , 1 2 drumuri lungi maxim 100 km. Si merg de la 2000 rpm in sus , in 3000 rpm schimb viteza .

Pai ai dreptate ca trb sa merg cu a 3 in 2400 2500 sa am 50.

Eu recent am facut motorul , deoarece imi consuma ulei si ma gandeam ca de asta am si consumul mai mare la carburant.

Astia cu diesel toti imi zic ca au consum de 5 6 maxim . 

Ex: am fost ieri la drum lung ( 220 km , cu 5 persoane ) , 2 3 km oras atat. Si nu m-am descurcat cu 14 litri benzina ( cifra octanica 98).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

5..6 maxim la drumuri lungi...adica daca aveai diesel iti mai ramanea ceva din acei 14 litri...

Mie imi place datorita cuplului...este alta senzatie fata de benzina dar orice placere are pretul ei...ai o turbina care poate ceda...volant cu masa dubla...si multe altele in plus fata de benzinar care daca pica sunt destul de costisitoare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok .. Multumesc de raspunsuri.

Modificat de AndreiAnd27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca golful tau e in mintile lui, motorul fara probleme, si cu dotari suficiente pentru tine - nu merita in nici un caz sa schimbi cu un diesel.

Daca vrei sa upgradezi, sa te uiti la un B5.5 sau un Golf V, atunci merita sa iti faci calcule de schimbare a tipului de combustibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau ii pui GPL...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mad_kat 

Din punct de vedere mecanic nu am nici o problema , plus ca am refacut motoru de 500 km. Doar din cauza consumului as dorii sa il schimb.

taz21

Mie frica cu GPL , am inteles ca scurteaza durata de viata a pieselor.

Modificat de AndreiAnd27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

yep.

Condu unul daca ai ocazia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Iar eu...

http://olx.ro/oferta/vw-golf-4-2-8-v6-204cp-4motion-recaro-ID5WGIq.html

la prima vedere scump, la o cautare pe mobile - e cam pe acolo.

taxa ar fi cica platita.

din spuse (trebuie sa verific) are accesoriile schimbate acum 40k km (ca doar acolo-i curea) si revizie inclusiv ulei de haldex destul de recenta.

si chestiile care-s scrise pe acolo...

sunt adaugate pe masina toate pe care le-as fi pus si eu - pedale de gti, grile de bora, bloc lumimi automat etc etc

NU imi place ca are gaz - va zbura de pe masina...

si de la telefon mi-a spus ca, calculatorul de xenon de pe farul drept este dus - se aprinde farul dar nu merge autolevelingul - si am vazut ca e o piesa al naibii de scumpa...

 

am avut V6, stiu cat poate sa consume, dar si cum trage, ce cuplu are, si mai ales cum il da, cum suna, etc. Si un 4mo imi doream de mult...

 

sfaturi?

edit: inca ceva ce NU imi place absolut deloc si as face - este culoarea. Alti bani, alta distractie, ca e si cu schimbare-n carte, ca negru e negru si gata :)

Modificat de mad_kat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toti care au avut masini cu motoare 2.8 v6 le vand,respectivu cu golfu din link debea si-a deschis topic cu prezentarea masinii pe forum...:ceuameni:

 

 

Modificat de nemtzalau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.8 V6 consuma mult, e scump de intretinut, ca se mai adauga si haldexul etc. Stiu asta din start :)

n-am vazut topicul... sa caut.

edit: da, am vazut acum. Foarte interesant ca la telefon altceva am aflat despre istoricul de proprietari si "forma de proprietate" actuala.

Modificat de mad_kat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut. Nu ma prea pricep la masini, si doresc cateva sfaturi din partea voastra in legatura cu achiztionarea primei mele masini. Mi s-a pus pata pe Golf 4 cu motorul de 1.9 TDI Arl cu 150cp datorita cailor multi, si a treptelor (6+1) adica un consum mic. Am condus multi ani masina parintilor(polo 1.4 din 2007) nu e rea masina, potrivita pentru oras, dar la drum lung ma dezamageste. Ce parere aveti de motorul arl? Cum e consumul, cum sunt preturile la piesele de schimb, si daca sunt probleme cu aceste modele. Cum aflu cat e impozitul pt aceasta masina si asigurarea. Cum sa procedez la cumpararea ei? Gen dupa ce trebuie sa ma uit prima oara la masina, cat ar costa inscrierea, si ce alte informatii mai trebuie sa le stiu inainte de a merge sa vad o masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

impozitul e in jur a 150ron iar asigurarea o poti verifica pe emag, insa iti trebuie niste date valide, de la o masina similara poate(de 1.9, nu conteaza caii).

Inscrierea in jur de 150eur + taxa de timbu daca nu a fost platitahttps://static.anaf.ro/static/10/Anaf/AsistentaContribuabili_r/calculator_taxe/taxa_timbru_2016.html

E un motor bun, daca a fost exploatat corect. Dupa achizitie trebuie sa-i schimbi distributia daca nu are dovada cu chitanta de la servis cum ca ar fi facuto, neaparat si verificata vizual. O curea noua se vede ca e noua. Probelemele clasice, switchul de la usi, stopitor spate, stergatoare fata, greierasi, suporti motor. Plus ca la o masina asa veche te poti astepta la orice, volant, planetare, rulmenti roata..etc.

cel mai sigur daca iei pe tine un prieten care a mai vazut o masina doua la viata lui mai mult decat sa verifice nivelul de ulei si sa bage benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este urmatoarea .   . Daca esti hotarat ptr acesta masina si din punct de vedere estetic arata bine si esti multumit , plateste 100-200 lei si fa o verificare corecta la un service , o ridica pe elevator o vezi pe jos , vezi eventuale scurgeri de ulei , antigel etc . Faci o diagnoza in profunzime , inclusiv masurarea injectoarelor . Dupa faci o tura cu ea la drum , alegi o bucata de drum combinata si lin dar si ceva denivelari si o asculti cu atentie . Nu-l lasi sa-ti infunde urechile cu muzica in masina cand esti cu ea in mers .

Restul le faci la sevice ( test amortizoare , jocuri directie , noxe etc !)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand sa vezi cum ruleaza, intra in viteza usor in toate tr.traga liniar,pana la 4000tr. sa sune frumos in ralanti, proba de drum e sfanta, sa fie intretinuta, curata in interior fara componente roase, tocite, in rest nu ai ce sa mai vezi decat linia de caroserie, la vechimea ei nu mai conteaza km. ci cat a fost de bine intretinuta.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Bine-nteles! asta e pe primul plan! aspectul general al masinii. daca este intretinuta(si nu ma refel la mazgalealea de 2 lei cum vezi la toate mizeriile din targ, silicon pe volan si pana in dinti), atentie la detalii, etc, este clar ca omul nu avut intentia de a-si bate joc de ea. Mai stiu eu pe unii care si-au luat masina pt ca avea tempomat si 131cp care mai lua si limp:banghead: si in rest era jale, la aspect ma refer. Un motor care nu e spalat recent, e mult mai cinstit decat unul care e bec doar ca sa "dea bine". Evident pt scopul vanzarii ma refer, pt ca se vad eventualele scurgeri.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!