Jump to content

Sfaturi pt achizitie Golf 4 / Bora


bazil
 Share

Postare recomandată

Multumesc de sfaturi !!!

Chiar ma intrebam cum o masina cu atatea dotari sa nu aiba un pachet de jante de aluminiu, nu neaparat pe 17' sau 18'. Asta mi.a dat de gandit, si poate sa fie ca o FATA MORGANA. Prefer mai putine dotari dar sa fie ok in privinta mecanici si a esteticii. Deasta va cer parerile voastre.

Va multumesc pentru sfaturi si pentru timpul pierdut.

Va multumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, intr-un final am cumparat golful gri din primul anunt(Baia Sprie)...este un model Highline scaune sport, volan in 3 spite, inchidere centralizata, geamuri + ogilzi el. jante Al, climatronic. Am inlocuit urmatoarele : sonda lambda, bujii, termostat/antigel, releu pompa alim combustibil. S-ar putea sa trebuiasca si pompa de alimentare...inca studiem cazul :) ....cam tot ce e mai sus e de asteptat sa se inlocuiasca mai devreme sau mai tarziu la un benzinar....eu ma declar multumit de masina...scaunele merita toti banii....tot ce este electric functioneaza, climatronicul ok, motorul trage foarte bine fara nici un fel de erori pe Vag-Com.....mai putin 2 yale care mai fac figuri(problema specifica la VW ....microswitch-urile din yale)....masina am cumparat-o cu 1350 euro +640 timbrul de mediu....am preferat sa platesc o taxa mai mare dar sa fie un motor mai simplu decat cel cu 16V....o singura sonda lambda, o singura bobina de inductie...clapeta de acceleratie DBW(actionata prin cablu).

Modificat de carabusm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 marius1982.11: depinde ce intelegi tu prin cotet. Sunt unele din '98 care au fost intretinute mai bine si arata la fel de bine ca una mai noua. SR-ul e un motor simplu si mult mai fiabil decat FSI-ul (punct) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar vechimea si conceptia veche a motorului tot ramane. De exemplu un Mercedes bot de cal e mai fiabil si mai simplu conceput decat un S350 de peste 100 000 de coco.

Modificat de dan1980_25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu nu intretii conceptia motorului. La masini vechi nu trebuie sa mai ti asa mult cont de aspectul asta. 

Te intereseaza strict fiabilitatea si pentru asta SR e mai bun, asa cum zice si colegul mai sus.

La FSI o sa ai (sau poate nu) probleme legate de benzina . Trebuie sa alimentezi cu 98 si de aici se anuleaza punctul forte si anume ca e mai economic ca SR.

Cand iei o masina de 15-16-17 ani te uiti la starea actuala..restul nu mai conteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Va salut dragi colegi !!!!

 

Un sfat, o indrumare, o parere cu privire la masina din anuntul http://olx.ro/oferta/vw-golf-break-an-2004-1-9-tdi-euro-4-clima-4-geamuri-el-157-200-km-ID4DJnv.html#5f0f996d33.

 

De 4 luni tot caut un golf IV fie el pe benzina sau motorina si nu gasesc. Unii zic ca cele de 1.4,16 valve 75 cp. consuma ulei cele de 1.6 101 la fel cel fsi de 1.6 prea multe probleme, la diesel la fel. Voi ce ma sfatuiti un diesel sau benzina, ca nu stiu ce sa mai cred. Km fac pe an in jur de 25 mi.

 

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă vrei sa faci economie, diesel, dar ii foarte greu sa găsești unul bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faci drumuri lungi/scurte?

in oras sau afara?

ai vreo sursa de motorina, alta decat peco? :)

 

sunt mai multe aspecte pe care ar trebui sa le iei in considerare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult afara. In oras am un focus pe benzina.  Masina vreau sa o iau tatalui meu.  Carburant doar din peco. Dar din cate mi-au zis mecanici ca G4 cel de 1.4- 16v si 1.6 benzina consuma ulei, nu zic ca e posibil si cel pe motorina. Cum am spus caut de cel mult 4 luni si  am gasit numai jafuri. Cred ca voi renunta la G4 si sunt putin dezamagit , nu credeam ca tancul de G4 poate fi rapus.

Modificat de radulix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu renunta, masini sunt.

ulei consuma cele care nu au fost intretinute, sau care au kilometri multi.

fostul meu 1.6 consuma cam 1l la 13mii km... nu era o problema.

actualul 1.9 consuma cam ~500gr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oare martorul acela rosu din poza nr 6 e cel de ulei? sau poate e cel de usa deschisa insa nu se vde prea bine. Eu il vad rosu. Cel de portiera deschisa din cate tin minte e galben...

Eu zic sa nu te axezi doar pe masinile din Valcea. Incearca si in judetele invecinate.

Modificat de dan1980_25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfat !!!!

 

Mi-e greu sa merg in judetele invecinate. Nu vine inginerul si mecanicul cu laptopul dupa ei sa zicem in Sibiu , Dolj, sau Arges astia ultimi sunt cei mai nenorociti, am avut ceva intamplari neplacute cu ei cu o masina si am zis ca nu o sa mai iau niciodata din Arges.. Aici in Valcea a-si avea un oarecare confort si siguranta ca stiu ca nu pot luat un jaf. Bine asta nu e intodeauna o regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca masina nu este chiar "impecabila". In poza a doua (din fata) se vede clar ca bara fata nu se aliniaza corect cu aripile. :icon_thumleft:

Acum, nu zic ca a avut cine stie ce accident, dar ceva s-a intamplat acolo. :beer:

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este martorul de usa deschisa, dar vezi ca este EURO 3.

iar daca o cumnoperi sa o inmatriculezi dupa luna a 11, sa mai scada putin taxa.

Modificat de puricele
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te costa cu 300 euro mai mult taxa, decat un ALH din 2001, care probabil are si pret mai mic cu 100-200 euro.

ca sunt 12 sau 14 ani tot acolo e ca stare, mai mult conteaza cum se prezinta masina decat anul

adica, de 400-500 euro in plus, poti face destul de multe

Modificat de drazzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca a fost lovita usor nu cred ca ar trebui sa fie un impediment atata timp cat reparatia s-a facut bine. Oricum cred ca foarte putine masini exista din 2001 si care sa nu fi avut vreo lovitura. Conteaza insa enrm cum s-a facut intretinerea si ce piese s-au inlocuit pe ea. Nu ma incalzeste nimic cel care spune ca masina lui e atat de buna incat nimic nu a bagat in ea. Va baga bani cu siguranta urmatorul proprietar. Cineva tot trebuie sa bage. Problema nu se pune daca se strica ci "cand" si "ce" cade de pe ea. Exemplu: Daca are ambreiajul original va pica mai devreme sau mai tarziu tinand cont de faptul ca masina are peste 200k km. Asa ca poate e indicat sa gasesti ceva de la proprietar care a mai inlocuit una alta si astfel poti avea si tu o evidenta mai clara asupra istoricului masinii. Acuma nici nu e indicat sa te apuci sa cauti cu lupa pe ea pentru ca la 3000 de euro nu exista impecabil. Fiecare mai are cate o buba. Cateodata mai alegi si cu inima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfaturi !!!

 

Voi ziceti ca mai bine un alh din 2001 fiind si taxa mai mica. 

Deacord cu drazzy, pana la urma nu anul face masina , o sa mai caut ceva si din 2001 sau 2000. Ca mai bine de 4 luni tot caut o masina si numa "GIOARSE" sunt pe piata, nu zic ca vreau impecabil ca nu gasesc la 3000 dar nici jafuri, sunt constient ca in timp de 13-14 ani imposibil sa nu fi fost lovita, ideea este cum a fost facuta, mai caut si poate va mai deranjez . Era un g4 din 2004 euro 4 dar pana sa ma hotarasc eu s-a dat. Sper sa gasesc pana la urma, dupa cum vad TANCUL de G4 se pare si-a dat duhul.

 

Va multumesc inca o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pe Bora ALH, 240k km aproape, iar pe skoda de munca AXR 101k km.

 

ALH-ul merge mai frumos, e mai silentios, nu are "zvac"-ul initial al AXR-ului dar trage pe toata plaja de turatii - in timp ce PD-ul, dupa saltul initial se lesina.

Consumul de mai mic la ALH.

 

Prefer oricand ALH-ul celui mai amarat PD. Daca vrei musai PD uita-te la variantele mai "potente".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, eu sunt tentat sa iau o masina noua si sa vand bora.

Cat sa cer pe un  ALH cu 130.000 km reali din 2002?

Modificat de uhu10uhu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inafara de cine te cunoaste personal, probabil nu va crede nimeni ca are kilometrii aia.

Pe Bora dotate din 2002/3 am vazut ca se cerea si 4000+ euro, dar ca si cumparator n-as da atata pe ea. Pe piata sunt pana in 3500. Problema e ca atunci cand deja intra in segmentul de pret al altei clase, ca A4 sau Passat ai tendinta de a spune: pai stai asa ca bora e in alta clasa de confort si putere fata de A4 sau passat.

Preturi cu taxa achitata (n-ai zis nimic de asta)

Parerea mea e ca iesi in pierdere destul de mare fata de cati bani ai bagat in imbunatatiri, si poate nici facturile nu le mai ai (am vazut ca ai scris de schimbat volant, ambreiaj, acuator etc.) ca sa poti dovedi asta.

Modificat de drazzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!