Jump to content

GOLF GTI 1.8T


volnick1986

Postare recomandată

Consola e orientata spre sofer cum e firesc, iar capacul scrumierei e drept (mai bine zis orientat in plan sagital :D ) , nici inspre sofer, nici inspre pasager.

PS: Nu-i stress! :( Noi sa fim sanatosi!

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

@rulez Multumesc mult!

Astazi, battery dead... A primit pana maine porvizoriu un Rombat Cyclon de 55 Ah nou. Dupa ce am pus bateria provizorie am verificat bateria veche si am constatat ca un element era dus si facute scurt. Maine v-a primi tot un Rombat de 60 de Ah sau mai puternic, tot nou, dar inca nu stiu exact decare.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

pune-i baterie serioasa nu te uita la garantie neaparat, ca se anunta o iarna "cool". Al meu a pornit si la -30 asta iarna si dupa o saptamana de dormit in parcare.

toate bune!

Link către comentariu

Initial am vrut sa iau Bosch sau Varta de 60 Ah, dar e destul de scumpa si am auzit si lucruri bune despre Rombat. Cel putin 3-4 ani nu cred ca voi avea cu ea probleme, mai ales ca nu am consumatori mari cum ar fi statie sau xenoane. M-am tot uitat pe configuratoarele de la Bosch si de la Varta si ei zic ca merge intre 55 Ah si 63 Ah. Datele tehnice de la VW zic ca masina e echipata din fabrica cu 60 Ah. Sper sa nu am probleme.

post-37459-1285620266_thumb.jpg

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
DEH 2000 MPB care i-l am iti garantez eu ca pe luminile albastre cu ropsu de VW merge perfect.

Ia fii atent aici :cool: http://vwforum.ro/index.php?act=at...t&id=210681

Din 2008 e pe masina si merge de rupe, odata nu a sarit si nu afacut figuri. Am avut noroc cu un prieten ca eu ca bou' nu m-am uitat la lumini in masina, habar nu aveam ce culori sunt pe ea ca eram happy ca mi-am luat masina (eram proprietar de 2 ore) si eram la Mediamarkt si nu stiam ce cass sa-mi iau. L-am intrebat pe pretenul meu pe ce culoare ca ma uitam la asta si el zice ca pe rosu ca arata mai bine. Mai era pe verde.... cred ca-mi dadeam palmi sa vad bordul rosu si cassul verde :lol: .

Legat de baterie. Nu te uita numai la amperi, vezi si de curentul de pornire. Eu am un Rombat Tornado pe calciu si are curentul de pornire de 750. O am de un an si asta iarna pe cel mai cumplit ger la pornire nici macar nu mi-au clipit ledurile pe bord cand am dat la cheie. In poza am incercuit cu rosu care e curentul de pornire.

Pana anul trecut nu stiam de ce se intrerupe casetofonul cand pornesc masina... acum stiu :) de la bateria slaba. asta e primul semn ca te lasa.

Modificat de Aerofan
Link către comentariu

@Aerofan Inseamna ca l-ai nimerit la fix! :)

Acuma am pus sus bateria finala Rombat Tornada de 60 Ah care a afost 220 de lei. Sper sa fie OK si sa ma tina.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

Salut , eu am o parere foarte buna despre Rombat. Am avut pe logan din 2004 septembrie pana anul acesta mai , cand am vandut masina tot cu ea. Trebuie sa precizez ca niciodata nu a fost dat jos de pe masina pantru reincarcare suplimentara. Niciodata nu am deschis clapele sau altceva. Cum l-au pus in fabrica asa l-am vandut....Si iarna mergeam des in zona Miercurea Ciuc unde este bine stiut ce geruri cumplite sunt. A trebuie sa precizez ca era Rombat Calciu de 60Ah si 550 ah curent de pornire. Si din cate stiu Rombat premier este ceva nou care are o tehnologie imbunatatita....ar trebui sa te tine cat de cat. Acum depinde cati consumatori mari ai in masin ( muzica,aplificator , subwoofere etc....) Momentan pe Skoda Octavia 2 FL am Varta de 60 Ah dar care are curent de pornire de 490 ah numai....sunt curios cat o sa ma tina...cum am citit pe forumuri ma gandesc ca maxim 4 ani...

In legatura cu masina este foarte faina ....toate cele bune , Andrei

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu

Dupa cum am mai zis am un CD Player si boxele standard ale masinii... :P

Ieri am patit o chestie ciudata.... Dupa ce am pus bateria proviziorie Cyclon de 55 de Ah masina a pornit OK, in schimb nu mai pornea CD Playerul. Se vedea pe dispaly ca intra curent in el dupa ce puneam contactul ca de obicei, dar cand apasam butonul de pornire nu se intampla nimic. M-am cam stresat ca nu mai stiam daca mai are garantie. Am cautat actele si am vazut ca mai are garantie pana in 3 oct 2010. :)) Ce m-am gasit eu sa fac? L-am scos din locasul lui, i-am scos mufele si le-am bagat la loc... si presto! Merge! :))

Astazi alta chestie dupa ce am pus Tornada de 55 de Ah... Ati vazut voi ca mi-am luat frane noi, dar inca nu le-am pus pe masina. Le pun la sfarsitul lui octombrie cand fac si service-ul. Dupa ce pun bateria noua... contact.. Check Break Pads! ^_^ Iauz ma! Scot cheia, inchid masina, deschid, pun iara contactul, nimic. In plus dupa fiecare data cand ii iau jos curentul o jumate de ora dupa ce i-l pun sus iara variaza relantiul. Cred ca isi adapteaza singur clapeta. Multe chestii se pare ca se dau peste cap cand schimbi o baterie: CD Player, clapeta de acceleratie, etc.. Urmeaza sa ii fac iara o scanare sa vedem daca e totul in regula.

Multumesc Andrei de aprecieri. ^_^

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Weekendul asta am programat-o la schimbat franele cumparate in vara si lichidul de frana. De 2 saptamani s-a aprins martorul de check break pads dar nu am avut timp sa ma ocup de ea. Oricum acum cu faculatea am fost foarte ocupat si nu am prea avut timp sa ma plimb doar strictul necesar. La sfarsitul lunii urmeaza service-ul la un an desi am facut doar 8000 de km de la ultimul service.

Acuma ma uitam la niste poze cu masina si chiar sunt indragostit de ea. Ma bate gandul sa nu o vand niciodata! Chiar daca peste cativa ani imi voi lua mai mult ca sigur un Golf V GTI. De ce as vinde-o? Oricum nu voi lua mai nimic pe ea si nu e cine stie ce scumpa la intretinere. Ce ma tot supara e ca tot pica cate ceva cu varsta, consumabile mai mult: frane, o baterie, cate un furtun, doua... In rest e OK! Peste ceva vreme daca e pastrata asa originala v-a ajunge clasica. Mai stii?!? :))

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

clasica o sa ajunga sigur.

si eu ma gandeam sa o dau pe a mea si sa mai pun peste sa imi cumpar un tt.la ce preturi sunt acum .. nu merita

sa ai grija de ea in continuare

Link către comentariu

Azi am fost la service si am pus sus discurile si placutele fata/spate. Desi l-am cumparat, din pacate nu am schimbat lichidul de frana fiindca baietii nu aveau pompa. Daca tot era azi masina pe elevator i-am rugat pe baieti sa se uite putin si la directie. Se pare ca am nevoie si de niste bielete si un rulment. Alti bani alta distractie...

Ca tot vine iarna (azi cand am plecat din Cluj au fost -2 grade C) am pus si jantele de iarna de tabla pe 15. Adio aspect si stabilitate pentru cateva luni pana trece iarna. Maine cresc concentratia la antigel ca am verificat-o azi si era doar la -11 grade C.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

In sfarsit, saptamana trecuta am schimbat si lichidul de frana la Proton in Cluj. Am pus Ferodo DOT 4. In concluzie all new brakes. :icon_thumright: Urmeaza schimbul de ulei si filtre si rezolvarea problemei cu AIRBAG FAULTY care ma termina. In rest toate bune! PS: Mersi mult rex de scanare! ;)

Link către comentariu

si eu am avut o problema cu martorul de airbag aprins si era de la airbag-ul din scaunul pasager; semnal intermitent, cel mai probabil de la foitul scaunului, etc. S-a rezolvat.

Toate bune!

Link către comentariu

Aceeasi treaba si aici... La scanare a aparut: "Side Airbag Igniter; Passenger Side (N200) Resistance too High - Intermittent". De abia astept sa rezolv erorile!

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Saturday drive pe A3 Cluj - Campia Turzii. Mersi Sookie de poze! :D

post-37459-0-13809900-1290419884_thumb.j

post-37459-0-78938700-1290419890_thumb.j

post-37459-0-78484400-1290419895_thumb.j

post-37459-0-43908000-1290419900_thumb.j

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

In sfarsit am reusit sa fac service-ul. Masina are acuma 147700km. Am iesit mai iefitn fata de anul trecut spre surprinderea mea, toata afacerea costand 256 lei + 50 lei manopera. Am schimbat filtrele de aer (32), ulei (22), habitaclu cu carbon activ (49) si combustibil (28) toate MANN. Ca si ulei am ramas tot pe Castrol Magnatec 5W40 C3 (125 lei bidonul de 5L).

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos foarte frumoasa masina in special culoarea .... La cat mai multi km fara numar :icon_thumright:

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

@quattro3001 Mersi mult de urari. Deja o am de aproapre 2 ani jumate si am facut aproape 25.000 km cu ea.

Cand am schimbat uleiul s-a rezolvat problema cu matrorul AIRBAG FAULTY aprins in bord. Intr-adevar nu a fost mare lucru; dupa cum au zis si colegii de pe forum era o mufa de sub scaunul pasagerului miscata de la atata tras scaunul inainte si inapoi. Dezavantajele cand ai doar 2 usi :( . Umpic de spray de contactie pe mufe si o resetare din VAG-COM si problema este rezolvata. Masina acum merge brici!

post-37459-0-73793200-1291922858_thumb.j

post-37459-0-15569900-1291922865_thumb.j

post-37459-0-85390700-1291922869_thumb.j

post-37459-0-72814400-1291922874_thumb.j

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

Mersi mult! Nu e... Aia de pe Pasteur din Cluj e aceeasi culoare dar e in 4 usi si cu numere de Suedia. De multe ori am vazut-o si eu.

Sunt foarte suparat. :( Am varsat in seara asta pe mocheta din portbagaj tuica dintr-un bidon. Cred ca intr-o crurba s-a pus pe dunga si cum capacul nu era bine strans a curs facand o pata cam de 40-50 cm in diametru pe mocheta de deasupra rotii de rezerva. O sa i-l spal cu biocarpet. Sper sa iasa mirosul!

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

Da-l jos si spala-l la jet cand mergi la spalatorie. Il iei in casa si a2-a zi e uscat :icon_thumright:

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Cam greu cu mirosurile astea tari, incearca sa il speli cat de repede poti, poti sa incerci si tu cu biocarpet de cateva ori si cred ca sigur trece.

Vezi de ce nu e bine sa transporti cu masinile astea sport :P...

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!