Jump to content

2.0TDi pornire grea la rece


ANdi B.
 Share

Postare recomandată

Dupa cum spui tot de la tandem e problema, daca zici ca porneste usor coborata de fata, pompa de alimentare ai controlat-o daca are presiune? Ai verificat cand nu porneste ai motorina in filtru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Porneste , dar dupa ce am lasat-o 2 zile iar pornit greu , cu toate ca era cu botu in jos. Pompa din rezervor am dat-o jos si am verificat debitul vizual , si e ok. Nu am verificat filtru de motorina , dar chiar daca pun contactul de 10 ori , tot la fel porneste ... In plus daca ii dau 2-3 pufuri de spray o ia repejor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se dezamorseaza circuitul.

Incearca si o alta pompa in rezervor. Asa facea si a mea pana am schimbat pompa din rezervor.

Debit dadea insa se dezamorsa peste noapte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa se aude in rezervor de fiecare data cand pornesc masina.Iar cand am probat-o afara scotea motorina destula si in timp ce mergea , si doar cand puneam contactul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, si a mea facea la fel. Se auzea cand puneam contactul, avea debit insa se dezamorsa circuitul peste noapte.

Dupa ce am schimbat-o nu am mai avut probleme cu pornirea.

Merita sa incerci alta pompa, daca ai posibilitatea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Am lasat masina cu botul in sus , si diseara are 2 zile de cand e nemiscata. Daca va porni , 99% elimin pompa tandem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, am intampinat si eu recent o problema la pornire, motor AZV 2.0 tdi, problema este ca dimineata imi porneste ciudat, invarte da sa moara invarte iar si porneste. Mentionez ca am o baterie mica de 64 ah cu 600 A cica are 1an vechime rombat(fostul proprietar). Nu am nici o problema cu puterea trage bine doar pornirea nu mai e la sfert. Si am obs ca displayul isi pierde din vizibilitate daca merg la drum lung cu masina, adica nu se mai vad cifrele de km de jos de la display isi revine dupa ce stationeaza masina.

 

 

videocompress-093-MOV_0171_000.mp4

Modificat de SanKraN
New video
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică în primul rând tensiunea şi încărcarea bateriei: cu un multimetru măsori tensiunea direct la bornele bateriei în următoarele situaţii:

  • tensiunea înainte de pornire
  • la cât scade tensiunea pe timpul pornirii (mai ales atunci când dă să moară)
  • tensiunea după pornire
  • tensiunea cu consumatori mari conectaţi (faruri, ventilaţie)
  • tensiunea cu motorul accelerat la vreo 3000 rpm

După ce prezinţi valorile respective putem spune câte ceva despre starea bateriei/încărcării. Oricum cam mică bateria pentru motorul ăla. De 64A am eu la lupo cu motor de 1.7

Cam aşa am păţit şi eu cu vechea baterie când era aproape de sfârşit: învârtea o tură, se odihnea puţin şi apoi o lua. Iniţial am bănuit electromotorul, dar problema a fost la baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, lupo_bv said:

Verifică în primul rând tensiunea şi încărcarea bateriei: cu un multimetru măsori tensiunea direct la bornele bateriei în următoarele situaţii:

  • tensiunea înainte de pornire
  • la cât scade tensiunea pe timpul pornirii (mai ales atunci când dă să moară)
  • tensiunea după pornire
  • tensiunea cu consumatori mari conectaţi (faruri, ventilaţie)
  • tensiunea cu motorul accelerat la vreo 3000 rpm

După ce prezinţi valorile respective putem spune câte ceva despre starea bateriei/încărcării. Oricum cam mică bateria pentru motorul ăla. De 64A am eu la lupo cu motor de 1.7

Cam aşa am păţit şi eu cu vechea baterie când era aproape de sfârşit: învârtea o tură, se odihnea puţin şi apoi o lua. Iniţial am bănuit electromotorul, dar problema a fost la baterie.

Mersi frumos, o sa incerc o pornire cu o baterie noua sa vad daca o ia la sfert, ma gandeam ceva de la VartaSilver Dynamic 77Ah 780A si daca este de la ea o si cumpar. O sa revin cu feedback. La sf de luna cand iau salariul evident :P Si inca o intrebare este ok ce am ales ca baterie sau sa ma orientez catre alt model si putere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi pe Exide. E la aceasi bani, dar mai calitativa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Baieti? Inca nu am schimbat bateria, DAR! Update, am lasat masina fix 3 saptamani fara sa o pornesc, pana azi cand am zis sa ii dau o cheie, deja ma pregatisem sa dau la automat de cel putin 5-6 ori cand ce credeti? A pornit la SFERT; am ramas surprins. Deci cat am folosit-o zilnic(oras) imi pornea mai greu, iar daca o las pe o perioada lunga porneste la sfert. Parerea mea fie e bateria mica(61AH 600pornire, gresisem eu in postul anterior) fie alternatorul/releul nu mai reancarca bine? Voi ce ziceti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi dacă n-ai făcut măsurătorile ce ti le-am indicat noi ce sa zicem?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu am mai facut masuratoriile am schimbat direct bateria, am pus una de 77 AH cu 780pornire varta silver dinamic, buba e ca nu s-a remediat problema, tot imi porneste la fel aiurea, invarte o data - da sa moara si dupa porneste; Am facut un drum pana la Snagov azi si cand sa plec de acolo a facut iar. Deci nu e de la baterie - ce urmeaza -> investigare electromotor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

greu de zis, fara efectuarea de verificari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.cablaj; 2.electromotor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La masina din semnatura am o problema ce se manifesta destul de rar si aleatoriu,in  sensul unei porniri ezitante, ca si cind ar avea aer. Dureaza cam 10-15 secunde si nu am gasit factori care sa cred ca favorizeaza fenomenul. Am banuit la un moment bateria pt  ca era la 40% dar mai face si la nivel mai mare.Am mai banuit EGR ul, acum am OEM, deci nici el nu e vinovat. Cu exceptia ecestor mici ezitari ce apar rar si neprevazut, totul e ok. Oare ce le poate produce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/9/2016 at 0:02 PM, Johnny Bravo said:

Da, si a mea facea la fel. Se auzea cand puneam contactul, avea debit insa se dezamorsa circuitul peste noapte.

Dupa ce am schimbat-o nu am mai avut probleme cu pornirea.

Merita sa incerci alta pompa, daca ai posibilitatea.

Am avut accasi problema, am schimbat pompa de motorina + baterie noua si situatia a fost rezolvata. Asta la motor 1.9 TDI BKC 105 CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 05.04.2016 at 11:28 PM, brook said:

Buna. Ca sa nu deschid alt topic o sa imi expun problema aici , poate cineva s-a mai intalnit cu problema mea , si cumva sper sa ii dau de capat. 

Datele problemei: Skoda Superb 2.0 tdi - pd 140 cp , 8 v , "cu" ( DPF  OFF)

Problema: Dimineata (sau dupa ce sta macar de seara pana dimineata) , pe teren drept (parchez in acelasi loc) nu porneste decat dupa lungi chei , eventual 2-3 sau chiar 9-10 , timp de cateva secunde. La pornire scot un fum negru , iar dupa acea pornire , masina se comporta impecabil (merge perfect si porneste in orice moment al zilei , dupa cateva ore de stat ).

Ce s-a facut la masina pentru a "remedia" problema:

-Am schimbat oringuri injectoare + suruburi bride injectoare + chestiile din capul injectorului + reglat avans si injectoare la -2 grade BTDC (La recomandarea lui EEXCALADE )

-Montat supapa de sens intre filtru de motorina si pompa tandem

-Curatat injectoare cu solutie de la Wynn's

-Schimbat filtru de motorina (Bosch )

-Schimbat valva unisens de pe filtru de motorina ( pe Bosch)

-Verificat toate cele 4 bujii ( date jos si puse direct la baterie , sunt ok )

-Verificat debitul pompei din rezervor , si baga destul de mult si la pornire si in timpul mersului

-Diagnoza cu VCDS ( fara erori la autoscan , iar injectoarele sunt in valori de maxim 0.2 la 90 de grade)

-Tachetii au doar 25k km , iar axul cu came este in limitele uzurii

-Baterie Varta 75 AH 750 A  noua.

-Schimbat diferite tipuri de motorina

-Schimbat pompa tandem cu una din dezmembrari  ( face la fel)

Antigelul din vas nu scade , doar nivelul uleiului (completez dupa 5-6 mii cam cu 500-600 ml).

Ce am mai observat eu ar fi urmatorul lucru: 

-Lasand masina cu botul in jos , timp de o saptamana , am pornit-o in fiecare zi , ea pornind la sfert. Ultimele 3 zile am lasat-o nepornita , iar cand am pornit-o , a balbait timp de 4-5 secunde si apoi a pornit, totul din prima cheie. Dupa am schimbat pozitia masinii , pe loc drept , iar a doua zi cand sa o pornesc , din nou masina a pornit dupa 3-4 chei.

Pompa din dezmembrari are 038145209M iar pompa de pe masina este 038145209H. 

Atasez 2 filmulete , pentru a detalia problema.

https://www.youtube.com/watch?v=HFMqYEVAY_c&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=5pknPuCmhzI&feature=youtu.be

Orice sfat este binevenit, doar sa scap de problema. 

Multumesc.

 

Inca nu am dat de capat problemei. Am mai schimbat cateva pompe tandem si la fel face... penultima varianta ramane pompa din rezervor , sau o canistra cu benzina :(

Cineva bun pentru gama VAG? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@ brook; m-am confruntat cu problema asta ca a ta jumate de an, la un moment dat porneam masina cu spray ca ma saturasem sa tot dau la automat pana descarcam bateria. Am schimbat oringurile si suruburile injectoarelor, au trecut 4 ani de cand am facut interventia si nu mai am probleme cu pornirea. Motorul meu e BKD , 330.000 km; la motor nu s-a umblat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Brook ,pare ca se lasa cu inlocuire chiulasa. Uzura mare in locasurile injectoarelor,trebuie verificat.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot ca si EEXCALADE as merge pe chiulasa dar incearca sa o lasi parcata intr-un loc plan si sa ii pui contactul de multe ori si dupa sa ii dai la automat sa vezi daca iti mai face figura!

Exista posibilitatea ca pompa din rezervor sa nu faca indeajuns de multa presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa cum am scris in post :

- Am schimbat oringuri injectoare  cu tot cu suruburi complet ,  pe bosch

-Acum 2 saptamani am schimbat si pompa din rezervor ( SH ) 

-Am plecat in concediu ( 4000 km ) dar cand parcam masina , era cu plinul facut mai tot timpul , iar dimineata dupa 3 zile de stat in acelasi loc , cu botul putin ridicat a pornit la sfert. S-a mai intamplat sa stea si 2 zile in alte locatii si la fel , a pornit la sfert. Intamplarea face ca , ajuns in Romania , am parcat masina cu un sfert de rezervor ( 15-20 l ) pe loc plan , perfect drept ( EEXCALADE stie ) , iar a doua zi dimineata a pornit dupa 4-5 chei destul de lungi. Urmatoarea zi la fel. Problema persista doar cand rezervorul este pe jumatate golit. 

@Torque , pun contactul si de 20 de ori se aude pompa din portbagaj , dar tot la fel face cand dau la automat , parca invarte fara motorina , iar cand porneste , o ia dintr-o data.

Orice sfat bun e binevenit. 

 

p.s. M-am saturat :(:pale:

Modificat de brook
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa se desamorseze instalatia de alimentare.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 30.05.2016 at 11:40 AM, F l o r i n said:

greu de zis, fara efectuarea de verificari

 

On 30.05.2016 at 2:23 PM, EEXCALADE said:

1.cablaj; 2.electromotor

Ei bine am facut si o interventie la electromotror, putin mai dubios si mult pe incredere dar parca as mai face o verificare la electromotror si in alta parte deoarece dupa ce a schimbat niste carbuni la el si nu mai stiu ce rulment....a zis ca ar trebuii sa mearga "mai bine"....si acum adevarat nu mai face asa des, dar tot face :) Mecanicul a scos electromotorul si l-a dus la un "amic" electrician care l-a "reparat"...Voi ce ziceti? ce imi recomandati sa fac ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, Fanel said:

E posibil sa se desamorseze instalatia de alimentare.

 

Bun. Cum imi dau seama? sau ce mai trebuie schimbat? intr-o vreme am avut si valva unisens , si tot degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!