Jump to content

Care e cel mai bun ulei pentru TDI PD ?


AndreiO2
 Share

Postare recomandată

In afara Romaniei,gasesti pe cineva sa-ti aduca.Fabrica este in Turcia,asa ca mai bine schimba marca pe ceva Made in Germany.  LM ,Ravenol,care sunt si pe la noi.

Care fabrica este in Turcia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca pe bidon scrie Made in EU, inseamna ca este Turcia? :10[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca este facut in spatiul Uniunii Europene, una din tari ;)

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca pe bidon scrie Made in EU, inseamna ca este Turcia? :10[1]:

Inseamna ca este ambalat intr-o tara membra a UE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rafinaria se numeste Atas. De acolo vine cu cisterna la Cazanesti, jud. Ialomita, si este imbuteliat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din 88 au joint venture cu CATASTROL si fac doar blendigul acolo (amesteca)  aditivii Castrol cu baza care nu stim de unde provine ....de obicei in Europa provine din RUSIA de la RAFINARIILE mari certificate international .

 

www.turcas.com.tr    se seteaza  english se scrie Castrol in fereastra de search  meniu apoi   milestone si se vede  evolutia pe ani

 

Din  1987 au uzina blending de 35000mp terminalul de la ATAS e folosit de BP(CASTROL) si SHELL

 

CATASTROL TURKIS BLENDING  KALITE ........

Turcas.pdf

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rafinaria se numeste Atas. De acolo vine cu cisterna la Cazanesti, jud. Ialomita, si este imbuteliat.

 

De unde ai informatiile acestea?

Este o ironie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica si shell poate veni din turcia?! cum recunoastem daca da?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o realitate nicidecum o ironie  planturi de blending sant peste tot in lume  inclusiv la FOSTUL  LUBRIFIN  BRASOV acum TOTAL ROMANIA    ..... CASTROL vine si din Grecia  nu numai din Turcia   confuzia care se face este ca lumea confunda  fabricat  cu blended (amestecat)  aditivii nicidecum nefiind produsi in locatiile de blending..

Smecheria este baza uleiului  care nu este la fel de calitativa in toate locatille de blending si fiind probabil armonizata cu piata pe care se vinde uleiul.... baza slaba fiind tradata de flash pointul mic sub 230    si pour pointul ce nu poate trece  mai jos de -39grd  nu mai e nevoie de citit etichete sau coduri de bare...

 

si nemtii au produse cu cod de bare cu 4 in fata si ambaleaza la greu in germania marfa din china de la subsidiarele lor de acolo...  AMBALATORUL FEBI de piese de ex....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...bine punctat :RO flag:  la cealalta masina pun numai Castrol si merge perfect dupa atatia ani :icon_thumleft: o sa trec pe Castrol si la cea din semnatura...oricum, cel mai bun ulei pentru TDI PD este cel care respecta norma ceruta de producator, asa cum au mai spus multi colegi inaintea mea...restul e cancan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si care se schimba la jumate din intervalul specificat de producator

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel Constantin

Recomandati-mi si mie un ulei pentru 1.9tdi euro3,bjb. Masina are peste 150.000km .Multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am pd....cod ajm

din 2002.....o vreme buna(si inainte sa o cumpar)mergea cu Castrol Edge...a fost ok,nu am probleme nici acum,dar de ceva timp ma bate gandul sa trec la Vapsoil din cate am inteles cel original al acestor motoare,doar cu asta se face schimbul la reprezentanta

 

in rest am prieteni care iau motul,liquy moly...uleiuri scumpe dar bune,chiar si Aral Tronic multi folosesc si nu am auzit probleme

in principiu castrol ii foarte ok insa numai daca ii si castrol castrol nu tigania de la Iasi,si din acest motiv as vrea si eu sa renunt,se vede clar o diferenta la culoare la compozitie si calitate nici nu vreau sa ma gandesc intre cel din germani si made in Roooo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vapsoil nu e original e doar un marketing de a induce lumea in eroare cu ambalajul lor, original e doar cel OEM care poate nu e chiar stralucit

 

cum se spune de atatea ori, daca vrei sa te tina motorul mult si bine scazi distanta de schimb la jumate, daca consideri la fel ca mine ca ai o medie de viteza pe acest interval la jumatate fata de occident unde s-au elaborat aceste standarde

 

in rest daca respecti normele VAG in principiu nu are de ce sa apara probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da inteleg...eu oricum in principiu daca nu imi scapa schimb max la 8mii

la 10000 rar ajung si nu tratez nici motorul cu ture excesive,mari,constant si etc.....daca trec putin de 3000 deja ii forta la mine(o depasire,o prostie de a mea si etc)in rest merge mai mereu constanta undeva la 2000(+/- 100-150 rot/min)

 

legat de vapsoil,eu zic ca trebuie sa fie ceva treaba buna ca altfel reprezentanta nu ar lucra cu ei si ii vorba de o gama mai mare opel,vw,skoda,seat...audi

in principiu dupa cum s-a spus trebuie in primul rand sa aiba norma acea pentru pd

am avut si un vento in familie si pe capacul culbutor parca avea acel cod 501.01..ceva de gen si nu am pus doar acea norma,tip si totusi era ok,mergea bine,porneste,nu papa ulei

 

 

toata ideia ii sa schimbi uleiul cand trebuie,sa tratezi motorul omeneste si cam atat,uleiul ii doar o complectare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rog moderatorii de pe aceasta sectiune sa modereze putin acest topic pentru ca observ ca nimeni nu citeste din urma si ultimele pagini sunt cu postari de la useri care nu au legatura si nici intelegere pentru partea tehnica a masinilor si se pierde contributia userilor de calitate.

...ca sa nu mentionez si partea gramaticala...

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

soosy - nu lucreaza nici o reprezentanta cu Vapsoil, e propaganda de-a lor de a induce lumea in eroare cu ambalajele si reclamele lor, e doar un ulei ca oricare altul, nici macar nu s-a auzit de vreo colaborare cu un producator de masini macar, cum se stie de ex despre mult hulitul Castrol care e partener VAG se pare si poate acela sa fie uleiul original, dar nicidecum Vapsoil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

soosy - nu lucreaza nici o reprezentanta cu Vapsoil, e propaganda de-a lor de a induce lumea in eroare cu ambalajele si reclamele lor, e doar un ulei ca oricare altul, nici macar nu s-a auzit de vreo colaborare cu un producator de masini macar, cum se stie de ex despre mult hulitul Castrol care e partener VAG se pare si poate acela sa fie uleiul original, dar nicidecum Vapsoil.

 

VAPS inseamna Volkswagen und Audi Partner Service GmbH si reprezinta asociatia dealerilor VW si Audi din Germania, asociatie care exista de vreo 20 de ani. VAPSOIL reprezinta brand-ul lor in materie de ulei, produsul fiind fabricat de catre o alta firma care se ocupa cu asa ceva. Ultimul lor ulei (504 00/507 00) este produs de Shell.

Este foarte clar (cred) ca VAPS nu "produce" un alt ulei pentru vreo alta marca de masini in afara celor din grup, pentru ca n-ar fi "compatibil" cu numele marcii.

 

Parteneriatele astea (VAPS-Shell, VW-Castrol, etc) se schimba dupa cum bate vantul, nu reprezinta nicio garantie a calitatii sau ceva  asemanator.

 

S-a mai discutat de multe ori in trecut despre ei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu merg pe Motul, de asemenea si un prieten cu PD care pune Specific 505.01 cu diferente majore in bine de consum ulei (defapt nu mai consuma si a depasit 15k din greseala) si zgomot la rece

 

nu e cel mai bun dar pentru mine e ceea ce trebuie

 

chestiile de marketing nu ma intereseaza

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa sa fie,eu cat timp am fost pe le vw numai si numai ulei de ala am vazut si chiar si ei confirmau,pe  mine ma bate gandul sa incerc sau sa trec definitiv la vaps insa m-am pus pe ganduri,castrol ii foarte ok insa cel de germania,noi deja nu aveam aici asa ceva...

 

in fine,ideia ii sa mearga totul bine,insa din pacate efectele adverse in timp se vad,nu acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

si in acelasi timp va cer sfatul am masina din semnatura, am luat-o din germania si am mai avut de mers 10.000 km, avea stickerul legat de motor cu Vapsoil, am cautat, am schimbat si dupa 5000 km imi apare pe maxidot sa verific uleiul, acesta fiind exact cum l-am pus-dupa ce am desfacut capota nu mai zice nimic. Am si un zgomot metalic de tacheti vreo cateva secunde la pornire care nu l-am auzit niciodata, deci sunt hotarat sa schimb uleiul cu Liqui Moly Pompe duze, dar nu stiu ce tip de service are masina sau care ar fi cel recomandat. Ce parere aveti, atasez seria caroseriei pentru cine poate sa imi dea detalii. Masina are 220000 dar are toate reviziile deoarece am luat-o de la leasing din germania. Am mai avut un motor 1,9 tdi model Atd si a mers 100000 km numai cu LM PD fara nici o problema, acest lucru imi doresc si pentru acest motor, dar am auzit ca la masinile ecestea mari ar avea un alt regim.

 

VSSZZZ7MZ9V50443

Modificat de Napoleon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!