Jump to content

Care e cel mai bun ulei pentru TDI PD ?


AndreiO2
 Share

Postare recomandată

Atunci e chiar afacere ! Fuchs se remarca prin tehnologia de curgere rapida la rece XTL. Ravenol cu Clean Synto...ambele uleiuri fullsintetice made in Germany, preturi rezonabile.

@ z_a_c : Cred ca orice ai alege intre Fuchs Gt1 5w40 , Ravenol VPD sau VMO , vei fi mulțumit.

Modificat de olteanu82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezonabile ?? fuchs gt1 5w40 e 80 lei bidonul de 4L pe siteul ala..asta e super pret ! pacat ca am facut schimbul de ulei acum o luna si nu l-am ales...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut Ravenol(original Castrol) VMO, acum am VPD dar ma "roade" sunetul la pornire...2-3 secunde acel zgomot fara ungere. Exista vreun ulei la care sa dispara acel zgomot ? Stiti despre ce vorbesc...si asta nu numai la rece. In rest sunt multumit de ulei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La TDI? Secunde fara ungere? Zgomot?

N'am asa ceva. Cu niciun ulei....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrie și în cartea mașini ca motorul la rece scoate zgomote mai puternice și ca este absolut normal timp de câteva secunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e altceva. Zgomotul produs insa este din cauza avansului injectiei care poate fi pana la 10 gr BTDC la o temp a antigelului de -20 gr C la care se mai avanseaza dinamic pana la 3 gr in functie de temp aerului de intrare, fata de 1 gr ATDC cu motorul cald si aer cald. Nu de la lipsa ungerii sau alte balarii.

Motivul? Cel mai important este diesel fuel ignition delay compensation.

Iar al doilea este air temp charge rate din cilindru, care cu cilindrul rece nu ajuta foarte mult la incalzirea aerului si tot jobul ramane compresiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum revenind ontopic.

Domnul z_a_c chiar a specificat ca "nu numai la rece" ii face secunde de zgomot.

Eu nu stiu despre ce vorbeste, n'am patit niciodata. Parerea mea e ca nu'i normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cald se aude mai putin dar tot il simt. E acel zgomot de fier pe fier sa zic asa, cand uleiul nu e "urcat" sus. Ma gandesc poate este un ulei care lasa pelicula pentru a micsora uzura de frecare a metalelor. Nu cred ca-l aud numai eu, ascultati mai atent la pornire si mai ales la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorbul semiinfundat cu depuneri pe sita  dupa 14 ani  pana la 80% din masini au......si posibil uzura ax came evacuare  la ani multi si schimburi lungi la tinerete....daca masina are km multi ,cuzinetii de biela si ei nu mai sant la prima tinerete...

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect nec100 cel mai bine daca schimburile de ulei s-au facut tarziu sau ulei de calitate indoielnica recomand baia de ulei jos curatat depunerile si sorbul la pompa de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt un golf 5 2.0 bmm dotat cu filtru de particule,ce ulei imi puteti recomanda si mie,si ce norma.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ulei 5w30 cu norma 507.00, motul/ravenol/fuchs/valvoline, sa fi atent la data fabricatiei si sa-l schimbi la 8 -10 000km chiar daca e longlife.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merge fara probleme la 15.000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa pun mecanicul sa asculte si sa vad ce spune, are acelasi tip de masina ca a mea. Oricum trebuie sa-i fac o verificare generala. Deci la voi cand porniti se aude rotund din prima ? Nu se schimba sunetul motorului dupa 2...3 secunde ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand motorul are sute de mii de km e normal putin zgomot la pornire cateva secunde  cea mai importanta e presiunea uleiului sa fie in parametri cf manual reparatii  atat la ralanti cat si in turatie  masurata la 90 grd temp lichid racire.

Presiunea se masoara cu un manometru montat in locul sondei de ulei  in service. Verificare ce e bine sa fie facuta in opinia mea din 30k in 30k...preventiv dupa 150k rulaj al motorului.

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea merge rotund din prima zecime de secunda de cand a terminat electromotorul de invartit. Cu exceptia pornirii la -25 gr C de revelionul asta dupa ce a stat doua zile nepornita. Atunci a avut cateva secunde grele. S'a rupt un ball pin de la un injector. Eu dau vina pe ulei insa.

Ce'i drept, motorul meu e nou nout dar si cel vechi la 100.000 km pornea similar

Modificat de dlbogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Z_a_c la fel e si la mine. La fel e la toti te asigur, doar ca sunt putini cu "ureche fina" care sa sesizeze acel tacanit pret de 2 secunde la pornire. Tacanitul e de tacheti, pana isi trag ulei in ei - ABSOLUT NORMAL pentru masinile tdi mai vechi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am parcurs destul de multe pagini din threadul asta, dar anumite informatii nu converg cu ce am citit legat de motorul V10 diesel de pe Touareg - ma refer la AYH/BKW

Recomandarea pare sa fie 505.01 (ca la BKD) - http://www.europaparts.com/oil-change-kit-touareg-tdi-v10-bkw.html 

Aici insa am citit de 506.01 pt V10.. Sau voi va refereati la 2006+?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de motorul V10  cat si acel R5 montat atat pe touareg cat si pe T5  pana in 2006  trebuie sa foloseasca strict uleiuri cu norma 506.01. si grad de vascozitate 0w30.    Dupa 2006 se merge pe norma 507.00

Doar un exemplu de PDF unde este mentionat lucrul acesta.  

 

 

http://www.online-lubricants.co.uk/Q8%20Formula%20V.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PT MOTOARE R5  SI V10   2003-2010

MOBIL1 5W30 ESP FORMULA    

NORMA VW50700 

mai performanta

 

inglobeaza norma  vw50601 (o depaseste)

vw50601  fiind o norma din 2000  mai slaba tehnologic.

 

http://www.mobil.co.uk/UK-English-LCW/carengineoils_which-oil.aspx

 

 

http://translate.google.ro/translate?hl=ro&sl=en&u=http://www.brick-yard.co.uk/forum/oil-50601-v-50700-once-and-for-all-i-hope_topic47209.html&prev=search

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o nelamurire. se prespune ca Vapsoil-ul este Shell helix ultra. uitandu-ma mai bine nu am gasit shell helix ultra 5w40 cu norma 505.01 in schimb vapsoil-ul are 5w40 cu 505.01. nu stiu ce sa cred. mai am vreo 1000 km pana la schimb ...cred ca raman Fuchs-ul si Valvoline-ul si eventual Ravenol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

noobsound

 

Ai intuit bine, uite o marca in care am incredere mai mare, prin transparenta mai mare care o ofera si nu numai, uite ce zic ei despre utilizarea lui 5w30 aprobat 504/507 si mai cu seama despre varianta dedicata aceste norme VW: Specific 504 00 507 00 5W-30 (GB).pdf

 

Ei si ofera, pentru motoarele in cauza R5 si V10, un ulei cu adevarat sintetic grupa V: Specific_506_01_506_00_503_00_0W-30_(GB).pdf

Din fisa de securitate se observa la sectiunea 3, ca acest ulei nu are mineral in blend si este pur sintetic: MDSN Specific 506 01 506 00 503 00 0W30.pdf

 

Multa bafta la ales, mai ales ca trebuie sa ai atentie mare fiindca 0w30 e cam cea mai scumpa varianta de vascozitate daca il iei pur sintetic cum recomanda VW, deci trebuie plecat de la premisa ca un schimb de ulei va costa mai mult decat in mod normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flash pointul cam slabut...fata de ce este in piata astazi...

 

Opinia mea este ca  pt R50 e mai bun un ulei 5w30 din lista OFICIALA  norma  PORSCHE C30  la zi  

Testat suplimentar si aprobat  pe circuit de curse peste 100 ore  de formula 1 (NURBURGRING) si aprobat   de viata reala....cu UOA  aprobate de PORSCHE  ce nu risca in motor liste  cat cartea de telefon masina fiind ultrapremium.

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!