Jump to content

Adaugare ulei 2T in motorina


alex_pescaru
 Share

Go to solution Solved by Bogdamn,

Ce ulei adaugati?  

380 voturi

  1. 1. Ce ulei adaugati?

    • Castrol Act Evo 2T FC
      45
    • MOL Dynamic Sprint 2T verde FD
      157
    • K-Classic (bidonul galben din Kaufland) FC
      34
    • Mobil Extra 2T FD
      27
    • Ravenol Scooter 2-Takt Teilsynthetic
      15
    • Aral 2T, FC
      28
    • Hexol 2T rosu
      41
    • Liqui Moly 1052
      31
    • Wolf Synth 2T
      6
    • Shell Advance VSX 2T
      1
    • Shell Advance Ultra 2T
      2


Postare recomandată

Misule, poate pentru unii banii nu este o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am mai luat de pe Louis.de, dar am luat casca moto redusa de la 250 de euro la 99, basca ca am dat 20 de ron pe transport, nu 18 euro. Au si aia ulei 2t, dar tot nu merita deranjul pentru asa "piesa"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu fac reclama pentru ca nu am niciun interes, dar cel mai simplu este de aici:   http://www.piese-autonext.ro/ulei-motor-ravenol-scooter-2takt-teilsynthetic-jaso-fc1l

Costa 22,31 Lei litrul. Colegii din Bucuresti si Buzau pot sa ridice personal comanda, iar la comenzile peste 90 lei transportul este gratuit daca se efectueaza  plata in avans - daca bine am citit.

Modificat de Bogdamn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt uleiuri 2T destule in statiile de combustibil ,supermarketuri , nu stiu de ce va complicati asa tare, credeti ca influenteaza prea mult 250ml la un rezervor, toate fac acelasi lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merita sa platesti curieratul pentru niste ulei 2t. Doar daca comanzi si altceva pe langa sau sa se grupeze mai multa lume din acelasi oras.

M-ai facut sa rad cu pagina ce o recomanzi. Transport moca la comanda peste 200 euro sau 17,85 euro pentru transport daca e sub 200 de euro.

Pai chiar tu dai solutia Misule, o comanda mai mare care se imparte la mai multi doritori. Aia cu meritatul ramane la latitudinea si buzunarul fiecaruia dar sa nu uitam ca noi romanii tindem sa 'ne scumpim la tarate' daca zicala iti suna cunoscut. Personal eu nu folosesc uleiurile comercializate in RO . Aveti grija ce bagati in amestec, piata e plina de contrafaceri.Asa arata bidonul original de Ravenol:

 

 

Sa auzim numai de bine.

post-117148-0-55037300-1412360911_thumb.

Modificat de emanoeladrian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumperi ceva greu de gasit incat sa merite, iar faptul ca tu nu cumperi ulei din RO, iar nu e ceva comun si generalizat pentru fiecare dintre ei ce pun ulei 2T in motorina. E peste mana, dupa parerea mea, sa se stranga peste x ( gen 10 ) useri din acelasi oras si carora sa le convina acelasi magazin, pret, alea alea.

Gata cu offtopicul. Spor la uns motorina :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa se stranga pt ce..? Omg..200 ML la 40 Litri de motorina..credeti ca va influenta cu ceva marca uleiului? :O deja incepeti sa faceti ca si cu uleiurule de motor..multi evitati castrol care e ok si cautati uleiuri no name fara niciun feedback si pe comanda...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin

Conform site-ului http://www.mol.hu/en/business_centre/products/lubricants_autochemicals/automotive_lubricants/other_motor_oils_for_2-stroke_motors/mol_dynamic_sprint_2t/ MOL Dynamic Sprint 2T are ASH 0.05 ,dar e FD.Poate ne lamureste un utilizator  care pot fi diferentele ,pe termen lung, dintre FD si FC.

Technical Data Sheet - MOL Dynamic Sprint 2T.pdf

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea inteleg nimic ( nu stiu Germana ) iar cu google translate...prea putin ; am dedus ca uleiul mineral are proprietati mai mici de lubrifiere decat cele sintetice ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia cu norma FC. E mai "dizolvabil" decat FD. Nu cred ca gresesti cu un Mobil cu norma FC

Mineralul e FB daca nu ma insel, acum la ce il folosim noi..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pun Petrom de cateva saptamani,  sunt pe sfarsit de sticla(parcurg 600km pe saptamana lejer) si nu am nimic de reprosat, dar ma voi intoarce la Hexol rosu pretul fiind ceva mai mic. Din cate am priceput din posturile lui Rune, norma API TC(Petrom 2T) este undeva intre norma JASO FC/FD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.La SOCAR este 14,99 hexol rosu achizitionat de mine ieri.

Modificat de ioonnuutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un copy paste interesant :

 

Normele sunt astea:
"JASO-FA very basic single grade SAE30 or SAE40 based 2-stroke oil (premix only)
JASO-FB Used for most premix industrial 2-stroke engines and scooters
JASO-FC "Low ash burn" used for separate oil injection and most outboard motors. this oil can be mineral or part synthetic
JASO-FD This is fully synthetic 2-stroke oil for racing engines. It is not suitable for mixing with diesel, because:
a. too expensive and
b. not so compatible with cats and particle filters."

Tot din ce am cautat eu, se pare ca uleiul cel mai apropiat de nevoile celor cu DPF, usor de gasit si mai ales la pret rezonabil, ar fi uleiul de la benzinariile MOL :MOL Dynamic Sprint 2T si ar mai fi MOL Dynamic Garden 2T. Cel din urma ar avea cantitatea de cenusa la ardere cu nivelul cel mai mic.

 

copy paste incheiat

 

Deci eu trag concluzia ca uleiurile minerale ( gen Petrom 2T ) sunt destul de ok in amestec cu motorina la motoarele PD fara DPF si ca nu are rost sa trec la semi-sintetic ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MOL Dynamic Sprint 2T si MOL Dynamic Garden 2T au acelasi Sulphated ash [mass %] 0,05

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

...JASO-FD This is fully synthetic 2-stroke oil for racing engines. It is not suitable for mixing with diesel, because:

a. too expensive and

b. not so compatible with cats and particle filters."

 

 

 

Acesta este un citat rostogolit de pe alte forumuri de mai mult de 2-3 ani si dupa cum se vede cu timpul ajunge "axioma", desi nu are justificare tehnica.

 

Citatul respectiv are aceeasi valoare ca de ex. afirmatia de aici de pe topic referitoare la uleiul Hexol, care este stric bazata pe un curent popular si impresii puternic subiective.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot din ce am cautat eu, se pare ca uleiul cel mai apropiat de nevoile celor cu DPF, usor de gasit si mai ales la pret rezonabil, ar fi uleiul de la benzinariile MOL :MOL Dynamic Sprint 2T si ar mai fi MOL Dynamic Garden 2T. Cel din urma ar avea cantitatea de cenusa la ardere cu nivelul cel mai mic.

Sprint 2T luat de mine e Jaso FD. Deci de evitat pentru DPF.

O sa-l termin cat e si o sa caut altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Propun sa tragem cateva concluzii in baza faptului ca nu a patit nimeni nimic rau de la uleiul 2T si sa scriem doar noutati. Sunt deja 79 de pagini in care s-a intors problema pe toate partile de zeci de ori. in urma sondajului cam stim ce sa cumparam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concluzii bazate pe povesti nu aduc credibilitate, cel mai indicat ar fi daca cineva are acces la o statie ITP ce are in dotare aparatura ptr masurarea opacitatii gazelor.

 

Astfel  sa testeze care este valoarea gazelor dupa 1000 km mers fara ulei, apoi valoarea gazelor dupa 1000 km mers cu ulei  si ptr a avea certitudinea ca este intradevar o diferenta repetat acest lucru de 2-3 ori.

 

Sa vedem daca cineva vrea sa ne ajute sa facem acesta metoda mai credibila cu acte in regula....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am adaugat MOL Dynamic Sprint 2T cu norma FD si am parcurs ceva kilometrii, confirm un zgomot al motorului destul de bine diminuat. Daca inainte stiam cam la ce turatie sunt in functie de zgomot, acum nu mai aud motorul, parca este benzinar; intr-un cuvant este mai silentios. Deocamdata n-am reusit sa urmaresc si alte aspecte.

Motorul la care am folosit amestecul este Cr, E4 fara dpf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presuspun ca nu e VW? Sper sa nu ma insel dar toate vw-urile CR au dpf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vw, este cea din semnatura. Am uitat sa specific ca si rontaitul specific de diesel s-a mai estompat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sprint 2T luat de mine e Jaso FD. Deci de evitat pentru DPF.

O sa-l termin cat e si o sa caut altceva.

Propun sa tragem cateva concluzii in baza faptului ca nu a patit nimeni nimic rau de la uleiul 2T si sa scriem doar noutati.

 

Problema ca e nimeni nu produce ulei 2T de amestec pentru motorina. Deci se concentreaza pe scutere care nu au DPF si atunci nu au nici o problema ca peste o reteta JASO FC sa arunce niste detergenti si sa o reeticheteze JASO FD chiar daca uleiul respectiv e semisintetic.

 

Vad deja 2 cazuri de uleiuri semisintetice usor de gasit JASO FC care au fost transformate in JASO FD: MOL Sprint 2T si Mobil Extra 2T.

Uleiul Kaufland 2T e inca JASO FC dar cu asche mai mare (0,28%). Presupun ca in curand mai toate uleiurile o sa fie JASO FD sau JASO FB, JASO FC nemaiavand o justificare economica pentru producatorii de uleiuri.

 

Presupun ca la un moment dat o sa fim nevoiti sa folosim JASO FD. Atunci probabil ca vom cauta ceva semisintetic si ieftin.

Acum daca vedem ca detergentii din JASO FD nu influenteza prea mult/deloc DPF-ul o sa alegem varianta usoara inca de pe acum.

 

Eu pun uleiul 2T intr-un 2.0 DCI cu DPF, dar nu cred sa varieze prea mult tehnologia din interiorul DPF-ului in functie de marca. In 17.000 Km de cand folosesc uleiul 2T nu am avut vreo eroare de DPF dar nici nu mi-am dat seama cand si-a facut regenerarile (banuiesc ca a facut cateva). Am folosit 100ml de Bixxol sintetic JASO FD si apoi numai ulei de la Kaufland. Acum am 2 bidoane de Mobil Extra 2T cu care voi face aproximativ 8000Km (ratia curenta e de 1:300). Daca nu apar probleme in km astia cred ca o sa simplific problema si o sa iau MOL Sprint 2T. E benzinaria langa mine.

Modificat de madhorsefuzzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!