Jump to content

Upgrade turbina


abstrakt
 Share

Postare recomandată

La o Bora AJM cu refostare la 145cp, daca ii fac upgrade la turbina ( alezat in interior + paleti mai mari) mai e nevoie de alta resoftare? 

Nu as mai vrea sa umblu la soft, doar in cazul in care masina ar trage mai bine de la 1600-1800 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

daca e reglata bine nu trebuie resoftat nimic,decat, daca e alta cursa actuatorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare !

 

Fiti amabili...am si eu cateva intrebari, se poate pune turbina ( GT 1749 VA ) de pe un golf 5 2.0 tdi 140 cp cod motor BKD pe un golf 4 1.9 tdi 101 cp AXR fara nici o modificare adica plug&play ?

 

Daca nu este plug&play, ce modificari pot face pt. a o pune ?

 

Turbina este cea din poze post-69411-0-50784500-1408445852_thumb.jpost-69411-0-00033300-1408445853_thumb.jpost-69411-0-46180700-1408445853_thumb.j

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana primesc un raspuns concret, am fost la masina sa ma uit la prinderile de la furtune si aici se potriveste dar la teava de la evacuare, turbina "noua" este pe colier/siguranta iar eu pe masina am prinsa in 3 suruburi teava de evacuare de turbina...rezolvarea este sa tai teava inainte de catalizator de la turbina "noua" si sa o sudez de evacuarea masini.


 


Oare pot lua galeria de evacuare ( am incercuit cu verde ) post-69411-0-02531500-1408457009_thumb.j   cu totu de la turbina mea si sa o pun pe "noua" turbina ?


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut
imi cer scuze daca am scris unde nu trebuia nu am gasit al topic. Vreau sa pun o turbina mai mare pe masina ,am 101 cp si as vrea sa pun o turbina de 131 cp . Se poate ,ce ar implica?

Modificat de C o s m i n
mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alt furtun (cel in forma de S) intre turbina si teava de sub radiatoare + alt soft.

 

 

 

Oare pot lua galeria de evacuare (am incercuit cu verde) post-69411-0-02531500-1408457009_thumb.j cu totu de la turbina mea si sa o pun pe "noua" turbina ?

Nu. Difera toate internele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alt soft ,in ce consta ? 

este complicat cat ar costa/

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms Cosmin, am aflat si eu intre timp.

Furtunu nu este o problema daca se prind la ambele pe siguranta sau colier.

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia uite-te la galeria de evacuare, nu cumva ai alte prinderi ale suruburilor pe motor? La 1.9 tdi sunt drepte, la 2.0 sunt oblice

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am aflat si eu ca NU se poate pune, am scris si mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pyk alt soft consta in optimizarea noi turbine la o presiune optima ! Ca pret de la 200 euro la 350 euro gasesti si mai ieftin !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, am un A4 1.9tdi, 116 cai si nu stiu ce tip de turbina e pe modelul asta? VNT15? Am impresia ca e pe duca si m-ar interesa daca pot pune turbina mai mare fara modificari, doar plug&play. Se potriveste VNT 17?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut,

Vreau sa pun pe golf 4 AXR o turbina Gt 1749VB, 742614-2

Ma intereseaza daca se potrivete si poate functiona fara modificari soft sau mai stiu eu ce

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge pusa dar trebuie modificata teava de la turbina la EGR...taiata si sudata in alta pozitie, deoarece nu o sa mai pice la gauri si iti mai trebuie furtunu ala rosu in "S" care pleaca din turbina spre intercooler.

Iar daca nu ii faci soft vei avea lag si o sa traga de sus si sigur nu o sa iti placa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns

Spream sa se potriveasca sa inlocuiesc si eu batrana mea turbina

Din pacate la 371k km nu prea mai merge soft sa mearga turbina asta

Am inteles ca a fost tot pe un AXR dar de 150 cp sau ceva de genu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina de AXR nu are cum sa duca 150 cp, poate doar pt cateva minute :)) asa ca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal. bxe ul meu as vrea sa l duc la 140 de cai.preventiv vreau sa schimb si turbina...as pune aia de 131de cai sau cea de 140de cai...daca aleg cea de 140 pot sa i pun colectorul de esapament de pe turbina mea?sau cum sa o fac plug and play?merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa-l duci si cu turbina originala actuala la 140cp, asta daca este in regula.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina actuala are 200kkm.o turbina mai mare e mai sigura...turbina o iau second.cum o fac plug and play?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce,  daca este in regula mai poti merge mult cu ea, daca nu are joc in ax si nu scapa ulei eu as tine de ea pana la sfarsit, eventual o curatare buna a geometriei. Eventual schimba doar miezul cu unul de 17 .

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am vnt 16.se potriveste colectorul de esapament pe cea de 140 de cai?daca s ar potrivi ar trebui si geometriile variabile sa fie la fel..merci

Miez am dar e de 16.esti sigur ca miezul de 17 intra in carcasa de 16?

Daca miezul de 17 intra in carcasa de 16.atunci geometriile sunt la tel.si colectorul de esapament...ma scoate cineva din dilema asta.ca sa stiu ce piese cumpar..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! As fi si eu interesat sa duc un G6, CFFB (2.0 TDI BlueMotion), undeva la Nord de 200 de cai. Pentru asta, asa cum ma gandeam si eu, toata lumea recomanda turbina de CBBB (GTD). Este cumva plug-n-play upgrade-ul asta pe parte mecanica, sau mai sunt si alte diferente? Mi-e clar ca este necesara si resoftarea.

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare! Am un golf 4 1.9 tdi alh 90 cp si as vrea sa ii fac urmatoarele upgrades. am tot stock pe el si ma gandeam la o resoftare mai intai pana in 110 115 cp , duze injectoare marite si poate o turbina mai puternica. aici e problema nu stiu ce alta turbina mai puternica se potriveste la mine. Intrebarea e urmatoarea. Internele motorului o sa reziste la 130 140 cp? macar 2 3 ani? imi trebuie ambreiaj sport ? multumesc pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! In primu rand trebuie sa te hotarasti daca vrei doar un simplu soft sau mai mult, sa nu dai bani de doua ori pt el, daca faci si alte modificari dupa primu soft o sa platesti iar dar mai putin.

O turbina buna ar fi cea de pe ARL 1749vb asta tine 200 cp sau ASZ 1749va asta tine 170 cp

Internele nu bag mana in foc, dar cred ca tin 200 cp

Ambreiaju nu stiu ce sa zic...depinde si de tine cum mergi...dar il intaresti pe al tau cu kevlar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!