Jump to content

Sfaturi pt achizitie Golf 4 / Bora


bazil
 Share

Postare recomandată

Sfaturi de toate felurile , cand piata este formata 80% din samsari este greu sa o eviti , mai ales cand procentul se apropie de 100% pentru masini aduse recent. 

Cel mai important zic eu este faptul ca masina sa fie testata bine inainte de cumparare indiferent de la cine o cumperi .

 

La 2500E in Germania nu iti iei nici un Golf 1.6 cu km sub 200.000 apoi un Tdi de 11 ani. Cum au spus si colegii e posibil sa aiba minim 300.000 km asta daca a fost luata de la privat , desi putin probabil.

Daca e AXR taxa e in jur de 500E . Te mai costa RAR-ul 100E si aprox. 100E cu inmatriculatul . Ii mai faci si o revizie vreo 200-300E sau mai mult depinde in ce stare e .

E posibil sa ajungi la 4000E cu ea. Daca merita sau nu ...cred ca depinde de fiecare in parte. Eu zic ca e posibil sa ai o masina buna in banii aia. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine vrea masina buna sa o tina mult si bine, trebuie sa faca efortul pana in germania...

 

cine vrea masina ieftina, care sa o dea peste 2-3 ani.. poate cumpara linistit din romania de la samsari, cu conditia sa se uite bine ce cumpara, sa nu bage bani multi imediat dupa achizitie.. iar dupa 2-3 ani se vinde la un pret mai mic.. se pune diferenta si tot asa mai departe.

 

din ce am observat eu, exista 3 categorii de cumparatori auto

 

- cel care cumpara masina noua, nu vrea sa-si bata capul, se duce direct la dealer, isi permite, o va tine cat e garantia sau cand incep sa apara primele facturi mari la service-ul autorizat, sau nu isi va mai permite masina, o va vinde foarte greu pt ca va tine la pret, sau o va vinde pe un pret mic la reselleri de auto rulate...

- cel care cumpara masina second, se zbate, cauta, intreaba, se duce personal prin germania, alege o masina corecta la un pret nu tocmai mic..dar o va tine cel putin 7-8 ani, apoi o va vinde singur, si va recupera in cel mai bun caz jumatate din valoarea initiala

- cel care cumpara masina second, dar nu stie prea multe si nici nu vrea sa-si bata capul, vrea o masina ieftina, o cumpara din tara de la samsari, si in cel mai bun caz, alege o masina buna, desi are vicii ascunse, dar nu-l deranjeaza, o va tine 2-3 ani, o va vinde si va cauta alta ieftina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca o mica paranteza, in 2014, un coleg de servici si-a cumparat golf 4 - an 2006 -combi motorul acela de 101CP, pe masina a dat 5000 euro pe taxa peste 1000 euro si el sustine ca are 160 000km. E adusa de la privat din Germania, mi se pare enorm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e.

este un pret normal pt acea masina. daca are nr ala de km si daca a fost service-ata corect.

Modificat de puricele
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asemanator un coleg si-a luat in 2011 un golf4 hatch din 2003 (last edition) cu 63.000km,  si l-a ajuns 6500 euro cu totul, tot asa a fost personal in germania, luat de la dealer autorizat vw cu service complet,

 

i-au oferit sa-i schimbe si prima distributie gratis, dar insemna cand ajungea la 90.000km sa se duca in germania sa-i faca operatiunea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Eu am luat la maica-mea un golf4 care in 2005 avea 29mii la prima si ultima intrare in service :D. Am luat-o la 70mii, cu cauciucurile originale(praf), acelasi DOT cu cea de rezerva nou nouta.

A fost o chestie de moment(nu planificam sa cumpar masina si nu am cautat 100 de oferte), am vazut-o pe vwforum, am sunat, am mers dupa ea si am cumparat-o de la un privat in ro. Atata de simplu a fost.

 

In schimb, la polul opus e un handler din DE, care mi-a tras teapa, era plecat din Ro, deci roman, nu neamt, evident. De aceea zic, evitati pe cat puteti javrele, acestia nu sunt oameni onesti. Tocmai din cauza lor pirdem si noi, oamenii cinstiti, cu masini de peste 200mii, dar poate, reali si fara evenimente.

Asa cum spuneau unii mai sus, de se mirau cum sa dai 6000 pe un golf4. Domnilor, un golf 4 din 2000 nu are gram de rugina, pe cand passat din 2012 a dat bule de rugina pe portiera, pe vopseaua din fabrica, atentie!!!Pe mijlocul portiererei, nu la baza, unde zici ca sta apa. Masina luata de noua, deci garantat vopsea originala. Asta spune multe de calitatea executiei la masinile vandute recent.

 

In concluzie, nu merita sa mergi in alt oras pt asa o oferta, decat daca le vezi local, cu efort(financiar si fizic) si risc minim.

Sincer iti spun, daca vrei masina noua, indreapta-te spre japoneze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si japonezele au bubele lor... combinat cu faptul ca sunt rare si intretinerea e scumpa, la noi nu renteaza

 

in germania inainte de golf vazusem o honda civic din 2003, dar treapta a doua huruia de ziceai ca crapa cutia, si AC-ul nu mergea... dupa cateva telefoane in romania la diferiti mecanici locali.. raspunsul lor fiind "cauta una mai uzuala, ca altfel ai sa platesti mai mult pentru ceva rar"

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu n-as zice ca samsarii (handler haha) iau masini (foarte) proaste si le ascund defectele. Pur si simplu le cauta pe alea cu cele mai putine defecte vizibile si cu pret bun, cu putin noroc nu se strica pana le vand si aia e.

Germania e plina de romani stabiliti acolo care cauta ocazii pe la locuitori, mai pun 300 euro(la 1500e) si le pun pe mobile. Pe mobile/autoscout gasesti la preturi bune doar din cele noi postate, daca e mai veche de 5 zile pe site, ori e scumpa ori e in stare proasta.

Mi-a zis cineva ca merg cu Sharanuri sau dube, 80-100 euro/loc si stau pe drum pe telefoane cu degetu pe refresh, suna si rezerva.  Asta daca nu au pe cineva acolo care a cumparat-o si ei doar o aduc in tara. Unora le-a mers asa bine, ca au inceput sa-i plateasca pe altii sa le aduca masina de acolo, deci soferi.

Modificat de drazzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si japonezele au bubele lor... combinat cu faptul ca sunt rare si intretinerea e scumpa, la noi nu renteaza

 

 

Uita-te pe un site de piese auto si vei constata cu stupoare ca piesele de Toyota Avensis de exemplu sunt egale sau chiar mai ieftine decat la Mondeo sau chiar Passat. Povestile de genul asta cum ca japonezele sunt scumpe la intretinere sincer, eu le incadrez deja la categoria "mituri urbane". Un cap de bara pe Lemforder e tot cap de bara indiferent ca e pus pe Mazda, Vw sau Opel..cu mici oscilatii de pret. La Avensis 1.8 benzina am dat 300 de lei pe un set ambreiaj LUk. Te las pe tine sa cauti cat e un ambreiaj de Passat benzina sau chiar Mondeo benzina. La o comparatie Golf4- Corolla vei vedea ca preturile la piese sunt sensibil egale cu mentiunea ca o Corolla se va strica mai rar.

Acuma daca tu vrei sa dai la reprezentanta 500 de lei pe un schimb de ulei si 3 filtre...probabil ai dreptate ca japonezele sunt mai scumpe.

In rest chiar nu sunt atat de rare. Insa sunt fiabile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt fiabile pt ca nu folosesc nici cine stie ce tehnologie ( vorbesc de cele fabricate pana in 2007, comparabile cu golf 4 ) ; tot motoare aspirate…gurmande, diesele tot cu motoare mari, cutii normale, cele de la vag sunt mai placute la condus…piesele difera de la masina la masina, singura problema o intampini atunci cand ai nevoie de piese mai complexe, pt ca vin pe comanda si dureaza ceva timp, iar piata de dezmembrari nu este asa vasta ca la vW ; ca si servis nu sunt asa complicate…japonezele au si oferte destul de bune chiar si noi, 5-7 ani garantie si unele servis gratuit ; per total sunt masini foarte bune, insa nu ceva nemaintalnit…fata de fiat / peugeot / renault…poti spune ca sunt superioare ; cu vag sunt comparabile, insa marcile premium, sunt alta liga. Orice masina e buna atata timp cat ai grija de ea si oricare alta laudata te mananca de bani atata timp cat altu si-a batut joc de ea…nu trebuie mers pe princpiu vag / mazda sunt nemuritoare…important este sa iei o masina intretinuta si cu defecte minore de fabricatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

z e n i t h

... Cu toate ca mi-as dori modelul cu cutie de viteze in 6 trepte. Ca o mica paranteza, am vazut un G4 Variant de 101cp dus la 135cp, dar la 210km/h pe autostrada era pe rosu, iar eu cred ca la un model cu 6 trepte nu ar fi asa (sa nu credeti ca merg cu 200km/h), dar nu imi place sa fie turata la drum lung.

cutie in 6 trepte se gaseste si pe motoarele ATD de 101 cp (doar 4motion) si AJM, AUY de 116 cp

Modificat de z e n i t h
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut dragi colegi !!!!

 

O parere despre masina din link-ul http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C36830933.html.

 

Motorul de 1.6 fsi de 110 cp. este cel de pe G5?.  Din cate am inteles este mai sensibil decat MPI,? si trebuie alimentat cu benzina de calitate? Ce inseamna benzina de calitate, cea de 98+? .

 

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Ceva de calitate in RO nu exista, dar da, cea de 98 sau peste.

Masina arata fara indoiala foarte bine si dotata, insa prea multe complicatii pt 5 cai in plus, ma refer la motor.

As mai fi fost curios si starea scaunului, dar volanul si schimbatorul arata ca fiind cele originale si cu km aceia. Daca ai o pila la VW se pot verifica,daca zice ca service-ul a fost facut la VW.

Aibagul arata chiar ca nou, vezi sa nu fie doar capacul.

Grila(sigla VW) parca sta o idee mai iesita in afara, dar asta nu trebuie luata neaparat ca ingrijorator, orice masina poate sa aiba mici evenimente la anii astia.

Incalzirea in scaune e un must have, dar se poate retrofita usor.

Ma rog, 04 2002 nu e 2003, dar in fine, ne mai uitam la asta? Heliomate sigur nu sunt oglinzile, poate cu tenta albastruie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata bine, dar are o bila neagra la motor ; daca era 1.6 16v 105 cp era mult mai ok ; masina este 2002, nu 2003 ; din pacate asa se practica in randul taranilor obositi..pun un an in + ca sa iti ia ochii..ieftina nu este..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

daca are km reali si fara vicii ascunse, merita. dar asta trebuie verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Ce parere aveti in legatura cu Golfurile 4 Variant din 2006 1.9tdi 101cp ? Am vazut multe pe olx la sub 4500euro si km sub 200.000 si cu dotari gen: Pacific, Atlantic Style, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

asa in general golfurile sunt masini bune :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Ce parere aveti in legatura cu Golfurile 4 Variant din 2006 1.9tdi 101cp ? Am vazut multe pe olx la sub 4500euro si km sub 200.000 si cu dotari gen: Pacific, Atlantic Style, etc.

 

am o astfel de masina in dotare din 2013, atlantic.

cum scria mai sus un coleg, sunt ok, iar dotarile in plus sunt ok.

recomand golf 4 2006 inaintea oricarui focus/opel pana in 2007.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este vw golf4 FSI.

PS. Acum am vazut ca pe poza apare focus FSI:))

Modificat de dan1980_25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tarziu, foarte tarziu ai vazut =))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Măcar a văzut... eu mă tot uit la poze și nu văd nimic în neregulă :( așa sunt eu, mai blond :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

nu vad nici un focus, e editata prima poza, posibil sa fi fost aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! Intentionez sa cumpar un golf 4 arl. M-ar interesa un consum, daca sunt reusite motoarele astea, la ce eventuale probleme sa ma uit? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
andreistef4n

Salutare, 

 

Am citit cam jumatate din acest topic si tin sa mentionez ca m-a dat inapoi de la alegerea pe care o facusem - accea de a-mi achizitiona un Golf 4 sau Bora 1.6 16v FSI.

Din cate am inteles aici motorul de 1.9 TDI este mult mai ok fata de cel mentionat mai sus.

Va cer sfatul catre ce sa inclin balanta (benzina sau diesel) marturisindu-va ca nevoia mea este de a ma deplasa 90% in oras si la cateva luni in afara acestuia (in privinta acestui aspect intra in discutie atat consumul cat si fiabilitatea la drumuri cat de cat scurte - prin oras). Bugetul este oarecum limitat in 2500 - maxim 3000 euro. 

Ma gandesc totusi ca un TDI adus din Germanica ar fi mai obosit decat un benzinar. Diesel-ul poate avea dublu, chiar si triplul de km fata de benzina. Asa ca inca sunt foarte indecis in privinta alegerii.

 

Daca exista cineva care a inmatriculat de curand un G4 TDI , ar putea sa imi spuna si mie cam cat a fost taxa? 

Mie imi iese pe site-ul anaf undeva pana in 500 euro cu emisii de CO2 - 140 g/km si euro3 (medie a valorilor luate din anunturile de pe mobile.de).

La benzina taxa e ceva mai usoara la euro3 iar la euro4 fiind destul de accesibila.

 

Va multumesc,

Stefan

Modificat de andreistef4n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!