Jump to content

Upgrade turbina


abstrakt
 Share

Postare recomandată

Dar miez de Garrett gt1749va pe original se comercializeaza separat sau numai turbina intreaga,unde as putea gasi pe original sau ceva de buna calitate.GS4-038145702G V105 , 717858-4,asta este nr de pe turbo meu,care are o inportanta mai mare pentru cumparatea unui miez?!tot nr nu am gasit.scuze daca sint off topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar miezul, pe original NU.

Asta doar la cei ce reconditioneaza turbine. Insa nu pe original.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare.Cu scuzele de rigoare daca s-a mai discutat acest subiect, am si eu o intrebare in legatura cu turbo de pe un golf 5, 2007, 105CP......Masina este echipata cu turbo KKK si m-ar interesa daca pot sa ii pun in loc de KKK, turbo Garrett, fara sa fac alte modificari.....a facut cineva aceasta schimbare?Multumesc anticipat!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.Am aflat....se poate pune fara probleme turbo garrett in loc de KKK fara alte modificari....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Pe golf 5 1.4 tsi 170 cp la ce as putea upgrada turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare, as avea si eu niste intrebari.

 

Am un Passat AJM PD 115 cp, cu turbina cred eu VNT15 Garett si as vrea sa imi fac un upgrade si ma gandeam la:

 

-turbina de Audi A6 Allroad 180 cp

-kit intercooler FMIC

-injectoare si chiulasa de Passat pd de 131 cp

-resoftare

 

Masina are cutie tiptronic.

 

Sunt posibile modificarile astea pe masina mea daca da ce mai am de facut pe langa ele?

Cati cai as obtine?

Daca nu sunt posibile ce modificari recomandati (inafara de chip tuning) pentru a ajunge la 200 cp?

 

Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut !  pentru masina din semnatura ce posibilitati ar exista pentru un upgrade  la turbina , ce costuri implica si ce performante se pot obtine ?  multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Vad ca nu mai raspunde nimeni pe aici, totusi o sa intreb si eu, poate poate.

am masina din semnatura, si sunt aproape 90% sanse sa am o pb cu turbina...eu ma gandeam sa iau una de avf 131 cai ca imi este mai la indemana..

 

motorul actual este un non-pd de 90 cai..

 

ce implica schimbarea actualei turbine cu cea de 131 cai..din ce am citit aici

-capacul admisiei, daca turbina nu vine cu el...

-galeria de avacuare, daca nu se potriveste cu ce am

-senzor de presiune..asta nu ar trebui sa aiba turbina?

-intercooler..

-soft.

 

Mentionez ca nu plec din start de la premiza, vreau cai, si cai cat mai multi...vreau sa am o turbina ok, daca ies si 10-15 cai in plus eu sunt foarte multumit..iar daca raman tot 90 e la fel de bn...

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca schimb filtrul de particule cu unul metalic de la Pilot Tuning (rog a nu se considera reclama) as putea sa fac pe urma upgrade la turbina? Am luat legatura si cu Ciprian (Cipos) si mi-a zis ca fara DPF dat jos nu pot sa fac upgrade la turbina. Vreau sa pun una noua de 2.0 - 170 CP + stage.

 

Astazi am gasit detaliile acestea de la firma Pilot, iar cu Ciprian am discutat la telefon ieri dimineata.

 

Mai jos gasiti o parte din articolul gasit:

 

"Pentru posesorii de auto cu DPF care intampina astfel de probleme, PILOT power tuning ofera doua variante de filtre de particule :

  1. Ceramice – bolt-on similare produselor de origine. Produs aftermarket
  2. Metalice – sport, cu permitivitate marita. Acesta aduce urmatoarele avantaje :

-         asigura oxidarea gazelor de esapament prin monolitul ceramic primar, mentinand un procent optim al nivelului de CO si O2

-         reduce nivelul NOx si PPM prin actiunea catalica a monolitului metalic cu grad ridicat de impregnare.

-         asigura o contrapresiune optima si creste performanta motorului, gratie permitivitatii mari a substratului metalic (200 cpsi)

-         scade cosnumul de combustibil, comanda de regenerare facandu-se practic foarte rar.

-         permite functionarea in parametrii normali a senzorilor de presiune si temperatura.

-         cost redus (250-300 euro in functie de motorizare) comparativ cu pretul unui filtru de particule nou de origine"

 

Sport cu permitivitate marita la ce anume? La ce vor sa se refere?

Multumesc.

 

Rog sa va dati cu parerea si sper sa nu imi iau avertisment pentru postarea firmei in cauza.

Modificat de STOE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te-ai gandit sa renunti de tot la DPF (NU la catalizator)?

Pentru noxe nu-ti face griji, vor iesi fara probleme in parametri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin, m-am gandit si la aceasta varianta, insa am o problema cu fumul. Nu vreau sa vad fum in spatele masinii cand o accelerez si nu stiu daca la inspectia tehnica cand va fi sa o fac, poate am alte valori la noxe...

 

Deci acel filtru de particule de la Pilot nu este indicat sa-l pun si pe urma sa fac si un upgrade la turbina???


Salutare.Cu scuzele de rigoare daca s-a mai discutat acest subiect, am si eu o intrebare in legatura cu turbo de pe un golf 5, 2007, 105CP......Masina este echipata cu turbo KKK si m-ar interesa daca pot sa ii pun in loc de KKK, turbo Garrett, fara sa fac alte modificari.....a facut cineva aceasta schimbare?Multumesc anticipat!!

 

 

Multumesc.Am aflat....se poate pune fara probleme turbo garrett in loc de KKK fara alte modificari....

 

 

Sergiu, tu ai DPF pe masina ta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La inspecția tehnică nu se face test de noxe la motoarele diesel, ci doar la cele pe benzină. La diesel se face test de opacitate și exista doar două limite: pentru motoare aspirate și pentru cele supraalimentate. Dacă nu ai probleme cu motorul poți trece testul fără probleme.

Sent from my S500 using Tapatalk 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cate masini am vazut cu DPF off, nu scoteau mai mult fum dupa, decat inainte. Cu conditia sa aiba un soft de calitate.

Am zis de anulare in ideea sa nu te mai complici cu un alt DPF, modificari si alte cheltuieli.

Cat despre noxe, stai linistit, nici un caz de Euro4 fara DPF n-am vazut sa aiba probleme la ITP. Exista masini Euro4 chiar si fara filtre DPF.

Poti cauta pe net tot felul review-uri cu DPF off.

Decizia iti apartine. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci cu DPF off si cu o turbina de 2.0tdi 170 pot face aceasta modficare fara sa am probleme. Ar mai trebui facute alte modificari in afara de cele mentionate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- montarea noii turbine cu modificarile hardware de rigoare, care probabil ti-o asigura Cipos

- eliminarea DPF-ului hard si soft. Eliminarea soft se face odata cu remaparea.

 

Si talpa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- montarea noii turbine cu modificarile hardware de rigoare, care probabil ti-o asigura Cipos

- eliminarea DPF-ului hard si soft. Eliminarea soft se face odata cu remaparea.

 

Si talpa.

 

Cu Ciprian (Cipos) am discutat luni si la fel zicea si el, fara DPF dar jos nu se poate face ceea ce vreau eu...

Pana la urma trebuie sa renunt la filtru, chiar daca nu am avut probleme cu el pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Da, am DPF :) Ideea este ca ce vrei tu sa faci, nu este o modifcare plug and play.......ce am spus eu, nu necesita alte modificari !!!

Modificat de sergiu2091
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina a zis Ciprian ca este "plug and play" dar ca sa pot pune turbina de 2.0 170CP trebuie sa dau jos DPF-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Sal.,

A facut careva din colegii de pe forum UPGRADE DE TURBINA la cei de la www.reconditionari-turbine.ro sediul din Bucuresti ?

Eu as vrea sa fac la masina din semnatura si vreau cateva pareri de la voi legat de acesti baieti .

Astept raspunsuri,

Multumesc,

O zi buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

A facut careva din colegii de pe forum UPGRADE DE TURBINA la cei de la www.reconditionari-turbine.ro sediul din Bucuresti ?

Eu as vrea sa fac la masina din semnatura si vreau cateva pareri de la voi legat de acesti baieti .

Astept raspunsuri,

Multumesc,

O zi buna .

 

Salut,

 

Ii cunosc personal pe baieti sunt f. seriosi si profesionisti, de fapt sunt cam etalonul la noi in ceea ce priveste turbine reconditionate, sunt singurii, din cate stiu eu, care au vsr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ANdi B.

Sal.,

Ai facut cumva vre-un upgrade de turbo la ei ?

Eu as vrea sa fac upgrade la turbina stok care o am acum pe masina din semnatura si vreau sa stiu la ce putere pot ajunge dupa ?

Eu am acum 185 Cp si as fi interesat sa ajung undeva la 220 Cp dupa upgrade de turbo si eventual disc + Placa de presiune la ambreiaj .

VSR este masina de echilibrat axul la turbina ?

Multumesc .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

te salut cipos.vreau sa teintreb daca pot pune o turbina de 150 de cai pe o bora de 131 cp fara sa modific ceva la masina si cat ma costa?cum e mai bine,sa pun una noua e 150cp sau sa schimbi interiorul la asta de 131 cp? cat ma costa in ambele situatii?ms frumos....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

din cate stiu turbina de 150 nu potriveste la 131 din cauza prinderii, rog cineva sa ma corecteze daca gresesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucky12121975

Salutare,

Pentru o Octavia 1, 1.9 TDI motor AXR, nemodificat inca nimic, exista ceva plug&play? Cat costa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!