Jump to content

GOLF GTI 1.8T


volnick1986

Postare recomandată

...drum intins ca masa, sanatate si pompa de benzina in curte... :cheers:

Link către comentariu

Au venit si pozele mult asteptate. Multumesc mult Calin. :D

post-37459-0-31825200-1302966649_thumb.j

post-37459-0-31226200-1302966652_thumb.j

post-37459-0-38559200-1302966655_thumb.j

post-37459-0-23041600-1302966660_thumb.j

post-37459-0-26689000-1302966664_thumb.j

post-37459-0-51590000-1302966668_thumb.j

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

trebuia sa retusezi in photoshop bandoul fata,spate.

sunt "atinse" pe colt

:P

Link către comentariu

Stiu acuma na... Asa am luat masina, dar nu erau chair asa parca. In timp, de la parcari m-au mai frecat unu, altu. Ce sa-i faci... asta e orasul. :( Vopseaua aia sarita de pe bandoul spate cand am luat masina era minuscula, dar in timp de la spalatorie, oricat am incercat si le-am zis sa aibe grija, s-a facut tot mai mare cu fiecare spalare.

Trebuie vopsite din nou bandourile fata/spate si oglinzile, nu numai din Photoshop ci pe bune. La vara o sa le vopsesc cel mai probabil.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

frumos, imi place GTi ul; daa....s-au miscat omuletii cu constructia din spate; am si eu niste poze acolo si arata altfel........:D

cati mai multi KM

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
volnick1986
Publicat (modificat)

Saptamana trecuta masina a depasit 150.000 km. :cheers: Azi am fost in sfarsit sa ii fac swichul din usa pasagerulul, care ma exaspera de atata timp.

Am comandat de la reprezentanta si maneta easy-entry de la scaunul pasagerului de pe exterior si un furtun. Tot azi am mai cumparat un kit de reparatie far. De cand am luat masina avea clemele de la farul stang rupte si lipite cu silicon. Le-am tot lipit de n ori cu diverse chestii dar nu au tinut. Cu greu am gasit azi adresa firmei care le are, mai ales ca eram comtra timp sa ajung si la facultate. :icon_thumleft: Am ales varinata cu kitul desi puteam sa fac rost de o rama de far intacta. Era destul de greu cred sa dau jos sticla de pe farul meu, iar apoi sa etanseizez perfect ca sa nu ma trezesc cu farul aburit.

post-37459-0-33472600-1304351107_thumb.j

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

imi spui te rog acele cleme sunt doar cele din partea de sus a farului sau sunt toate, inclusiv si cele de jos de sub bara? la ce pret le-ai luat? modul de fixare cum este? eu am faruri valeo si parca clemele mele erau dintr-obucata cu farul si nu-mi dau seama cum se pun aceste cleme. Merci anticipat si bravo pt masina...si modul cum o intreti ! Drive safe

Link către comentariu
volnick1986
Publicat (modificat)

Multumesc!

Asa e. La toate farurule de Golf IV clemele sunt dintr-o bucata cu carcasa farului. Asta am gasit si eu acuma pe net despre kit-ul asta. (Pagina 5/8). Dupa cum se vede sunt pentru stanga (cod 20113) si dreapta (cod 20112) si sunt doar clemele din partea de sus a farului. Din cate imi dau seama merg si pe faruri Valeo cat si pe Hella.

Azi am dat jos farul si am vazut ca el din fabrica este proiectat pentru a fi reparat cu kit de reparatie, deoarece sub clemele de sus (care si ei s-au gandit ca odata se vor rupe) are niste gauri in care vin insurubate clemele din kitul respectiv.

Kit-ul ce l-am luat a costat 38 de lei direct de la firma respectiva care le aduce din Italia. La piese auto am sunat si au zis ca i-l aduc la 50 de lei. Au si la reprezentanta asa ceva, tot un kit de reparatie far la 90 de lei.

Foarte interesanta treaba cum e gandita asta cu kit-ul de reparatie. Vorba domnului inginer care mi-a desfacut azi usa sa imi faca swichul. "Masina asta gandita, doar nu degeba e "Das Auto"!" :)

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

inginerul nu a mentionat de switch nimic?

mie mi se pare gandit prost acolo.

si switchul e una din problemele comune la golf

Link către comentariu
volnick1986

Asa e. Este o problema comuna. La fel o alta problema comuna la Golf si Bora sunt electromotoarele care caraie pe volant dupa o anumita perioada de timp si in special iarna datorita scaderii lubrifierii si cresterii fortei de frecare pe ax. Tot la el am vazut curatate electromotare care caraiau pe Opel Astra H din 2007 cu 40.000 km sau pe Ford Mondeo din 2002 cu 200.000 km, deci si altii o au nu numai VW.

Link către comentariu

egh...asta cu switch-ul e greu pana iti dai seama ce si cum; si eu am avut problema cu switch-ul din portiera de la sofer si l-am rezolvat impreuna cu Stefan (CJ-59-ASL). Iti ia mai mult timp cand faci asta prima data dar daca e sa repeti operatia clar timpul de lucru se reduce considerabil si cu privire la tot felul de switch-uri care se zice ca sunt originale si etc., merge perfect orice switch care sa aiba aproximativ aceleasi dimensiuni (si 3 pini, pana la urma e un contact normal inchis sau normal deschis); noi am cumparat switch-ul de la un magazin de piese electronice din Cluj.

Link către comentariu
volnick1986

Au venit amortizoarele sport spate Sachs Super Touring 556 271. Asta era singura optiune pe spate, deoarece masina are de fabrica suspenise sport.

Urmeaza pe fata. Ce sa aleg intre Sachs Advantage 200 954 pe gaz si Sachs Super Touring 312 354 pe ulei? Diferenta de pret este minora deci pretul e un factor neglijabil la aceasta alegere.

post-37459-0-61912300-1304930295_thumb.j

Link către comentariu
  • 1 month later...

Timp de 3 saptamani masina mea a stat pe tusa in Alba. Nu am apucat sa o fac mai repede datorita lipsei de timp si a examenelor. :( Am ajuns acasa, am parcat-o si cand am dat sa plec din nou, motorul mergea in 3 cilindri. Diagnoza zicea clapeta de acceleratie?!? :blink: Am pus alta. La fel. Nu e aia! Sapatamana trecuta am resuit sa o fac in Cluj, dupa ce am adus-o pe platforma de la Alba cu bunavointa unui prieten care a dat niste telefoane pentu mine. In Alba diagnosticul unui "specialist" a fost ca o valva pe cilindrul 3 ar fi sparta si ca trebuie desfacut motorul + alta garnitura de chiulioasa + valva/valve + altele. M-am cam speriat cand am auzit de desfacut motorul. Nu am vrut sa ii las masina "expertului" fiindca nu imi inspira incredere, asa ca am adus masina, dupa doua saptamani pe platforma la Gilau-Cluj (la un domm inginer pentru care am mare respect) unde diagnosticul corect i-a fost pus in 10 minute. Problema la ignition amplifier-ul de pe filtrul de aer, mai precis o piesa din acest amplificator nu dadea semnal bobinei de pe cilindrul respectiv. Am pus altul din dezmembrari de pe o Octavia 1.8T si motorul merge din nou brici. Ma bucur ca am fost inspirat si ca nu i-am lasat masina pe mana acelui domn in Alba sa desfaca motorul. :D Un motor desfacut si refacut nu prea mai e motor... sau si daca e trebuie facut de cineva priceput. Era o treaba, mai precis o eroare, inutila, costisitoare si riscanta.

De mai de mult timp am observat ca senzorul de presiune de la servo se imbimba cu ulei si picura putin asa ca am cumparat azi altul. Co ocazia asta schimb si lichiul servo folosind SWAG 99 90 6161 (G 002 000 verde).

Urmeaza Sachs Advantage gaz pe fata si flanse noi.

PS: Citeam aici pe forum un caz identic. Cam trist la o reprezentanta sa iti rezolve problema asa greu: "1 sef service, 2 receptionisti, 3 mecanici, 2 electricieni", si pe langa asta sa dai 19 mil lei vechi si atatea zile pierdute.

PS2: Se pare ca si VAG-Com-ul nu e chiar perfect. La codul 01165 i-as adauga: Check power output stage/ignition amp module.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Foarte mult imi place GTI-ul tau, de cateva ori l-am vazut si prin cluj si de fiecare data am intors capul dupa el. Felicitari ca ai asa grija de masina!

Link către comentariu

Multumesc Eto. Si eu te-am vazut de cateva ori prin Cluj, stiam ca esti de pe forum dupa numar. ;) Poate ajungi la intalnirile de miercuri seara si mai povestim. Bafta!

Ieri am apucat sa ii curat de noroi contra aripile. E mai usoara masina cu 1-2 kg cred! :) Tot ieri i-am pus doua anvelope si am reechilibrat toate rotile.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
  • 5 weeks later...

Singurele poze cu masina din mini excursia in Ungaria din iulie. Erau 35 de grade pe putin... :soare:

post-37459-0-95081300-1311202995_thumb.j

post-37459-0-78345200-1311203005_thumb.j

Link către comentariu
  • 1 month later...

Masina a ajuns la 154.000 km. Nimic nou, nimic deosebit. Intre timp am mai luat si flansele de la amortizoare cu rulment (kit) de la Sachs. Imi fac stocul de piese pentru cand voi schimba complet directia si suspenisa. Inca mai am de luat unele lucruri: amortizaore fata, stoppere amortizor fata (sport 53 mm) si o bieleta de directie cu cap de bara. La amortizoare m-am hotarat asupra Sachs Advantage (200 954). Cand iau tot o sa am o lada de piese de montat. :) Un lucru neprevazut a fost ca saptamana trecuta am luat si un DV-nou (membrana sparta). Incet si cu rabdare se iau toate.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

felicitari de masina ! ultimele 2 poze sunt superbe :)

o intrebare...am vazut ca sigla GTI e gri la tine, la mine e I rosu.

stiu ca tu ai codul AUG si eu AUM dar referitor la performante,etc, sunt ceva deosebiri?

toate cele bune !

Link către comentariu

La performante nu cred ca exista diferenta conform cartii. Ambele au 150 PS/110 kW si 210 NM cuplu.

Totusi exista diferente intre ele intre multe piese sub capota:

1. Turbina din cate stiu e alta. AGU are K03, iar AUM K03s.

2. Bobinele sunt diferite. AGU are BERU (puse pe AEB-ul de A4 B5 si S4 2.7T), cele mari prima varianta, iar AUM are cele mai noi mai subtirele Bosch.

3. AGU are debitmetru de AEB care e diferit de cel de AUM. Mai are si modul de aprindere tot de pe AEB pe care AUM nu i-l are.

4. AGU are clapeta de acceleratie pe cablu, iar la AUM e DBW (drive by wire).

5. AGU e D3/EU2, iar AUM e EU4. Asta face ca AUM sa aiba 2 sonde lambda (inainte si dupa catalizator), pe cand AGU are doar una (dupa catalizator).

6. AGU nu are secondary air pump (care sincer habar n-am ce face).

7. Valva PCV are alt cod si e diferita, precum si furtunul de vaccum de la PCV de sub admisie e diferit ca si cod si ca aspect.

8. Intercoolerul desi e la fel ca dimensiune cel de AGU, nu are MAP sensor si implicit gaura pentru acest senzor.

Daca deschizi capota o sa vezi ca AGU e mai aerisit, mai simplu. Poti sa iti bagi mana lejer pe acolo sa lucrezi ca ai parca mai mult spatiu ca la AUM. Cel putin asta a fost impresia mea cand le-am comparat la prima vedere.

Sigur mai sunt si alte diferente care nu le-am enumerat. Cineva imi zicea ca AUM-ul e mai bun pentru tuning si ca poti scoate din el mai multe performante. Nu mai stiu unde am vazut, la ceva firma renumita de chip tuning, era afisat un tabel unde zicea ca chipul de AGU i-l duce pana la 190, iar chipul de AUM i-l duce pana la 200 si ceva. Intreaba-l pe Jacku de modificari ca el are AUM ;). Bafta cu noua masina si mersi de aprecieri!

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
  • 1 month later...

De o saptamana au venit amortizoarele Advantage pe gaz, dar din pacate eu am ramas pieton pentru o luna. Asta e. In decembrie urmeaza schimbul de ulei, bucse, amortizoare, stoppere si flanse. Pana luna viitoare GTI-ul ramane pe tusa in curte. :(

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

Trecerea de pietoni. M-am oprit. Venea unu' din spate care nu am crezut ca ma evita. Am bagat 1 si am plecat. In timpul ala a pus o fata piciorul jos de pe bordura pe sosea si inapoi. Toate astea sub privirile unei politiste. A tasnit dintre masini si pac!

post-37459-0-63702900-1318533370_thumb.j

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!