Jump to content

Revizie Octavia 1 25.000km


Mariuz__
 Share

Postare recomandată

Nu e teapa, este pretul de service. Iti convine, bine, nu iti convine iti cumperi piesele din alte surse.

Oricum Skoda recomanda schimbarea distributiei la motorul tau la 90.000, nu la 110.000.

Poti considera ca nu ai facut-o la timp si ai amanat "jupuiala" si in plus ai avut noroc cu carul ca nu ai distrus nimic la motor prin ruperea curelei de distributie. Sa fi vazut atunci cheltuiala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • godoroja

    10

  • furiarosie

    6

  • Mariuz__

    3

  • bbv1976

    3

:)

Eu am dus placutele de pe fata pana la 40.000 :D si mai tineau un pic...

De alea de pe spate, nu comentez nimic... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e teapa, este pretul de service. Iti convine, bine, nu iti convine iti cumperi piesele din alte surse.

Oricum Skoda recomanda schimbarea distributiei la motorul tau la 90.000, nu la 110.000.

Poti considera ca nu ai facut-o la timp si ai amanat "jupuiala" si in plus ai avut noroc cu carul ca nu ai distrus nimic la motor prin ruperea curelei de distributie. Sa fi vazut atunci cheltuiala...

Culmea stii care este, ca la 90000 i-am intrebat de distributie si mi-au spus ca la motorul asta se schimba la 120000. Am mai auzit treaba asta la cineva si am decis ca sa schimb la 110000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Azi am facut si eu revizia de ~20.000km (a 2-a) la Brady si mi s-a parut cam scumpa. Adica vreo 6 mil, cu uleiul meu (1,9 mil) :P

Si au schimbat tot aceleasi filtre si ulei ca la prima revizie, numai ca acum manopera a fost normata la 3,1 ore (peste 2mil manopera!!!) nu 1,2 ore ca la prima revizie. A mai facut cineva de curand revizia de ~20k km la Brady? Asa se normeaza mai nou? Am o vaga impresie ca am fost tepuit. Insa am stat ca si prima data langa masina si totul a fost ok.

Modificat de furiarosie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut,

cu respect,

Cer sfat in urmatoarea problema:

octavia 1, business, 1.9cc, 90cp.

-am masina de 11.000 km (106000 km in total), si inainte de a o cumpara a fost dusa la avia si facuta revizia completa (distributie+ulei+filtre - cu siguranta a fost facuta).

-eu merg putin cam aiurea cu ea (ma grabesc mereu), si doar sunt atent ca temp apei sa ajunga macar la 60 grade inainte de a trece de 2500-3000ture. Apoi cat se poate spre 4000 si. In schimb tin la ea ca la viata ("trb sa mearga brici!"), deci vreau numai bun pt ea :) .

-numai OMV-euro 5 papa.

-discurile cred ca eu le-am ovalizat prin franari in scurt si dese (acum vibreaza volanul la frana).

Ma gandeam sa ma duc cu ea acum iar la revizie sa ii schimb ulei+filtre+discuri.

Intrebari:

-ce ulei sa iau?

-placutele sunt uzate ~25% (cf mecanic), sa le schimb si pe ele?

-sa astept inca 4000 km pana la revizie?

-se gaseste cineva atat de priceput in masini vag, dar si amabil sa se uite la masina sa spuna exact ce trb schimbat/reparat la ea (eventual contra cost)?

-acel cineva poate sa recomande un service care sa faca opratiile respective de inlocuire/reparare numai in prezenta mea, intr-un timp relativ scurt (o zi), si care sa nu ma puna sa le platesc jumatate din valoarea masinii (apropo de avia, PBN, etc.?

imi cer scuze daca cumva am fost prea direct, sau daca am gresit topicul.

Multumesc,

Ionut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

cu respect,

Cer sfat in urmatoarea problema:

octavia 1, business, 1.9cc, 90cp.

-am masina de 11.000 km (106000 km in total), si inainte de a o cumpara a fost dusa la avia si facuta revizia completa (distributie+ulei+filtre - cu siguranta a fost facuta).

-eu merg putin cam aiurea cu ea (ma grabesc mereu), si doar sunt atent ca temp apei sa ajunga macar la 60 grade inainte de a trece de 2500-3000ture. Apoi cat se poate spre 4000 si. In schimb tin la ea ca la viata ("trb sa mearga brici!"), deci vreau numai bun pt ea ;) .

-numai OMV-euro 5 papa.

-discurile cred ca eu le-am ovalizat prin franari in scurt si dese (acum vibreaza volanul la frana).

Ma gandeam sa ma duc cu ea acum iar la revizie sa ii schimb ulei+filtre+discuri.

Intrebari:

-ce ulei sa iau?

-placutele sunt uzate ~25% (cf mecanic), sa le schimb si pe ele?

-sa astept inca 4000 km pana la revizie?

-se gaseste cineva atat de priceput in masini vag, dar si amabil sa se uite la masina sa spuna exact ce trb schimbat/reparat la ea (eventual contra cost)?

-acel cineva poate sa recomande un service care sa faca opratiile respective de inlocuire/reparare numai in prezenta mea, intr-un timp relativ scurt (o zi), si care sa nu ma puna sa le platesc jumatate din valoarea masinii (apropo de avia, PBN, etc.?

imi cer scuze daca cumva am fost prea direct, sau daca am gresit topicul.

Multumesc,

Ionut.

pai faci asa.

Te duci sa se uite la masina la avia. Verifica neaparat daca e schimbata distributia. Masina nu mai este in garantie deci poti lua piese de la userul volksman de pe forum ( da-i un mesaj privat) sau din alta parte. Vei ajunge la jumatate de pret fata de dealer. Apoi sugestia mea ar fi sa iei legatura tot pe forum cu Ardei_iute sau cu Barbato mihail de la avia. Te duci acolo cu piesele cumparate de tine si manopera nu te costa mult. Dar neaparat verifica daca are distributia facuta. Daca ai zis ca o ai de 11000 km si are acum 106000 in mod sigur fostul proprietar nu i-a facut distributia. In mod normal kit-ul de distributie costa 800-900 ron. Manopera nu ar trebui sa coste mai multe de 350-400 ron. Daca iti cumperi tu filtru aer/polen/motorina/ulei si ulei ( 250-350 RON) ai sa platesti manopera pentru astea. Cam asta ar fi. Trebuie sa mai verifici daca a fost schimbat lichidul de frana ( la fiecare 2 ani se schimba) - te costa putin, cumpara lichid de frana DOT4 tot de la volksman si schimba-l si pe asta. de asemenea vezi ce e cu frana de pe spate ( daca nu ai discuri). Daca nu ai discuri curata sistemul de franare pe spate. Fa-i si o geometrie ca sa fii sigur ca e ok. Ar trebui sa mai verifici si bucsele de bara stabilizatoare ( problema recunoscuta la octavia 1).

In rest cam asta. Inca ceva, vezi ce-i cu bateria, ca s-ar putea sa-ti puna probleme daca nu a fost schimbata deloc. verific-o si pe aia iar daca nu e necesar nu o schimba decat cand cade.

Ziceai de discuri. Daca sunt ovalizate cumpara-le si pe alea tot din alta parte, nu de la reprezentanta.

Modificat de godoroja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam de raspunsuri!

Distributia e schimbata integral la 95000 cand am luat-o, de asta sunt sigur.

Deci urmatoarele raspunsuri le am:

1.vorbesc cu ardei_iute sau barbato

2.ma duc la avia sa imi spuna ce trb.

3.ma duc si iau piese de la volskman.

4.ma intorc la avia sa mi le schimbe si sa le ingrijeasca.

mai raman:

5.ce ulei cumpar?

6.sa mai astept sau nu 4000 km?

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5.eu intotdeauna am pus ARAL HIGH TRONIC 5W-40 pt motor diesel ( si pana la 120000 km tot 90 CP am avut)

6. Eu reviziile le fac intre 10000 km-12500 km ( am eu un fix si schimb absolut toate filtrele existente si uleiul)

Astea sunt din experienta mea cu aceasta masina. Poate altii au alte pareri/alte service-uri/locuri de cumparat piese... :blink:

operatiunile expuse mai sus au fost facute pe masina mea, si preturile sunt mai generale, de ex. kit de distributie vad ca vinde volksman la 690 RON. Asta-i treaba ta de unde le iei eu am pus o medie asa. Tu cauti insa cea mai buna oferta. Sa nu ma iei dupa aia la palme :lol: :lol: :lol:

Modificat de godoroja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ok, a doua revizie efectuata la BRADY MILITARI(astazi 26.03).Filtrele si uleiul aduse de mine,doar manopera 340 RON.ENORM,NISTE HOTI,tras de timp a durat 1 ora iar revizia nu a mai inclus nimic altceva.NISTE NEMANCATI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci impresia mea a fost in regula cum ca te cam tepuiesc astia la brady :)

Iar la Avia eu am cam jurat sa nu mai ma duc (alti magari) asa ca nu-mi mai ramane nici un dealer :D( Pt ca Porsche iese din schema

OffTopic: Cineva din provincie poate sa laude, obiectiv binenteles, vreun dealer local? Ma refer la provincia apropiata de Buc (Pitesti, Valcea, etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca la Elcar Gid Buzau...pe mine care am plecat scarbit ultima data de la Avia m-au multumit de fiecare data. Lucreaza atent si sunt foarte receptivi la problemele tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...doar manopera 340 RON...

Adic

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

... si eu care mi-am facut programare la ei pt revizia anuala :evil: ... am mers pe principiul cel mai putin rau dintre cei rai... o sa va zic dupa 8 mai cat m-a costat si ce mi-au facut :) . Revizie anuala la 32500 in bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am facut revizia de 30k km la Elcargid Buzau. Multumesc inainte de toate lui Alextz care mi-a recomandat acest dealer-service. Sunt foarte incantat de cum au decurs lucrurile. De la felul cum te primesc si te trateaza pana la felul cum se ocupa de masina. EXCELENTE servicii si EXCELENTE preturi!

Am luat toate filtrele si uleiul de la ei pentru ca preturile (luate inainte prin telefon) au fost cele mai mici.

Si acum sa va povestesc un pic mai in detaliu: mi-au dat scutul jos (nu doar desfacut la un capat) si bine au facut caci au observat o mica scurgere de ulei. Scurgere care pana la urma s-a dovedit a fi de la un surub nestrans cum trebuie (cred ca s-a slabit in timp caci nimeni nu a umblat acolo) cred ca de la retur turbo. S-a rezolvat fara sa platesc nimic in plus, s-a facut si o proba si nu a mai curs. Mi s-a luat o piatra de pe inima :)

Am schimbat toate filtrele plus lichidul de frana ca peste 2 luni fac 2 ani. Reglat si franele pe standul de franare, facut pe garantie degresat si curatat de geamuri fata. Si tot ce trebuie la o revizie de 30k cu numai 540RON !!! Manopera pentru revizie a fost 2,3 ore fata de peste 3 ore cat m-a taxat Brady la 20k si am schimbat acum si filtrul de motorina. Ora de manopera e 64,5RON fata de 100RON la altii :P

Ce sa mai una peste alta a fost asa cum ar trebui sa fie la un service care se respecta. Dl. Vlad e foarte amabil ma informa despre orice mica problema. Nu am stat langa masina ca nu era nevoie, geamul de la sala de asteptare la elcargid e foarte mare si vedeam tot.

Deci recomand la randul meu cu mare caldura Elcargid. Si mai e si aproape de Bucuresti.

Bafta

Modificat de furiarosie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am facut in acest weekend revizia la 30k km la Avia Motors Militari ! pe factura 6,6 mil cu ulei aral high tronic (al lor :) ) Am mai schimbat doar filtru motorina,aer si ulei. Manopera 2 ore :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce e asa de ras? Ca ai dat peste 220 RON in plus fata de mine ca nu inteleg.

Mentionez ca sa se inteleaga bine de ce am zis cu 220 RON in plus, ca la mine revizia propriu zisa a costat 420RON iar restul pana la 540 a fost schimbul de lichid de frana plus lichidul.

Deci concluzia o trageti voi si mai ales colegul care nu cred ca si-a dat seama ce afacere a facut cu avia :banghead:

Modificat de furiarosie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce e asa de ras? Ca ai dat peste 220 RON in plus fata de mine ca nu inteleg.

Mentionez ca sa se inteleaga bine de ce am zis cu 220 RON in plus, ca la mine revizia propriu zisa a costat 420RON iar restul pana la 540 a fost schimbul de lichid de frana plus lichidul.

Deci concluzia o trageti voi si mai ales colegul care nu cred ca si-a dat seama ce afacere a facut cu avia :)

Pai in primul rand , rasul era pt colegul care se plangea ca a dat 6 mil cu uleiul lui , sorry pt neintelegere ! cred ca nu m-am adresat cui trebuie.

btw, ce ulei ai folosit ? stiu ca service-urile din tara nu prea folosesc aral tocmai pentru ca pretul e destul de ridicat !

te cred ca esti multumit cu servicul din buzau, dar vad ca esti din bucuresti si sa nu imi spui ca atunci cand ai o problema vei da fuga la buzau ca nu te cred...mi se pare jalnic intr-adevar ca nu avem service-uri in bucuresti de care sa ne declaram multumiti si nici nu stiu cum putem schimba asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt colegul care "plangea" in 2006 ca la Brady am dat 6 mil cu uleiul meu :D Si mi s-a parut f mult, si de aia am ajuns la Buzau. Nici avia nu-s mai departe, deci iar nu inteleg rasul tau. Fara suparare.

Si da ma voi duce la Bz pt orice chestie care e fezabila dpdv cost-calitate. La revizie am iesit cu cel putin 200 RON in avans scazand si motorina de ~50RON.

Si ulei stai tu linistit ca am pus super ulei, si parerea mea nu dau Castrol pe Aral dar asta e un pic off-topic. Am ulei Castrol SLX Professional 5w40 inlocuitorul lui Castrol TXT Softec 5w40, deci un ulei abia scos pe piata. Parca in febr 2007 :D

Modificat de furiarosie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Azi, 4 august, inspectia de 2 ani (20.900 km) - masina Octavia Tour 1.6 MPI.

Dealer (Service) - INTERCAR Sibiu.

Cost - 370 RON.

Operatii - schimb ulei (Texaco Havoline, baieti gigea, au lasat in portbagaj restul de ulei - acu' un an la fel cu ulei OMV), filtru ulei, suflat filtre aer si polen (nu a fost necesara schimbarea), reglat faruri, verificat presiune roti (sic :rolleyes: ), diagnosticare pe computer (la cateva saptamani se mai aprinde EPC-ul - opresc motor, repornesc => in regula, ei au zis ca "ramane sub control masina!!!!!!!!!" ), cam atat imi aduc aminte...

Eu zic ca am scapat ieftin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a fost necesara schimbarea filtrelor de aer si polen??? Da pe unde ai circulat? Germania cumva? Eu merg destul pe la SB si e destul praf si acolo (trafic ca-n Bucuresti si chiar mai rau pe alocuri - weekend-ul trecut abia am intrat in SB). Si ce ulei e ala? Sincer nu am auzit de asa uleiuri pentru VW ;) Or fi daca respecta normele VW pt motorul tau dar totusi puteai pune un ulei recunoscut, batatorit ca sa zic asa (Castrol, Mobil, Aral). Si in plus sa pleci cu erori si sa zici ca e ok nu pare profesionist deloc. Mie nu-mi miroase deloc bine ce fac aia la Intercar. N-ai scapat chiar ieftin pentru o treaba cam de mantuiala facuta nu te supara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaaa, ok. Exact chestiile astea 2 le-am pus si eu la Brady cu aceeasi suma si sunt de parere ca sunt foarte de folos - mai ales cand mergi pe carosabil umed, dupa ce tocmai ai spalat masina.

Un tip de la Brady, de la service, le zicea "sorturi" ("shortzuri") si nici eu nu intelesesem la ce se refera :-)

PS2: Aveti careva idee unde pot pune aparatori de ploaie (la geamurile din fata, mai ales), eventual originale, si cat costa ? Ca am vazut la o Octavie, deci exista. Recunosc ca la Brady inca nu am intrebat. Deasemena, daca stiti careva daca au ceva dezavantaje... zgomot/shuierat suplimentar la viteza mai mare, etc.

Incearca aici http://www.auto-accesorii.ro/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
Azi, 4 august, inspectia de 2 ani (20.900 km) - masina Octavia Tour 1.6 MPI.

Dealer (Service) - INTERCAR Sibiu.

Cost - 370 RON.

Operatii - schimb ulei (Texaco Havoline, baieti gigea, au lasat in portbagaj restul de ulei - acu' un an la fel cu ulei OMV), filtru ulei, suflat filtre aer si polen (nu a fost necesara schimbarea), reglat faruri, verificat presiune roti (sic :( ), diagnosticare pe computer (la cateva saptamani se mai aprinde EPC-ul - opresc motor, repornesc => in regula, ei au zis ca "ramane sub control masina!!!!!!!!!" ), cam atat imi aduc aminte...

Eu zic ca am scapat ieftin...

La 2 ani nu este necesara si schimbarea lichidului de la servo frana/directie, antigelul sau alte lichide? M-ar interesa ce trebuie schimbat la implinirea a 2 ani (masina O1 motor ALH). Mentionez ca nu trebuie sa schimb ulei si filtre am facut asta acum 3k km, adica acum 3 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La doi ani se recomanda schimbarea lichidului de frana...ai grija sa aibe aparatul special de schimbat lichid frana sub presiune..ca altfel e mai complicat...din cauza abs-ului. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lichid de frana, antigel dar nu te grabi sa te duci, baga si astea in urmatoarea revizie pe care o vei face. Sa nu pierzi timp de 2 ori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Pai normal ca la nivelul profesionistilor de la Brady iti spune "sorturi".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!