Jump to content

Sfaturi pt achizitie Golf 4 / Bora


bazil
 Share

Postare recomandată

Foarte rar gasesti motor pe benzina Euro 3 pe Golf 4, acestea provin in special din greseliile celor de la RAR. Dupa 2000, toate motoarele pe benzina sunt Euro 4.

 

Nu iti recomand 1.6 FSI, dar iti recomand 1.6 16V (AZD, BCB).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit cam jumatate din acest topic si tin sa mentionez ca m-a dat inapoi de la alegerea pe care o facusem - accea de a-mi achizitiona un Golf 4 sau Bora 1.6 16v FSI.

 

Eu pot sa iti recomand 1.6FSI. Am unul si stiu ce spun. Daca nu mergi mult, nu lua diesel. Iar la benzinar... consum acceptabil scoti cu FSI. E adevarat, e mai fasnet cu benzina buna. Dar merita. 

Acum ca altii au probleme cu ele, consider ca e din cauza lucrarilor de mentenanta neefectuate la timp. Cand am cumparat eu masina in 2012, am citit si eu aici. Dupa achizitie. Cumva regretam alegerea, ma speriasem. Am schimbat tot ce inseamna consumabil si piesele ce se schimba obligatoriu la o masina SH la achizitie si de aproape 3 ani pun doar benzina si lichid de parbriz. Evident, la max, 10 000Km schimb uleiul si toate 4 filtrele intotdeauna. Sunt prea ieftine ca sa nu fac asta.

Daca vrei sa iti cumperi o masina si ceri pareri pe internet, s-ar putea sa iti amani mult decizia. E evident de ce. Eu m-as uita si la vanzator, nu numai la masina.

Bafta in alegerea facuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreistef4n

Multumesc pentru raspunsuri,

 

Ma atrage 1.9 TDI cu consumul, fiabilitatea si cuplul bun - dar ma sperie taxa. 

La 1.6 16v consumul declarat este mai mare cu 0.5 l/100km fata de un 1.6 FSI. (Mergand 90% in oras cred ca va lua minim 10 l/100km).

Iar la 1.6 FSI am citit pe forum ca apar probleme daca nu se merge cu benzina cea mai scumpa. 

 

Sunt dezorientat rau de tot in momentul de fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Eu as dori sa cumpăr săptămânile astea un Golf 4 1.6 FSI. Ce părere aveți? Consum, fiabilitate, mai pe scurt. Doresc sa nici nu bag bani în el..

Încă ceva, oare găsesc la benzina km reali? Citisem la un anunț ca are 110.000. Or fi reali? Aștept răspuns, mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Motorul de 1.6 16v are cumva doua distributii? 

Daca este asa nu este mai complicat si mai scump la intretinere? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

are 2 curele. Complicat? nu prea, sa vezi la 2.5 V6 TDI(AKN) complicat si costisitor :)). se dau intizatoare SH ca pita calda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat in 2009 un Golf 4 variant 1.9 tdi 101 cp AXR, cu prima inmatriculare in 05.2006 cu 152000 km reali (distributia schimbata la 128000 in Germania ).Pana acum (220000 km) am schimbat placute frana ,protectie amortizor spate,bucse bara stabilizatoare, EGR si distributia anul acesta (215000) si bineanteles filtre si ulei (sunt la al 3-lea schimb cu Ravenol VPD...10000 km....completare max 500 ml )...foarte multumit !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Părere pt achiziția unui Golf 4 1.8t.(150cp). Merita? Raportat la consum, putere.. se vede diferența fata de un 1.6 de ex? Alte sfaturi, va rog mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca merita din plin 1.8 T. :icon_thumleft:

Consumul e apropiat de 1.6, iar de putere nu are rost sa vorbim. Mai ales la drum intins, depasirile sunt un deliciu si fara stres. :D

Important e sa gasesti un Golf 4 1.8T in stare buna. Ca si taxe la 1.8 T: impozitul la primarie este de ~ 85 de lei pe an, iar asigurarea pe mine m-a costat 470 de lei pe un an.

Parerea mea este ca nu se poate compara motorul 1.6 16 V cu 1.8 T. Dupa ~ 2400 RPM 1.8 T incepe sa "muste" din asfalt si alearga si alearga si iar alearga si inca mai alearga... :lol:

 

PS: fratele meu are Golf 4 1.6 16 V si avem consumuri asemanatoare. S-a hotarat sa-l schimbe cat de curand cu un 1.8 T.  :icon_bounce:

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

merita din plin, cam acelasi consum ca si 1.6 , insa puterea si pretarea la modificari e alta ;).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă un golf IV nu are butonul de ESP lângă butonul de avarii înseamnă ca nu e dotată cu ESP?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Da

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua.

La insistentele parintilor care vor neaparat un Golf 4tdi(90cp) am inceput sa caut prin Germania unul si am gasit insa mie cam frica sa`l iau din cauza normei de poluare.

Golfu este din 02/2000 si nu stiu sigur ce euroarrow-10x10.png este 2 sau 3? Omul zice ca ii euro 3!Voi ce parere aveti?

Ma scuzati daca nu am postat in topicul potrivit.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

99% sunt euro 3

cel mai sigur si simplu e sa te uiti sub capac pe laterala dreapta a motorului, ALH poansonat(stantat) pe motor urmat niste cifre

Modificat de drazzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare, 

 

doresc sa achizitionez pentru sotie un Golf 4, 4 usi, minim aer conditionat/geamuri el. fata(nu va face multi km/an), dupa multe zile petrecute pe internet parca as inclina catre motorul de 1.6 8V (AKL-ul), din ce am citit pare sa fie foarte fiabil, nu este pretentios la benzina, mai putina electronica, singurul minus momentan  este taxa(fiind motor Euro2 in jur de 640 Euro)....diesel  parca nu ma atrage din perspectiva sutelor de mii de km(mai detin un A4 diesel si un passat intermediar diesel si ambele au peste 300.000 km) cu siguranta nici golfurile aduse de afara nu au mai putin de atat...deci inevitabil incep sa pice diverse piese. Motorul 1.4 16v nu ma atrage deloc. Am vazut in weekend un golf de aici din zona (primul link atasat)...masina are 254.000 km pe ceas(sper si-n realitate)....exterior pare ok...ca si minusuri scaunul de la sofer are rupt materialul in zona pernitei din partea stanga(zona care este cea mai predispusa la uzura si care este ascunsa de obicei de samsari in poze), in plus ambele chedere de plus din zona usilor spate sunt lipsa(dezlipite probabil de la caldura-problema dezbatuta si pe forum http://vwforum.ro/topic/70773-cheder-dezlipit/ ),parbrizul crapat(va trebui inlocuit), telescopul de la capota trebuie inlocuit,. Motorul merge ok, clima functioneaza...ar fi fost super sa fi avut scaune incalzite. Bateria era descarcata(cel mai probabil va trebui inlocuita) dar cu cabluri a pornit usor. De asemenea are uzura pe volan(vopseaua de pe piele este stearsa), are si la schimbator uzura(se vede si-n poza), busonul de la ulei era rupt in doua(va trebui inlocuit), si "inelul" de care se prinde joja era rupt(trebuie inlocuita joja),cutia schimba bine. Ce ar mai fi de stiut / sa verific despre aceasta motorizare / golf 4, puncte "sensibile" ale acestui model (cum ar fi clemele de plastic de la geamuri care se mai rup)?

http://olx.ro/oferta/volkswagen-golf-4-ID4fJsi.html

Am mai gasit pe internet urmatoarele masini, ce parere aveti (parca as fi dispus sa merg in zona Arad/TM sa vad cateva masini....sunt multi bisnitari in zona si exista sansa sa fie si o masina corecta) :

http://olx.ro/oferta/vand-golf-4-an-1998-benzina-4-usi-motor-1-6-import-germania-ID4zUNK.html

http://olx.ro/oferta/vand-golf-4-an-1998-motor-1600-ID4zURo.html

http://olx.ro/oferta/vand-golf-4-1-6-sr-climatronic-ID4zN7o.html#d0a4c51578

http://olx.ro/oferta/vw-golf-ID4fw6S.html#d0a4c51578

http://olx.ro/oferta/golf-impecabil-clima-ID40IuK.html#d0a4c51578;promoted

Modificat de carabusm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice sfat din partea posesorilor de golf 4, in special motorul 1.6 SR este bine venit :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca sunt cam vechi. Acuma depinde si de bugetul tau. Insa pot fi subiectiv din cauza ca am eu o problema cu masinile <<tipla, impecabile, cu km reali 150k in 15 ani si proaspat aduse full fara piele>> De fapt nu am nimic cu masinile ci cu cei care le vand. Eu cand ma gandesc la Germania imi vine in minte: autostrazi, naveta etc. Asta nseamna un minim 25-30 000 km/ an X 15 ani= calculeaza singur.

Ti- am zis, totul depinde de bugetul tau, insa eu m- as orienta dupa o masina luata de la proprietar de ce nu roman, sau poate luata de noua din Romania care s- a ingrijit de ea si care a mai schimbat una alta pe la ea cand s- a stricat. Mai cunosc din astia care spun: frate, o am de cinci ani si nimic nu am bagat in ea...Si de fapt masina e vai de mama ei.

Stai linistit ca va baga urmatorul bani fara numar. Ideea e de masina cat mai noua si care se prezinta cat mai bine din toate punctele de vedere. Matoarele in general sunt bune la toate, problema sta in subansambluri, care intre noi fie vorba, dupa un numar de ani cam pica.

Modificat de dan1980_25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt foarte vechi iar ca buget este aproape imposibil sa iei ceva decent in banii astia, de pe la 2500 euro mai incet masini de doamne ajuta, dar nici alea nu-s cine stie ce. La 3500euro deja te incadrezi la colt/logan/fiesta/fusion prim proprietar benzina sub 70 000km.  

 

 

Daca iei un golf 4 cu motor 1.4 benzinar, si necesita segmentare motor, pentru ca iti manca 1 litru de ulei la 1000km, ai 1500-2500ron (500euro) sa-i faci segmentarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fata e vopsita alta culoare. Motorul cam mic un pic.... daca era 1.6 era mai ok.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a parut si mie ca exista o diferenta de culoarea pe aripile din fata , dar am zis ca poate e de vina lumina.

 

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Da, mai bine iei un coteț euro 2 din 98...bah  :ceuameni: .

Intr-adevar model deosebit, dotari multe, inclusiv pilot, trapa, interior generation, pachet alu, dar..cat despre vanzator.

Te-a mintit cand a bagat 5 cai in plus, pachet crom care nu-l are, incalzire auxiliara?(sirocou?), capacele alea ingrozitoate de ieftinaturi de piata de cea mai joasa speta le-as arunca in primul tomberon. Atentie la rugina, sunt zone ale De unde se da cu sare la greu.

In general nu-mi plac afirmatiile pline de incredere la o masina care tocmai a dus-o pe slep si a mers cu ea pana la RAR...(daca a mers...)

FSI e un motor mai cu pretentii la benzina, dar daca ai grija de el, e ok, parerile sunt impartite.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!