Jump to content

GOLF GTI 1.8T


volnick1986

Postare recomandată

Aualeu... cate posturi. Am plecat la ora 8 pe ceata la Cluj-Gilau si acum m-am intors pe o ceata... Uaiii.

Am lucrat la masina de la 11 la 15.30 cu lungi pauze de povesti.

Am plecat cu o portbagaj de piese si am venit cu el gol. :)

Tot ce mi-am propus pe azi am realizat:

- ulei

- filtru ulei

- filtru aer

- filtru benzina

- bujii

- bucse bascule pline R32 (cele vechi, normale schimbate in vara deja prezentau urme de uzura)

- garnitura de la capac

- simeringul de la planetara dreapta picura ceva.. asa ca l-am pus din nou

@toni Deja e pusa garnitura. Om trai si om vedea. Cred ca mai putin strica decat mai mult. Azi am pus un strat subtire peste tot. Unii zic ca nici nu ar trebui silicon. Ce am descoperit cand am dat bobilele jos... ulei pe bujii, Deci cea din mijloc era varza. Cand am dat jos capacul, garnitura exeriaora se facea bucati, din nou varza.

@infiniti

Consum azi.

Alba Iulia - Turda - Cluj - Gilau 7.1

Gilau - Cluj - A3 - Alba Iulia 7.4

Ultimii 2125 km 9.8 mixt

161 161 km. Imi adiuc aminte ca atat avea azi dupa ce am plecat de la garaj. Sa nu uit sa trec in cartea service. :D

@Circoloco. Multumesc de aprecieri! :icon_thumleft:

@Muale

E spray TRW Brake Cleaner. L-am folosit sa degresez sub masina uleiul de pe planetara si capacul.

Din punct de vedere mecanic nu mai am ce sa ii fac. Urmeaza un reconditionat de volan in primavara cand da caldura si sa ma pun sa fac ceva in privinta oglinzilor si zgarieturilor.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

La garnitura de la capac am avut si eu probleme. Am schimbat o de 2 ori fara rezultat satisfacator unul din service uri a fost Compexit, tot a cirs ulei pe acolo. Pana am facut-o eu a treia oara: am curatat foarte bine chiulasa si capacul culbutori, am pus silicon reintz in punctele specifice de montaj, si nu trebuie ca locul unde calca garnitura sa fie cu ulei pentru ca in scurt timp va curge din nou. Suprafetele de contact trebuie sa fie perfect uscate.

Frumoasa masinuta si cat mai multi km fara probleme!!

Modificat de KOMODO
Link către comentariu

O faza tare azi cand am pus garnitura. Pun siliconul, o pun pe canale pe tot si zic. "Pfff a intrat la fix, precizie germana!" Zice domnu' inginer: "Da.. daca era la Dacie mai luam o foarfeca si mai decupam din ea pe la colturi sa intre!" :lol:

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

Si la mine erau la fel bobinele. Garnitura interioara (cea de la bobine) ziceai ca este de carton :)

La ce temperaturi sunt acolo, cred ca este de asteptat sa o schimbam deva mai des...

Link către comentariu

M-am bucurat prea putin de masina. :icon_cry: Azi am plecat de dimineata pana la ai mei si am pus masina in curte sa ii pun niste antigel. Toate bune si frumoase.

Cand am dat sa plec pun contactul nu mai porneste! Se aude doar un clac scurt si atat. Nici macar nu invarte. Pompa de benzina se aude ca merge ca de obicei. Ledul de la baterie e verde, radioul merge, geamurile la fel, BC-ul nu e resetat, deci curent are. Ce poate fi? Eu ma gandesc la electromotor. Acum 3 ani l-am dat jos si l-am curatat deoarece caraia la pornirea la rece. De atunci nu am avut probleme pana azi. Ma gandesc sa i-l dau jos, daca reusesc si sa i-l pun pe direct pe baterie sa vad daca merge. VAG-COM nu am, in bord nu se apinde nici un martor. Bine ca ieri inainte sa plec de Cluj am pus VAG-COMul pe masina si "No fault code found". La ce folos... :) Si in weekend trebuie sa merg la munte. :( Cand am crezut ca am terminat tot la masina, pac iti mai da o palma.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

asa e cu masinile...uneori nu apreciaza munca depusa la ele. :)

mai ales cele cu naravul intarit de varsta

Link către comentariu

salut

frumoasa masina, seamana cu a mea, dar doar la exterior :D sa o stapanesti sanatos si fara probleme

Link către comentariu

Multumesc. Azi mi-am facut timp sa ajung la el in mare parte. Imi lipseste o tubulara de 13 sa i-l dau jos, pe care o sa o fac rost maine. Am vorbit cu cineva de la o firma care se ocupa cu electromotoare sa i-l duc maine. Sper sa nu ma insel si sa fie altceva.

Link către comentariu

Pana la urma l-am dat jos cu greu din cauza lipsei de acces si l-am dus la firma respectiva. Problema a fost bobina care a fost inlocuita cu una noua Bosch. Maine dimineata i-l montez pe masina si GTI-ul o sa porneasca din nou. :icon_thumright:

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
  • 1 month later...

Intre timp am facut un reglaj de directie si masina a primit amortizoare noi la capota si hayon. In curand o sa fac niste poze noi.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Niste poze dupa ce am spalat-o in weekend.

De unde as putea sa fac rost de o carcasa noua ca sa transfer in ea electronica telecomenzii si lama? Aveti idee daca cele aftermarket de pe Okazii cu 50 de lei sunt OK calitativ?

post-37459-0-33285000-1358362840_thumb.j

post-37459-0-61640600-1358362851_thumb.j

post-37459-0-32559300-1358362857_thumb.j

post-37459-0-72297700-1358362862_thumb.j

post-37459-0-19291200-1358362868_thumb.j

post-37459-0-53096600-1358362874_thumb.j

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

sunt si pe forum cateva persoane care vand chei oem sau aftermarket mai bine vorbeste cu ei aici.

Link către comentariu

ai pragul infundat sau este o umbra?

ti-ai raspuns singur la intrebare,ramane sa vezi daca poti vedea una live sa iti faci o parere.

la 50 lei sunt copii,nu te poti astepta la foarte mult dar la urma urmei e o bucata de plastic...daca materialul e corect e ok.

incearca si pe ebay, una originala in stare buna (fara electronica) sau tot pe okazii ,cele mai scumpe putin.

cheia ta ce a patit?

Link către comentariu

E infundat pragul. Bun spirit de observatie. Nu de mine ci de cel ce a avut masina inainte.

Carcasa mea se tot desface in doua ca ii este cam rupta urechiusa aia si imi este frica sa nu o pierd si de aceea as lua una noua. Am mai multe variante:

1. 50 de lei de pe Okazii la 16 km de mine la Sebes.

2. La Cora in Cluj la magazinul de chei 115 lei fara sigra VW. Mi-au zis ca nu are sigla ca nu le pot da cu sigla din cauza copyrightului.

3. Un coleg de pe forum de la care astept raspuns.

Ai dreptate pana nu le vezi in mana nu iti dai seama. As da 100 de lei pe una originala in stare buna fara lama si fara electronca, dar nu am de unde sa gasesc, mai ales ca am modelul acesta care e cam rar.

post-37459-0-01965800-1358369720_thumb.j

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

din ce vad in poza, arata destul de bine. chiar ma gandesc sa iau si eu una :)

daca vrei iti iau din bucuresti, ma vad personal cu omul si le vad calitatea.

tu ai cum e in poza? ciudat...eu tot cu 2 but am dar difera butoanele...

a ta daca se desface, lipesti cu superglue dupa ce pui baterie noua. cativa ani o mai folosesti, apoi o desfaci fortat si muti electronica.

Link către comentariu

Ehe.. Daca era ca si in poza... era noua. A mea e super tocita. Daca le vezi personal si poti sa le faci niste poze as dori sa le vad.

M-am gandit si eu la varianta superglue, dar neah...

Link către comentariu

sa vad daca ma decid. la mine partea electrica este obosita, nici cu baterie noua nu bate mai mult de 5m telecomanda.

estetic nu ma deranjeaza (una este cu emblema stearsa), am 2 chei.

ma gandeam sa iau una doar cu lama pt descuiat usa manual sau una cu electrica buna dar e scumpa

Link către comentariu

Intre timp am facut un reglaj de directie si masina a primit amortizoare noi la capota si hayon. In curand o sa fac niste poze noi.

salut...frumoasa si ingrijita masina...

o intrebare am...ce amotizoare ai luat si cat au costat...in special cel de capota ma intereseaza

Link către comentariu

Te referi la cele de capota si hayon, nu? Am luat la recomandarea amicului meu de la piese auto niste amortizoare pe gaz aftermarket poloneze, o firma FA Krosno. Amortizorul de la capota a costat 47 de lei, iar cele de la hayon 62 de lei ambele. Nu am ce sa ma plang de ele. Le-am montat in 5 minute, au fost ieftine si merg brici. Ridici capota la jumate si sare sus singura.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

Imi pare super ok la bani...eu am vazut febi pe la 90/100ron...

stii si ce forta au? am vazut ca ala dupa masina are 350N...astea ale tale au mai mult de zici ca ridici jumate si de acolo preia amortizorul?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!