Jump to content

Pornire la rece


jmf
 Share

Postare recomandată

Eu cand o pornesc dimineata se aude ca scartie ceva exact cand dau la automat.

S-ar putea sa fie ca la mine si anume trebuie gresat bendixul la electromotor. Se auzea acel scartait dupa ce porneam motorul si lasam cheia din mana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu consider ca am scapat de problema cu pornirea la rece adica cu acel mers in 3. Si in aceasta dimineata la -10 a fost ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti'am zis eu.Esti un norocos.Acum poate il ajuti si pe Moog,tot gpl si oarecum aceleasi probleme. :icon_thumright: :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat bateria cu una noua, si nu am scapat de problema la pornire. Adica porneste la a doua cheie. Dar atunci porneste usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti'am zis eu.Esti un norocos.Acum poate il ajuti si pe Moog,tot gpl si oarecum aceleasi probleme. :icon_thumright: :icon_thumright:

Erau aceleasi probleme dar oricum tot pe benzina e pornirea asa ca nu e vorba de gpl. Repet eu am scapat prin gresarea electromotorului si curatarea clapetei de acceleratie si calibrarea ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sponsoru s-a ridicat la nivelul meu , a lui facea ca tractoru' :))

A mea doar merge bilbiit si cu variatii de turatie...

Pina una alta asta cu pornirea o las pt la anul...

Zilele astea sper sa reglez GPL-u; bine...sint pe drumul cel bun...sper sa nu dau peste "DEAD END" :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ce i-am dat o cheie acum 10 min la -10 grade. :frigbaitata: Porneste fara probleme. Atata ca intra socul automat si sta la 1500-1700 de ture la inceput si scade incet spre 1000. Am baterie noua Rombat si service facut nu gluma! :lol:

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW Golf 4 1595cm3 102CP

Peste 5 grade porneste normal. Sub 5 grade, la prima cheie, porneste cu probleme,o ia a2a sau a3a cheie, iar dupa cateva minute functioneaza normal.Au fost schimbate:clapeta de acceleratie(motoras mort) ce a ameliorat simtitor pornirea, sonda lambda1, fise+bujii, debitmetru aer, curatat egr, consumabilele curente. La scanare nu apar erori stocate. Porneste normal 2-3 sec la 1100ture, apoi are o cadere in 500ture si moare. Aceeasi cadere in 500ture are loc si la a doua cheie, insa uneori se redreseaza si apoi revine la normal.

Ce piesa credeti ca mai este defecta sau suspecta?

Mai are cineva o astfel de problema cu pornirea la rece?

Pornire la rece la -13 grade, la a 3-a cheie:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine e asemanator cu deosebirea ca se redreseaza la 500-600 si nu moare...

Eu inca nu am schimbat nimic...bujii, fise, filtre...

Clapeta si EGR curatate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Ce piesa credeti ca mai este defecta sau suspecta?...

Verifica senzorul de temperatura a lichidului de racire G62 (rezistenta acestuia la temperatura scazuta sub 0 gr sa fie peste 6500-7000 ohmi), in caz contrar schimba-l. De asemenea verifica daca presiunea de benzina in rampa este cea corespunzatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat cand pornesc dimineata masina, se aude un scartait exact cum face cureaua de accesorii uzata. Dupa numai face toata ziua

Modificat de robi_zet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se auzea un scartait dar am scapat de el dupa ce am gresat bendixul de la electromotor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW Golf 4 1595cm3 102CP

...Ce piesa credeti ca mai este defecta sau suspecta?...

Verifica senzorul de temperatura a lichidului de racire G62 (rezistenta acestuia la temperatura scazuta sub 0 gr sa fie peste 6500-7000 ohmi), in caz contrar schimba-l. De asemenea verifica daca presiunea de benzina in rampa este cea corespunzatoare.

Merci.Zilele astea a fost mai cald, cam 0 grade si a plecat la prima cheie, avand doar unele ezitari, dar a razbit sa se redreseze. Pe 1 ian se raceste si sa vedem cum porneste. Daca G62 e defect, ar lasa erori in calculator?

Ti se pare normala o turatie initiala de doar 1100ture la rece? Spune cineva ca are 1500-1700 ture la inceput dupa care scade la 1000-1100 ture.

Alimentarea cu benzina, inca nu a fost verificata, ii vine si ei randul si adaug si G62, pe care l-am omis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se auzea un scartait dar am scapat de el dupa ce am gresat bendixul de la electromotor.

E o problema comuna la masinile asea. Si eu l-am curatat de un an si merge la fix si nu se mai aude nici un carait la rece; in plus si porneste mai usor. :icon_thumright:

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW Golf 4 1595cm3 102CP

La mine e asemanator cu deosebirea ca se redreseaza la 500-600 si nu moare...

Eu inca nu am schimbat nimic...bujii, fise, filtre...

Clapeta si EGR curatate...

Care e turatia motorului tau 1595cm3 AVU, identic cu al meu, in primele minute dupa pornirea la rece?

Vad la volnick1986, tot motor cu benzina ca ar avea la inceput 1500-1700ture scazand apoi la 1000, in vreme ce la mine, care inca am probleme, porneste cu doar 1100ture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine vara cand i-l pornesc la rece sta pe la 1200-1300.

O chestie tare tare la socul asta automat la rece cand sta la 1500 de ture plec cu a 1-a numai din ambreiaj. :lol:

Poate o sa va pun si eu un cold start de iarna de-al meu pe Youtube aici.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Norocosule, la mine se ridica ~1000-1100 si variaza pina la 500...

Da sa moara isi revine etc...

Se pare ca din cauza pornirii de kkt am si eroarea pe sonda lambda 16555...

Nici nu stiu ce sa fac/incerc...a incercat VW GOLFxxxx deja :)

Initial am zis ca e dereglata de la GPL, dar sint multi pe aici fara asa ceva...

Ati verificat daca aveti presiune in rampa?

Poate supapa regulatoare din capul rampei e dusa?

Ca de aprindere/fise/bujii, ECU, filtru benzina, clapeta, EGR, senzor temperatura nu e vorba deja sint incercate...

Faza cea mai cretina care ma enerveaza e ca daca o turez putin merge f bine...rotund, consuma mai putin...

E ca si cum "socul" nu e tras...

Daca o incalzesc putin, o opresc si pornesc din nou, merge bine...

In engine, readliness toate sint ok?

Eu nu prea pot sa verific deoarece cind sterg erorile se reinitializeaza toate testele...

Zilele trecute am mers mai mult (reglaj GPL) si toate erau ok exceptie catalizatorul care vrea sa mergi mai mult la turatii mari...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW Golf 4 1595cm3 102CP

Moog,

Gand la gand cu bucurie, parca ar fi masina mea. Mentionez ca si eu am GPL, dar si cutie automata, insa problemele cu pornirea erau anterioare si sigur nu au legatura cu montarea GPL. Poti merge numai cu benzina99+ si va porni la fel. Am avut si eu un mecanic care nestiind sa rezolve pornirea tot dadea vina GPL.

Simptomele la mine sunt asemanatoare sau chiar identice cu ale tale. Intr-adevar si eu am avut perceptia ca turatia de 1100 este prea mica, ca si cum nu lucreaza socul automat, urmata de caderea in 500 ture, in care uneori moare, mai ales daca e foarte rece, adica sub 0 grade.

Important: Este foarte probabil ca sonda lambda1 de la tine(sonda de oxigen,inainte de catalizator) sa fie picata si sa aprinda periodic ledul Check engine, am patit-o eu. Calculatorul va stoca apoi multe erori false, prin propagarea erorilor. Daca o lasi defecta, masina va consuma mai mult si iti poate afecta catalizatorul prin benzina(gaz) nearse. Ele cam pica la 100.000km. Sonda lambda1 a costat circa 500ron bosch. LA MINE SCHIMBAREA SONDEI LAMBDA 1 NU A IMBUNATATIT PORNIREA, care este o alta poveste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am promis si eu un cold start. Acum de 5 minute am pornit masina la O grade C. Ultima data a fost pornita in 24 dec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata cam ca la mine. Mie mi se pare foarte in regula sa proneasca mai turata la rece ca sa incalzeasca uleiul si antigelul mai repede si astfel sa nu pleci de pe loc cu temperatura negativa sub capota. La mine recordul a fost la -20 de grade de vreo 1500 de ture sau 1600 la prima pornire la 6 dimineata. Acum dureaza 6-8 minute de mers singura la ralanti ca sa ajunga apa la 90 de grade, iarna trecuta cu webasto pe ea erau 3-5 minute si apa era la 90 de grade, insa consumul de benzina era monstruos de-a dreptul. Stiu ca bagam benzina de 250 de lei de luni pana vineri si era si benzina mai ieftina, iar acum bag de 130-150 de lei si merg tot atat, numai ca trebuie sa astept ceva mai mult pana se face caldura in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am zis eu mai sus intr-un post de soc automat la peste 1500 de ture, dar asta apare intr-adevar la friguri de sub -5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai nou pornirea la rece se lasa cu erori : 16555 si 16514(ceva mai rar ultima). De ieri dupa ce am facut toate testele, EGR EVAP, sonde etc merg pe benzina.

Se pare ca merge cu amestec sarac...

Am facut reinitializare harta injectie, adaptare clapeta...

Idei ceva? A mai patit-o cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-10 - - - Intermittent

Dupa anul nou ma duc sa verific sonda inainte sa cumpar una noua ca e scumpa totusi. Poate e doar un contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bosch dedicat 420 si universala vreo 250 RON, daca ai LSU cu 6 fire.

De verificat cam greu...decit conectica si rezistenta de incalzire.

Asta daca nu gasesti un osciloscop pe undeva :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW Golf 4 1595cm3 102CP

Moog,

La tine 99% e picata sonda lambda 1 (sonda de oxigen) si trebuie schimbata si 1% e un contact imperfect. La motorul AVU 1595cm3 102cp de pe Golf 4 2001, sonda de oxigen are 6 fire. In 2009 am inlocuit-o cu una Bosch care functioneaza normal. In 2009 existau sonde universale cu cel mult 4 fire, care oricum se livrau fara mufe, iar firele trebuiau innadite improvizat, lucru de evitat. Schimband sonda lambda nu s-a ameliorat pornirea la rece, insa nu s-a mai aprins check engine si a scazut consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!