Jump to content

Frane


jpg292
 Share

Postare recomandată

se poate folosi pompa dublu circuit impreuna cu cilindri pre '64, sau trebuie sa folosesc pompa simplu circuit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bogdan_bus

    10

  • LYON KING

    8

  • broscar_valcean

    7

  • boaba

    7

Se poate folosi pp dublu circuit numai ca iti trebuie rezervorul de lichid adecvat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

el are rezervor adecvat ca asa e masina cu dublu circuit.... el intreba de fapt de cilindri :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate folosi pompa dublu circuit impreuna cu cilindri pre '64, sau trebuie sa folosesc pompa simplu circuit?

Pai daca pompa dublu circuit are acelas diametru cu cea simplu circuit nu vad unde-i problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ntz. intreb de pompa. sasiul e pre 64 si franele vor ramane pre 64.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti folosi linistit pompa dublu circuit pe cilindri pre 64 si nici nu ai nevoie de rezervor cu 2 compartimente doar tre sa pui un T pe furtunul de alimentare a pompei centrale.la mine pe noci tot asa e facut cu pompa dublu circuit si cu rezervor simplu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti folosi linistit pompa dublu circuit pe cilindri pre 64 si nici nu ai nevoie de rezervor cu 2 compartimente doar tre sa pui un T pe furtunul de alimentare a pompei centrale.la mine pe noci tot asa e facut cu pompa dublu circuit si cu rezervor simplu

pai si ce ai facut asa??????

daca te lasa o roata se duc toate 4 la fel ca la pompa cu simplu circuit, pt ca alimentarea cu lichid se face din vas comun

asta cu T ul se poate folosi pana faci rost de vas dublu, altfel degeaba mai pui pompa cu dublu circuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca foarte elegant ar fi un rezervor de lichid de Bus, (ca cel din poza), montat direct pe pompa, cu 2 compartimente separate, si dinspre el un furtun care sa duca sus, la rezervorul stock de simplu circuit. Functional si estetic in acelasi timp :P

post-8329-1262541542_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pufica,numa daca raman fara lichid raman fara frane in rest acelasi lucru ca si cum ai avea rezervor ci 2 compartimente :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca rez are un singur compartiment si se strica o roata se duce tot lichidul din instalatie

cu 2 compartimente pierzi frana doar pe jumatate..asta e si scopul circuitului dublu

asta e valabil in cazul in care nu poti remedia defectiunea pe loc

cu dublu circuit mai mergi..cu simplu nu...ce i asa de greu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde....

Daca e dublu circuit si doar un circuit pierde lichid,si ai rezervor comun cu T imediat dupa rezervor, dar mai ai lichid pe teava de la rezervor la pompa la circuitul care pierde, va merge o vreme fara probleme.

cu frana doar pe circuitul respectiv.

...am facut cam 120 de km in acest regim...deci se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am montat pompa noua simpu circuit, circuitele curatate - suflate cu aer; franele aerisite, frana f. buna, beton ce mai.

dar... dupa vreo suta de km pedala de frana s-a intarit si a ramas asa ( precizez ca nu am pus viagra in sistemul de franare) blocand rotile ca motorul abia mai putea trage. am aerisit si reincepem ciclul : pedala buna - pedala tare - pedala beton, cu roti blocate.

intrebari: de ce? care-i problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa mai reglez parghia de la pedala de frana,adica sa nu intre prea mult in pompa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica frana s-a intarit?

nu poate sa fie supapa din pompa de frana sa nu ii mai dea drumu la lichid sa intre inapoi in bidonas, si asa sa creeze tot timpu presiune, si asa sa ai franele tot timpu blocate

dar sunt toate rotile blocate sau doar cele de pe spate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ceva in genul la ce spune lexxus: Intre tija pedalei (aia care duce de la pedala la pistonas) si piston trebuie sa existe un joc cam de 1mm. Daca nu exista, posibil ca pistonul sa nu revina astfel incat sa elibereze orificiul spre vasul de expansiune, in felul asta iti ramane presiune reziduala in instalatie. Chestie patita de mine de nenumarate ori. Regleaza jocul ala, e super-simplu, slabeste piulita de asigurare apoi roteste tija care e filetata, cu un patent daca cu mana nu merge.

Modificat de RaduI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar se mai poateintampla si urmatorul lucru.

Din cauze sa zicem necunoscute se mai umfla sau deterioreaza garniturile (se umfla)

Asta duce ori la infundarea orificiului de refulare ori la darea peste cap a garniturilor si altfel de nenorociri, concluzie:

trebuie desfacuta pompita si vazut.

Atentie nu ieste de gluma cu franele !

Altfel Toate Bune. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ceva in genul la ce spune lexxus: Intre tija pedalei (aia care duce de la pedala la pistonas) si piston trebuie sa existe un joc cam de 1mm. Daca nu exista, posibil ca pistonul sa nu revina astfel incat sa elibereze orificiul spre vasul de expansiune, in felul asta iti ramane presiune reziduala in instalatie. Chestie patita de mine de nenumarate ori. Regleaza jocul ala, e super-simplu, slabeste piulita de asigurare apoi roteste tija care e filetata, cu un patent daca cu mana nu merge.

posibil sa fie asta problema, deoarece am refacut tija respectiva si , generos din fire, am lasat-o aproape cu un cm mai lunga.

Dar se mai poateintampla si urmatorul lucru.

Din cauze sa zicem necunoscute se mai umfla sau deterioreaza garniturile (se umfla)

Asta duce ori la infundarea orificiului de refulare ori la darea peste cap a garniturilor si altfel de nenorociri, concluzie:

trebuie desfacuta pompita si vazut.

pompa este noua si nu cred ca deja face probleme.

Atentie nu ieste de gluma cu franele !

da,stiu, din cauza asta nu circul cu ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

ce lungime au furtunele originale de 1303? fata/spate.

Gata am gasit. fata 330mm, spate 245mm.

Modificat de TZepeSH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu probleme cu franele. Am schimbat pompa de frana(e cu un singur circuit) si practic acum numai franele din dreapta functioneaza. Cand franez mai tare trebuie sa tin f bine de volan.Nu e bine aerisit sistemul sau alta e cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica conductele sa nu fie infundata sau nu ai legat bine conductele sau cilindru fata stanga este blocat.

Modificat de lexxus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

pentru cine este interesat, am reusit sa inlocuiesc franele pe tambur de pe fata cu frane pe disc la un 1303 '74. Discurile sunt de 1303s (rulmetii si butucu sunt la fel)si etrieri de porsche 924 care se potrivesc pe disc perfect. A fost necesar sa proiectez si sa confectionez o flansa care se prinde de fuzeta in locul tamburului si care are urechi de prindere pentru etrierul de 924. trecerea de pe tambur pe disc a reusit perfect si chiar de la prima frana am fost satisfacut. in final am folosit suruburi M10 si M12 cu pas normal si grupa 10.9

post-56259-1274547469_thumb.jpg

post-56259-1274547486_thumb.jpg

post-56259-1274547498_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

da interesanta modificarea, cred ca se poate aplica si pe puntea standard cu bare de torsiune. etrierul pare identic cu cel de polo-golf, ce diametru are cilindrul?si de unde ai luat discuri noi? eu ar trebui sa mai fac inca o flansa de adaptare pt ca am rotile cu jante 5x25mm. ceva sugestii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!