Jump to content

Sfaturi pt achizitie Golf 4 / Bora


bazil
 Share

Postare recomandată

Dragos...cred ca stii mult mai bine genul de cumparatori care exista...sa iti dau un exemplu...

Am vrut sa vand un G4 2001 vreo 230k km ARL la 4000E...care intr-un viitor apropiat trebuia umblat la Ambreiaj si turbina...si respectivul mi-a spus...pai ce facem...ca pe mine ma costa 800E sa le pun noi...deci ce zici de asta?

@Andysan...ai inteles gresit...am vrut sa zic ca nimeni nu vinte o masina caruia cu o zi inainte i-a schimbat toate consumabilele...bucsaraia...ambreiajul...si eventual cum zicea si Dragos cauciucurile la pretul pietei...

am inteles
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

experienta mea e mica in ceea ce priveste vinzarea/cumpararea de masini, pentru ca Golful l-am luat cind nu am mai avut job cu masina la usa (ASTEA SINT CELE MAI BUNE!! CA E DIESEL CA E BENZINA TI SE RUPE!!) iar in mezozoic cind eram la facultate am invirtit masini care aveau 12B si erau mult mai ieftine ;)

Golful ala ce semne de oboseala dadea?!?!? ii iesise aluia in urina ca in 15mii pica turbina sau cum? ala voia masina mocca pentru ca suma de 800e e colosala din al meu punct de vedere, acum stiind unde pot gasi diverse la pret ok.

Experienta am capatat in ultimul an in care am mers aici la piata locala si am auzit/vazut discutii intre negustori si potentiali clienti sau dupa cum se zicea mult mai in spate, unii rupti in cur fara bani nici cit sa treaca strada isi iau mai bine bmw, ca e mai titrat decit masina poporului :)))

si apoi ajung sa circule cu corse de 1 litru din "94

andysan, ai nu ai masina, rogi un amic sa te care la masini din zona si procedezi asa:

iei harta Romaniei, un compas, o linie, vezi la ce scara e harta si apoi pui acul la zero si deschizi pina la distanta acceptata convertita in cm.

apoi infigi acul in harta, undeva pe la Podu di fer, asa, si trasezi arcul de cerc. Asa obtii zona in care esti dispus sa circuli pentru a lua masina.

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea...un pret corect pentru o masina ar fi astfel...

Se merge la un service si se face o constatare...iar din pretul masinii se scade jumate din pretul reparatiei...adica vanzatorul suporta jumate si cumparatorul jumate din suma...

asta daca vanzatorul nu a fost de la inceput corect si a scazut deja eventualele probleme care le stia la masina....

Cat despre golful la 4000 am fost eu sincer si i-am zis de eventualele probleme...care deja le scazusem o data din pretul masinii...dar omu cred ca vroia sa le scad de 2 ori :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea...un pret corect pentru o masina ar fi astfel...

Se merge la un service si se face o constatare...iar din pretul masinii se scade jumate din pretul reparatiei...adica vanzatorul suporta jumate si cumparatorul jumate din suma...

asta daca vanzatorul nu a fost de la inceput corect si a scazut deja eventualele probleme care le stia la masina....

Cat despre golful la 4000 am fost eu sincer si i-am zis de eventualele probleme...care deja le scazusem o data din pretul masinii...dar omu cred ca vroia sa le scad de 2 ori :))

te anunt maine daca iese ok in tester.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai asa puteai sa ii zici ca e posibil sa aiba o pana de cauciuc sau de carburant

momentan am invatat ca cine e corect pierde in fata celor care nu sint corecti; ca sa fiu la moda si acoperit de acte, pot merge inapoi vreo 50mii km si atunci e ambele parti ale contractului sint fericite: una ca are banu la tescherea si cealalta ca a luat o masina buna si putin rulata :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vb cu fiica dumnealui. Mergem maine in tester. Daca totul iese ok 4100 fix, plus jante aliaj, cele din poza, echipate cu anvelope de vara. Acum are pe masina de tabla.

Masina asta are 210.000 Nu cred ca are km dati inapoi. Nah cine stie...

Modificat de andysan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa te interesezi la ce interval se schimba distributia la aceasta masina si sa faci niste calcule...sa zicem ca sunt reali...210000km

iti dau un exemplu...

90000km-prima distributie

150000km-a doua

210000km-a treia...care a fost schimbata sau va trebui schimbata conform nr de km...si acesta ar fi un motiv de vanzare :))

deci cauta intervalul de schimb...eu am dat un exemplu cu 90.000km prima dupa care din 60000km in 60000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie de la ElcarGid mi-au zis asa: "ne vedem peste 100k!", desi si atunci se vehiculau si 60k si 90k

trebuie vazut ce scrie intr-o carte din perioada in care e facuta masina, pentru ca sint intervale diferite

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa te interesezi la ce interval se schimba distributia la aceasta masina si sa faci niste calcule...sa zicem ca sunt reali...210000km

iti dau un exemplu...

90000km-prima distributie

150000km-a doua

210000km-a treia...care a fost schimbata sau va trebui schimbata conform nr de km...si acesta ar fi un motiv de vanzare :))

deci cauta intervalul de schimb...eu am dat un exemplu cu 90.000km prima dupa care din 60000km in 60000km

distributia cica este schimbata.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta ceva stickere sau notatii ca unii asa mai iau teapa: in bord sint 150k si distributia facuta la 250k :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sper sa fie masina care o cauti...dar am un sfat...nu te lua dupa vorbe...verifica tot ce poti...casca bine ochii si incearca sa nu te increzi prea mult in vorbele vanzatorului...pana la urma este un necunoscut care vrea sa iti ia banii nu conteaza pentru el daca trebuie sa te minta pentru asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off: inainte am avut astra g, si normal eram si pe forum... dar daca scria unul ca vrea sa-si ia un opel abia daca-i raspundeau unul-doi.... aici in cateva zile omul asta a primit zeci de sfaturi, pareri, menite sa-l indrume.

oameni de treaba. felicitari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, ca ultima chesite, ii zici ca verifici vizual si distributia inainte sa o cumperi. Pt asta trebuie date jos 4 suruburi imbus si 2 capace, se vede daca e curea noua, ce e nou se vede, daca pare veche cu crapaturi si cauciuc imbatranit si vopseaua cu fima curelei stearsa rau, e clar, ii scazi 250 eur ca nimic, asta daca nu-i dai una-n mecla ca a vrut sa-ti dea pe mana un potential cosciug.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca e in stare buna nu poti merge mult timp cu ea.... asta pentru linistea ta.

sunt o gramada de lucruri de verificat, asta ar cam fi ultimul. eu unul nu as lasa pe nimeni sa inceapa sa demonteze pe la ea. nici sa o dea prin gropi sa vada daca troncane, ca daca ai cativa pretendenti sigur va incepe sa troncane.

mergi cu masina la service, eventual un itp, dai ceva si o verifici de jocuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...eu nu as lasa pe nimeni sa o dea prin toate gropile sau sa inceapa sa imi demonteze motorul ca poate o cumpara.

La cate sfaturi ai primit andysan nu stiu ce s-ar mai putea zice...Verfica si seria de sasiu mai ales la astea cu numere rosii / straine sa nu fii fost furata. (http://www.politiaro...o/furtauto.aspx)

Totusi nu uita ca in Romania nu o sa gasesti masina de 10ani sau mai mult in stare perfecta si cu vopseaua originala (+nezgariata). La fel...chiar daca nu bate / troncane sa fie in stare perfecta.

Trebuie sa te astepti sa bagi bani in ea si aici nu ma refer la o revizie obisnuita adica ulei si filtre. La 1.6 16v mai pica cate o bobina de inductie (sau chiar mai multe), discuri de frana si implicit placute , distributie + accesorii , anvelope, (chiar daca te atrage ca masina are jante de aliaj poate avea niste talpice nu cauciucuri), compresor AC . Adica piese importante care iti scot bani seriosi din buzunar.

Offtopic: Dpmdv mai bine astepti putin si iti iei un Golf5 pe benzina.. teoretic gasesti la 5000E+

Modificat de V A L I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun, nu o desfaci, dar atunci sa prezinte un document, niste chitante..stii, ca la urma urmei nu e un chilipr un 1.6 la 4100eur, chiar deloc nu e. daca minte, automat te va costa 4400 masina, asta la un singur foc, fara consumabile si transcriere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, normal e sa prezinte factura.

Dar..daca stai putin sa te gandesti... ala schimba distributia la 210.000 km(normal pe carte trebuie sa figureze ca al 3-lea schimb de distributie -> din manualul Haynes 90.000 km prima , apoi din 60 in 60.000 ). Normal ca e revizie mare si mai schimba si altele....si apoi vinde masina ...Hmm :ceuameni: .Viitoarea masina mi-o iau si eu din Iasi :lol:

Modificat de V A L I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa fie adevarat daca iti prezinta acte doveditoare.Eu de exemplu am facut in octombrie anul trecut distributia + franele (cu factura desigur) si acum ma gandesc sa schimb masina....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce mă enervează și în același timp îmi place foarte mult este ca aici pe forum ne ajutam intre noi, dar am intrat pe BMWforum și am întrebat legat de achiziția unei seria trei și din patru răspunsuri doua la mișto :-(... oare numai posesorii de vag sunt oameni calumea?

s1 cm10 jellybean

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:RO flag: ce te astepti de la niste cocalari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa fie adevarat daca iti prezinta acte doveditoare.Eu de exemplu am facut in octombrie anul trecut distributia + franele (cu factura desigur) si acum ma gandesc sa schimb masina....

Si eu la fel am zis. Numai ca in Romania sunt tot mai rare cazurile astea, mai ales la masina adusa de 2-3 luni de afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer 99% din cele importate sunt asa cum zici tu.

Sunt curios daca a achizitionat masina prezentata aseara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu toata lumea vinde masina cand e distrusa. si eu la ka am schimbat in toamna bucsele, toate filtrele,uleiul, apoi i-am cumparat roti de iarna,capace si lanturi pe 1w4 ca pana acum aveam niste rotite pe 13de iarna, pe langa cele de aliaj pe care le am vara.....dar mi s-a pus pata sa o schimb pe un g4 asa ca e la vanzare in o stare ireprosabila tehnic....si poate is eu mai altfel dar cu masina mai ofer si set complet de bucse pe fata si ulei pt urm schimb daca noul propietar il va schimba dupq cumparare. dovezi de schimb nu am decat bonuri de piese ca schimbul il fac eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Am achizitionat masina. In tester a iesit super bine, fara erori de la clima sau computer bord. Imediat si cateva poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clima era pornita? :D

sa o stapinesti sanatos, acum fa-i topic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!