Jump to content
Sign in to follow this  
Miti@Caractere

AUDI TT RS

Recommended Posts

spb

@docman: Nu te uita doar la cate optiuni are la cutia de viteze sau la electronica, era vorba de pasiune, fun si traditie.

OT: A4 B7 2.0 TFSI quattro face drift?

Edited by spb

Share this post


Link to post
Share on other sites
ANdi B.

DA FACE, poate transmite mai mult de 50% pe puntea spate deoarece este QUATTRO NU HALDEX

Share this post


Link to post
Share on other sites
m-nus
DA FACE, poate transmite mai mult de 50% pe puntea spate deoarece este QUATTRO NU HALDEX

adica torsen

Share this post


Link to post
Share on other sites
docman

@Andi_B

spui teoretic sau practic? Ai vazut tu asa ceva pe asfalt cu motor de 2.0TFSI?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ANdi B.
@Andi_B

spui teoretic sau practic? Ai vazut tu asa ceva pe asfalt cu motor de 2.0TFSI?

Cu motorul de 2.0TFSI nu am vazut am facut asa ceva cu vechiul motor 3.0 de 200cp de pe B6

Share this post


Link to post
Share on other sites
docman

a. 3.0 benzina pe b6 are 217 (220PS) nu 200 cai. Si e un v6 fata de un 4 inline cu turbina.

b. b6 e mai usoara decat b7 pe fata

implicit n-ai vazut insa presupui. Ok, eu iti zic ca personal nu cred ca-ti face. Chit ca e torsen.

Edited by docman

Share this post


Link to post
Share on other sites
ANdi B.

docman explica de ce presupui ca un torsen nu poate face de pe B6 - B7 asa ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites
docman

- e combinatia motor cu cuplu cam mic pentru greutatea masinii

- esp-ul care se recupleaza automat (chit ca l-ai dezactivat) incepand de la platforma b7

- greutatea notorie a b7-lui pe fata (e mult prea in fata puntii). la b8 e ceva mai bine insa nu stralucit.

- nivelul de tractiune al masinii in general.

care face ca ok, o faci sa derapeze, insa pleaca in lateral total. Nu pune puterea pe spate ca un wrx de ex.

Daca vrei exemplul dus la extrem, RS4 n-o sa-ti faca niciodata drifturi cum iti face un WRX STI care e tot vascocuplaj ca si haldexul insa cu alte caracteristici.

Edited by docman

Share this post


Link to post
Share on other sites
ANdi B.

Se pare ca TT-RS-ul se descurca binisor si pe circuit:

Hockenheim Short 1:15.0

Auto Zeitung 17/09 Handling track: 1:41,8

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bogdan_wrc

Share this post


Link to post
Share on other sites
fuscobal

Modificarile aparute actualmente pentru TT-RS :

- MMChip si Sportec > 400CP si 550NM (software)

- ABT > 420CP si 570NM (software si intercooler)

- MTM > 500CP ( ? ) > in dezvoltare

Share this post


Link to post
Share on other sites
voinea

TCM TURBO Fahrzeugtechnik Gmbh (inclusiv la mine in Romania) - de la 340CP la 380CP . Cuplu motor de la 450Nm la 505Nm (totul software)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ANdi B.

vai de mine, masina asta mdata usr eun M3 Killer.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bogdan_wrc

deci daca la R20, au putut..la TT RS de ce nu?

"putting the outputs to all corners via VW

Share this post


Link to post
Share on other sites
ANdi B.

EEEE hai sa nu fim asa de increzatori in ce citim au uitat acolo sa precizeze ca puterea se transmite integral pe puntea spate atunci cand puntea face are aderenta 0 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bogdan_wrc

TT RS vs audi Quattro

Share this post


Link to post
Share on other sites
ANdi B.

CUm ziceau si cei de pe youtube un film total inutil facut de cei de la auto car care in ultima vreme dar dovada de totala lipsa de profesionalism.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bogdan_wrc

era un film de prezentare...nu chiar test-drive comparativ.

Share this post


Link to post
Share on other sites
fuscobal

Interesant. Pentru 402CP platesti 1900E si pentru 424CP platesti 8586E !?!? Ma intreb cine o plati diferenta aia pentru doar 22CP in plus ???

Pana acum, Avus performance a reusit sa extraga cel mai mult din 2.5TFSI > 460CP/640NM > http://www.avus-performance.com/?p=1492

Share this post


Link to post
Share on other sites
ANdi B.

Haideti totusi sa patram nota realista a acestui thread orice tuner declara mai mult decat scoate efectiv motorul :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
B.o.g.d.a.n

NTZ! mtm-ul face invers. Toate upgrade-urile facute la ei au fost urmate de dyno si de fiecare data a iesit mai mult decat e declarat la ei pe site.

Interesant costul de upgrade, de fiecare data se dubeaza

Share this post


Link to post
Share on other sites
ANdi B.

Motorul de 2.5 are capacitati mult mai mari de tuning fata de 2.0 cilindree mai mare row power mai mare :)) IAMI :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri