Jump to content

Frane


jpg292
 Share

Postare recomandată

Am o punguta plina cu garnituri de tot soiul,vreau sa reconstruiesc pompa de frana si/sau pistonasele dar nu stiu ce marime(diametru`) au acestea,pistonasele pe fatza,spate si garniturile din pompa(nu neaparat doar la 1302 stock).Nu stiu daca reusesc sa fac ceva din ce am eu aici.

aranjate

post-10618-1247428615_thumb.jpg

post-10618-1247428730_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bogdan_bus

    10

  • LYON KING

    8

  • broscar_valcean

    7

  • boaba

    7

Din amintiri....cred ca pe fata (daca ai tambur) cilindrul e de 22, iar pe spate sunt de 2 dimensiuni, de 19 si 17, la 1302 ar trebui sa fie de 17, iar in pompa dublu circuit cred ca de 19. Repet, sunt doar amintiri si nu vreau sa gresesc, cel mai bine dai jos si masori, oricum nu stii ce combinatii poti sa ai pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am curatat pistonasele de frana la a mea saptamana trecuta asa ca am amintiri mai proaspete. Ce ai in poza din dreapta in dreapta sus par a fi garniturile de piston de fata, iar cele mai mici de jos de piston de spate. Garniturile din centrul pozei, cele cu gaura vin in exteriorul pistonaselor pentru protectia tijelor ce ies din pistoane. Pistonul in interior mai are un arc care are la capete doua chestii din plastic negru, cam ca alea pe care le ai in centru stanga, iar celelalte din stanga sus nu sunt de pistonase poate de pompa , nu stiu ca n-am umblat la a mea.

Oricum iti dai seama cel mai bine cand le dai jos pe ale tale. Grija mare sa nu rupi aerisitoarele, daca sunt blocate, scoate intai garniturile din pistoane si apoi incalzestele ( corpul pistoanelor ).

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos domnilor,da,atunci e cel mai bine cand desfac si masor,aici sunt diferite marimi,19 ,18,20 etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici pompa de frana explodata :

B2_2_2-2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

la 1302 alezaj cilindru de frina fata 23mm, spate 17 mm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca tot vorbim de frane... intreb si eu:

pompa de vrei sa o rebuild-uiesti cam ce uzura are?

cilindrii cam ce uzura au?

intreb pt ca daca le rebuild-uiesti ma gadensc ca nu sunt noi si deci exista si uzuri.

pompa + 4 cilindri sunt cam 100 de euro. e mult? e putin? depinde la ce ii raportezi (nu la cine si nici la veniturile unuia sau altuia). eu ma gandesc la viata mea, a celor de langa mine, a celor din trafic si nu in ultimul rand la fier care e al meu si care imi e drag tare.

PS1: la flexibile te-ai uitat? nu e imbatranit furtunul?

PS2: citind topicul mi-am adus aminte de vremurile in care faceam acelasi lucru si reinventam frana dar din lipsa de piese si crede-ma ca nu as mai face asta pt nimic in lume.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
broscar_valcean

pe aici pe undeva am citit ca ar merge pompa de frana de golf 1 si surpriza....... nu merge.... asa ca ma intereseaza si pe mine cotele standard sa pot pune garnituri..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe aici pe undeva am citit ca ar merge pompa de frana de golf 1 si surpriza....... nu merge.... asa ca ma intereseaza si pe mine cotele standard sa pot pune garnituri..

o parere,foloseste piese originale.dupa o anumita perioada de timp,degeaba mai pui garnituri.apar uzuri la pistonase si corpul pp de frina :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

broscar_valcean

e... daca pompa nu are uzura merge lejer cu niste garnituri noi inca ceva ani buni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa atatia ani, nu ai decat 2 variante cu pompa de frana: ori a stat si e atacata de rugina in profunzime, ori s-a circulat si e uzata. Asa ca tot la varianta schimbat ajungi, care e cea mai sigura si macar scutesti din start munca de montat si demontat aiurea. Pe vremea cand nu existau piese si eu am incercat sa recuperez pompe si cilindrii, dar acum cand se gasesc chiar nu se mai merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer la frane nu m-as incurca cu improvizatii si reparatii care poate merg. piesa noua si gata. macar la frane si la directie. ca o viata avem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

broscar_valcean

la mine pompa e cu dublu circuit si apoi daca stiu eu bine la ITP nu te mai lasa cu pompa cu simplu circuit. deci nu prea imi e de folos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

???? asta de unde ai scos-o ? Am ITP facut acu 2-3 luni si am pompa simplu circuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

broscar_valcean

:angry: maaaaaaaaaa eu am fost la RAR cu masina si primul lucru ce m-au intrebat a fost despre pompa de frana. Astia sunt stat in stat????? :screwy: mai.. cu totii stim ca functionarii in marea lor parte sunt niste ignoranti spagari dar cat??? pana unde??? unul spune ceva altul altceva...... vai de capul lor.... nu a mai patit nimeni treaba asta cu pompa de frana??? sa il oblige sa o schimbe??? ar fi culmea.... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

broscar_valcean
:vaidecapulmeu: maaaaaaaaaa eu am fost la RAR cu masina si primul lucru ce m-au intrebat a fost despre pompa de frana. Astia sunt stat in stat????? :screwy: mai.. cu totii stim ca functionarii in marea lor parte sunt niste ignoranti spagari dar cat??? pana unde??? unul spune ceva altul altceva...... vai de capul lor.... nu a mai patit nimeni treaba asta cu pompa de frana??? sa il oblige sa o schimbe??? ar fi culmea.... :ceuameni:

:blink: nimeni??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nimeni. nu se uita nici naiba la ce frane ai. asa cum nu stie nimeni ce pompa de frana avea original. daca pui pompa de tranbant sau de mclaren crezi ca aia stiu ce a fost acolo?? indiferent ca e ITP sau identificare. asa cum mai zicea odata cineva ca au strambat din nas la itp de carb de dacie... oameni buni, treziti-va... sau treziti-i pe ei! :vaidecapulmeu:

totusi te poate respinge daca vede de ex frane disc pe fata cu suduri pe acolo, sau stiu eu, placute de frana legate cu sirma... sau alte improvizatii...

Modificat de Fikat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frane noi ! insa am nevoie de coduri daca cunoaste cineva,pentru tot ansamblu.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am rezolvat franele la bruasca... cu ocazia asta am dat peste un mare mester (la propriu nu la figurat) care curata, rectifica tambure, lipeste ferodouri noi pe saboti si ii si imperechaza cu grosimea necesara de material in functie de tambur.

Se numeste d-l Rat din Oradea 0740111773

Il recomand cu caldura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rat ... Rat Look :D :beerchug:

Modificat de UVeul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!