Jump to content

AUDI TT RS


Miti@Caractere
 Share

Postare recomandată

la banii aia, 10k ar conta daca vinzi tot din casa sa-ti iei masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • fuscobal

    32

  • docman

    20

  • Bogdan_wrc

    16

  • ANdi B.

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca pui ca la Cayman S se pot scoate discounturi mai mari pentru ca are ceva vechime pe piata, ajungi cam la acelasi pret !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca am descoperit misterul, gata...

http://www.audi.hu/felt_kepek/090716142331V4QY.JPG

zice ceva de 400.000 (cam scumpa nea fusco, acum depinde si ce boxe i-au bagat) dar din pacate e alba. Asta e fusco, uite ce ti-au pregatit aia acolo..

Dincolo de banc, TT-ul face 400.000 modele vandute. Cu asa handicap pleaca Peugeot-ul RCZ la drum. Le urez bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma treburile stau asa :

TT-RS ca si TTS folosesc ultima generatie Haldex gen IV. Acest ultim Haldex se pare ca este in stare sa faca ceea ce faceau Haldex controllerele aftermarket pentru Haldex gen I si II adica sa trmita cuplu rotilor din spate inaintea detectarii alunecarii pe baza informatiilor primite de la directie si pozitia pedalei de acceleratie. Cu alte cuvinte nu se stie daca un haldex controller aftermarket va mai aparea intrucat nu prea isi are rostul. Acum, stiind ca vorbim totusi de un Haldex care este in fapt un alt tip de ambreiaj si nu un diferential, oricat de bun e el, nu poate trimite mai mult de 50% rotilor din spate deci va fi destul de greu de adus la nivelul de fun-factor al unui RS4 sau R8 cu toata greutatea redusa si distributia de mase bune pe care le are TT-RS. Presupunand acum ca din Haldex nu se mai poate face mare lucru, intrebarea e cat se mai poate scoate din montarea unor diferentiale blocante Quaife/Peloquin in fata si spate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4.6 ttrs (pe cutie manuala!) vs 5.1 pana la suta cred

285 (optional delimitare stock) vs 250 max limitat

cand or sa apara si in versiunea DSG cred ca S4-le n-o sa prea aiba sanse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S4 are 0-100 la 5.2s pe manual parca, dar nu la asta ma refeream, sunt irelevante, ci la diferente pe circuite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deocamdata n-a fost publicat nici un timp. Zvonistica zice ca la teste rs-ul a scos 1 secunda sub v10-le pe ring.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TT-RS sub R8 V10 ??? Esti sigur ? Asta ar fi ceva exceptional pentru bietul Haldex dar poate au reusit astia de la Audi sa-l faca chiar atat de performant...cine stie. Probabil mai avem putin de asteptat pentru un timp oficial pe ring !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pardon pentru exprimare. Sub in sensul mai slab, nu in sensul de mai bun.

1 secunda e infim si ramane o vorba in vant aruncata de pe TT-forum si pe motor-talk.de.

Eu personal ii cred in stare, R8-ul nu e tocmai grozav pe ring.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce se rezuma tot la Haldex si tractiunea integrala????? Si oricat de performant ar fi TT-RS, nu il vad sa bata R8-ul V10 pe circuit. Vorbim de un sasiu si o suspensie total diferite. Sa asteptam timpii oficiali...parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa zic si eu. ma uitam la ce timp (8:04) are R8 in versiunea V8. V10 presupun ca sta mai bine sau mai rau nu cu mult.

si sa mai notez pt placerea lui fusco, exige S ala de 240 de cai are sub 1000 kg si ringul in 8:25, iar TT-S la 272 de cai si 1400 kg are 8:29

TT-RS are doar 50 kg in plus.

R8 V8 1560 kg.

ce mi se pare interesant, RS4 are cateva secunde sub R8 :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma Cata, toti besmeticii pot pune timpi acolo. Multi sunt din presa si nu merg la fel ca pilotii consacrati cu masinile alea. R8 ar trebui sa fie putintel mai rapid decat RS4 pe orice circuit. Vladone, cand vorbeam de Haldex, ma refeream la fun-factor, nu la cat de rapid e pe circuit. Absolut toti spun ca Haldex e departe de quattro in materie de senzatii la volan. Prin senzatii nu inseamna neaparat timpul scos pe circuit ci posibilitatea de drifting de exemplu !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul >

ttrsengine1.th.jpg ttrsengine2.th.jpg ttrsengine3.th.jpg

Aseara a aparut TT-RS la Fifth Gear. Din pacate review-ul a constat intr-o plimbare prin vreo 5 tari pe o ploaie torentiala in scopul ajungerii la timp la nu stiu ce aeroport. Singurele lucruri pe care le-a spus Jason Plato au fost ca motorul are foarte mult cuplu peste tot si ca masina e mai buna decat Cayman dar nimic concret referitor la comportamentul masinii ! Asteptam ceva Top-Gear si Best Motoring !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

yeap

http://fwd.five.tv/videos/audi-tt-rs

doua chestii:

- au fost sponsorizati de audi (masina era de la ei direct)

- in state ii obliga mai nou sa declare asta la inceput de review. Mi s-ar parea normal sa faca asta si in Europa.

Si o nota personala: drumurile alea secundare in Franta cam asa sunt... IN afara de pamant din cand in cand, drumurile sunt absolut impecabile iar loc mai bun de savurat o masina eu nu stiu.

Modificat de docman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma Cata, toti besmeticii pot pune timpi acolo. Multi sunt din presa si nu merg la fel ca pilotii consacrati cu masinile alea. R8 ar trebui sa fie putintel mai rapid decat RS4 pe orice circuit. Vladone, cand vorbeam de Haldex, ma refeream la fun-factor, nu la cat de rapid e pe circuit. Absolut toti spun ca Haldex e departe de quattro in materie de senzatii la volan. Prin senzatii nu inseamna neaparat timpul scos pe circuit ci posibilitatea de drifting de exemplu !

folosim si noi ce avem. daca nu se plange nimeni de timpii aia, orientativ or fi macar ok. in general m-am uitat si la alte circuite sa vad cum se mentin diferentele. de asta am spus ca e interesant cum RS4 e binisor sub R8.

oricum top-gear nu e cu nimic mai obiectiv decat ce au aia. iar la 5th gear sa asteptam niste teste vs cayman s cel mai probabil sau z4.

totusi, daca stai bine sa te gandesti, TT-S are un timp foarte bun.

haldex cred ca mai ajuta si la drag-uri, unde opune rezistenta mai mica cu cat creste viteza si ai aderenta mai mare pe fata.

de asemenea nu stiu cum e haldex 4 asta, dar anteriorul aseza chiar surprinzator de bine spatele pe viraje.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm...2.5 biturbo asta de pe TT RS imi aduce aminte de 2.7 biturbo de pe RS4 B5....si are toate sansele sa fie la fel de bun, daca nu si mai bun! un motor care a fost dezvoltat pe o tehnologie cat de cat noua, dar destul de cunoscuta TFSI, iar audi se pricepe la v6 biturbo...

poate RS5 sa fie mai frumos, in rest TTul e unul din cele mai frumoase audiuri.

f tare filmuletzul....ceea ce conteaza e cand zice la final...."an echte" audi RS !!! adica a real audi RS...

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tata, TT-RS e doar turbo, nu bi-turbo !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.worldcarfans.com/109072220601/m...kes-380hp-video si a aparut si +40cp-ul prevazut de mai toti care au vazut cifrele (1.2 bar, 1 turbo). De aici in sus cred ca incep modificarile pe masina.

Deja aproape 400 cai pe sasiul ala inseamna s-o cauti cred eu.

Acum intrebarea de baza: cum au facut sa mearga doar puntea fata (o sa mi se raspunda au scos siguranta de haldex: nu mai merge figura) si sa scoata un rezultat plauzibil?

Modificat de docman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt zvonuri conform carora motorul a fost testat de Audi pentru anduranta la 600CP. Se pare ca iau in calcul pregatirea reintoarcerii la raliuri cu acest motor ! Docman, ce vrei sa spui cu sasiul ? GTI-uri sunt destule cu 350CP numai in Romania si se tin foarte bine. In state sunt si de 500HP si sunt ok si alea ! Presupun ca sasiul de pe TT-RS are o mica evolutie fata de GTI 5 !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand spun prea multi ma refer la numarul de posesori care le-au "pliat" cum zic francezii. E destul de important.

Factori ca:

- subvirarea inerenta (e totusi o tractiune fata),

- wheelbase scurt si

- caruta de CP

nu cred ca nu se vor lasa fara incidente pentru majoritatea conducatorilor care n-au nici o idee despre cum se conduce un monstru de genul asta. Daca adaugi si factori de genul niste hormoni, niste tinerete si niste ambitie, ai deja ingredientul a ceea ce ziceam mai sus: "inseamna sa o cauti".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina de pe TT-RS este un KKK K16 >

Citat de pe site-ul BorgWarner > "The special geometry as well as the requirement that the component weights be as low as possible made high demands on the casting and moulding engineering technology at BorgWarner. The cast-steel manifold of the exhaust-gas turbocharger is attached to the cylinder-head using tried-and-tested Audi clamping flange technology. This construction compensates for thermal expansion on the turbocharger. The K16 turbocharger features a relatively large compressor impeller and stands out due to its high efficiency over a wide operating range. At full-load operation the turbocharger compresses, in theory, some 335 litres of air per second; the relative boost pressure can amount to as much as 1.2 bar. The turbocharger features a separate oil supply and is cooled by its own water pump. At full load, the charge-air intercooler reduces the temperature of the compressed air and achieves an efficiency of more than 80 percent. To guarantee the necessary high feed rate at the lower speed range, sufficient turbine output is always available even at low exhaust mass flow rates. The specialists from Kirchheimbolanden and quattro GmbH achieved the best possible utilization of the outlet pulsation on the turbine rotor by adapting the manifold and turbine cross-sections.

Thanks to the turbocharger in combination with the efficient Audi combustion process, there is achieved and maintained a constant high BMEP level with excellent thermodynamic parameter values in the mid-speed range. The engineers from BorgWarner and Audi AG also adapted the two-stage camshaft drive system to the increased chain forces which come to bear on a turbocharged engine as compared to a naturally-aspirated one. This measure guarantees both low-wear and low-noise operation."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!