Jump to content

Adaugare ulei 2T in motorina


alex_pescaru
 Share

Go to solution Solved by Bogdamn,

Ce ulei adaugati?  

380 voturi

  1. 1. Ce ulei adaugati?

    • Castrol Act Evo 2T FC
      45
    • MOL Dynamic Sprint 2T verde FD
      157
    • K-Classic (bidonul galben din Kaufland) FC
      34
    • Mobil Extra 2T FD
      27
    • Ravenol Scooter 2-Takt Teilsynthetic
      15
    • Aral 2T, FC
      28
    • Hexol 2T rosu
      41
    • Liqui Moly 1052
      31
    • Wolf Synth 2T
      6
    • Shell Advance VSX 2T
      1
    • Shell Advance Ultra 2T
      2


Postare recomandată

  • Administrator

la intrebarea ce tip de ulei  folositi  2T..eu folosesc metabond?

 

1. Ce legatura are aditivul "minune" Metabond cu uleiul 2T?

2. Mai sunt topicuri unde vrei sa ne spui ca folosesti Metabond?

Cel de aditivi nu e de ajuns?

Ar trebui ca INAINTE sa introduci ceva (indiferent ce) in motor sa te documentezi, nu sa intrebi dupa ce ai introdus respectivul maclavais minune in motor, dar asa cum a spus si Lucian M, "Your engine, your money"...

 

Urmatorul post de acest gen in alt topic decat cel de aditivi va fi sanctionat.

Multumesc. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar totusi, petrom 2T nu foloseste nimeni? :O ca atunci cand m-am apucat eu sa bag era cel mai ieftin ( 16 lei bidonul ) parca, si mai erati cativa pe aici care foloseati ( mi-ati recomandat si mie, iar eu l-am luat ) apoo l-ati schimbat, doar pt ca este mineral ; din cate am observat eu asta nu influenteaza decat la masinile echipate cu dpf ;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si catalizatorul se poate infunda nu doar DPF-ul. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu asta, dar sa fim seriosi, de la uleiul mineral 2T ? Adica 200 ml la 40L??? Oricum aproape mi s-a terminat bidonul ( mai am 200 ml ) ..l-am folosit 3-4 luni, ca eu fac cam 500 km / luna si probabil voi lua si eu hexol sau mol 2T..daca tot au atatea voturi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are pret bun Hexolul....in rest toate sunt bune...numai ca eu am alergie la lucrurile verzi gen Mol...

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar totusi, petrom 2T nu foloseste nimeni? :o ca atunci cand m-am apucat eu sa bag era cel mai ieftin ( 16 lei bidonul ) parca, si mai erati cativa pe aici care foloseati ( mi-ati recomandat si mie, iar eu l-am luat ) apoo l-ati schimbat, doar pt ca este mineral ; din cate am observat eu asta nu influenteaza decat la masinile echipate cu dpf ;

 

Daca citeai primul post de pe pagina asta, vedeai ca folosesc eu. N-am dpf, insa nici nu am incercat alt tip de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar mi-ai dat peste nas cu asta :)))) bine ca nu mi-ai reprosat ca nu am citit tot topicul :))

M-am uitat la voturi, si inafara de mine care am bifat petrom 2t mai sunt doar 2 voturi, destul de putine in comparatie cu celelalte si cu faptul ca se vorbea despre el ca fiind cel mai ieftin si accesibil in benzinariile petrom...dar multumesc pt raspuns :)

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreo 2 saptamani am stat cu amestec 1:350-1:400, in urma discutiilor despre consum usor marit odata cu cresterea concentratiei de 2T si implicit a cifrei cetanice (probabil peste 55).

Ieri deja am auzit un sunet ciudat in accelerare, sunet ce nu trebuia sa fie acolo.

Aseara am crescut doza la 1:200-1:230, cam asa. Azi e din nou motorul care-mi place.

In concluzie, nu ma intereseaza ca bag juma de litru mai multa motorina la suta de km, cat timp motorul suna ca un benzinar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din spusele mai multor cunoscuti si de pe forumuri am citit ca motorina de la Rompetrol ar fi cea mai buna sau cel putin printre primele locuri. Merge in combinatie cu ulei 2T de la Mol? Dynamic Sprint cel rosu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea am gasit nimic concret despre MOL Dynamic Sprint 2T Red ce norma JASO are, decat pe un site rusesc aparea  JASO-FC  deci teoretic e bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca are cele mai multe voturi de pe topic :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel din sectiunea de voturi este MOL Dynamic Sprint 2T, ai scris "cel rosu" si credeam ca te referi la  MOL Dynamic Sprint 2T  Red.

Un ulei 2T se amesteca cu motorina, indiferent ca e de la un peco sau altul sau de denumirea uleiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am laut inca o bidon de 2T kaufland, la pompa am "scapat" ~350ml ulei, a stat sticla peste noaptea in masina afara (la -10 grade) si era cam vascos. Am pus uleiul pe la jumate, si apoi am continuat sa alimentez, doar ca din cauza temperaturii a facut un dop si nu mai voia sa accepte deloc motorina, s-a insistat si am reusit cu greu sa bag ~ 80% din rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cum ramane cu motoarele PD cu DPF?? Nu face rau uleiul 2T la dpf?? sau exista vre un tip care e ok si pt DPF?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cantitatea de cenusa la uleiul 2T este mai mica decat la motorina, mai mult ca se pune diluat 1:250, si ca sa fii pe partea sigura cand alegi uleiul cauta unul cu cantitate mica de cenusa gasesti o lista ,in acest topic, cu diferite uleiuri si cantitatea  de cenusa.

 

DPF ul nu se infunda  de la diesel sau  de la 2T  el se infunda la un motor care nu merge in parametri sau la un motor care are infiltratii mari de ulei de motor  la nivelul epuratorului de ulei sau la axa turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rune, fa de serviciu in topicul asta. ;)

Pe fiecare pagina se gaseste unul sa intrebe de dpf, de efecte, de orice s-a mai raspuns.

Nici la scoala nu se mai citeste, daramite pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu ai fost informat Cosmin ca  VWForum are un tool care iti posteaza informatia dorita in ultima postare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Rune, fa de serviciu in topicul asta.

 

+ 1 si de la mine.

 

VWForum are un tool care iti posteaza informatia dorita in ultima postare?

Nu mai e functional, asa ca... ramai de serviciu pana... pana invata lumea ca inainte de a posta, ar trebui sa citeasca macar ultimele doua-trei pagini. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pagina 84 gasesti experienta mea cu 2T la DPF si modalitatea de verificare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi inceta sa mai pun ulei 2t atat timp cat este frig afara. Am observat cu scaderea temperaturilor masina mea incepe sa porneasca mai in 3 cum se zice. Porneste urat pentru 1 secunda, apoi isi revine la mers rotund. Partea mai nasoala e ca e puturoasa la plecarea dupa loc cat e rece. Mi se intampla des sa mi se opreasca motorul sau sa tremure de parca as avea dusa volant. Dupa ce nu am mai pus ulei au revenit toate la normal. Azidimineata la -7 grade a pornit impecabil si nu mi s-a mai intamplat sa tremure la plecarea dupa loc.

În afară de postul citat nu am găsit alte menționări privind legătura dintre pornirea ciudată la frig (minus grade) și amestecul cu 2T.

Folosesc Mobil 2T cam de 40 k km în amestec de 1:250 și iarna asta am avut și eu simptomele descrise mai sus.

Nu mă înțelegeți greșit, am folosit și voi folosi în continuare cu încredere amestecul (recomandat după schimbarea hidraulicii pompei de injecție), dar aș vrea să știu dacă e cazul să reduc doza sau chiar să renunț în perioadele friguroase. Există vreo explicație mai concretă (gen datorită aditivilor din motorina de iarnă) pentru fenomenul descris mai sus?

Modificat de Iob
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pagina 84 gasesti experienta mea cu 2T la DPF si modalitatea de verificare .

 

Am inteles. Deci sunt ft multe beneficii pt lubrifierea injectoarelor si alte piese in miscare cat si pentru combustia motorinei vs un procent putin mai accelerat de umplere a DPF, ceea ce am inteles ca merita. 

Tu ai specificat acolo in post ca DPF-ul se incrca mai repede cu 2T cu 0.15%/1km.

Dar are vreo relevanta cat de repede se umple filtrul atata timp cat masina reuseste sa isi faca regenerarile cu succes??

 

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regenerari mai dese inseamna depuneri de cenusa mai mari si viata mai scurta a DPF-ului. Cenusa ramane in urma regenerarilor,se depune si umple fagurii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Există vreo explicație mai concretă (gen datorită aditivilor din motorina de iarnă) pentru fenomenul descris mai sus?

S-ar putea să fie ceva şi cu motorina.

Folosesc de 3 ierni 2TMobil, motorină numai de la Rompetrol şi până în iarna asta nu am păţit să-mi pornească bâlbâit,  la temperaturi negative cu două cifre (nu s-a modificat nimic la motor între timp). Porneşte din prima fără probleme, dar se bâlbâie puţin ca şi când n-ar prea fi hotărâtă să pornească după care merge perfect şi porneşte ok toată ziua. Am alimentat fără ulei şi tot aşa, deci îl cam exclud. Suspectez puţin bujiile (deşi după cum scade tensiunea când pun contactul arse nu sunt) , ceva aer fals pe la termovalva de la filtrul de aer (mai ales că chestiunea este puţin cam aleatoare) şi calitatea motorinei. Zilele următoare schimb filtrul de combustibil şi oringurile de la termovalvă să văd dacă mai face. Motorină o să pun tot de la Rompetrol ca să nu alterez rezultatele cercetării :D .

Ştiu că postarea asta îşi are loc în topicul cu pornire grea la rece, dar am pus-o aici pentru că este şi uleiul băgat în ecuaţie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!