Jump to content

Frane


jpg292
 Share

Postare recomandată

:blink: :Driver:

Partea de jos a rulmentului este ne

post-10484-1275112869_thumb.jpg

Modificat de LYON KING
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bogdan_bus

    10

  • LYON KING

    8

  • broscar_valcean

    7

  • boaba

    7

si ai si ABS?...

....Cine are ochi de vultur.. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, am ABS la broasca si vreau sa pun si pe bus, sa vedem cand o sa am timp :D

post-3308-1275163181_thumb.jpg

post-3308-1275163188_thumb.jpg

post-3308-1275163195_thumb.jpg

post-3308-1275163370_thumb.jpg

Modificat de kerosen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daaa .. frumos lucrat ...vad ca inca nu e functional .. pompa de la ce masina este? ... vroiam sa pun si eu la a mea, dar modelul de pe golf2, TEVES, cu booster hidraulic ... ai incercat-o asa fara buleftrica sa vezi cit de tare apesi pe pidala?

Modificat de bogdan_bus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pedala e normala, se poate apasa cam 5 cm pana se face beton. pompa mi se pare ca e marca Bendix. sistemul de franare l-am luat complet de pe Lancia Thema- ceva model mai vechi de prin '85. complet adica : pompa, etrieri, discuri, senzori, discuri abs, si electronica completa. mai am de montat computerul cu instalatia si sa-i dau curent.

problema e ca de cand am facut modificarea nu am mai pus motorul pe masina ca sa pot testa instalatia, asa ca a ramas doar in stadiul asta. teoretic trebuie sa functioneze, pe masina doantoare a functionat pana cand l-am dat jos.

Modificat de kerosen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...DA, are balta peste, Respekt ptr KEROSEN, frumoasa lucrare :)

apropos, de varianta teves - este super, in primul rand ptr ca are si booster hidraulic integrat, ramane de vazut cum incape in spatiul alocat de capul de sasiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici nu ma indoiesc ca nu va merge... abs-ul va lucra ... eu ma gindeam ca pompa mai avea in spate si o cpasula vaumatica pentru servo care nu mai apare la masina ta, de aceea eu m-am gindit la teves, pentru ca boosterul este o pompa mica si nu o capsula mare ... daca totusi forta necesara la pedala e mare, incearca sa schimbi pompa cu una cu pistonul mai mic, poate cea care a fost pe broasca ( cu o gaura la circuitul fata astupata)

lion... tevesul incape inclinat un pic ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lion... tevesul incape inclinat un pic ...

- pe bune? cu tot cu rezervor? a pus cineva pe 1302/1303 ?

.... ma duc la taiat de passaturi B3/B4 (sau scorpio daca mai se gasesc)!!!

inseamna ca nu voi termina niciodata de lucrat la brosc :)

Modificat de LYON KING
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca-i bine sa postez aci -

am primit un brat de etriere (se poate spune si snop) tot demontate-s - am cumparat un set de reparatii care insa nu contine garniturile de aci (vezi sageata).

Intrebare pentru cunoscatori - ce dreak pun acolo ca sa fie etans (dimensiune/grosime inel etansare), este vorba de etriere ATE cu pistonase de Fi 40

post-10484-1275422380_thumb.jpg

Modificat de LYON KING
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gasesti in setul de garnituri pentru motor niste oringuri mici de se pupa acolo la fix :D

sau te duci la magazinu de rulmenti, simeringuri si curele (daca ai in oras) cu etrierul in brate si ceri pentru acolo oringuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau iti faci tu o garnitura dintr-o camera de cauciuc de la masina, forma e exact ca o saiba. acolo e o garnitura ordinara din cauciuc, nu-i nici o chestie complicata, vezi doar ca materialul pentru garnitura sa fie un pic mai gros decat e rectificarea aia acolo, ca sa etanseze. vezi in poza exact cum e cea originala, etrierul asta e de bus, dar garniturile alea sunt identice.

post-3308-1275515548_thumb.jpg

Modificat de kerosen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci, deci facem agricultura :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite aici o pompa cu booster hidraulic ...de ford granada(nu stiam ca au fost cu asa ceva) ...in schimb stiam ca BMW e28 (rechin) avea asa ceva dar cu pompa actionata prin curea ...si mai sunt si alte modele

post-17229-1275921572_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe sucesorul lui, Scorpio, exista un fel de teves dar mai ciudat decat ala de pe VW. hai ca simt ca va apare si broasca cu booster :icon_thumright:

Modificat de LYON KING
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Intrebare.

Etrierii de frana fata de la 1302 primul model cu un singur pin de siguranta se pot inlocui cu etrieri de frana mai noi de la 1302-03 fara modificari?

post-5838-0-03934400-1303804760_thumb.jp

post-5838-0-75708400-1303804795_thumb.jp

Modificat de dihorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in ce consta acel 0,01%? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu, ceva ciudat, ceva care sa tina de astre, magie bicolora sau complot basescian. :rolleyes: In rest ar trebui sa se potriveasca ca a lui in a ei sau, mai putin deocheat spus, la fix. Zic asta pt ca cineva a cumparat de la mine cu ceva ani in urma un etrier de typ 3 (modelul mic) cu placuta cu doua urechi si la pus pe o broasca cu etriere "intr-o ureche" si nu s-a vaitat. Ba din contra ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista bineinteles ambele variante, deoarece uneori era mai simplu, ieftin, mai putin complicat sau mai stiu eu ce, sa se monteze pe partea din spate, Avantajul dat de incarcarea rulmentilor fiind nesemnificativ fata de economiile in productie, pret sau complexitate a asamblarii etc.

Eu am afirmat doar ca montarea etrierilor in fata si in spate , are o mica influenta asupra incarcarii rulmentilor, nu am afirmat ca nu se pot monta numai spre fata.

sa stii ca am stat un pic sa ma gandesc si daca iei fortele care sunt existente pe o roata in timpul franarii chiar are logica ca etrierul pus in fata sa streseze mai putin rulmentii iar cel pus catre spate sa streseze mai mult!

Era unu' pe forumul motoretism.ro care zicea că, av

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e cumva o poanta? ...eu cred ca are joc in furca ...

Modificat de bogdan_bus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un kit de reparatie se gaseste pentru etriere?

Ar fi mai ieftin+simplu.

e cumva o poanta? ...eu cred ca are joc in furca ...

:lol: Iti dai sema daca avea doar un disc? Era terminat ala! :offtopic:

Modificat de dihorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se gaseste dar ce se gaseste pe aici contine doar garniturile si nici alea toate ;) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica O-ring si garnitura ce protejeaza de impuritati? E mai complet?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o-ringurile principale de la pistoane, cele mici ce etanseaza intre corpurile etrierului, burdufele de protectie din cauciuc, si un aerisitor . cam atat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ajunge..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!