Jump to content

Adaugare ulei 2T in motorina


alex_pescaru
 Share

Go to solution Solved by Bogdamn,

Ce ulei adaugati?  

380 voturi

  1. 1. Ce ulei adaugati?

    • Castrol Act Evo 2T FC
      45
    • MOL Dynamic Sprint 2T verde FD
      157
    • K-Classic (bidonul galben din Kaufland) FC
      34
    • Mobil Extra 2T FD
      27
    • Ravenol Scooter 2-Takt Teilsynthetic
      15
    • Aral 2T, FC
      28
    • Hexol 2T rosu
      41
    • Liqui Moly 1052
      31
    • Wolf Synth 2T
      6
    • Shell Advance VSX 2T
      1
    • Shell Advance Ultra 2T
      2


Postare recomandată

Acum am si ulei in rezervor...nu stiu daca sa pun peste sau nu.

N-are nici o greata; poti sa bagi linistit. Teoretic, ei recomanda ca aditivul sa fie adaugat inainte de a pune motorina pentru a se amesteca foarte bine cand intra motorina cu presiune in rezervor. Dar nu stiu cat de importanta e chestia asta..eu am pus si inainte si dupa; n-am vazut nici o diferenta..oricum se amesteca in mers

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Produsul asta Power Service Fuel Suplement este compatibil cu motoarele astea noi CR cu DPF?

Regards!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Is it safe to use Power Service diesel fuel additives in diesel particulate filters, diesel oxidation catalysts and/or EGR engines?

Yes, use of Power Service diesel additives is safe for use in all diesel engines.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asta scrisesem si eu :D Am editat postul

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Power Service Diesel Kleen are o imbunatatire a coeficientului de lubrefiere de 61 microni

Si Power Service Fuel Diesel Suplement + Cetane Boost ce valoare a coef lubrefiere are, apare undeva ?

Ca si cowboy, am ales PS-ul pt restul de proprietati, nu cel de lubrefiere, eu folosesc cu precadere Motorina Extra (aditivata de la Petrom).

Eu cel putin nu am gasit. Am postat si eu un document cu rezultatele cu vreo 2 pagini in urma si din ce vad s-a luat cate un singur produs pe brand cand s-a facut analiza.

Ce mi-a atras atentia, pe topicul volvo-club, este diferenta dintre motorina ce vine pe filiera rusa vs. cea provenita de la arabi. Cititi postul #189 pe linkul ce l-am pus mai sus. Personal am observat si eu diferenta cel putin de culoare intre motorina OMV (galbena) si cea Rompetrol (albastra)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ziceam cu ceva posturi in urma ca vazusem aditivul la 27 ron pe un site cu vanzare online. Am sunat, dar oamenii au lichidat deja stocul si nu mai aduc, deci ramanem la pretul pietei :D

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Site-ul acela cu "radar", nu ? Daca da, e cel care se plangea ca i-a fugit furnizorul in Ucraina :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am pus si eu ulei 2T in motorina

am combinat 125 ml ulei cu 40 litri motorina

cam asa mi a dat cu aproximatie avand in vedere proportia 1:300

acum sa vedem daca apar modificari si in ce constau ele

maine dimineata primul test

va tin la curent

seara bună!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu 1:300 am citit pe bidon și asa am vazut in niște posturi.

Ce e drept am auzit că de fapt trebuie proporția 1:200, dar am preferat să ,,merg” după etichetă.

Oricum se simte motorul mai silențios ,,la rece” și accelerația puțin mai elastică, în special pe turații mici-până în 2000-2500 rpm.

Cel puțin eu așa percep, cred că nu mă înșel că-mi cunosc bine mașina.

Am vorbit azi cu cineva și mi-a zis să nu mai bag ulei că se poate îmbâcsi catalizatorul.

Are cineva mai multe informații în legătură cu acest lucru?

Modificat de danneata84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce fel de ulei ai pus de zici ca scrie concentratia pe eticheta?

Am inceput sa bag din nou de data asta Mobil jaso fc 150ml la 34l cu motorina Efix cu cifra cetanica de 51.

Raman la aceleasi impresii

http://vwforum.ro/topic/57554-adaugare-ulei-2t-in-motorina/page__st__360#entry1893103

In plus:

- consumul ok: 4.4 l/100 mers 515 km mai mult in afara in conditiile in care am avut cam jumatate din drum un pasager si bagaje si pe unde s-a putut a vazut viteze mai maricele (130-140)

- acum ca a venit frigul am sesizat zgomot mai scazut si la ralanti nu numai la turatii mari

- inainte, noaptea, cand acceleram brusc vedeam in farurile celor din spate ceva fum acum nu se mai vede deloc

Acum as fi curios daca o pornire mai greoaie la frig ar avea legatura cu acest ulei, concret dupa ce nu am pornit-o 2 zile a pornit la a doua cheie, bine nici nu am insistat la prima, la a doua a pornit la sfert. Luati in considerare si ca bateria mea merge pe 11 ani.

Dar vreau sa stiu cum va porneste voua eventual dupa ce sta mai mult nepornita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum Dumnezeu sa se imbacseasca cataliztorul? Uleiul 2T cu norma JASO-FD are ardere completa si un "detergent" in compozitia sa. Cand dau cu degetul prin toba de evacuare a masinii mele, deabea daca ma murdaresc de funingine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Power service la promotie in Carrefour(cel putin in Constanta) la 34 lei.

Modificat de fiestax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum Dumnezeu sa se imbacseasca cataliztorul? Uleiul 2T cu norma JASO-FD are ardere completa si un "detergent" in compozitia sa. Cand dau cu degetul prin toba de evacuare a masinii mele, deabea daca ma murdaresc de funingine.

Si totusi folosit la motoarele 2T scoate fum.. Acolo de ce nu arde complet?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate fum la motoarele de drujba si dc aprinzi focul. la diesel nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Procentul de amestec este mult mai mare.

asa este insa tot scoate fum, deci nu arde complet. Si motoarele alea se incing extrem de rau ca majoritatea au racire pe aer. Singurul care nu mi-a scos fum decat putin la rece la un motor 2t a fost repsol sintetico. in rest toate fac fum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Datorita concentratiei mai mare. Fac pariu ca la drujba/scuter daca se foloseste Jaso FD (care este sintetic si evident mai scump) scoate foarte putin fum. Poate tu ai vazut fum la motoare cu amestec Jaso FA sau FB. De regula drujbistii/scuteristii nu dau atentie mare acestui detaliu si folosesc ulei mai ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vorbesc din auzite, ci incercate de mine. Sunt pasionat de scutere si orice mantzogarie in 2t. Am folosit pana acum mierea aia de la petrom cu 1`0 lei si s-a dus setul motor in 500km, plus fum ca la titanic. Urmatorul a fost de la MOL, modelul Dynamic Moto 2T care arata bine pe hartie insa proprietatile de ungere lasau de dorit. Dupa asta am mers pe Motul cu modelul Sooter 2T Power insa si asta scotea fum. Ultimul incercat si la care am ramas pentru ca tine setul motor maxim, nu scoate fum decat la rece si atunci foarte putin este Repsol Syntetico 2T. Nu fac reclama ci doar spun ca in domeniul pt care au fost create astea au fost rezultatele. Nu incerc 2t pt ca am filtru de particule si nu am vazut nici un post al cuiva cum ca a folosit 10.000km si merge mult mai bine masina si se curata mai rar filtrul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repsol si Motul sunt printre cei mai buni in uleiuri ptr moto-racing,cred ca si cele auto sunt de calitate,singurul ulei original de incredere pret-calitate care ma face curios sa-l incerc pentru 1,9 tdi sa vad diferenta fata de Castrol slx professional powerflow longlife iii vw 5w-30

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot vrei sa inlocuiesti Castrol, sa ai in vedere si Fuchs - origine la fel de "controlata" ca si Motul sau Repsol, cu diferenta ca sunt concepute special pt motorizarile VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primele dati am folosit Castrol si Mobil (de, cica-s cele mai bune) si la un anumit nr de km trebuia sa completez. La ultimul schimb am pus Liqui Moly si de atunci nu am mai completat :icon_cool: . Din cate stiu LM este nemtesc % iar Castrol si Mobil importat din Turcia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumpărat OMV Bixxol 2T-S full synthetic, cu norma JASO FC.

A fost cam scump 52 lei un litru, dar m-am gândit că o să ajungă destul, având în vedere că tb. să bag o cantitate relativ mică. Eticheta este în limba germană parcă, dar undeva scrie că se amestecă în proporție de 1:300.

Dacă nu uit, mâine îî fac o poză și o postez.

Am dus-o în 3500-3600 rpm cu viteza a 3-a și n-a dat fum.Cu a 4-a în 4000 a dat ceva fum dar nu de speriat.

Oricum, e de ceva timp ,,neîncurată” în care am mers mai mult pe oraș.

La pornire n-am remarcat că ar porni mai greu. Ce-i drept nu a fost nici foarte frig și mai mult de o noapte nu am lăsat-o nepornită.

lupo_bv ponirea greoaie e posibil să fie și de la baterie.

11 ani la o baterie pe un motor diesel e ceva, după părerea mea. Eu când am schimbat acumulatorul avea aproape 3 ani.

Modificat de danneata84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!