Jump to content

Upgrade turbina


abstrakt
 Share

Postare recomandată

Salut,  ce turbine se pot monta  plug-and-play pe un ALH?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce vrei sa schimbi turbina?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa o schimb(momentan), vreau sa stiu ce posibilitati am cand o sa se duca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Pe un motor 1.9 tdi ASV, 110 cp, non-pd, as putea pune o turbină vnt-17? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu vorbesti cu cei care fac turbine? Sunt cei mai in masura sa-ti spuna ce se poate si ce nu. Ex. Alex Haplea sau Cipos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sunt din Oradea si Cipos parcă e din București :-(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si crezi ca nu raspunde la telefon, sau ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu îmi permite timpul să ajung prin București! Dar dacă l-aș suna m-ar putea ajuta cu niște sfaturi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omule! De ce sa ajungi in Bucuresti? Nu exista curier???

Suna si spune ce vrei sa faci. Iti va spune daca se poate sau nu si iti va da si pretul. De schimbat o schimbi in Oradea la tine. 

Greu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Boss, am vrut să umble el la mașină, nu mecanicii din Oradea! Da mulțam de răspuns! ;-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa mergi pe varianta mea. Nu-i cine stie ce inginerie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 27.09.2016 at 10:32 AM, Socolan Sergiu said:

Salut! Pe un motor 1.9 tdi ASV, 110 cp, non-pd, as putea pune o turbină vnt-17? 

On 07.07.2016 at 7:52 PM, ~LauR~ said:

Merg turbinele de pe 131cp 1749va si cea de 150cp 1749vb la ambele mai ai nevoie de furtunu ala rosu in forma de "S" care este pus tot pe motoarele cu turbinele ce le-am scris.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Un numar de telefon in pm de-al lui cipos imi trimite si mie cineva?

Sau eventual cum sa pot da de el? 

 

Am vazut ca nu mai e activ pe forum dar inca e in domeniu. 

 

@C o s m i n cum se poate scoate aceasta limitare a userului nou care nu poate posta - trebuie aprobare la fiecare post (de fapt user mai vechi, al meu, cel de pe care postez), dar nu prea am postat. 

Modificat de Xuereb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut

Am citit tot topicul si nu am inteles ce inseamna turbina hibrid! Ma poate lumina cineva?

E cazul ala in care intr-o carcasa de turbina de 140cp se pune miez, compresor si palete mai mari?

Multumesc

PS

Masina din semnatura, cod motor CBAB 140cp, care e presiunea maxima suportata de turbina mea si care e presiunea optima de lucru?

Modificat de duduratoy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu o turbina hibrida se poate face prin mai multe modalitati, depinde mult ce se vrea de la masina respectiva.

- se schimba doar partea de evacuare cu alta mai mare/mica plus cele necesare in interior

- se schimba doar partea de admisie cu alta mai mare/mica plus cele necesare in interior

- se schimba ambele parti cea de admisie si cea de evacuare plus cele necesare in interior

- se alezeaza turbina stock in functie de kitu ales si se schimba absolut tot miezu

Asta cu presiunea cel mai bine iti poate spune unu care face softuri, dar sa fie sincer...sau o poti afla chiar tu cu un log in mers la Measuring blocks -> canalul 11 la spec.intake.press

Daca nu ma insel cea de 140 cai merge stock 1.35/1.38 bar...sa ma corecteze cineva daca gresesc...cat duce maxim numai ea stie :))

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie cumva sa scad din presiunea specificata din canalul 11 presiunea admosferica?

Adica din 2437.8-989.4=1448.4, adica turbina mea lucreaza momentan la o presiune aproximativ de 1.45 bar?

Multumesc

 

LOG-01-003-010-011 a 3-a.csv

LOG-01-003-010-011 a 4-a.csv

Modificat de duduratoy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai calculat totul corect :icon_thumright:

Am uitat sa iti mai zic sa scazi presiunea admosferica in postul de mai sus...  ( poate modifica postu un moderator )

Nu ai pt ce !

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, ~LauR~ said:

 

Daca nu ma insel cea de 140 cai merge stock 1.35/1.38 bar...sa ma corecteze cineva daca gresesc...cat duce maxim numai ea stie :))

Cam 1.55, cu varf de 1.6. Dar asta e deja impinsa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1749va de pe bkd merge cu 1.35 "din fabrica" si recomandat e sa nu treci de 1.5. Este cea mai sensibila din gama de turbine 1749v. Varianta VB (actuator vacumatic) si mai ales cea VC (actuator electronic) rezista spre 1.8. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul meu motor e CBAB, eu de care am, VA, VB, VC?

Momentan pe masina am soft stage 1 aproximativ 185cp, si asi vrea sa trec la stage 2 aproximativ 195 cp, dar nu stiu daca ar trebui sa mai inping turbina mai sus

Din cate am inteles turbinele VB si VC duc pana la 1.8 bar?

Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai 1749 VA, eu am am avut 160 cp si 350 NM cu 1.44 bar cu turbina asta si a facut poc dupa un an si ceva...eu zic ca a picat datorita faptului ca era destul de uzata si nu de la soft.

Acum am 1749 VB ( cea de 150 cai, asta merge stock cu 1.5 bar ) si am 170 cp si 390 NM cu 1.56 bar

1749 VB nu cred ca tine 1.8 bar dar GT1749 VC tine !

Poate ma insel, dar EU nu cred ca ai acum 185 cai la 1.45 bar iar turbina care o ai acum nu o sa tina 195 cai...pt caii astia iti recomand sa pui turbina GT1749 VC cea de 170 cai ( tine 200 cp ) sau 1756 VK cea de pe audi 2.7 ( tine 220-230 cai ) altii au dat si mai mult in ea.

Succes !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare 

Îmi cer scuze ca postez aici dar nu știu unde sa adresez o întrebare... 

Pot sa pun o turbina asv de pe un golf 1.9 diesel pe un golf 1.9 axr, dacă da, trebuie sa fac vreo modificare ceva ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina de ASV are prinderea pe colier la furtunu care iese din ea si duce spre intercooler plus tot traseu, iar la AXR este pe siguranta si mai trebuie sa modifici si teava de gaze care duce din ea la EGR, schimband pozitia, sau anulezi EGR-u.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina de 2.7 nu o sa aiba lag mai mare decat cea de 170 cp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, ~LauR~ said:

Turbina de ASV are prinderea pe colier la furtunu care iese din ea si duce spre intercooler plus tot traseu, iar la AXR este pe siguranta si mai trebuie sa modifici si teava de gaze care duce din ea la EGR, schimband pozitia, sau anulezi EGR-u.

Teava cum o modific fără sa o rup și furtunul care merge la intercooler trebuie schimbat adică luat cel de la ASv sau merge cu ala de la axr adică în loc de siguranță sa ii pun colier  ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!