Jump to content
Miti@Caractere

AUDI TT RS

154 postări în acest subiect de discuţie

Miti@Caractere   
Miti@Caractere
Publicat (modificat)

:rolleyes: In vara aceasta incep livrarile la una din cele mai sportive masini produse de AUDI pana acum: AUDI TT RS Coupe & Roadster.

Sasiul este unul de aluminiu (utilizand tehnologia ASF) si otel la partea din spate, mecanica este cea utilizata de platforma grupului VAG PQ35 (Golf V) condimentata de quattro GmbH, motorul este urmasul legendarului ur quattro, un 5 in linie de 2.5 litri cu turbo.

Atasat aveti imaginile, comunicatul de presa si video

Enjoy!

post-34555-1243347725_thumb.jpg

post-34555-1243347730_thumb.jpg

post-34555-1243347734_thumb.jpg

post-34555-1243347739_thumb.jpg

post-34555-1243347745_thumb.jpg

post-34555-1243347754_thumb.jpg

post-34555-1243347757_thumb.jpg

post-34555-1243347762_thumb.jpg

post-34555-1243347766_thumb.jpg

post-34555-1243347770_thumb.jpg

post-34555-1243347775_thumb.jpg

post-34555-1243347779_thumb.jpg

post-34555-1243347784_thumb.jpg

post-34555-1243347788_thumb.jpg

post-34555-1243347793_thumb.jpg

post-34555-1243347797_thumb.jpg

post-34555-1243347802_thumb.jpg

post-34555-1243347806_thumb.jpg

post-34555-1243347811_thumb.jpg

post-34555-1243347818_thumb.jpg

post-34555-1243347824_thumb.jpg

post-34555-1243347830_thumb.jpg

post-34555-1243347836_thumb.jpg

post-34555-1243347841_thumb.jpg

post-34555-1243347846_thumb.jpg

post-34555-1243347851_thumb.jpg

post-34555-1243347866_thumb.jpg

post-34555-1243347870_thumb.jpg

post-34555-1243347874_thumb.jpg

post-34555-1243347877_thumb.jpg

post-34555-1243347882_thumb.jpg

post-34555-1243347887_thumb.jpg

post-34555-1243347891_thumb.jpg

post-34555-1243347896_thumb.jpg

post-34555-1243347900_thumb.jpg

post-34555-1243347904_thumb.jpg

post-34555-1243347909_thumb.jpg

eBasisinfo_TT_RS_0509.pdf

Modificat de Miti@Caractere

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
fuscobal   
fuscobal

Impresionante sunt :

1) Cuplu maxim de la 1600RPM

2) Greutate de numai 1450Kg (coupe) pentru un 4WD

3) 0-100kmh in 4.6s si 100-200kmh in 11.3s

Inca nu stiu sigur daca este quattro veritabil sau haldex. Dispunerea motorului indica ca ar fi haldex dar nu stiu daca cei de la Audi nu au reusit cumva sa inghesuie quattro pe acolo !

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
robi_zet   
robi_zet

Cu sigurata va fi quattro, alb si albastru dau bine rau

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Miti@Caractere   
Miti@Caractere
Impresionante sunt :

1) Cuplu maxim de la 1600RPM

2) Greutate de numai 1450Kg (coupe) pentru un 4WD

3) 0-100kmh in 4.6s si 100-200kmh in 11.3s

Inca nu stiu sigur daca este quattro veritabil sau haldex. Dispunerea motorului indica ca ar fi haldex dar nu stiu daca cei de la Audi nu au reusit cumva sa inghesuie quattro pe acolo !

:vaidecapulmeu:

1. Cuplul e obtinut astfel din cauza tehnologiei TFSI - injectie directa, injectoare piezoelectrice, turbina, soft

2. TT este fabricat utilizand tehnologia AUDI Space frame, adica sasiu din aluminiu, dar spre deosebire de R8 si A8 in partea din spate a sasiului este utilizat si otelul

Orice motor montat transveral in grupul VAG dispune de tractiune integrala cu diferential central Haldex.

Modificat de Miti@Caractere

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
adriandobrin25   
adriandobrin25

un s3 decapotabil...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Bogdan_wrc   
Bogdan_wrc

un RS3 decapotabil, poate...si mai usor.

S3= ~TT-S la motorizare.

dar se stie ca un TT de obicei e mai usor ca un S3, daca TT e coupe.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
adriandobrin25   
adriandobrin25

pai eu stiam ca orice coupe e mai greu ca una cu plafon pt ca sunt mai multe intarituri...ai dreptate cu rs3-u :)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Bogdan_wrc   
Bogdan_wrc

coupe e varianta "acoperita", cabrio e cealaltal. da, cabrio e mai grea decat cea coupe.

asta am zis si eu. cabrio>S3>TT coupe la greutate.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
adriandobrin25   
adriandobrin25

eh,daca imi faci schite pricep... :D is mai greu de cap...ideea e ca eu asociez noul tt cu vechiul tt,si nu-mi place deloc...dar rs3 cu s3,si chiar cu a3...e altceva!...si mai e ceva...nu vad rostul unui cabrio care sa prinda peste 250 la ora...un 130 ar fi deajuns.credeti ca le limiteaza? :)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
ANdi B.   
ANdi B.

din cate vad pe fastest laps TT-RS este o adevara bomba de masina:)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
fuscobal   
fuscobal

Mai avem ceva de asteptat pana sa vedem primii timpi pe circuite. Pe fastest laps apar acum doar cifrele anuntate de Audi, nu cele masurate !

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Alex@Audi   
Alex@Audi

poate pana una alta isi cumpara cineva prin Romania un TT-RS :D

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Bogdan_wrc   
Bogdan_wrc

stai s apara ca sigur vor aparea ;) si sigur vor aparea si printre noi :P doar sa mai dispara criza

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
48BYG   
48BYG

ai dreptate bogdane ...e posibil sigur sa apara unul aici :rolleyes:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Bogdan_wrc   
Bogdan_wrc

:beerchug: make that 4 !

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
c6t9   
c6t9
eh,daca imi faci schite pricep... :offtopic: is mai greu de cap...ideea e ca eu asociez noul tt cu vechiul tt,si nu-mi place deloc...dar rs3 cu s3,si chiar cu a3...e altceva!...si mai e ceva...nu vad rostul unui cabrio care sa prinda peste 250 la ora...un 130 ar fi deajuns.credeti ca le limiteaza? :offtopic:

cu CL 55 AMG se poate merge decapotat 250km/h testat :offtopic:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Bogdan_wrc   
Bogdan_wrc

sigur nu vrei sa spui SL ?;)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
fuscobal   
fuscobal

TT-RS va avea pretul de baza 47.280E CIP in Romania iar peste 2 saptamani apar listele de preturi si pentru dotari. Din pacate Porsche s-a gandit sa nu aduca nimic pe stoc din cauza crizei asa ca doritorii vor trebui sa cumpere fara test-drive !

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
c6t9   
c6t9
sigur nu vrei sa spui SL ?;)

abia acum am vazut asta, cred ca ai dreptate, le incurc grav la mercedes :P

fusco, am auzit ca dai comanda de TT, te simti bine? :icon_thumright:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
docman   
docman

daca nu e hoax, il primim cu drag pe fusco in clubul (foarte) restrans al posesorilor de TT :frigbaitata:. O sa fie absolut dezgustat de muzica stock! Fac pariu ca nu rezista 2 zile fara sa arunce pe geam boxele.

Intr-un articol al autobild (link citit de pe motor-talk.de) se cam vaitau astia ca e cam mult pentru sasiul ala numarul ala de cai si ca masina nu prea iarta deloc.Descreieratii aia o comparau cu tt-ul Mk1 inainte sa-i puna spoilerul spate (pus de nevoie, nu de forma, masina foarte instabila, lasandu-se cu accidente) si spuneau ca sa se opteze pentru spoilerul fix (care e nitel mai mare) si sa nu se aleaga spoilerul standard (cel auto-rabatabil) pentru ca distributia greutatii o face foarte ciudata, chiar si la viteze sub 120 pe viraje...

Citez si eu din traznai. Cand regasesc linkul il postez aici. Luati asta cu un dram (si gram) de sare.

Pretul vad ca e ok, aici are pret de pornire DDP 59.000, cu doar 3.000 mai mult ca-n tara. Nu se dau insa discounturi sub nici o forma (am pus si eu o intrebare de ticalos), pentru moment cel putin.

Amatorii de tuning cred ca or sa fie extrem de incantati. Aparent cica s-ar putea urca puterea destuld e lejer la 400cp, fara prea multe batai de cap iar cu sistemul de franare deja supradimensionat (sunt impresionante discurile fata) si cu o cutie de viteze manuala cred ca nu-s prea mari probleme pentru cei carora le place domeniul asta.

O singura rugaminte pentru fusco: sa n-o iei alba ca vin cu abziehbilduri cu ambulanta si ti le lipesc, jur.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Bogdan_wrc   
Bogdan_wrc

cand a luat GTIu', deja a doua zi avea scoase boxele...din showroom deja se uita cum se desfac..asa ca 2 zile..e f mult :frigbaitata:

daca nu TTRS, poate RS5 :)) ca RS3 e cam mic :blink: sau sa astepte RS4 nou.

auzisem ca TTRS e mai "cuminte" decat RS5, si ca 400 de cai chiar nu sunt o problema pt el.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
spb   
spb
O singura rugaminte pentru fusco: sa n-o iei alba ca vin cu abziehbilduri cu ambulanta si ti le lipesc, jur.

Cu o asa ambulanta parca nici nu e asa rau sa te imbolnavesti ;)

Mie unul imi pare pretul cam mare pt ceea ce ofera

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
fuscobal   
fuscobal

Toti se plang de pret si de sasiul mai putin responsiv decat Cayman S. N-am auzit pe nimeni sa fie atat de dramatic in schimb privind problemele de stabilitate.

BTW : N-am zis sub nici o forma ca voi lua masina asta ci doar ca mi se pare interesanta. Cu siguranta voi studia si RS5 !

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
docman   
docman

damn, si eu care ziceam ca facem gasca de tt-uri :)

pai nenea fusco, n-au cum sa nu zica de cayman s. Cayman S e in schimb cu 10.000 mai mult la bani. Sau in termeni mai radicali, cu aproape 20% mai scump.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
spb   
spb

In germania nu sunt chiar 10.000 de euro diferenta.

TT RS de la 55.800

Cayman S de la 61.975.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.

×